loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
مدیریت بازدید : 639 چهارشنبه 27 شهریور 1392 نظرات (10)

 

دیوید مویز | سرمربی منچستر یونایتد (در گفتگو با MUTV)

(در مورد گلهای زیبا و بازی خوب تیم...) "ما واقعا از گلهایی که زدیم خوشحالیم. من از شروع گلزنی و به ثمر رسیدن گل اول خوشحال بودم و از اون لحظه کنترل نبض بازی رو در دست داشتیم. لورکوزن در تمام طول بازی روی ضربات ایستگاهی واقعا خطرناک بودن، اونا تیمی بسیار بزرگن. ولی در کل ما کنترل بازی رو در دست داشتیم و امشب گلهای واقعا خوبی به ثمر رسوندیم."

(در مورد کنترل بازی...) "مهم بود که امشب پیروز شدیم به مشکل برنخوردیم. در آینده کار سختتر خواهد شد، به نظر من لورکوزن تیمی عالی بود. ما تونستیم با بازی خوب موقعیتهای اونا رو محدود کنیم. با این حال من اصلا ارزش تیمشون رو پایین نمی آرم و همچنین شاختار رو هم که نتیجۀ خوبی کسب کرد دست کم نخواهیم گرفت."

(در مورد اولین بازی کامل فلاینی و دلیل تعویض این بلژیکی...) "به نظرم فلاینی امشب خوب کار کرد، به نظرم به خوبی در ترکیب تیم جا افتاد. در اواسط نیمۀ دوم کمی دچار گرفتگی عضله شد و فکر کردم که باید تعویضش کنم. ولی به نظرم او خوب کار کرد و امشب خوب بازی کرد."

(در مورد نمایش محکم و گلزنی والنسیا...) "ما میدونستیم که اگر به آنتونیو والنسیا توپهای کافی برسونیم، او میتونه سانتر ارسال کنه. او همین کار رو کرد و چند باری هم از مدافع کناریشون عبور کرد در نیمۀ اول. این گلش بود که من رو خوشحال کرد، او با اون پای راستش قدرت شوت زنی عالی ای داره و عالی بود که این رو نشون داد. من بهش گفتم که او باید گلهای بیشتری به ثمر برسونه." منبع


وین رونی | مهاجم منچستر یونایتد (در گفتگو با MUTV)

(در مورد رسیدن به 200 گل پس از این که گلزنیش را در اولدترافورد و در سال 2004 با یک هت تریک برابر فنرباغچه آغاز کرد....) "خیلی زود گذشت... و من از زدن 200 گل برای باشگاهی مثل منچستر یونایتد واقعا خوشحالم. این افتخاری بزرگ برای من هست. امیدوارم گلهای بیشتری در پیش باشه."

(در مورد موقعیت صد در صدی که خراب شد...) "راستشو بهتون بگم دچار تردید شدم چون رابین هم اونجا جلوی دروازه بود. شاید من باید مستقیم گلزنی میکردم. ولی نهایتا ما سه امتیاز رو گرفتیم که مهم همین بود. امشب برد برای سرمربی خیلی مهم بود. این رقابت (لیگ قهرمان) فعلا براش حکم یادگیری رو داره. "

(در پاسخ به این سؤال که آیا خوشحال است که پس از شایعات تابستان، هنوز هم بازیکن منچستر یونایتد مانده است؟) "من روی فوتبالم تمرکز کردم درست همونجور که تمام تابستون این کار رو کرده بودم. سرم رو انداختم پایین و واقعا سخت تلاش کردم. من خودم رو برای فصل آماده کردم و از این شیوه ای که به بازی برگشتم خوشحالم. من خوشحالم از اینکه برگشتم بازی میکنم و گلزنی میکنم. من همیشه گفتم که هوادارا با من عالی بودن. استقبالی که اینجا از من شده همیشه عالی بوده و امیدوارم بتونم با زدن گلهای بیشتری مثل امشب بهشون ادای دین کنم." منبع


Michael Carrick

مایکل کریک | هافبک منچستر یونایتد (در گفتگو با MUTV)

