loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
مدیریت بازدید : 1009 جمعه 17 آبان 1392 نظرات (16)

نکات نشست خبری دیوید مویز پیش از بازی با آرسنال از ستون امروز یونایتد سایت باشگاه:

اخبار مصدومین بدین صورت است که دنی ولبک تنها بازیکنی است که به دلیل مشکل زانو، قطعا بازی یکشنبه را از دست خواهد داد، ولی سرمربی باقی اعضای ترکیب را روز شنبه بررسی خواهد کرد.

در مورد هشت بازی بدون شکست: "ما می خوایم که نتایج ادامه داشته باشن و به بهتر شدن ادامه بدیم. ما می خوایم که این روند ادامه داشته باشه. فرم آرسنال خیلی خوب بوده، ولی ما هم سعی داریم که این شتابی که کسب کردیم رو حفظ کنیم."

در مورد طبیعت لیگ در حال حاضر: "آرسنال همان شانسی رو برای بردن لیگ داره که همۀ ما تیمهای دیگه داریم. این فصل لیگ خیلی رقابت باز هست." منبع


Danny Welbeck

دنی ولبک غایب بازی با آرسنال


منچستر یونایتد در اندیشۀ این است که اولین شکست خارج از خانۀ این فصل توپچیها را که با 8 امتیاز اختلاف نسبت به یونایتد در صدر جدول هستند به آنها تحمیل کند. رییس در مورد مصدومین و ترکیب نسبتا کامل یونایتد میگوید:

"امیدواریم که چند بازیکن به ترکیب تیممون برگردن. تنها بازیکنی که امکان برگشتش نیست دنی ولبک هست. او هنوز با مشکل زانوش دست و پنجه نرم میکنه. ولی امیدوارم که بقیه اعضا رو داخل ترکیب داشته باشم یا اقلا نزدیک بازگشت در اختیار داشته باشم. من فردا و با دیدن حال فرداشون تصمیم قطعی رو خواهم گرفت." منبع


Ashley Young and David Moyes

مویز با اشلی یانگ در مورد دایو صحبتی نکرده است

 

تاکسپورت - وقتی از مویز در مورد اینکه آیا با اشلی یانگ در مورد دایوش پس از دیدار با سوسیداد صحبت کرده است یا خیر پاسخ میدهد: "خیر، داور دو یارد با صحنه فاصله داشت و پنالتی اعلام کرد. اگر هم قرار باشه با کسی صحبت کنید، باید این سؤالتون رو از داور بپرسید. من اصلا مشکلی نمی بینم."

این بار برخلاف سری های قبل، تماس بین یانگ و یار حریف - هر چند کم - برقرار شد و نیکلا ریزولی، داور ایتالیایی تصمیمی صحیح اتخاذ کرد. و این امر منجر به این شد که مویز ادعا کند الآن دارند در مورد یانگ بیشتر بر مبنای شهرتش قضاوت میکنند تا در مورد خود صحنه:

"من اینجور فکر میکنم. همچنین فکر میکنم که داور بود که تصمیم رو گرفت (یانگ متقاعدش نکرد). اگر داور از صحنه خیلی خیلی دور میبود، اونوقت شاید شما میتونستید بگید این دیگه چی بود؟ ولی او فقط دو یارد با صحنه فاصله داشت."

"او فینال لیگ قهرمانان رو سوت زده و لذا میشه ازش انتظار داشت که به اندازۀ هر کس دیگه ای (در قوۀ تشخیص) شایسته باشه. اگر هم قرار باشه در مورد کسی صحبت بشه در مورد داور باید بیشتر از خود بازیکن صحبت بشه."

"ابهامات زیادی پیرامون خود بازیکن بالاگرفته. این کار غلطه. سؤال باید پیرامون این باشه که "آیا داور تصمیم درستی گرفت یا نه؟". او فقط دو یارد فاصله داشت از صحنه. برای من و از جایی که من بودم، فکر میکنم که صد در صد پنالتی بود."

"الآن همه میتونن از صفحۀ تلویزیون صحنه رو نگاه کنن."

"من یکی از افرادی بودم که می گفتم باید با دایو برخورد بشه چرا که این کار داوری رو راحتتر میکنه."

