loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
مدیریت بازدید : 600 جمعه 27 تیر 1393 نظرات (14)

سلام به همگی! این مدت تحولاتی تدریجی انجام شد تو محیط بلاگ که بارزتریناشون تغییر هدر متناسب با نقل و انتقالات بود (با تشکر از داش حمید گل که خیلی زحمت کشید و اذیت شد سر این هدر surprise) و البته راه اندازی وب نقل و انتقالات و اکنون هم وب رویدادهای مناسبتی یونایتد هست که لیکناشون و پستهای آپدیت شده شون از صفحۀ اصلی بلاگ ردیف سمت چپ قابل مشاهده ست.

نمی دونم ایدۀ من برای پوشش اخبار یونایتدی از این وبها (البته در کنار وب آکادمی با مدیریت سعید) چقدر مشهود بوده و تونستم شیوۀ مد نظرم رو نشون بدم. ولی خوب در کل اخبار متنوع و اخباری که تیتر روزانه زیاد دارن به چند دسته تقسیم شدن: اخبار آکادمی، اخبار انتقالات، اخبار مناسبتهایی مثل تورها و ...، و اخبار عمومی باشگاه

که این اخبار به نوعی پست گذاشتن به شیوۀ فیسبوکی و توئیتری رو طلب می کنن... یعنی اگر هدف آپدیت بودن از وقایع تور باشه مثلا، باید یک پست یک خطی در مورد هر رویداد مثلا مصدومیت فلان بازیکن بیاد رو سایت. ولی خوب در یک بلاگ این شیوه خیلی ناکارامده و باعث از بین رفتن پستهایی میشه که سرشون زحمت زیادی کشیده شده مثل مقالات و ... برای همین ایدۀ اصلی اینه که این 4 بلاگ جدا بشن. و خوب ترجیحا هر وب آپدیت کردنش دست یک گروه خاص باشه. من خودم این چند روز در جریان رفت و آمد بین هر چهار بلاگ گوگیجه گرفتم! (گوگیجه از ریشۀ گاو گیجه نه بر خلاف تصور عموم از ریشۀ گه گیجه نیست laugh) ولی به معنای واقعی کلمه گوگیجه گرفتم و بدون تقسیم کار نمی شه اخبار پوشش داده بشن.

اینجا یه مشورت میخوام از شما عزیزان. که نظرتون رو بگین.

نظر مثلا می تونه اینجور باشه که اخبار یونایتد انقدر هم ارزش نداره که سرش خودمون رو اذیت کنیم هوم؟ این پوچی فلسفی تو ترجمه اخبار یونایتد رو خیلی وقته بهش رسیدم!

یا نه نظر دیگه می تونه این باشه که همینجوری عشقی که الآن همه جا اخبار ترجمه میشه خوبه بابا دردسر نمی خواد laugh

در کل اول از همه نظرتون رو حتما بگین...

دوم اینکه اگر کسی (عاشقانه!) می خواست و می تونست مخصوصا برا اخبار تور رو پوشش بده حتما خبر بده. شرطش ترجیحا آنلاین بودن زیاده، دسترسی به توئیتر مخصوصا، و البته در بند نظر نبودن! نظری که وبهای انتقالات و تور احتمالا ازشون بی بهره خواهند بود. آنلاین بودن برای اخبار تور که می دونید دیگه اقلا باید روزی 3 پست آپدیت و داغ بذارین... توره شوخی نیست laugh

 

نظر واجبتره.. چون این روزها خیلی به این فکر می کنم که ترجمه رو ببوسیم بذاریم کنار... انصافی الله و حسینی، چند نفرمون زندگی عادیمون سر این وب و وب بازیهای یونایتدی مختل شده؟ اونم نتیجه ش چیه؟ ما اینجا تو سر خودمون می زنیم تیممون بهتر بازی می کنه؟ والله که نه جز لج بازی خودمون هیچ دلیلی نداره این پست گذاشتنها

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ریحانه در تاریخ 1393/04/28 و 17:20 دقیقه ارسال شده است

نه خدا رو شکر فقط دستش شکست
خواهش میکنم
پاسخ : ایشالا بهبودی کامل هرچه زودتر

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1393/04/28 و 12:02 دقیقه ارسال شده است

وب شهاب آپديت بشي آپديت نشي دوستداريمشکلک
پاسخ : خسته نباشی واقعا نظر سازنده ای بود شکلک

