loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
شهاب بازدید : 758 جمعه 31 مرداد 1393 نظرات (15)

صحبتها از توئیتر:

 

لویی فان خال در مورد دو بعد فوتبال می گوید: "دو هفته قبل من پادشاه منچستر بودم. و اکنون شیطان هستم!"

 

رییس می گوید: "من استخدام نشدم که اخراج بشم، بلکه استخدام شدم که تیم رو بازسازی کنم و این فرآیندی هست که به زمان نیاز داره."

 

فان خال اعتراف می کند که هنگام بررسی و آنالیز ویدئوهای روخو برای فینال جام جهانی در تقابل با هلند، مسحور این آنالیزها شده بود!

 

فان خال در مورد روخو: "از نظر من مارکوس به عنوان یک مدافع چپ مرکزی می تونه مناسب باشه. همچنین به عنوان یک وینگ بک در جناح چپ."

 

فان خال در مورد طبیعت بی وفای فوتبال: "دو هفته قبل من پادشاه منچستر بودم و اکنون شیطان منچستر یونایتد هستم. این خاصیت جهان فوتبال و از اون مهمتر خاصیت رسانه ها در جهان فوتباله. به نظر من هواداران منچستر هوشمند هستن. من در تمامی نشستهای خبری به این نکته اشاره کردم که احتمالا در سه ماهۀ اول کار سخت خواهد بود، برای بازیکنا و همچنین برای هوادرا"

 

فان خال در مورد شایعۀ احتمال جدایی ولبک در این تابستان: "رسانه ها دارن صحبت خودشون رو میگن. من می دونم که چی به دنی گفتم و دنی هم می دونه که من دقیقا چی بهش گفتم. به نظرم رسانه ها چون اون موقع که من این رو به او می گفتم در اون اتاق نبودن رو آوردن به حدس و گمان پروندن! من در این مورد صبحتی نمی کنم. این مسئله خصوصی می مونه. فرض می کنم که دنی هم چیزی در مورد مکالمه مون نمی گه. در اون مکالمه رایان گیگز هم حضور داشت و او هم هیچی نگفته. به نظرم درستش هم همینه. من اینجوری خوشحال ترم!"

 

از رییس اولدترافورد سؤال شد در مورد تماسهای برخی هواداران به باشگاه که خواسته بودند بازیکنان بیشتری خریداری شوند، و فان خال پاسخ می دهد: "هوادرا می تونن اونجوری فکر کنن ولی در بازار فوتبال تلاش برای خرید و فروش آسون نیست."

 

ساعت 19:30 به وقت تهران نیز مصاحبۀ اختصاصی فان خال با MUTV پخش شده است:

 

فان خال به MUTV می گوید که چهار هافبک مصدوم برای تقابل با ساندرلند دارد: آندر هررا، مروان فلاینی، مایکل کریک و جسی لینگارد.

 

با این حال خبری خوب برای هواداران منچستر یونایتد: روبین فان پرسی آماده است و می تواند در ترکیب قرار بگیرد.

 

هنوز نمی توان در بازی یکشنبه برابر ساندرلند از مارکوس روخو استفاده کرد. فان خال به MUTV می گوید که او به دریافت مجوز کار نیاز دارد.

 

 

(آمادگی فان پرسی...) "روبین برای بازی کردن آماده ست. لذا منفعتی بزرگ برای ترکیبمون خواهد بود. من خیلی خوشحالم که او اکنون آمادۀ بازیه."

