loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
مدیریت بازدید : 671 چهارشنبه 04 بهمن 1391 نظرات (1)

 

  • گل انگلیسی – تعدادی توپ تمرینی منچستر یونایتد با مارک Nike Maxim که ارزششان در مجموع 3 هزار پوندی میشد، در زمین تمرینی کارینگتون به سرقت رفته اند! گویا این توپها برای یک جلسه تمرینی روی زمین پخش شده بودند، که بازیکنان با ورود به محوطه توپی نمی بینند! بررسی ها نشان میدهد تمامی توپها به صورت محلی به افرادی که خواهان یک یادگاری از باشگاه بوده اند به فروش رسیده است. پلیس منچستر هنوز شکایتی رسمی از جانب باشگاه در این مورد دریافت نکرده است. منبع
  •  کالین رونی، همسر رونی در توئیتر پست کرده که کای، پسرشون پستونک رو یه هفته ست ترک کرده! اخبارش هم عین چی داره تو اینترنت پخش میشه! پسر رونی که باشی، پستونک ترک کردنت و ... هزار تا کار دیگه ت هم اخبارش جالب میشه! مترجم! منبع
  • اسکای اسپورتس گزارش کرده است که باشگاه یونایتد، بازیهای مدافع هفده سالۀ تیم لیوینگستون، یعنی کول دونالدسون را Coll Donaldson مد نظر قرار داده و از او دعوت کرده در دوره ای تستی در اولدترافورد تمرین کند. مدیر اجرایی باشگاه لیوینگستون، گِد نیکسون گفت باشگاه هیچ گاه جلوی پیشرفت دونالدسون را نخواهد گرفت و از این فرصتها استفاده خواهد کرد:
    "کول در یکی دو مسابقه تیم ذخیره ها توسط منچستر یونایتد دیده شده و مارتین فرگوسن خواسته تستش بکنن."
    "اونها به دنبالش هستن و پیش از اینکه آنها تصمیم بگیرند چه کاری می خواهند بکنند، او با آنها تمرین خواهد کرد."

    "این یک موقعیت عالی برای این پسره. مهم نیست آخرش چه اتفاقی می افته، این بهش این فرصت رو میده ببینه اونجا چه خبره و می تونه توی محیط خارق العادۀ کارینگتون به تمرین بپردازه." منبع

  • تام کلورلی در گفتگو با سایت باشگاه، از عزمش برای قهرمانی اف ای کاپ می گوید: "قطعا این جامی هست که من می خوام برنده بشم. این جام خیلی برای من معنی داره. در واقع تعدادی از بازیکنان در ترکیب هستیم که هنوز در کشور هیچ جام معتبری کسب نکردیم، من جمله خود من. برای همین هر جامی که توش هستیم رو من می خوام قهرمان بشیم!" منبع
  • Manchester United's Wayne Rooneyسایت injury League، نوشته است که رونی در کمپ قطر از ناحیۀ پایش احساس ناراحتی میکند (کف پا). در ویدئویی منتشره از تمرینات تیم در قطر، تصویری نشان میدهد که رونی نمی تواند خوب راه برود و اگرچه گزارش گر اشاره میکند رونی هنوز از مصدومیتش کامل بهبود پیدا نکرده، ولی مصدومیت قبلی رونی زانویش بوده! ولی این فیلم نشان می دهد که رونی با پا (foot نزدیک کف پا) مشکل دارد. منبع
  • Benitez Reignites Fergie Feudرافا بنیتز دوباره آتش مشاجرات سال 2009 با فرگوسن را شعله ور کرد، سال 2009 که بنیتز مربی لیورپول بود، فرگوسن را در یک مصاحبه با انواع و اقسام اتهامات من جمله اینکه فرگوسن روی داوری تأثیر میگذارد متهم کرده بود. این بار بنیتز در گفتگو با تایمز اینگونه این بحث را (پس از انتقاد فرگی از کمک داور دیدار تاتنهام) پیش می کشد:

    "من همیشه سعی میکنم روی کار خودم تمرکز کنم.  ولی در اون زمان و در مورد فرگوسن، من فقط از باشگاهم دفاع میکردم."

