loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
حسین بازدید : 597 سه شنبه 19 شهریور 1392 نظرات (11)

 

 

اندرسون:من اماده ام

 

بازیکن برزیلی الاصل منچستریونایتد در مصاحبه ای که با سایت باشگاه داشته به این موضوع اشاره کرده که هروقت مویز به اون نیاز داشته باشد او آماده ی کمک به تیم است.

اندرسون که در تور پیش فصل منچستریونایتد تقریبا در بیشتر بازی ها حضور داشت و در بازی های لیگ نیز در بازی مقابل سوانسی  نیز به عنوان یار تعویضی استفاده شد امیدوار است تا بتواند در بازی مقابل پالاس از ابتدا به میدان برود

این بازیکن 25 ساله گفته:

"من می خواهم هر انقدر که در توان ام هست بازی انجام دهم و فقط امیدوارم بتوانم از مصدومیت به دور باشم"

"من به سختی تمرین می کنم که در زمین چه در باشگاه من از اتفاقات تازه ای که افتاده خوشحال هستم و مشکلی ندارم و هر زمان که مربی به من نیاز داشته باشم اماده ام تا بازی کنم"

"من الان روی دیویدن ام بسیار کار کرده ام من هم چنین بسیار زانو خودم را تقویت کردم"

"من الان هم به خوبی غذا می خورم و هم به خوبی می خابم تا در تمرینات بتوانم به خوبی کار کنم"

"به نظرم این فصل فصل بزرگی برای من خواهد بود"

"اگر به بازی های من در فصل های قبل دقت کنید می بیند من در 5-6 بازی اول خیلی خوب کار کردم ولی بعد از آن مصدوم شدم و نتوانستم بازی کنم امیدوارم این اتفاق این بار نیوفتد"

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط omidgh در تاریخ 1392/06/20 و 2:41 دقیقه ارسال شده است

مرسی داش حسین شکلک
پاسخ : خواهش می کنم امید جانشکلک

این نظر توسط نسرین در تاریخ 1392/06/19 و 23:51 دقیقه ارسال شده است

چرا اندرسونو نمیفروشیم؟؟؟
پاسخ : تا به حال مگه پيشنهادي دادن واسش؟؟؟؟؟؟
پاسخ : از اولین روز حضور اندرسون در منچستر یونایتد هیچ پیشنهادی به این بازیکن داده نشده است!شکلک

این نظر توسط Vahid در تاریخ 1392/06/19 و 20:49 دقیقه ارسال شده است

عكس پست هم عالييييييه. اندرسونمونم واسه جرارد كافيه. شکلک
پاسخ : اون كه خيلي خوبه

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1392/06/19 و 20:43 دقیقه ارسال شده است

اينو از اول ميگفت اينهمه تلاش واسه خريد هافبك نميكرديمشکلک
بازيكن خوبيه ها ولي ولي ديگهشکلک
پا به توپش خوبه خودشو خوب جداميكنه ولي ولي ديگهشکلک
پاسخ : من خودم فقط از شادي پس از گل اش خوشم مياد شکلک
شادي پس از گلش خداس شکلک

این نظر توسط Vahid در تاریخ 1392/06/19 و 20:19 دقیقه ارسال شده است

سلام.
خدا بمون رحم كنه شکلک اقا امادس شکلک
پاسخ : شکلک

این نظر توسط حسام در تاریخ 1392/06/19 و 20:10 دقیقه ارسال شده است

اندرسون مثلا الان آماده هستش اگه افت کنه چی میشه شکلک
پاسخ : افت كنه ميشه ويلشر شکلک

این نظر توسط CAP VIDIC در تاریخ 1392/06/19 و 19:25 دقیقه ارسال شده است

پس قهرمانيمون ديگه اوكي شد.يكي از اينده دار ترين بازيكناي دنيا و مدعي اصلي توپ طلاي امسال ويوا اندرسون بزرگ شکلک
پاسخ : اقا من تا قبل اعلام امادگي اندرسون به شخصه به قهرماني اروپا شك داشتم ولي الان ديگه مطمئن أم أروبا هم مال خودمونه

این نظر توسط مهدی سرخ در تاریخ 1392/06/19 و 18:13 دقیقه ارسال شده است

سلام حسین جان حالت خوبه؟ خدا کنه تا آخر فصل مصدوم نشه وخوب بازی کنه برای تیم ما چی میخواییم همینو میخواییم!!شکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : سلام مهدي جانشکلک
قربانت تو خوبي داداشي؟؟
اين أندرسون خيلي خوب بود يادمه أون موقع كه مي خواستيم بخريمش اندازه ي لوكاس شايد هم بيشتر ازش تعريف مي كردن
الان بااومدن فلييني فك كنم مويز بيشتر بهش بازي بده چون با وجود فلييني زياد لازم نيست أندرسون عقب بازي كنه

این نظر توسط ginger prince در تاریخ 1392/06/19 و 17:53 دقیقه ارسال شده است

چقدر هم پر رو تشریف دارنشکلک
5-6 تا بازی اول هم چیزی ازش ندیدیم
منم خیلی خوب می خورم چطوره جای اندرسون رو بگیرمشکلک

این نظر توسط ALI-S در تاریخ 1392/06/19 و 17:13 دقیقه ارسال شده است

پس 100% قهرمانیم شکلک اونم 3 گانه شکلک
پاسخ : اره دیگه اندرسون اماده استشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 544
  • آی پی دیروز : 548
  • بازدید امروز : 2,082
  • باردید دیروز : 1,847
  • گوگل امروز : 10
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 17,112
  • بازدید ماه : 41,090
  • بازدید سال : 212,284
  • بازدید کلی : 3,837,449
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30