loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
مدیریت بازدید : 625 چهارشنبه 24 آبان 1391 نظرات (3)

  http://www.newsletter.co.uk/webimage/1.4474014.1352852228!image/218347185.jpg_gen/derivatives/landscape_595/218347185.jpg

 

The Sun – مدافع پیشین یونایتد، جان اوشی از بردی برای تبدیل شدن به یک ستاره در اولدترافورد حمایت کرد: "قطعا رابی این مسیر را طی می کند، او یک پسر فوق العاده باهوش است و البته شکی نیست که او کاری بسیار دشوار در پیش رو دارد. ولی او توانایی و استعداد زیادی برای اجرای این هدف دارد. اگر او فرصتی برای حضور در تیم منچستر یونایتد پیدا کند، من مطمئن هستم که دو دستی آن را خواهد چسبید و رها نخواهد کرد."

http://u.goal.com/170800/170808hp2.jpg

 

thebusbyway – الکس استپنی، اسطوره دروازه بانی یونایتد در قهرمانی سال 1968 در اروپا، که از طرفداران پرو پا قرص داوید دخیا است، در مصاحبه ای با MEN مدعی شده که داوید دخیا در حال حاضر جایگاه خودش را  در ترکیب ثابت تیم سر الکس فرگوسن بالاتر از لیندگارد تضمین کرده است: "من فکر می کنم که داوید جایگاهش را به عنوان دروازه بان ثابت یونایتد در لیگ برتر حفظ خواهد کرد.... یونایتد همچنان گلهای زیادی دریافت می کند ولی دیگر نمی توان دخیا را در این گلها مقصر قلمداد کرد. سرالکس تأکید کرده که به سیستم چرخشی دروازه بانهایش ادامه می دهد، ولی درحال حاضر اگر بخواهد از بین دو دروازه بان یک نفر را ثابت انتخاب کند، او داوید دخیا خواهد بود. آندرس لیندگارد نیز هنوز مستحق بازی هست چرا که نمی توان هیچ یک از این دو دروازه بان را مدتی طولانی از بازی دور نگه داشت، ولی به نظر می آید که در لیگ برتر، این داوید دخیا است که جنگ را بر سر دروازه بانی برده است."

Sir Bobby Charlton has joined Reds’ boss Sir Alex Ferguson in warning rivals here and abroad that the Treble is on again.

 

سر بابی چارلتون در گفتگو با M.E.N: "اکنون منچستر پایتخت جهان فوتبال محسوب می شود. اکنون که سیتی و یونایتد اول و دوم لیگ هستند و یونایتد این نمایش عالی و بدون شکست را در اروپا به اجرا گذاشته، هیچ کس بحثی در این مورد نمی تواند بکند."

 بابی چارلتون همچنین در پاسخ به مقایسه خط حملۀ کنونی متشکل از ون پرسی، رونی، ولبک و چیچاریتو با اندی کول، یورک، شرینگام و سولسکار نیز گفت که قطعا این خط حمله می تواند دلاوریهای سال 99 را تکرار کند و به رقیبان هشدار داد که باز هم سه گانۀ یونایتد در راه است و یونایتد توانایی کسب سه جام را در این فصل دارد.

Manchester United will announce its figures for the first quarter of the financial year

Telegraph – برای اولین بار از زمان حضور گلیزرها در یونایتد، میزان وامهای باشگاه به زیر 400 میلیون پوند رسید: آخرین بار که باشگاه حساب سالیانه خود را در اواخر ماه ژون اعلام کرد، این باشگاه 436 میلیون پوند وام داشت که با توجه به فروش سهام نیویورک که 68 میلیون پوند عاید باشگاه کرد، قطعا در اعلام حساب یک چهار اول سال مالی باشگاه که امروز اعلام خواهد شد، وامهای باشگاه به زیر 400 میلیون پوند تنزل پیدا کرده است. همچنین این اعلام سود مالی که شامل ماههای چولای، اگوست و سپتامبر می شود قراردادهای اسپانسری با Bwin، سیستم پزشکی توشیبا، Yanmar، Fuji TV، Santander، Shinsei Bank و MBNA را نیز شامل می شود. انتظار میرود که با توجه به خریدهای تابستانی گران قیمتی چون ون پرسی و کاگاوا، مجموع حقوق بازیکنان افزایش یافته باشد.

