loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
مدیریت بازدید : 811 یکشنبه 15 اردیبهشت 1392 نظرات (21)

Sir Alex Ferguson and Robin van Persie

فرگوسن از اهدافش برای خرید یک بازیکن تاپ پرده برداری میکند. او در پاسخ به این سؤال که چه پستی را تقویت خواهد کرد می گوید: "لزوما اون پست هافبک نیست! به نظرم وقتی بازیکنا بازیکنایی تاپ باشن، مهم نیست که چه پستی به کارشون میگیرید!! فکر کنم که یک بازیکن تاپ رو به خدمت بگیرم، این کار تیم رو بهبود میبخشه و تواناییش رو زیاد میکنه. فصل گذشته ما چیچاریتو، دنی ولبک و وین رونی را داشتیم، ولی با این حال برای خرید فن پرسی اقدام کردیم. فکر نمی کنم که جنبۀ غلطی توی این کار باشه. ما لیگ رو بردیم چونکه ترکیبی نیرومند در اختیار داشتیم و من فکر میکنم که باید (باز هم) به این تعدادشون اضافه کنیم."

رییس در مورد تغییر کردن نحوۀ ارزش گذاری خریدها هم موافق است و میگوید: "خوب ارزشی که من اون زمون ازش صحبت میکردم، شاید این بود که بازیکنای جوون و در حال پیشرفت قیمتشون بالا بود در صورتی که کیفیت (برابر اون قیمت) رو نداشتن. ولی شاید این حقیقت کاملا تغییر کرده باشه و اینکه شاید ما برای خرید  یک بازیکن تاپ اقدام کنیم. این امکانش هست. ما هسته و توده ای از بازیکنای جوون داریم ولی شاید پول (بیشتری) خرج کنیم." (مترجم: خیلی معنی این جمله آخر رو مطمئن نیستم. خودتون هم بخونید اگه انگلیسی واردید) منبع


Sir Alex Ferguson: Going nowhere

سرالکس فرگوسن شایعات بازنشستگی فصل بعد به دلیل عمل جراحیش را رد میکند و می گوید: "این تیم متشکل از قهرمانان شکست نخواهد خورد - ما برای یک سفر طولانی اینجا هستیم!"

"ما بهتر خواهیم شد و اگر خودمون رو در شرایط عادی نگه داریم، من بیستمین قهرمانیمون رو چیزی نمی بینم مگر شروعی برای یک دهه ی دیگر از موفقیت!"

"اینکه آیا من اینجا خواهم بود که این یک دهه دیگر از موفقیت را سرپرستی کنم یا نه رو باید صبر کرد و دید! ولی در حال حاضر من هیچ برنامه ای برای کنار کشیدن از چیزی ندارم که فکر میکنم امری ویژه است و ارزش بودن و نتیجه ش را دیدن را دارد."

"در فوتبال همیشه مطمئن بودن از آینده دشواره چون ماهیت  این ورزش اینه که شما رو به غلط میندازه."

"ولی من هم در یک جهان فانتزی و رؤیایی زندگی نمی کنم و باور دارم که ما تمامی دلایلی رو که لازمه تا به آیندۀ منچستر یونایتد مطمئن بود رو در اختیار داریم." منبع