"ولی در بازی اون شب، اگه میتونید به من بگید، که آیا میتونستید داور رو نزدیکتر از اونی که بود به صحنه قرار بدید؟ فکر نمیکنم که بتونید." منبع


مویز به دنبال نمایش خوب برابر آرسنال


به دلیل فرم خوب آرسنال، خیلی از مفسرین آرسنال را شانس اول پیروزی تقابل یونایتد و آرسنال در اولدترافورد در روز یکشنبه می دانند. ولی مویز می گوید که تیمش با اعتماد کامل مصمم است 8 بازی بدون شکست خود در تمامی رقابتها را ادامه دهد: "من همون اول هم گفتم که آرسنال هم به اندازۀ بقیه ما تیمها برای بردن لیگ شانس داره. این فصل رقابت لیگ برتر رقابتی باز هست. اونا شروع واقعا خوبی داشتن ولی این آخر فصل هست که مشخص میشه کی قهرمانه. ما صبر میکنیم و تا اون موقع میبینیم چه اتفاقی می افته."

"آرسنال میاد که با مدافع عنوان قهرمانی (قهرمان فعلی) رقابت کنه. اونا فعلا در صدر هستن، فرمشون خیلی خوب بوده و با روحیۀ خوبی به اینجا میان. ولی ما هم شتابی رو به افزایش داشته ایم و می خوایم که نمایشی خوب ارائه بدیم." منبع

 

باقی اخبار به محض رسیدن ترجمه می شوند

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط راتین در تاریخ 1397/08/21 و 12:49 دقیقه ارسال شده است

سلام. ممنون از سایت خوبتون

این نظر توسط طراحی سایت در تاریخ 1393/10/29 و 14:25 دقیقه ارسال شده است

سلام خیلی تشکرازسایت خوبتان.

این نظر توسط طراحی سایت در تاریخ 1392/08/19 و 14:57 دقیقه ارسال شده است

سلام. طراحی سایت تون عالیه موفق باشیییییییید
پاسخ : برام سؤاله چرا دو تا پست اون بالا بود رد کردی اومدی رو پست من کام گذاشتی شکلک شکلک شکلک
مرسی داداش گل شما هم موفق باشید شکلک

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1392/08/18 و 18:31 دقیقه ارسال شده است

فردا وينگرامون عدنان و ناني هستن الله اللهشکلک
پاسخ : شکلک

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1392/08/17 و 22:22 دقیقه ارسال شده است

باشه والنسيا خوبه؟شکلک
ناني خوبه ميخواد اين بازي به اوج برگردهشکلک
پاسخ : باشه...حالا فعلآ هرکار دوست داری بکن...
اما اگر نتیجه نگرفتیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟شکلک
پاسخ : تو حس عاشق شدنی حس رسیدن به اوج شکلک

این نظر توسط saeed275 در تاریخ 1392/08/17 و 22:04 دقیقه ارسال شده است

ازش اشتباه استفاده کردم* شکلک
پاسخ : اشتباه مال مرده شکلک

این نظر توسط saeed275 در تاریخ 1392/08/17 و 22:04 دقیقه ارسال شده است

درسته رقت انگیز مفهومش همینه ولی من ازشتباه استفاده کردم منظورم تهوع آور بود شکلک ازشون متنفرم
پاسخ : همون گفتم رقت انگیز الآن نیستن خیلی شکلک

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1392/08/17 و 21:15 دقیقه ارسال شده است

من بازي رو نميبينم ولي بذار تركيب رو بدم خوش باشينشکلک
ديويد
اورا ويديچ ريو رافائل
عدنان تام كريك ناني
روني رابين
پاسخ : اون نانی رو زود بتپون یه سولاخی تا حمید نیومده شکلک
پاسخ : چه خبره باز اینجا؟؟؟شکلک
نانی و تام؟؟؟شکلک شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط saeed275 در تاریخ 1392/08/17 و 19:31 دقیقه ارسال شده است

چرا ولبک پاش آب آورده مگه با توپ پلاستیکی بازی می کرد؟ شکلکشکلکشکلک
پاسخ : آره بهش چلتیکه نمی دادن شکلک

این نظر توسط saeed275 در تاریخ 1392/08/17 و 19:29 دقیقه ارسال شده است

امیدوارم این تیم رقت انگیز رو تحقیر کنیم
ولبک چرا مصدوم شده شکلکشکلک
پاسخ : رقت انگیز شکلک
معنیش چیه؟ میشه قابل ترحم؟ شکلک
ولبک جلو آرسنال خیلی به دردمون می خورد به نظرم


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 294
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 1,295
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 1,295
  • بازدید ماه : 42,770
  • بازدید سال : 213,964
  • بازدید کلی : 3,839,129
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30