loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
حمید بازدید : 733 سه شنبه 23 اردیبهشت 1393 نظرات (14)

 

خبرگزاری پارس فوتبال- ریو فردیناند، مدافع منچستر یونایتد، پس از اینکه قرارداد جدیدی از سوی سران باشگاه به وی پیشنهاد نشد، تصمیم به ترک این باشگاه گرفته است.

این بازیکن 35 ساله به وبسایت 5mag گفت:"در ماه های اخیر خیلی در مورد آینده ام فکر کرده ام. پس از 12 سال بازی کردن برای تیمی که آن را بهترین تیم دنیا می دانم، می خواهم از منچستریونایتد به باشگاه دیگری منتقل شوم.

من به امید بردن جوایز مختلف به باشگاه منچستر یونایتد پا گذاشتم و در رویاهایم هم نمی دیدم، که بتوانم چنین دوره ی موفقیت آمیزی را پشت سر بگذارم. در این سال ها لحظات درخشان زیادی وجود داشت و من در کنار بازیکنان بزرگی به میدان رفتم. در مسکو به قهرمانی لیگ قهرمانان رسیدم و جام قهرمانی لیگ برتر را بالای سر بردم.

شرایط به من اجازه ی خداحافظی با تیم را نداد و دوست دارم از این موقعیت برای تشکر از هم تیمی هایم، کارکنان باشگاه و هواداران استفاده کنم؛ آن ها 12 سال فراموش نشدنی را برای من رقم زدند.

احساس سلامتی و آمادگی دارم و دوست دارم با چالش جدیدی روبرو شوم و برای هر چیزی که سرنوشت برایم مقدر کرده مشتاقم."

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط gigs for ever در تاریخ 1393/02/23 و 23:49 دقیقه ارسال شده است

حمید=کوه تلاششکلک
پاسخ : با این حروفهای ناچیز،نمیشه بزرگیتو توصیف کنمشکلک
اوووووووووووووووووووووووووووفشکلک بااااااااااااابااااااااااااااااااااااااا...حمییییییییییییییییییییییدشکلک

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1393/02/23 و 20:28 دقیقه ارسال شده است

ريو سنش بالاست بعنوان بازيكن ولي واسه يه دفاع وسطي كه هرهفته به ميدان نميره بهترين سن بود
حيف شدن واقعا...
پاسخ : آره به نظرم...تو هر تیمی،یه بازیکن با تجربه در هر پستی لازمه(حتی اگر نیمکت نشین باشه...
وجودش به چشم نمیاد...اما واقعآ مفیده...

این نظر توسط Arsam در تاریخ 1393/02/23 و 18:34 دقیقه ارسال شده است

مثلاً ریو رو با راموس یا دانته مقایسه کنید معلومه دانته یا راموس بهترن
پاسخ :
من خودم جدآ راموس رو خیلی قبول دارم و (یکمم علاقهشکلک چون تو کارش جدیه)...واقعآ زحمتکشه...
نمیدونم والا،هر باشگاهی شرایط خودشو داره...

این نظر توسط Arsam در تاریخ 1393/02/23 و 18:18 دقیقه ارسال شده است

چرا ناراحت هستین بچه ها این ریو، ریوی سال ۲۰۰۸ نیست نزدیک ۳۵ سالشه پیر شده ویدیچ هم همینطور دیگه در سطح یونایتد نیست باید می رفت بهتر هم شد ایشاالله اورا هم بره تا بازیکن های بهتری بخریم
پاسخ : دقیقآ ارسامِ عزیز...اونا چه میموندن و چه میرفتن،باید براشون جایگزین میگرفتیم...
اما ترسمون از چیز دیگه ست... ما در حال حاضر،تنها چیزی که کم داریم،تعصبه...
ریو و ویدیچ، واقعآ تعصبی بودن...

این نظر توسط arashhhh در تاریخ 1393/02/23 و 17:55 دقیقه ارسال شده است

شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : هر اومدنی،یه رفتنی داره آرش جانشکلک خوشبین باش داداش...شکلک

این نظر توسط ALI-VIDIC 70 در تاریخ 1393/02/23 و 17:10 دقیقه ارسال شده است

سلام به همتون چه نویسنده ها چه کاربرا
مرسی حمید خان و شهاب خان
ریو نباید میرفت الان کی باید تو تمرینا به این اسمال و جونز و اوانز حالی کنه اینجا یونایتدِ و هر سال باید قهرمان شد
باید باید باید باید باید با تاکید فراوران باید دفاع درست و حسابی بخریم///یعنی اگه از زوج هایه جونز و اوانز و اسمال استفاده بشه باید به عقل مربی بعدی شک کرد
البته من معتقدم دفاع تیمی اگه مربی بلد باشه بهتره
ولی در کل ما نیاز داریم به یکی مثل سوبوتیچ /مانگالا/یا دیگو گودین/یا رافا واران/
حیف کیهیل رو از بولتون نگرفتیم رفت چلسی خیلی دفاع ردیفی بود
تیم داره از فاکتور ابهت خالی میشه
ویدیچ میتونست تا دو سال دیگه از اسمال و اوانز و جونز خیلی بهتر باشه
مایکل کین و وتون هم اگه بخوان همین الان از سه تا بازیکنمون به اسم اسمال جونز و اوانز میتونن بهتر باشن فقط باید یه زوج مناسب براشون خرید یه زوج قدرتمند
من نمیدونم بعضیا چی تو اسمال و جونز و حتی اوانز دیدن واقعا شرم آوره/از باشگاه بعید بود
من همیشه رئالیها/میلانیا/بارساییهاو ... رو سر کاری که با رائول/نستا/دیدا/رونالدینیو/اتوئو/ و بقیه اسطوره هاشون کردن مسخره میکردم حالا ببین کارمون به کجا رسیده
من دیگه حرفی ندارم!
مرسی حمید و همه ی نویسنده ها دستتون درد نکنه میلاد امام علی علیه السلام و روز مرد هم بر همتون و خانواده هاتون مبارک باشه
پاسخ : سلام داداش علی گل...ممنون
راستش علی جان فکر میکنم باشگاه نخواست ریو رو، بیشتریا دوستش داشتن و موافق با موندنش
به جونز میشه اعتماد کرد،اما اونز و اسمالینگو شک دارم...اما بین این دو،با شک و تردید،رآی م به اونز هستش...
صد در صد ویدیچ بهتر بود،اما چه میشه کرد...تقدیر این بود،باشگاه اینو صلاح دید...
مدافع بهتر از اوانز و جونزو اسمالینگ هست،اما باید با شرایط باشگاه هم کنار اومد،فعلآ تو شرایط سختی بسر میبریم،این مشخصه که اگر قرار به یک انتخاب باشه، ما بین هوملس و جونز،هوملس رو انتخاب میکنیم(به عنوان مثال)
بلآخره داش علی در فوتبال حرفه ای،باید هرجور اتفاقیو پیش بینی و تجربه کرد...(در رابطه با رئالیها/میلانیا/بارساییهاو و و و)
----------------------
متشکرم داداش علی عزیزشکلک این روز بزرگ رو به شما و خانواده محترمتون تبریک میگم...

