loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
زینب بازدید : 460 شنبه 28 آذر 1394 نظرات (0)

 

 

 

 

 

سرمربی هلندی منچستریونایتد اعتراف کرده که نگران آینده اش در این باشگاه است.

به گزارش وبسایت نود، لوئیز فن خال پس از شکست خانگی ۱-۲ تیمش مقابل نورویچ که باعث شد روند ناکامی یونایتد در کسب پیروزی به شش بازی برسد به خبرنگاران گفت:" عملکرد امروز مان به اندازه کافی خوب نبود. باید نورویچ را شکست می دادیم. همه این را می دانستند.

البته که از احتمال از دست دادن شغلم نگران هستم چون باور به مربی بسیار مهم است. زمانی که شکست می خورید قطعا عده ای اطمینان شان به مربی را از دست می دهند. نمی توانم چشم هایم را به روی این موضوع ببندم.  آینده ام در دست مدیران قرار دارد. باید صبر کنیم و ببینیم چه اتفاقاتی رخ می دهد. 

فکر نمی کنم تغییر مربی باعث شود موفقیت به سرعت از راه برسد. این نظر من است که البته الان چندان اهمیتی ندارد. در ۲۵ سال دوران مربیگریم همیشه خودم را تطبیق دادم. این موضوع بخشی از فلسفه است. مربی ۲۵ سال پیش نیستم چون الان یک مربی بسیار موفق هستم و یا باید بگویم بودم ! "

 

 

 

 منبع:   90tv

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط hamed eminem در تاریخ 1394/09/29 و 1:01 دقیقه ارسال شده است

لوی یا همین یکی دو روز اخراج میشه یا بهش وقت میدن تا بازی چلسی که یه چیزی از خودش نشون بده
............................................
خوبه که ادم وقتی به مشکل بر میخوره بخنده
البته امیدوارم کسی به مشکل برنخوره
پاسخ : چی بگم والا شکلک
این خنده های من بیشتر رو اعصابه خب شکلک

و در واقع بهتره بگم از سر بدبختیه شکلک.. بدون این که کنترلی داشته باشم روش هی می خندم شکلک

ممنووون از لطفتون شکلک

این نظر توسط hamed eminem در تاریخ 1394/09/29 و 0:52 دقیقه ارسال شده است

اخه مشتی چرا شکست خوردی
هنوز بازی ها سختمون مونده خوب اونارو میخوای چیکار کنی
پاسخ : اخه چرا شکست نخوره ؟؟
دلیلی واسه بردش وجود نداره.. تیمش ضعیفه !

-----

نمیدونم چم شده همه ش دارم می خندم شکلک
(کلا چند سالیه وقتی دچار بحران میشم فققط می خندم.. احتمالا الانم درگیرش شدم شکلک )

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1394/09/28 و 23:44 دقیقه ارسال شده است

ممنون زینب خانوم شکلک
اعتماد بنفس عجیبی داره،
""فکر نمی کنم تغییر مربی باعث شود موفقیت به سرعت از راه برسد""
پاسخ : خواهش می کنم

--
ببخشید .. ولی وقتی کامنتتون رو خوندم فققط خندیدم شکلکشکلکشکلک
پاسخ : شکلک شکلک
منم هم شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 550
  • آی پی دیروز : 548
  • بازدید امروز : 2,217
  • باردید دیروز : 1,847
  • گوگل امروز : 10
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 17,247
  • بازدید ماه : 41,225
  • بازدید سال : 212,419
  • بازدید کلی : 3,837,584
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30