(در مورد رضایت از بازی کنار فلاینی...) "بازی کردن با او خوب بود. او واقعا در زمین (از نظر جثۀ بزرگ و حضور فیزیکی) حضورش خوبه. امشب دیدید که چه بازیکن پیروز و غالبی (در نبردها) است و او فاکتوری رو به تیم ما تزریق میکنه که قبلا نداشتیم و این دقیقا همون چیزی هست که شما میخواید - آپشنهای اضافه در ترکیب تیم. گاهی شما می خواهید که به شیوۀ متفاوتی بازی کنید و او به شما این امکان رو میده. با داشتن بازیکنای مشابه این امکان وجود نخواهد داشت. او خیلی خوب در قالب تیم جا شده و به خوبی جا افتاده. او بازیکنی تاپه و ما میخوایم که تا میشه از این بازیکنای تاپ به خدمت بگیریم."

(در مورد تأثیر نتیجه در دربی و شرایط آینده...) "امشب به ما اعتماد به نفس زیادی برای بازی یکشنبه (برابر سیتی) میده. در کل این یک نمایش کاملا شسته و رفته و تر تمیز بود. ما یک شروع جسته گریخته و ناپیوسته در شروع فصل داشتیم و طبیعیتا مردم شروع کرده بودن به مطرح کردن شائبه های مختلف. امشب ما نمایشی خوب ارائه دادیم و نتیجه ای خوب کسب کردیم. ما واقعا این کار رو با حساب انجام دادیم، میدونستیم که گرفتن این نتیجه چقدر مهم بود و شکر خدا انجامش دادیم." منبع

(در مورد نمایش درخشان رونی...) "به همون خوبی بود که من اون رو این مدت دیده بودم. خطرناک و تشنۀ گلزنی. تمامی حرکات و ضرباتش به توپ عالی بود و قشنگ نشون داد که چه بازیکن خوبیه. عالیه که او رو در چنین فرمی داشته باشیم." منبع


در نظر سنجی بهترین بازیکن زمین در سایت باشگاه، رونی با کسب 75 درصد قاطع آرا، بهترین بازیکن از دید هواداران سایت باشگاه لقب گرفت. والنسیا با 16 درصد آرا دوم شد و رابین فان پرسی با 9 درصد سوم شد. منبع

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1392/06/29 و 20:29 دقیقه ارسال شده است

اوه اوه شکلکشکلکشکلکشکلک کی بره اینهمه رااااااااااااااااااااهو...
طفلی رونی 7 -8 سال دیگه پس لازم داره...شکلک
اما من با اینکه سر بابی تو اون حادثه بوده و احترامش واجبه،دوست دارم رونی رکورددار بشه...البته میشه،به حرف منو شما نیس داش شهاب...
ببین تو چند تا بازی سربابی 249تا زده...اونوقت رونی تو نصف بازیهای سربابی 200 تا زده...
پس میزنه...البته این واسه باشگاه بهتره که رکوردها پس از دیگری شکسته شه...

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1392/06/29 و 18:45 دقیقه ارسال شده است

سلام...داش شهاب مگه رکورد شیرر چندتاست؟؟؟شکلک
پاسخ : سلام داش حمید شیرر 260 گل تو لیگ برتر زده رونی حدود 160 گل تو لیگ داره صد تا دیگه میخواد که اگه بزنه حتما رکورد بابی چارلتون رو هم با 49 گل دیگه شکسته شکلک

این نظر توسط هنگامه در تاریخ 1392/06/28 و 1:47 دقیقه ارسال شده است

شهاب کامنت هام و پیدا نکردم ولی خدایش وبت خیلی با کلاس شدهشکلک
پاسخ : مرسی شکلک
کلاسش البته خیلی به درد نمی خوره بچه ها میگن قالب خیلی خالیه شکلک

این نظر توسط هنگامه در تاریخ 1392/06/28 و 1:32 دقیقه ارسال شده است


صبورتر که میشوم
دنیا...
پررو تر میشود....!!!
پاسخ : واقعا هرچی عقب بشینی بدتر میکنن شکلک

