loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
زینب بازدید : 758 چهارشنبه 20 مرداد 1395 نظرات (0)

 

آنری و ردنپ در برنامه اختصاصی اسکای: پوگبا توجه به لیگ برتر را دو چندان خواهد کرد

 

 

 

 

تیری آنری، اسطوره سال‌های نه چندان دور آرسنال و تیم ملی فرانسه، ابراز امیدواری کرد که هم‌وطنش، پول پوگبا، توسط ژوزه مورینیو در پست هافبک تهاجمی به کار گرفته شود. این اسطوره فرانسوی اعلام کرد مشتاقانه منتظر دیدن نمایش‌های پول پوگبا در لیگ جزیره است.

این ستاره فرانسوی، دوشنبه با جت اختصاصی‌اش به منچستر سفر کرد تا پس از شرکت در آزمایش‌های پزشکی شیاطین سرخ، به اولدترافورد بازگردد. تیری آنری در بخش خبری شبکه اسکای اسپورتس اعلام کرد:

مدت زیادی‌ست که اخبار مختلفی مبنی بر بازگشت این بازیکن فرانسوی به اولدترافورد به گوش می‌رسد، من بسیار مشتاقم تا شاهد عملکرد و سبک بازی او در تیم جدیدش باشم. امیدوارم از او در پستی تهاجمی استفاده شود، چرا که او در تیم ملی و در مسابقات یورو، به عنوان یکی از هافبک‌های دفاعی تیمش به میدان می‌رفت. تا زمانی که او رو به جلو بازی می‌کند، نقش پر رنگی در بازی خواهد داشت، اما تجربه نشان داده پس از عبور توپ از او، تمایل چندانی به کمک کردن به دفاع ندارد. وقتی در پست‌های هجومی به بازی گرفته می‌شود، کارایی بیشتری برای تیمش دارد، او توانایی‌های فراوانی دارد، هم‌چنین گلزن بسیار خوبی‌ است. فکر می‌کنم در نقش‌های هجومی می‌تواند کمک بسیاری به منچستر یونایتد بکند. به نظرم استفاده از او به عنوان هافبک کلاسیک، اصلا ایده مناسبی نیست. با این حال هیجان زیادی برای دیدن بازی‌های او در لیگ برتر انگلیس دارم.

بنابر منابع شبکه اسکای اسپورتس، رقم قرارداد پوگبا حدود ۸۹ میلیون پوند خواهد بود، بالا رفتن قیمت بازیکنان، موضوع عجیبی است که در این روزهای دنیای فوتبال عادی به نظر می‌رسد، مسئله‌ای که آنری هم با آن موافق است. او در ادامه درباره این موضوع عنوان کرد:

تنها مشکلی که وجود دارد، رقم غیر معمول و عجیبی‌ است که برای خرید بازیکنان فوتبال در این دوره صرف می‌شود. درباره اینکه آیا این بازیکنان ارزش این ارقام را دارند یا خیر، پاسخ مناسبی ندارم اما اگر دوره فعلی را با ادوار گذشته مقایسه کنیم، با خود خواهیم گفت: "این رقم دیوانه کننده‌ست"، واقعیت هم همین است، این رقم واقعا دیوانه کننده‌ است. اما با توجه نقل و انتقالات این روزهای اروپا، اگر تیمی خواهان بازیکنی با کیفیت پوگبا باشد، باید برای آن هزینه بالایی انجام دهد.

جیمی ردنپ، یکی از همکاران تیری آنری در اسکای اسپورتس معتقد است که بازگشت پوگبا به لیگ برتر انگلیس، علاوه بر اینکه اتفاق مثبتی برای لیگ محسوب می‌شود، می‌تواند امید زیادی به هواداران منچستر یونایتد برای قهرمانی تیمشان در لیگ جزیره ببخشد. ردنپ گفت:

پوگبا یک خرید استثنایی برای لیگ برتر محسوب می‌شود، ما تعدادی از بهترین مربیان جهان را در لیگ امسال داریم، اما عموما شاهد بازیکنان برجسته‌ای مثل پوگبا در لیگ برتر نیستیم. احساس می‌کنم با حضور پوگبا، توجه دوچندانی به لیگ برتر معطوف خواهد شد، توجهی فراتر از یک مسابقه فوتبال. حتی فرزندانم از پوگبا صحبت می‌کنند، آنها به کفش‌ها و لباس‌هایی که می‌پوشد هم توجه می‌کنند، درواقع آن‌ها به همه کارهای او - چه در زمین فوتبال و چه خارج از آن - توجه دارند. او یک هافبک باهوش و استثنایی‌ است که توانایی گلزنی بالایی هم دارد. البته که مقدار پول پرداخت شده برای او بسیار بالاست اما او در کنار زلاتان، مخیتاریان و اریک بیلی، می‌تواند کمک بزرگی برای پیشرفت شیاطین سرخ باشد. منچستر یونایتد طی سال‌های اخیر خرج‌های زیادی انجام داده است تا آماده قهرمانی در جام‌های مختلف باشد. آن‌ها شانس بالایی برای قهرمانی دارند، برای فهمیدن این موضوع، تنها کافیست به لیست بازیکنان این تیم نگاه بیاندازیم.

منچستر یونایتد در سال های پس از خداحافظی سر الکس فرگوسن از دنیای مربیگری هزینه های زیادی را متقبل شده اما توفیق چندانی کسب نکرده است و امیدوارند در فصل پیش رو با مربی و خرید های جدید خود به روز های اوج بازگردند.

 

 

 

90tv  

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 374
  • آی پی دیروز : 556
  • بازدید امروز : 924
  • باردید دیروز : 4,587
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 14,107
  • بازدید ماه : 38,085
  • بازدید سال : 209,279
  • بازدید کلی : 3,834,444
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30