loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
xaniar74 بازدید : 428 جمعه 20 شهریور 1394 نظرات (0)

دقایقی پیش کنفرانس مطبوعاتی لوییز فن خال به پایان رسید و او درباره تمدید قرارداد داوید دخیا، پیوستن آنتونی مارسیال به منچستریونایتد، وضعیا مصدومان تیم، انتقال عدنان یانوزای به دورتموند و شایعاتی که درباره نارضایتی بازیکنان تیم از شیوه های تمرینی او به میان آمده بود، صحبت کرد.

به گزارش وبسایت رسمی منچستریونایتد، چکیده ای از کنفرانس مطبوعاتی لوییز فن خال را که پیش از بازی فردا با لیورپول برگزار شد را در پایین می توانید بخوانید.

آیا به ماندن داوید دخیا در منچستریونایتد باور داشتید؟


بله، زیرا این تاییدیه ای است بر حرفی که همیشه به زبان می آورم، اینکه نقل و انتقالات یک پروسه است. من تا انتها امید داشتم. بسیار خوشحال هستم که داوید دخیا می ماند، زیرا اعتقاد دارم که او یکی از بهترین دروازه بانان جهان است. او در فصل گذشته بهترین بازیکن من بود و نه تنها از طرف هواداران، بلکه از طرف بازیکنان تیم نیز برای کسب این عنوان انتخاب شد.

 

درباره حضور دخیا در ترکیب اصلی در بازی مقابل لیورپول:


باید منتظر بمانید. هیچ چیز معلوم نیست. حالا ذهن او ( از شایعات انتقال به مادرید) خالی شده است و این پر اهمیت است. او حالا می تواند تمرکز داشته باشد، اما ما باید او درباره او در تمرینات قضاوت کنیم.

 

درباره پرداخت مبلغی زیاد برای آنتونی مارسیال:

دنیای دیوانه فوتبال، بازار نقل و انقتالات را دارد و بازار نقل و انتقالات هم قیمت هایش را دارد. ما نمی توانیم روی این قیمت هی تاثیر بگذاریم. من به وودوارد گفته ام که او در طیف سنی خودش، بهترین بازیکن است و ما در آینده به یک مهاجم نیاز داریم. بنابراین می توانیم یک سال دیگر منتظر بمانیم و آن هنگام او را با 10 میلیون پوند اضافه تر به خدمت بگیریم. اما حالا خودمان می توانیم او را آماده کنیم و او در زمان مناسب بازی خواهد کرد.

من فکر نمی کنم که هواداران با توجه به قیمت 50 میلیونی او باید تصور کنند که او باید گل بزند. خیر، او 19 ساله است و باید وفق پیدا کند. وفق پیدا کردن بسیار مشکل است. شما مشاهده کردید که آنخل دی ماریا در وفق پیدا کردن دچار مشکل شد و او 27 سال سن داشت. فالکائو 29 سال سن داشت. فشارها در منچستریونایتد بیش از باشگاه های دیگر است، بنابراین من فکر نمی کنم که باید فشار زیادی را روی دوش او بگذاریم. او باید خود را با فرهنگ و فلسفه ما وفق بدهد. در این صورت، شاید او نشانه هایی از توانایی هایش را در طول فصل نشان دهد.

 

درباره شایعات نارضایتی بازیکنان از شیوه های تمرینی و صحبت کردن وین رونی و مایکل کریک با فن خال در این مورد:


رابطه معرکه ای را با بازیکنانم دارم. شاید شما باید این را در نظر بگیرید که چند بازیکن در طول دوران سرمربیگری ام برای حرف زدن با من به من مراجعه کرده اند. در دوران سرمربیگری ام، بازیکنان زیادی وجود نداشته اند که به من مراجعه کنند و درباره جو رختکن تیم، شیوه تمرینی ما یا چیزی از این دست از من سوال بپرسند. اینکه بازیکنان برای صحبت کردن با من به سراغ من می آیند، امر بسیار خوبی است. در این هنگام می دانید که آن ها به شما اعتماد دارند.

 

درباره مصدومان تیم:


از بین بازیکنانی که در تیم های ملی شان حضور داشتند، تنها پریرا است که با مصدومیت برگشته. جونز از قبل مصدوم بود،بنابراین تنها 2 بازیکن مصدوم دارم. شرایط او خیلی خوب پیش می رود. لختگی خونش برطرف شده است. در رابطه با او، ما به اجازه دکتر متخصص و بیمارستان برای او نیاز داریم. با این حال فکر می کنم که او از هفته آینده به تمرینات ما باز گردد. کریک می تواند بازی کند. او کار بسیار معقولانه ای را گرد که از اردوی تیم ملی خارج شد، اما فکر می کنم که می تواند بازی کند. باید او عملکرد را در آخرین تمرینمان مشاهده کنیم، اما به نظرم او می تواند بازی کند.

 

درباره انتقال قرضی عدنان یانوزای به دورتموند:


من به یانوزای گفتم که به او در پست های شماره 9 و شاید 10 بازی خواهم داد. این کار را کردم و بعد با خودم تصمیم گرفتم که "نه، برای خودش بهتر است که در محیط دیگری بازی کند. شاید او با آن ها فرصت بیشتری را برای بازی کردن در مقایسه با ما پیدا کند و ما خواهیم دید که آیا او سطحش را ارتقا خواهد داد یا خیر"

 

منبع:طرفداری

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 540
  • آی پی دیروز : 548
  • بازدید امروز : 2,020
  • باردید دیروز : 1,847
  • گوگل امروز : 10
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 17,050
  • بازدید ماه : 41,028
  • بازدید سال : 212,222
  • بازدید کلی : 3,837,387
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30