    "من از دید خودم می تونستم ببینم که چه اتفاقی داره می افته. و شاید الآن هم خیلی از مردم دارن همون چیزهای مشابه رو (در مورد کارهای فرگی!) می بینن. من خیلی در این مورد صحبت نمی کنم چون که واضحه."

    فرگوسن پس از انتقاد از کمک داور بازی با تاتنهام، به فدراسیون فراخوانده شده است. بنیتز ادامه می دهد:

    "این سؤال در مورد فدراسیون مطرحه که در مورد این چه کار میکنن. اون چیزی که من اون زمان گفتم، چیزی بود که بهش فکر می کردم و چیزی که الآن میبینم هم مثل همونه."

    "این به فدراسیون بستگی داره. نمی دونم که چه کاری خواهند کرد. به خودشون بستگی داره. در حال حاضر من خودم به اندازه کافی کار در اینجا (چلسی) برای انجام دادن دارم. برای همین می خوام که روی کار خودم تمرکز کنم." منبع

  • اسپورتویتنس در یک مقاله، به بررسی اینکه آرسنال چرا یکی یکی اهدافش رو از دست میده بعدا ونگر می گه اصلا نمی خواستیمشون مثل زاها، یانگا امبیوا، و محمد سیسوخو، پرداخته و این مقاله با جملۀ طنز زیر از اسپورتویتنس شروع میشه:
    یانگا امبیوا؟! هیچ وقت نمی خواستیمش! پس چندباری که او رو زیر نظر داشتیم چی میشه؟! نه! فقط داشتیم چمن رو نگاه میکردیم! جای ناراحتی نیست!
    مترجم: گفتنیه که یانگا امبیوا هم که خودش آرزوی بازی توی یونایتد رو داشت، قراردادش به نیوکاسل قطعی شده و آرسنال دستش از این هدف هم کوتاه شد. منبع

  • خبر کوتاه: دیلی میل نوشته است که گیگز اولین بازیکنی خواهد بود که در همین دوران بازیگریش، آموزشهای مربی گری یوفا را به پایان میرساند و مدرک لیسانس مربی گری یوفا را در همین دوران بازیگری دریافت خواهد کرد. دیلی میل به جانشینی گیگز در اولدترافورد اشاره کرده است. همچنین لیستی از بازیکنانی که تحت نظر سرالکس کار کرده اند و بعدا به مربیگری روی آورده اند تهیه کرده است که به این شرح است:
    هنینگ برگ، مربی کنونی بلکبرن
    استیو بروس، مربی کنونی هال سیتی
    کریس کاسپر، مربی سابق باری
    درن فرگوسن، مربی کنونی پیتربورو
    مارک هیوز مربی سابق QPR
    پل اینس مربی سابق ناتس کانتی
    روی کین مربی سابق ایپسوئیچ تاون
    برایان رابسون مربی سابق تیم ملی تایلند
    سولسژر، مربی کنونی مولده
    توضیح: تیمها اخرین تیمهای این مربیان هستند وگرنه قبل این ها هم سابقۀ مربیگری داشته اند. منبع
  • تیتر خبر کوتاه: روی کارول، دروازه بان سابق یونایتد، در مورد دخیا صحبتهایی کرده که آخر نفهمیدیم تعریف بود یا نه! خلاصه گفته که برای دخیا متأسفه ولی او هنوز جوونه و اینا! آخرش هم گفته که او الآن به پشتیبانی سرمربی نیاز داره و فکر میکنه که این پشتیبانی وجود داره چون به دخیا خیلی بازی میرسه! منبع
  • سایت TherepublicofMancuniaبه عوایدی که از فروش بازیکنان ساخت آکادمی از سال 92 نصیب باشگاه شده پرداخته و تک تک مبالغ فروش بازیکنان آکادمی رو گرد آوری کرده که من ذهنی جمع زدم، چیزی حدود 92 میلیون و 155 هزار پوند فقط از طریق فروش بازیکنای آکادمی ظرف بیست سال گذشته عاید باشگاه شده! از عمده ترین فروشها و گرونترین فروشها میشه به دیوید بکام، و بعدش جرارد پیکه، جوزپه روسی، فریزر کمپبل و .... اشاره کرد. لیست کامل رو در منبع مشاهده کنید. منبع

 

 


  • اسپورتویتنس: امروز مارکا نوشت که ازکوئیل گارای، مدافع آرژانتینی بنفیکا مقرر شده که آخر فصل به منچستر یونایتد بپویندد!