تیترهای امروز

  • رافا بنیتز، سرمربی موقت چلسی پرداختن به جنگ روانی در انگلیس را "بهانه ای برای نپرداختن به دیگر چیزها" خطاب کرده و گفته در کنار زمین در بازی برابر چلسی، اگر فرگوسن برای جنگ آمده باشد، او هم آمادۀ جنگ متقابل خواهد بود! منبع
  • طبق گزارشات، گلیزرها اجازۀ یک خرید بزرگ و ستاره را به فرگوسن داده اند و روزنامۀ میرر مدعی است که فرگوسن در این راستا، قصد دارد شانس خود را برای گرت بیل از تاتنهام بیازماید تا بتواند از عنوان قهرمانی لیگ برتر در فصل بعد دفاع کند. منبع
  • مارک هیوز، شاگرد سابق فرگوسن مدعی شده (تمایل به) نباختن، در ژن و DNA فرگوسن است و معتقد است که یونایتد نمی گذارد چلسی بازی آسانی داشته باشد. منبع
  • ایوانوویچ: ما برای رسیدن به لیگ قهرمانان، لازم است که یونایتد را شکست دهیم. منبع
  • خوان ماتا هم معتقد است که چلسی برای رسیدن به لیگ قهرمانان، باید بازیهایش برابر یونایتد و تاتنهام را پیروز شود. منبع
  • دیلی استار مدعی شده که رونالدو در به یکی از اعضای مهتر اولدترافورد (همون senior! تیم بزرگسال معنی میده یا اعضای ارشد؟!) گفته که مایل به بازگشت به اولدترافورد است. منبع
  • میرر همچنین مدعی شده که یونایتد برای نگاه داشتن فیل جونز، ملی پوش انگلیسی خود، قراردادی 5 ساله با حقوق هفتگی 75 هزار پوند تا سال 2018 به این بازیکن پیشنهاد خواهد کرد. منبع
  • مدافع دورتموند متس هوملس می گوید: از دست دادن گوتزه، مثل خبر از دست دادن شینجی کاگاوا بود! من وقتی شنیدم نمی تونستم بخوابم! منبع
  • مقاله و بررسی سایت پیپلز در مورد گمانه زنی برای شمارۀ 9 جدید منچستر یونایتد: چیچاریتو، ولبک، زاها یا یک خرید جدید؟ مقاله در منبع
  • میرر مدعی شده که یونایتد هم به رقابت با سیتی برای جذب ایسکو هافبک 21 سالۀ مالگا در تابستان خواهد پرداخت. گزارش شده شرط آزاد سازی 30 میلیون پوندی در قرارداد ایسکو باشگاههایی از لیگ برتر و همچنین بارسا و رئال را گوش به زنگ کرده است. منبع
  • مقالۀ تاکسپورت که یونایتد و سیتی و معایب و مزایای این دو تیم را به عنوان مقاصد احتمالی آنخل دی ماریا بررسی کرده است. منبع
  • سه یک به سود لیورپول! اسکای از این خبر پرده برداری کرد که جمی کارگر، به عنوان ستارۀ بعدی است که از فصل بعد به جمع مفسرین این شبکه اضافه می شود و بدین ترتیب مفسرین این شبکه برای فصل بعد سه لیورپولی (جمی ردنپ، کارگر و گرائم سونز) و یک یونایتدی (گری نویل) خواهند بود. منبع
  • سرالکس فرگوسن حسرتش را از اینکه پیش از پیوستن فرانک لمپارد به چلسی او را به خدمت نگرفته اعلام کرد. منبع
  • نمانیا ویدیچ آمادۀ جنگ برای فصل بعد. منبع
  • رابین فن پرسی اعلام کرد که شمارۀ 9 را نخواهد پوشید و همین شمارۀ 20 را برای فصل بعد هم اختیار خواهد کرد تا هوادارانش را مجبور نکند پیراهن جدید بخرند! منبع
  • پائولو دیکنیو، سرمربی جدید ساندرلند معتقد است که می تواند همچون سرالکس فرگوسن یا خوزه مورینیو، مشوق و انگیزه دهندۀ بازیکنان تیمش باشد! منبع
  • ترکیب یونایتد برابر چلسی:

Lindegaard; Rafael, Evans, Vidic, Evra; Valencia, Jones, Anderson, Cleverley, Giggs; Van Persie

ذخیره ها:

 De Gea, Ferdinand, Rooney, Hernandez, قلبScholesقلب, Kagawa, Buttner

ترکیب چلسی:

Cech; Azpilicueta, Ivanovic, David Luiz, Cole; Ramires, Lampard; Oscar, Mata, Moses; Ba

ذخیره ها:

Turnbull, Ferreira, Cahill, Terry, Ake, Benayoun, Torres

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط بابک در تاریخ 1392/02/16 و 7:52 دقیقه ارسال شده است

