loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
مدیریت بازدید : 589 جمعه 12 مهر 1392 نظرات (8)

نکات نشست خبری دیوید مویز در ستون امروز یونایتد:

در مورد بازگشت به بازیهای لیگ برتر: "حساب لیگ قهرمانان از لیگ برتر جداست. ما اکنون روی لیگ تمرکز کردیم. ما بازیکنای واقعا خوبی در اختیار داریم، اونا خودشون و استانداردهایی که طی این سالها ثبت کردن رو می شناسن و ما با هم (طبق این استانداردها) کار خواهیم کرد تا کارها رو درست کنیم من شک ندارم."

در مورد مصدومیت رونی: من او رو امروز صبح ندیدم لذا نمی تونم خبر جدیدی به شما بدم."

در مورد ساندرلند: "فکر میکنم پارسال و وقتی که دی کانیو تازه سرمربی گری تیم رو به عهده گرفته بود من با اورتون به خونۀ ساندرلند رفتم و در اون بازی شکست خوردم. شاید تنها بازی من بود در اورتون که در 11 یا 12 بازی متوالی بدون شکست شکست خورده بودیم، رو دور شکست نبودیم اون برحه. باز هم اونا سرمربی عوض کردن و ما به اونجا میریم، کوین بال، ولی کوین مدتی هست که اونجا مشغول کاره. او واقعا با تجربه ست، باشگاه رو می شناسه، بازیکنا رو می شناسه. او بازیهای زیادی رو تماشا کرده و میدونه در چنین برحۀ کوتاهی چه وظیفه ای باید انجام بده. هیچ کس نمی دونه که خود او سرمربی قطعی ساندرلند خواهد بود یا خیر. ساندرلند در بازیهای اخیرشون خوب بازی کردن. این بازی مهمی هست که ما می خوایم پیروز بشیم. ما تیمی رو انتخاب می کنیم که فکر می کنیم نتیجه خواهد گرفت."

در مورد رقابت قهرمانی: "راه زیادی در لیگ برتر باقی مونده. فصلی طولانی در پیشه. با پیش رفتن فصل، تغییرات قابل توجهی رو خواهید دید. ما ادامه خواهیم داد و سعی میکنیم در سریعترین زمان ممکن خودمون رو به صدر نزدیک کنیم." منبع


David Moyes

(در مورد شرایط سختش در یونایتد...) "هر کسی که به شغل جدیدی وارد میشه، با شروع به کار و ادامه در اون کار، مسایلی رو (پیوسته) یاد میگیره. من هم همین روند رو دارم طی میکنم. من خودم میدونستم که به جایی میام که بازیکنای واقعا خوبی حضور دارن ولی ما زمانهای سختی رو هم سپری خواهیم کرد." منبع

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط بابک در تاریخ 1392/07/12 و 20:57 دقیقه ارسال شده است

مویس میخواد بزنه توی دهن رقیب ها!شکلک

این نظر توسط مهدی سرخ در تاریخ 1392/07/12 و 17:45 دقیقه ارسال شده است

سلام شهاب جان خوبی ؟ چه عجب مویس حرفهای امیدوار کننده زد جای امیدواری هست بهتر بشیم!!!!!!شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : سلام مهدی جان ممنونت داداش شکلک
تو خوبی؟
ایشالا تیم بیفته رو شیب صعود شکلک

این نظر توسط ALI-S در تاریخ 1392/07/12 و 15:01 دقیقه ارسال شده است

سلام شکلکشکلکشکلکشکلک
اینو دیگه باید ببریم مصاحبه های مویس بیشتر از اینکه منو یاد فرگی بندازه یاد ونگر میندازه شکلک
پاسخ : سلام علی جان شکلک شکلک
البته سه فصل قبل فرگی هم ساندرلند رو 1-0 میبرد.... تازه اونم با فلاکت و گل به خودیهای براون شکلک
تیم سختیه تو ورزشگاه خودشون..

این نظر توسط marcus finix در تاریخ 1392/07/12 و 14:59 دقیقه ارسال شده است

اینو میگم یه جا بنویسید آخر فصل ببینید اگه دروغ گفتم بزنین کتلتم کنید منچستر امسال تویه 3 تیم اول نیست و جام باشگاههای اروپا هم مرحله یک چهارم حذفه ولی یه حسی میگه بهم قهرمان جام حذفی میشیم
ممنون شهاب
پاسخ : من رو قلبم نوشتم داششکلک
پاسخ : من کتلت دوس ندارم کوکو سیبزمینی لطفا شکلک
خواهش میکنم میثم جان شکلک

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1392/07/12 و 14:25 دقیقه ارسال شده است

مرسی داش شهاب...
مرسی رییس بزرگ...
پاسخ : خواهش میکنم داش حمید شکلک

این نظر توسط Masoud Darkness در تاریخ 1392/07/12 و 14:23 دقیقه ارسال شده است

نمیدونم مویس چه دلیلی دااره اینقدر از تیم حریف تمجید میکنه
همین تمجیدها رو از وست بروم کرد که اینقدر جلوی ما انگیزه داشتن
واقعا کاریزمای تو کجا و سرالکس کجا؟شکلکشکلک
پاسخ : فعلا بازیکنا از مویز بالاترن... ولی این وضع تا ابد اینجور نمیمونه و مویز یه خونه تکونی میکنه یحتمل شکلک

این نظر توسط saeed275 در تاریخ 1392/07/12 و 14:22 دقیقه ارسال شده است

ممنون
فکر کنم رونی بتونه بازی کنه
به این برد نیاز داریم
ولی مویز خارج از لیگ برتر بد نتیجه نگرفته تو لیگ قهرمانان - سوپرکاپ و لیگ کاپ 3 تا برد داشته + یک مساوی
پاسخ : خواهش میکنم سعید جان
مصدوم هم باشه فکر نکنم مویز ریسک کنه و اقلا رو نیمکت بذاره وین رو.... بازی تو خونه ساندرلند خیلی سخته.... نبردیم هم مهم نیست باز...

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1392/07/12 و 14:14 دقیقه ارسال شده است

انشالا هرچي زودتر تو كورس قرار ميگيريم و ميبريم اين كورس روشکلکشکلک
پاسخ : ایشالا خدا از دهانت بشنفد مرد شکلک شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 553
  • آی پی دیروز : 548
  • بازدید امروز : 2,250
  • باردید دیروز : 1,847
  • گوگل امروز : 10
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 17,280
  • بازدید ماه : 41,258
  • بازدید سال : 212,452
  • بازدید کلی : 3,837,617
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30