    مارکا اشاره کرده که این خرید "خارق العاده" میتونه جانشینی برای فردیناندی باشه که آخر فصل باشگاه رو ترک خواهد کرد که صد البته این حرف مارکا کاملا بر خلاف سخنانی هست که خود شخص فرگوسن در گفتگو با
    BBC گفته بود و عنوان کرده بود فردیناند باشگاه رو ترک نخواهد کرد.

    مارکا اشاره کرده که تنها مانع بر سر این انتقال، یک اختلاف نظر 15 میلیون یورویی ناقابل است! چرا که یونایتد می خواهد تنها 15 میلیون یورو پرداخت کند ولی بنفیکا 30 میلیون میخواهد! 15 میلیون اختلاف! در حدود دوبرابر مبلغی که یونایتد می خواد پرداخت کنه!

    علی رغم اینکه انتقال گارای در صورت خروج فردیناند، منطقی به نظر میرسد، ولی فرگوسن گفته که فردیناند هیچ جا نمی رود. بنابراین شاید برای انجام این انتقال شرایط باید شکل دیگه ای به خودش بگیره. منبع

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط قاسم علي در تاریخ 1391/11/04 و 21:49 دقیقه ارسال شده است

سلام داش شهاب گل
خوش بحال اون هايي كه اين توپ ها رو گرفتنشکلک
عجب خبر چرتي بود خبر پسر روني اين ديگه چه خبريه مردم براي چي بحث ميكنن و خبر ميسازنشکلک
ما به مدافع زياد احتياج داريم اميدوارم يه مدافع خوب بخريم اين جوون ها رو هم بياريم بد نيستن
من دلم براي جام حذفي تنگ شده ان شاء الله اين جام رو به خونه مياريم
خدايا اين پسر فقط مصدوم نشه و جلوي رئال بازي كنه روني يه چيز ديگست
بنيتز كه مال اين حرف ها نيست دو روز ديگه اين رو هم اخراج ميكنن
آرسنال رو ديگه خدا بيامرزه
گيگز و سولسشاير بهترين ها براي جانشيني فرگوسن هستند
اين گاراي هم بخريم ضرر نميكنيم
پاسخ : سلام داش قاسم علی شکلک
بابا اینا رو باید به جرم مالخری بگیرن ببرن زندان چوب تو آستینشون کنن شکلک
-------
واقعا! پستونک! حالا جالبه من فکر میکردم ditching a dummy اول فکر کردم میشه ختنه کردن شکلک گفتم پس حتما مهمه!!
داشتم سوتی میدادم ولی دیدم نه بابا دامی اینجا منظورش پستونکه نه چیز زاید اخه چند تا معنی داره! گفتم زرشک! جمع کن رونی جون با این پسرت!
--------------
این که خیلی جوونه، مثل اون فردریک وسلی. الآن من به ووتون و کین خیلی امید دارم مخصوصا این ووتون پسره خیلی چیز خوبیه.
--------------
اف ای کاپ قدیمیترین جام معتبر دنیای فوتبال... بردنش برای هرکسی افتخاره منم شدیدا مشتاقم مدالش رو برگردن شوالیه های یونایتد ببینم.
-----------------------
فرگی فن پرسی رو برده نوک، رونی رو برده پست فن پرسی تو آرسنال نقش شماره ده. فن پرسی الآن حالش خوبه جاش رونی داره مصدوم میشه شده بلاگردون رابین! اعصاب نذاشته برامون بسکه مصدوم شد این فصل!
---------------
بنیتز بی نهایت ازش متنفرم...
------------
خدا رفتگان شما رو هم بیامرزه شکلک
----------
گیگز چون بازیکنا ازش آتو دارن فکر نکنم بتونه تو رختکن جذبه نشون بده شکلک
---------------
گارای تو رئال بود من زیاد دوستش نداشتم الآن مثکه خوب شده این همه تعریفش رو میکنن ببینیم چی میشه...


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 521
  • آی پی دیروز : 548
  • بازدید امروز : 1,856
  • باردید دیروز : 1,847
  • گوگل امروز : 10
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 16,886
  • بازدید ماه : 40,864
  • بازدید سال : 212,058
  • بازدید کلی : 3,837,223
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30