 

(مصدومیت 4 هافبک...) "روخو بدنش آماده ست و برای بازی مهیاست ولی مجوز کار نداره و لذا ما باید صبر کنیم. هفتۀ گذشته ما 9 مصدوم داشتیم و اکنون 7 مصدوم داریم. خیلی زیاده این تعداد. به عنوان یک سرمربی اولین باره من این تعداد مصدوم دارم. باید باهاش کنار بیایم. ما 4 هافبک مصدوم داریم - کریک، از اول مصدوم بود، ولی اکنون همچنین هررا، فلاینی و لینگارد هم مصدومن. لذا این چهار تن مصدومن و اکنون در خط هافبک مشکل داریم." منبع

 

 

 

(روخو خرسند از استقبال باشگاه...) "ممنون از شما بابت استقبال. من خیلی خوشحالم که اینجا در بزرگترین باشگاه دنیا هستم. افتخاری بزرگه و من از بودن در اینجا واقعا خوشنودم، و من هرچه در توانم باشه برای باشگاه انجام خواهم داد. انتقال فرآیندی طولانی و پیچیده شد، ولی مهمترین مسئله اینه که من اینجا هستم و خیلی هم خوشحالم."

 

(پیشرفت هدف روخو...) "از نظر من قطعا اینجا بزرگترین لیگ جهانه. من همیشه وقتی جوونتر بودم این لیگ رو تماشا می کردم، و مسئلۀ مهمش اینه که بازیکنای جوون زیادی میان اینجا در لیگ برتر که بازیشون رو ارتقا بدن، و امیدوارم که من هم بتونم این کار رو بکنم."

 

(رابطه با آرژانتینیهای سیتی...) "من از تمام آرژانتینیهای منچستر سیتی پیامهایی دریافت کردم که به به خاطر انتقالم به منچستر تبریک گفتن و ورودم به منچستر رو خوشامد گفتن، ما هم دیگه رو در خارج از بازی فوتبال هم می شناسیم و با هم رابطه داریم."

 

فان خال در مورد روخو: "من در تقابل تیمم با آرژانتین در جام جهان با او روبرو شدم، لذا فرصت ان رو داشتم که آنالیزش کنم. این فلسفۀ منه که فقط بازیکنایی رو بخرم که به کار تیم بیان، و به نظرم مارکوس از این نظر به عنوان یک مدافع وسط چپ پا و همچنین به عنوان یک وینگ بک چپ به کار تیم میاد. او در جام جهانی به عنوان یک وینگ بک چپ برای آرژانتین بازی کرد، ولی در اسپورتینگ به عنوان یک مدافع وسط بازی کرده. او در جام جهانی خارق العاده بوده و لذا من خیلی راضی هستم."

 

(خواستۀ فان خال از روخو...) "در درجۀ اول او باید درک خوبی از فضاهای موجود در زمین بازی داشته باشه چون ما در همین فضاها دفاع رو انجام می دیم، این اولین چیزیه که من به او گفتم. همچنین باید هد زن خوبی باشه چون تیمهای این لیگ تمایل به ارسال توپهای بلند از عقب زمین دارن."

 

(توصیۀ فان خال به روخو...) "بازیسازیش باید خوب باشه، ول من شیوۀ بازی او در جام جهانی رو دوست داشتم. اگرچه شاید لازم باشه فقط در مواقع لزوم و درست جنگجوییش رو نشون بده، شاید این تنها انتقاد من از او باشه. او باید همیشه خودش رو کنترل کنه تا پیشرف کنه، و شاید من بتونم به او کمک کنم." منبع

 

 

 

(فان خال در مورد طبیعت بی وفای فوتبال) "دو هفته قبل من پادشاه منچستر بودم و اکنون شیطان منچستر یونایتد هستم. این خاصیت جهان فوتبال و از اون مهمتر خاصیت رسانه ها در جهان فوتباله. به نظر من هواداران منچستر هوشمند هستن. من در تمامی نشستهای خبری به این نکته اشاره کردم که احتمالا در سه ماهۀ اول کار سخت خواهد بود، برای بازیکنا و همچنین برای هوادرا"

 

