loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
مدیریت بازدید : 495 شنبه 18 آذر 1391 نظرات (1)

امروز تولد برایان مککلیر فوروارد اسکاتلندی هست که یکی از اسطوره هایی هست که به واسطۀ آمار خیره کننده ش برای حضور در پیراهن قرمز یونایتد، نامش در صفحۀ اسطوره های باشگاه ثبت شده. مک کلیر کسی هست که به طلسم 20 ساله پایان داد و بعد 20 سال پس از جرج بست بزرگ، به اولین بازیکن یونایتد تبدیل شد که تونست در یک فصل لیگ دسته یک 20 گل به ثمر برسونه.... قطعا مک کلیر و همکاریهاش با اریک کانتونا در خط حملۀ یونایتد در کنار عوامل اصلی دیگه ای مثل سرالکس فرگوسن، یکی از کاتالیزورهای شروع موج دوم افتخارات باشگاه تحت نظر سرالکس فرگوسن بود. مک کلیر در سال 1987 (24 سالگی) از باشگاه سلتیک خریداری شد و در 471 بازی با پیراهن باشگاه، 127 گل هم به ثمر رساند. مک کلیر اکنون مدیر تیمهای پایۀ باشگاه هست. وی امروز 49 ساله شد.

بیوگرافی این اسطوره در حال ترجمه است و به زودی در سایت قرار خواهد گرفت.

 

 Sportwitness - خبر خوب برای مشتری های دفاع جوون ایتالیایی، آنخلو اوگبونا هم اینکه رییس باشگاه تورینو، صراحتا اعلام کرد اگر پیشنهاد مناسب برای این جوون ارائه بشه، به هیچ وجه قصد بستن پرو بال او برای پیشرفت رو ندارن و با روی باز استقبال میکنن.

 

James Weir

 سایت باشگاه - حذف تیم آکادمی یونایتد از اف ای کاپ جوانان: متأسفانه یونایتد در وقتهای اضافی بازی، 4-3 از تیم برنلی شکست خورد و از جام مهم اف ای یوث کاپ حذف شد. در این بازی یونایتد در دقیقه 37 عقب افتاد ولی ویر Weir در دقیقه 45 نتیجه را مساوی کرد و لونو Ioannou در دقیقه 64 یونایتد را پیش انداخت. دقیقه 67 گیلکریست برای برنلی نتیجه را مساوی کرد ولی مجددا لاو Love در دقیقه 72 یونایتد را پیش انداخت و باز این گیلکریست بود که در دقیقه 80 کار را به تساوی و وقتهای اضافه کشاند و در وقتهای اضافه هم خود گیلکریست بود که با هتتریکش، در دقیقه 112 گل چهارم برنلی و گل سوم خودش را زد و موجب حذف تیم یونایتد از این جام شد.

 

Best of friends: Ferguson and Charlton have enjoyed a special relationship at Old Trafford.

در گفتگو با گواردین: اسطورۀ یونایتد، سربابی چارلتون عدم تمایلش برای جانشینی خوزه مورینیو پرتغالی برای سرمربی گری یونایتد اعلام کرد. سر بابی چارلتون در مورد مورینیو که انگشت در چشمان تیتو ویلانوا هم کرده (!!) ضمن تأیید اینکه یک سرمربی یونایتد هیچ گاه چنین رفتاری نخواهد داشت، افزود: "از نظر من او بسیار فضل و فخر می فروشد. اگرچه مربی بسیار خوبیه."

 

Manchester City Manchester United

Goal.com - پس از انتخاب گیگز برای بهترین تیم منچستر یونایتد در سالهای اخیر، سولسژر نیز تیم منتخب خود را برگزید. در حالی که گیگز اسکولز را بهترین بازیکنی که کنارش بازی کرده می داند، سولسژر به ابوظبی اسپورتس می گوید:

"اگر می شد یک بازیکن رو در بین تمامی بازیکنایی که کنارشون بازی کردم انتخاب کنم، کینو رو انتخاب می کردم. او همه خصوصیات رو داره : یک رهبر، یک بازیکن، و احتمالا بهترین بازیکنی که من کنارش بازی کردم."

"اسکولزی در خط هافبک یک جادوگره. هنوز هم در 38 سالگی قوی و محکم بازی میکنه. رنج و برد پاس کاری او خارق العاده ست. اوخیلی سرعت نداره، خیلی دوندگی نمی کنه، هیچ وقت تو نبرد هوایی موفق نیست و تکلهاش هم خوب نیست ولی بهترین بازیکنه!"

سولسژر همچنین نسبت به ترکیب گیگز، دیوید بکام رو نسبت به رونالدو تو ترکیبش ترجیح میده: "هیچ کسی تو فوتبال پای راستی که بکام روی ضربات ایستگاهی داشت رو نداره. او کنار خط بالا و پایین می رفت، یادم نمی آد چند سال برای منچستر یونایتد بازی کرد، ولی هیچ وقت نشد که حس کنید تنبلی می کنه و بگید "یالا، تنبلی نکن و کار رو شروع کن".

سولسژر در کنار یاپ استام و فردیناند و دنیس اروین، گری نویل رو در دفاع راستش قرار میده : "بدترین چیز در مورد گری این بود که همیشه شما رو بعد اینکه گلزنی می کردین ماچ می کرد!"

با قرار دادن ادوین ون در سار در درون دروازه، سولسژر اریک کانتونا و رود ون نیستلروی رو هم در خط حمله قرار میده و نیستلروی رو بهترین لقب می ده: "نیستلروی با فرسنگها اختلاف، بهترین تمام کننده ای بود که من دیده ام. اگر یکی از ده موقعیتی که نصیبش می شد را از دست میداد، میرفت و خودش رو میکشت! مایۀ افتخار بود، تماشای بازیش فوق العاده عالی بود."


مایکل اوون, اخبار منچستر یونایتد

dailymail – مایکل اوون در مورد اظهارات اخیر سرالکس فرگوسن مبنی بر مقصر دانستن لیورپول در مصدومیتهای اخیر دوران ورزشی اوون (که گفته بود اگر لیورپول به اوون استراحت بیشتری میداد، او به مراتب بازیکن بهتری می شد) به دیلی میل می گوید:

"با حرفهای بیشتر حرفهای سرالکس موافقم غیر از استفاده از واژۀ "بازیکن بهتر" شدن. از نظر من، بهتره بگیم اگر بازیهای من درست تنظیم میشد، من مدت بیشتری در بهترین فرم خودم می موندم."

"به طرز عجیبی من دوست دارم به گذشته برگردم و فکر کنم و ببینم چه احتمالاتی ممکن بود در دوران ورزشی من روی بده. شکی نیست که اگر من به عنوان یک نوجوان با منچستر یونایتد قرار داد می بستم، به افتخارات بیشتری می رسیدم."

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط حسام در تاریخ 1391/09/18 و 16:18 دقیقه ارسال شده است

فکر کنم چنر روز دیگه رونی و اسکولزو فردیناند هم تیم منتخبشان را انتخاب کنند شکلک
پاسخ : فردیناند که بچه ست بعد 2000 اومد شکلک
خیلی ها رو نمی تونه بگه شکلک مثلا مطمئنا اورا رو دفاع چپ انتخاب می کنه....
ولی اسکولز هم باید انتخابش جالب باشه....


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 190
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 704
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 704
  • بازدید ماه : 42,179
  • بازدید سال : 213,373
  • بازدید کلی : 3,838,538
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30