این نظر توسط Vahid در تاریخ 1392/06/27 و 23:44 دقیقه ارسال شده است

سلام داش شهاب شکلک
اقا معذرت ميخام از همه ى اقايان و بانوان سايت بابت اون كلمه ( شکلک ) كه نثار رونالدو كردم… البته حقش بود شکلک شکلک
پاسخ : واقعا هم حقشه.شکلک
راحت باش عزیز من!شکلک
پاسخ : سلام داش وحید گل شکلک
آقا فدا سرت صد در صد حقشه شکلک

این نظر توسط Karim در تاریخ 1392/06/27 و 15:38 دقیقه ارسال شده است

زنده باد شهاااااااااااااااااااب
پست و سرعت عملت عالی بود
دست و پنجه ات درد نکنه شکلک
پاسخ : به به داش کریم گل صفا آوردی داداش شکلک
خواهش میکنم وظیفه ست حیف چند وقتی نمی رسم بیشتر وقت بذارم به خدا اینا خیلی کمه شکلک

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1392/06/27 و 14:25 دقیقه ارسال شده است

مرد مؤمن همين شماره 25رو بپوش بازيتو بكن ديگهشکلک
ممنون شهاب منچستريشکلک
پاسخ : مویز هم گفت همه گیر داده بودن برش گردونیم 25 شکلک
خواهش میکنم داش سعید شکلک

این نظر توسط حسام در تاریخ 1392/06/27 و 8:50 دقیقه ارسال شده است

رونی و فن پرسی یه کار هایی می کنند که آدم شاخ در میاره
من موندم این رابین برگردون می زنه و گل میشه ولی در توانش نیست یه دروازه خالی رو بزنه شکلک
رونی هم حرف نزنم بهتره شکلک
دخیا هم اصلا ازش راضی نیستم شاید تو گل اول کاری از دستش بر نمی آمد ولی تو گل دوم خیلی بد بود
فن پرسی هم نباید بی خودی با داور دعوا کنه من بیشتر نگران اینم رابین دوباره اخطار بگیره و یه بازی مهم رو از دست بده و ترجیح میدم تو مرحله ی گروهی کارت بگیره چون در مرحله ی حذفی بهش نیازمندیم
پاسخ : راستش من گل دومشون رو ندیدم خاموش کرده بودم اومده بودم اتاق! گلدونیم داشت میترکید بسکه گل دیدم اون شب شکلک
تازه به قول تو دو تا هم باید میزدن دیگه جا نداشتم من شکلک
فان پرسی رو گفتم الآن اخراج میکنه :|
بابا یه خورده مسلط باش پسر :|

این نظر توسط بابک در تاریخ 1392/06/27 و 8:33 دقیقه ارسال شده است

"شاید من باید مستقیم گلزنی میکردم." شکلک
کم کم دارم مطمئن میشم این دو تا با هم مشکل دارن.
پاسخ : خربزه و عسل شکلک

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1392/06/27 و 8:24 دقیقه ارسال شده است

سلام...
ایشالا رونی رکورد سر بابی رو بزنه...البته امسال که فکر نکنم اما فصل دیگه صد در صد میزنه...شکلک
فقط حیف شد اون دوتا دروازه خالی...شکلک
مرسی داش شهاب...شکلک
پاسخ : سلام داش حمید خواهش میکنم داداش شکلک
البته بگم من دوست ندارم رکورد بابی رو کسی بشکونه شکلک
بابی محصوب خودمونه دوست دارم رکورد دستش بمونه مثل گیگز شکلک
ولی خوب رکورد اون شیرر رو باید بشکونه برا اینکه اونو بشکونه قبلش باید رکورد بابی رو بشکونه حتما شکلک شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 520
  • آی پی دیروز : 548
  • بازدید امروز : 1,853
  • باردید دیروز : 1,847
  • گوگل امروز : 10
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 16,883
  • بازدید ماه : 40,861
  • بازدید سال : 212,055
  • بازدید کلی : 3,837,220
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30