این نظر توسط gigs for ever در تاریخ 1393/02/23 و 14:47 دقیقه ارسال شده است

ممنون کوه غیرتشکلک
پاسخ : ندا رسید که بگم:مرسی جعفر جانشکلک
پاسخ : میدونم ریو رو میگیاااااااشکلک میدونم که میدونیشکلک

این نظر توسط Parham Ghiyasi در تاریخ 1393/02/23 و 13:53 دقیقه ارسال شده است

شهاب ریو میخواست تو تیم بزرگ ادامه بده تو منچستر میموند
فکر کنم بره MLS
بارسا هم کسی هم سن و سال ریو رو میخواست پویول رو نگه میداشت
پاسخ : دقیقا خوب گفتی یادم نبود! بارسا کسایی مثل ریوالدو و رونالدینیو رو قبل 30 سالگی با اوردنگی پرت کرد بیرون... کلا اهل مسن خریدن نیستن یادم نبود شکلک
ببخشید..

این نظر توسط نگار در تاریخ 1393/02/23 و 13:38 دقیقه ارسال شده است

باید صبر کرد دید چی میشه...
فقط خدا رحم کنه نقل و انتقالات امسالُ!
امیدوارم هم ویدا هم ریو هر جا هستن موفق باشنشکلکشکلک
پاسخ : آینده خوبی پیش روی باشگاست...
کارمون یکم سخته تو نقل و انتقالات، (با توجه به عدم حضور در لیگ قهرمانان) اما حل شدنیه،آرزوی هر بازیکنی حضور در منچستره
ایشالا موفق میشنشکلک

این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1393/02/23 و 13:33 دقیقه ارسال شده است

از جمع طرب باده نشینان همه رفتند... وز ملک جنون سلسله داران همه رفتند...
.... ما با که نشینیم که یاران همه رفتند.. همه رفتند شکلک
اوضاع داره بیریخت میشه... به جوونای آکادمی که امیدی نیست بهترینشون این چند سال اونز بوده! دیگه ته کیفیت جوونای اکادمی درحد ووتون و مایکل کینه (که به نظرم ووتون از کین بهتر بود بگذریم..)... حتما باید دو تا مدافع طراز اول بخریم امیدوارم زوج اسمال جونز برا فصل بعد نشه گزینۀ اصلیمون.... الآن جونز داره با دمبش گردو میشکونه شکلک
اونزم که همیشه مصدوم.....
------------
هوملز هم خیلی باید خل باشه که لیگ قهرمانان رو ول کنه بیاد یونایتد زیر دست ژنرال فان خال!
احتمالا فان خال یکی دوتا مدافع خوب و آینده دار از لیگ هلند بخره شکلک
----------
اما در مورد مقصد احتمالی فردیناند... آرسنال و لیورپول دفاع لازم دارن البته مرته ساکر و کوشینلی خوب بودن ولی لیورپول که 4 تا گل به خودی از اسکرتل خورده شکلک
فقط خدا کنه ریو نره بارسا و آرسنال و لیورپول...
بین تیمهای لیگ قهرمانانی روم، ناپولی، فیرونتینا یا حتی اتلتیک و اتلتیکو رفت عیب نداره... البته این دوتای آخر بعیده انگلیسی بخرن... شایدم قید لیگ قهرمانان رو زد و رفت میلانی جایی... وست هام هم برگرده باز سوزش نداره شکلک
پاسخ : خوشبحال خودم که اصلآ به آکادمی توجه نمیکنمشکلک خب من تمام تمرکزم رو تیم اصلیهشکلک
نمیدونم چرا دو ماهیه، هوای نیک پاولو کردم، یعنی میشه که تو تیم فصل بعد باشهشکلک
من به جونز، تو ترکیب اصلی، یکم امید دارم، اما زوجشو نمیدونم
سخت بتونیم خرید خوب داشته باشیم، فقط پول باید خرج کنیم
بیشتر احتمال داره ریو به لیگ خارجه بره، به گمونم مقصد بعدیش امریکا باشه، اما فکر نکنم لیگ انگلیس بمونه...


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 49
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 49
  • بازدید ماه : 41,524
  • بازدید سال : 212,718
  • بازدید کلی : 3,837,883
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30