(قول و قرار فان خال با گلیزرها و وودوارد...) "من به اد وودوارد و خانوادۀ گلیزر گفتم که همیشه قرار همینه و اونا من رو به خاطر فلسفه م استخدام کردن، نه به خاطر اینکه آدم خوبی هستم! که البته هستم! اونها فلسفۀ من رو استخدام کردن. من استخدام نشدم که اخراج بشم، بلکه استخدام شدم که تیم رو بازسازی کنم و این فرآیندیه که به زمان نیاز داره. من فلسفه ی دیگه ای رو به باشگاه آوردم و این کار دشواره.:

 

(تزریق فلسفۀ جدید زمان میبرد...) "باید داده های زیادی رو (در مورد این تاکتیک) به باشگاه تزریق میکردم و ما در مرحلۀ فرآورش این همه اطلاعات قرار داریم. برای مثال، من الآن باید به جناح چپ رسیدگی کنم و البته که باید به خوبی توجه زیادی رو به این جناح معطوف کنم. این کار انرژی زیادی از من میگیره."

 

(درک ترس هواداران....) "من می تونم تصور کنم و درک کنم که هوادارا وحشت زده باشن. اونا سال گذشته رو از جلوی چشمشون رد کردن و الآن هم شاهد اولین بازی خونگی بودن و من درک می کنم این رو. ولی اونها باید به فلسفه ای که ما به این باشگاه می آریم باور داشته باشن و بازیکنا باورش دارن. در ایالات متحده این رو نشون دادن و اکنون باید اینجا هم این رو نشون بدن. این کار زمان نیاز داره که قبلا هم گفتم." منبع

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط nasrin در تاریخ 1393/06/01 و 11:50 دقیقه ارسال شده است

dorood va sepaase faravan
chera hame masdoomand!??
ah az arjantini jamaat badam miadشکلک
too jame jahani behesh migoftam khofo
khof o vahshatشکلکشکلک

این نظر توسط Mohammad در تاریخ 1393/05/31 و 23:17 دقیقه ارسال شده است

دفه پيش گفت تو 24, ساعت ميشه بازيکن خريد، مويز ّهم اولش مي گفت کلي خريد داريم بعد گفت اگه خريد نکنيم مشکلي پيش نمياد بعد يه ماه گفت 6 تا بازيکن سطح جهان مي خوام،
الانم دوباره همون قضيه پارسال، وود گفت خريدا ي زيادي تو راهن، بعد فنخال گفت يه روزه ميشه خريد کرد، ، حالا مي گه سخته خريد ، پس فردا هم مياد مي،گه مي،خوايم به جوونا ميدون بديم،
حالم بهم مي خوره از هر خري که مسئول وضع الانمونه، شکلک
هفتم بشيم بببنم دوباره وود وارد دوباره زبون ميريزه يا نه، 3 تا افل خريده 90, ميليون فک کردّه ادمه،
حالا هي بگين شاو n سال ديگه ميشه دفاع چپ برتر ليگ، ولي سوالم اينّه که چجوري مي خواين با قهرمان فصل پيش، نايب قّهرماني که 140 ميليون خرج کرده و تيمي که سوم شده و بهترين ها رو خريدّه و مربي خوبي داره، با تيم که 10 ساله جزو چهار تيمه ، مي خوايم رقابت کنيم در حالي که نسبت به پارسال بهتر که نشديم هيچ، يه سوراخ هم تو دفاع وا کرديم، اونم تازه با تغيير مربي ،
پاسخ : دقیقا موافقم که آرسنال هم 17 ساله جزو 4 تیمه و اصلا نمی شه به این راحتی کشیدشون پایین... و از اون بدتر یک مربی داریم که اصلا تجربه لیگ برتر نداشته.