آره ماتا و اسکار خیلی خوبن.بازیکن های خوبی رو سر اشتباه خودمون از دست دادیم که این دو تا هم توش بودن.2 سال زیر نظرشون داشتیم برای چلسی.
الان سایت های دیگه دارن به تیم فحش میدن.مثلا همه دارن به والنسیا فحش میدن در صورتی که 4-5 تا موقعیت برای بقیه درست کرد.فحش دادن بهش عادت شده.
تیم بازیکن کم نداره.انگیزه کم داره.اندرسون که کلا انگیزه ش مسخره بازیه.اورا انگیزه ش بازی کردن جلوی سوارز(واقعا جلوی سوارز عالی بازی میکنه).از انگیزه ی رونی و ون پرسی هم خبری ندارم.شکلک یا بازیکن ها با انگیزه بازی میکنن یا شوت بشن بیرون دیگه.حالا هر خری که باشه.من خجالت میکشم وقتی گیگز برای تیم 90 دقیقه میدوه بقیه وایمیسن نگاه میکنن.توی این مورد به بازگشت فلچر بدجور نیاز داریم.
فرگوسن هم چند وقته بد تعویض میکنه.کل بازی رو موقعیت از دست میدیم دقیقه ی 90 هرناندز رو میاره تو.هرناندز از تیم نره خوبه.
ما که قهرمان شدیم.تو رو خدا به فرگی بگو این جوون ها هم بازی بده ما دق کردیم.شکلک الان تجربه کسب نکنن کجا میخوان تجربه کسب کنن؟
پاسخ : دقیقا موافقم انگیزه خیلی مهمتره... اتفاقا این ماتا یه اخلاقش قابل تحسینه اینکه همیشه داره دو برابر بقیه تو همه نقاط زمین سگدو میزنه!! هیچ وقت کم نمی ذاره برای تیم... گیگز هم تازگی ها زود از کوره در میره! من گفتم دیروز سر دعواش بالاخره کارت قرمز میگیره شکلک شکلک
فرگوسن دو بازی بعدی جوونا رو بازی میده مخصوصا جلوی سوانسی شک نکن!
البته وست برومیها یه خورده وحشی تشریف دارن جوونا احتماش هست مصدوم شن... شکلک

این نظر توسط HAMIDREZA در تاریخ 1392/02/15 و 22:37 دقیقه ارسال شده است

تا زمانی که فرگوسن تو منچستر هست هافبک نمیخریم.حالا میبینیم.شکلکشکلکشکلک
گل به اسم ماتا ثبت شد یا جونز؟شکلکشکلک
پاسخ : اگه شانس ماست که شوت چیچارو جلو استون ویلا به اسم مدافعشون ثبت میکنن هتتریکش رو خراب میکنن... ولی این رو به اسم ماتا شکلک شکلک

این نظر توسط حسام در تاریخ 1392/02/15 و 21:36 دقیقه ارسال شده است

چقدر رونی بد بود یه توپ رو هم درست پاس نداد
خیلی بده بازم از چلسی باختیم
خیلی اعصابم خورده
باید بازیکن بخریم فایده نداره
پاسخ : حالا این که تشریفاتی بود حرص نخور داش حسام شکلک
ولی رونی واقعا بی انگیزه بود قبول دارم

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1392/02/15 و 21:34 دقیقه ارسال شده است

فدا سر سرآلکسو بچه ها.
شما واقعآ فکر میکنید فرگی واسه بازی تشریفاتی از تمام نیروش استفاده میکنه؟؟؟
شکلک
زنده باد منچسترو منچستریشکلکشکلک
پاسخ : فدا سرشون شکلک
ولی خوب کاش اقلا جلو آرسنال هم از نیروش استفاده نمیکرد بابا! ببخشیدا تر زد تو رقابت برای رسیدن به سهیمۀ لیگ قهرمانان شکلک
من حاضر بودم هر کاری بکنم چلسی نیاد لیگ قهرمانان الآن مثکه قطعی شد دیگه تقریبا صعودشون شکلک
باز دوباره این جماعت خدا رو هم بنده نیستن فصل بعد قهرمان جام یوفا هم بشن که دیگه واویلا

این نظر توسط بابک در تاریخ 1392/02/15 و 21:29 دقیقه ارسال شده است

ون پرسی گند زد!شکلک
اصلا دوست نداشتم جلوی The Fat One ببازیم.ولی فدای هیپ فرگوسن.شکلک
پاسخ : اصلا فن پرسی داغون بود شکلک
کلا بعضی روزا خوب بازی نمیکنیم! من جمله همین سه بازی اخیر جلو چلسی!! افتضاح بودیم! ولی از حق نگذریم، دو تا بازیکن من به داشتنشون غبطه بخورم ماتا و اسکار هستن شکلک
خیلی خوبن این دوتا.... ماتا محشره واقعا حرف نداره...