در این بین یک خبر هم از استرالیا میر سد که دولت ایالت نیو ساوت ولز می خواهد به یونایتد یک پیشنهاد 2 میلیون پوندی برای برگزاری یک دیدار دوستانه در پیش فصل در ماه جولای در سیدنی و استادیوم ANZ بدهد. یونایتد در حال حاضر با پیشنهادهای زیادی برای پیش فصل از جانب استرالیا، هند و خاور دور روبروست و سیدنی، بریزبان و ملبورن استرالیا همگی تلاش میکنند تا با پیشنهادهای مالی مناسب یونایتد را اغوا کنند تا برای اولین بار بعد از سال 1999، به این کشور برود. پیشنهادی اغوا کننده نیز از هنگ کنگ دریافت شده است.

گلیزرها در سال 2005 با وامی به ارزش 515 میلیون پوند توانستند با 790 میلیون پوند در مجموع یونایتد را خریداری کنند.

 

 

sportal – یک خبر از انگلیس: پلیس لندن بازجوییها از مارک کلاتنبرگ، داور دیدار جنجالی چلسی برابر یونایتد در لیگ برتر را متوقف کرد.

پلیس پایتخت اعلام کرده که بازجوییهای اولیه انجام شده ولی مدرک یا شاکی و قربانی حقیقی از شاکی (چلسی) به پلیس ارائه نشده و لذا پلیس دلیلی برای ادامۀ تحقیقات وبازجوییها نمی بیند.

 گفتنی است که باشگاه چلسی پس از شکست 3-2 برابر یونایتد در استمفورد، در کنار جو سازیهای متنوع درباره داوری، کلاتنبرگ را به توهینهای نژاد پرستانه به خوان ماتا و جان اوبی میکل متهم کرده بود. نکتۀ جالب این بود که کمی پس از آن ماجرا، خود ماتا اعلام کرده بود که خودش از کلاتنبرگ هیچ حرفی نشنیده و بقیه ادعا می کنند که به او توهین شده! و اکنون نیز در مورد جان اوبی میکل نیز باشگاه چلسی از ارائۀ شواهد و مدارک کافی به پلیس لندن خودداری کرده و پلیس نیز بازجویی ها پیرامون این پرونده را متوقف کرده است: بیانیه رسمی پلیس پایتخت:"با توجه به اینکه هیچ مدرک و شاهدی مبنی بر اینکه توهینی انجام شده موجود نیست، تحقیقات و بازجوییها تا همین مرحله متوقف می شود."

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط کاظم در تاریخ 1394/01/03 و 0:07 دقیقه ارسال شده است

رابطه ها زمانی زیباست که برای یادکردن هیچ دلیلی به جز دلتنگی نباشه...
سال نو مبارک

این نظر توسط قاسم علي در تاریخ 1391/08/24 و 17:28 دقیقه ارسال شده است

سال هاي خوشي در راه هست
كمي صبر صحر نزديك هست
پاسخ : ایشالا شکلک

این نظر توسط قاسم علي در تاریخ 1391/08/24 و 16:12 دقیقه ارسال شده است

تيم بسيار بسيار خوبي امسال داريم اگر نيم سال دوم مصدوم نديم و يه هافبك دفاعي و يه دفاع بخريم ميشه به سه گانه اميدوار بود ان شاء الله كه يه سه گانه در راه هست ما كه دعا ميكنيم هر سال سه گانه بگيريم
اما با اينكه از گليزر ها بدم مياد ولي به عرب ها ترجيح ميدم معلومه كه از مديريت چيزي سرشون ميشه
حالا باختن همه چيز رو ميخوان بندازن گردن داور بيخيال ما كه صدر جدوليم نبايد خودمون رو با اين چيز ها درگير كنيم
پاسخ : منم خیلی به سه گانه امیدوارم... یکی از خصوصیاتی که سال 99 داشتیم، به راحتی از شکستها پیروزی می ساختیم، مثل نیمه نهایی جلو یووه یا فینال جلو بایرن... راحت گل می خوردیم ولی آخرش می بردیم...
امسال هم تقریبا همون ویژگی جنگندگی برای پیروزی احیا شده ایشالا که می تونیم دو گانه یا به قول بابی سه گانه رو ببریم.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 20
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 174
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 617
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 617
  • بازدید ماه : 42,092
  • بازدید سال : 213,286
  • بازدید کلی : 3,838,451
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30