این نظر توسط omidgh در تاریخ 1393/05/31 و 22:46 دقیقه ارسال شده است

خدا از این ضرغامی نگذره ! این تلویزیون هی دم به دقیقه میگه: تظاهرات سیاه پوستان در شهر "فرگوسن" ... من دلم هی هوای یار میکنه ... شکلک شکلک شکلک
پاسخ : من خبرش رو تو یاهو خوندم که رهبر معظم ایران به فرگوسن اعتراض کرده! :| :|
من رو میگی شیش بار خبر رو خوندم تا فهمیدم فرگوسن شهره نه فرگوسن خودمون شکلک

این نظر توسط حسام الدین در تاریخ 1393/05/31 و 21:10 دقیقه ارسال شده است

با توجه به وضع مصدومیت ها امکانش هست فان خال اونز و اسمالینگ و بلکت رو تو دفاع بذاره و جونز و فلچر هم هافبک
بازی یک شنبه خیلی سخته , پارسال این ساندرلند با این سرمربی جدیدش خیلی اذیتمون کرد
وضعیت الان دی ماریا دقیقا مشابه وضعیت ماتا تو چلسی است
به نظرم اگه واقعا دنبالش باشیم و وودی هم یه تکونی به خودش بده مثل ماتا میتونیم بخریمش
خسته نباشی شهاب جان شکلک
پاسخ : سلامت باشی حسام جان شکلک
در مورد هافبک غیر کلورلی فلچر تنها گزینۀ دیگه همینه... مگه تصمیم بگیره یکی از ماتا یا پاول یا کاگاوا رو هافبک وسط بازی بده که خیلی بعیده و همون احتمال بازی کلورلی و جونز بیشتره... دی ماریا هم فعلا گزینه های واجبتری می خوایم ولی کلا من با خرید های اسکولز موافقم شکلک
اگه 5 تا خرید بکنیم راضی هستم دی ماریا جزوشون باشه شکلک

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1393/05/31 و 20:46 دقیقه ارسال شده است

دیگه بدترشکلک
واقعآ خسته کننده ست...همیشه مصدوم داریم...میرور هم گفته امشب دیماریا تو ترکیب نیست...راس میگه؟شکلک
چه فرقی بحال ما میکنه آخه...
پاسخ : آره داش حمید دی ماریا تو ترکیب رئال نیست..

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1393/05/31 و 20:30 دقیقه ارسال شده است

فنخال عزیز،رسانه هارو ولش کن،ما مثه کوه پشتیم...
واسه نقلوانتقالات:اینو هم یادآوری میکردیکه خرید و فروش واس ما اینطوره...فروش بازیکنای اضافی سخت،خرید بازیکن مورد نیاز سخت...
نمیدونم تو تمرینات چیکار میکنن که مصدوم میشنشکلکخب یکم ملاحظه کنین دیگه...
از نکات مثبت،فقط میشه به آمادگی رابین اشاره کرد...بازم جای شکرش باقیه،تعداد مصدومین از 7نفر به 4 نفر کاهش پیدا کرده...
ممنون داش شهاب...
پاسخ : نه داش حمید گفته از 9 نفر به 7 نفر... این 4 تا فقط هافبک هستن مصدومن
خواهش میکنم شکلک
احتمالا اون سه نفر دیگه دوتاشون اونز و شاو باشن... شکلک

این نظر توسط saeed275 در تاریخ 1393/05/31 و 20:14 دقیقه ارسال شده است

شاو چی؟

ترکیب احتمالی:
،،،،،اونز، اسمالینگ، جونز،،،
یانگ،،،،،،،،،،،،،،،،،،،والنسیا
،،،،،،،فلچر،،،،،،کلورلی،،،،،،
،،،،،،،،،،،،،،ماتا،،،،،،،،،،،،،،
،،،،،،،،رونی،،،،،رابین،،،،،،،،

ترکیب مورد علاقه:
،،،بلکت، اسمالینگ، کین،،،
ولبک،،،،،،،،،،،،،،،،،،،رافائل
،،،،،،،،،فلچر،،،،پاول،،،،،،،،
،،،،،،،،،،،،،عدنان،،،،،،،،،،،
،،،،،،،،رونی،،،،،،رابین،،،،،