این نظر توسط ali-s در تاریخ 1392/02/15 و 19:55 دقیقه ارسال شده است

این اکه ake که روی نیمکت چلسی بد بازیکن شاخیه این تو ارسنال میبود یه ویلشر ونگر ازش در میاورد
پاسخ : کی هست این اصلا نشنیدم شکلک
دیگی که برای ما نمی جوشه بذار توش سر خر بجوشه شکلک

این نظر توسط ali-s در تاریخ 1392/02/15 و 19:50 دقیقه ارسال شده است

بیخیال همینجا اخرین سوال رو میپرسم شرمنده همگی بابک جون حدودشو گفتم بگو دیگه!!!! ولی من که خیلی خیلی بیشتر از درس خوندنم نتیجه میگیرم

این نظر توسط بابک در تاریخ 1392/02/15 و 19:46 دقیقه ارسال شده است

شرمنده.من اصلا حواسم نبود اینجا بحث نکنم.
داداش علی اگه کار داشتی بیا بحث آزاد.ولی توصیه میکنم الان یه بچسبی به بازی یا بری درس بخونی.شکلک
پاسخ : دشمنت شرمنده! اتفاقا همیشه سؤال داشتی، اینجا یه کامنت بذار، بعد برو پست بحث آزاد! تا از بین بچه ها هم اگه کسی جوابت رو میدونست بیاد همونجا جواب بده... وگرنه صاف بری اونجا فقط من و تو اونجا تنها میشیم شکلک
من چندشم میشه اینجوری شکلک
میترسم شکلک

این نظر توسط بابک در تاریخ 1392/02/15 و 19:45 دقیقه ارسال شده است

دستت درد نکنه شهاب.شکلک
خوبی علی جون؟شرمنده من تا الان نبودم.
راستش توی تراز افتضاحم.خیلی زیاد هم درس نمیخونم ولی ترازم اصلا در حد درس خوندنم نیست.خودم نمیدونم چرا!حتی سوال های تشریحی و تست هایی که توی خونه میزنم رو خوب جواب میدم ولی تا میرم سر آزمون گند میزنم به همه چیز.البته این اولین بارم نیست که قبل از یه آزمون سراسری اینجوری میشم.4 سال پیش هم که برای تیزهوشان امتحان دادم اینجوری بودم.وقتی قبول شدم مامانم تا یه ماه فکر میکرد اشباهی اسم من رو زدن.شکلک
پاسخ : خواهش میکنم سر بابی شکلک
البته بگم حساب سمپادیها جداست همیشه! اصلا ترازشون ملاک نیست شکلک
همیشه تفاوت رتبه های آزمونهای آزمایشی با کنکور معمولا از زمین تا آسمونه! خیلی هم تو نخ این تراز مراز نباشید چه سمپادی چه غیر سمپادی شکلک
کلا کنکور دنیای دیگه ای هست ایشالا که همه موفق بشید! خوب بخونید توکلتون هم به خدا باشه که روز اصلی دستتون رو بگیره شکلک

این نظر توسط حسام در تاریخ 1392/02/15 و 19:40 دقیقه ارسال شده است

فک کنم بازی با بیست دقیقه تاخیر پخش بشه
اه اه شکلک
پاسخ : اون بیست دقیقه تأخیر هم که 5 دقیقه ش می خوره تو اذان! یهو پخش نکن دیگه بابا! شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 82
  • آی پی دیروز : 365
  • بازدید امروز : 113
  • باردید دیروز : 1,457
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 3,717
  • بازدید ماه : 15,338
  • بازدید سال : 186,532
  • بازدید کلی : 3,811,697
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30