ویلسون و زاها هم چند دقیقه بازی کنن.
پاسخ : غیر این 4 تا، شاو حتما مصدومه به نظرم... اندرسون رو نمی دونم شکلک
پاسخ : اونز و اندو تو تمرینا بودن

این نظر توسط Amir007 در تاریخ 1393/05/31 و 20:13 دقیقه ارسال شده است

میدونم نوشتی نمیرسه ... خوندم خودم شکلک
ولی خب بلکت رو بزاره آخه ؟؟ تعطیل بود بابا رو گل دوم 6 متر آفساید پر کرده بود ! باز اگه تام تورپ رو میخواست بازی بده یه چیزی ، تو یه بازی 4 تا تکل ویدیچی میزد دلمون خنک میشد شکلک
یا اون اشلی یانگ خیر سرش پا شد هد بزنه ! قوزی شکلک
اوانز نمیرسه ؟؟؟؟ رافایل هم که کلا تو این سیستم نقش هویج هم نمیتونه ایفا کنه ! دفاع وسط که نیست ، عمرا همنتونه یه تنه یه جناح رو جمع کنه !!!
نتیجه میگیریم روخو تا زمانی که فلج نشده باید گزینه ی بازی باشه !!!
فن خال مسخرهاش رو در اورده باید مجوز بگیرم !
کروس ، خدیرا ، شورله ، مسی ، لام ، بواتنگ ، دمیکلیس ، ولار ، گوتزه ، مولر ، دیماریا و.... که تا مراحل آخر جام جهانی بودن الان دارن بازی میکنن برای تیماشون اون وقت روخو و ونپرسی هنوز آماده نیستن ! یا مجوز میخواهن !
بعد هم هنوز بازی ها شروع نشده ، سنگین نشده زرت و زرت مصدوم میدیم !!
چه خبره واقعا ؟
شکلک
پاسخ : دی ماریا از ترکیب رئال بیرون موند برا بازی با اتلتیکو راستی شکلک شکلک
بلکت که یکی از بهترینهامون بود خدایی...
ولی کلا بازی تو خونه ساندرلند سخته... آدام جانسون هنوزتو ساندرلنده؟

این نظر توسط amir mu7 و دیگردوستان(نام دوستان زیر کامنت) در تاریخ 1393/05/31 و 20:08 دقیقه ارسال شده است

هیشکی وسط زمین نسیت کهشکلک تام تورپ بازی بعدی بازی میکنهشکلک
پاسخ : اگه می خواست بازیش بده قطعا می آوردش با تیم تمرین کنه... حالا ببینیم امشب کی تو تیم زیر 21 سال بازی می کنه تو انفیلد... هرکی امشب بازی کرد قطعا یکشنبه سفر نمی کنه به شرق انگلیس...

این نظر توسط Amir007 در تاریخ 1393/05/31 و 19:52 دقیقه ارسال شده است

خوب وسط زمین کاملا کچل شده شکلک
نه کریک هست ، نه درخت هست نه هررا !
آخرم رسیدیم به گزینه ی همیشگیمون با پاس های اسکولزی یعنی کاپیتان وین رونی شکلک
دخیا
روخو ( میدونم احتمالش زیر صفره ولی از یانگ و بلکت بهتره) جونز اسمالینگ
عدنان فلچر رونی والنسیا
کاگاوا
ماتا ون پرسی
شکلکشکلک
پاسخ : امیر میگیرم میزنمتها شکلک
پست رو نوشتم توش دیگه روخو نمی رسه گفته مجوز کار نگرفته شکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 544
  • آی پی دیروز : 548
  • بازدید امروز : 2,102
  • باردید دیروز : 1,847
  • گوگل امروز : 10
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 17,132
  • بازدید ماه : 41,110
  • بازدید سال : 212,304
  • بازدید کلی : 3,837,469
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30