این نظر توسط ریحانه در تاریخ 1393/04/28 و 10:43 دقیقه ارسال شده است

متأسفانه دیشب درگیر ماجرای تصادف داداشم بودیم ومن وقت نکردم بیام اینجا تا امروز صبح. همونجوری که خودتونم میدونید من اینجا تازه واردم و اگه راستش رو بخواید هنوز درست و حسابی نمیدونم چی‌به‌چیه خب تصمیم گرفتم اظهار نظر نکنم
ولی باید بگم صلاح مملکت خویش خسروان دانند و مطمئنم در نهایت شما به یه تصمیم خوبی میرسید من میدونم اینجا هیچ کس دلش نمیخواد شما منظور از شما یعنی همه کسایی که اینجا زحمت میکشن عذاب بکشید و زندگی روزمره‌تون مختل شه پس بنظر من بهتره کمی از حجم کارتون کم کنید و بخودتون استراحت بدید میدونم من کسی نیستم که بخوام از بار شما کم کنم ولی خیلی دلم میخواست حتی یه ذره میتونستم به شما کمک کنم ولی متأسفانه چون سرپرست اجرایی انجمن نجوم شهرمون هستم و کارای اجرایی وحشتناک وقت میبره قدرت زیاد آنلاین بودنو ندارم
ببخشید سرتونو درد آوردم
درآخرم میخوام بابت زحمات همه‌ی شما ازتون تشکر کنم و یه خدا قوت بگم
موفق باشید
پاسخ : ای داد دعا گو هستیم ایشالا که تصادف خسارت جانی نداشته و دیگه از این به بعد بلا به دور باشه شکلک
اختیار دارید دقیقا درسته کلا هم این شلوغ بازیها نهایت دو روز و سه روز هیجان داره و بعدش که چی مثلا یه سال نه دو سال و ده سال وب انتقالات آپدیت موند و تورها کامل اخبارشون اعلام شد... به قول بچه ها اینجا که سایت حرفه ای خبر رسانی نیست بی بی سی نیس CNN نیست شکلک
منبع درآمدی هم نداره که بشه دل خوش کرد که آره مثلا این ترجمۀ اخبار کاملتر باشه چمیدونم اسپانسر جذب می شه و این صحبتها... در کل زیادی داشت شلوغ میشد شلوغ نشه بهتره.. خیلی ممنون از شما لطف دارید حسابی

این نظر توسط moein در تاریخ 1393/04/28 و 3:29 دقیقه ارسال شده است

ممنون شهاب جان این روش 4 بلاگی به نظر من کار سنگینیه ممکنه یه مدت خوب پیش بره ولی بعدش تویسنده ها کم میارن و نشدنیه. شهاب جان به نظرت این چطوره که یه پست مخصوص انتقالات در هر روز داشته باشیم که صبح گذاشته بشه و تا شب به مرور آپدیت بشه مثلا 10 یا 15 بار به روز بشه اینطوری هم سایت شلوغ نمیشه هم اخبار داغن حتی (البته این یکی رو نمیدونم امکانش هست یا نه) تنظیماتش اگه بشه که تمام نویسنده ها به پست مورد نظر دسترسی داشته باشن و بتونن ویرایش کنن دیگه هم خبری نخواهد بود که جا بمونه و میشیم آپدیت ترین سایت هواداری هم اینطوری هرکی یه گوشه کارو گرفته و رو کسی فشار نمیاد.
در مورد داوطلب شدن برای یکی از وب ها جرات ندارم داوطلب بشم چون نمیتونم قول بدم هر روز دائما آنلاین باشم چون هم پروژه کارشناسیم مونده هم باید بشینم یه سال دیگه برای ارشد بخونم.
درمورد فلسفه کلی که ترجمه اخبار سودمنده یا نه منم خودم گاهی فکر میکنم چرا باید اینهمه سایت هواداری باشه اینطوری موازی کاریه زیادی صورت میگره ولی باز یه دلم میگه که خوب هر سایتی حال و هوای خودشو داره و به قول آقا مهرداد هیچ جا مثه اینجا اتمسفرش خوب نیست
اینم هم یک ماچ از طرف من که خیلی دوست دارم داش شهاب شکلک
پاسخ : معین جان با تک تک جملاتت موافقم با همه شون از دم...
در مورد پیشنهاد اولت پیشنهاد خیلی خوبیه.. خودم دنبال یه چتباکس بودم که رمز داشته باشه و فقط رمزشو به نویسنده ها بدیم که بتونن توش خبر ارسال کنن. یا یه چیزی تو این مایه ها که نشد. در رابطه با پستی که همه بتونن ویرایش کنن امکانش فقط اینجوره که همه بیان از پنل مدیریت ویرایش کنن که اون هم باز در عمل نمیشه چون وقتی یکی تایپ می کنه و کس دیگه هم تایپ کنه و دکمه ثبت رو بزنه، بعد نفر بعدی که ثبت رو بزنه هرچی نفر اول زده می پره شکلک
دقیقا همین مشکل ویرایش کردن تو کامنتها پیش میاد که گاهی یکی تایپ می کنه نفر بعدی ویرایش می کنه می پره متنها...
ولی برای این راهکار خوبت روشهای دیگه هست اینکه هر کی خواست در روز یک پست انتقالات بذاره و برای خودش آپدیت کنه البته باز یک ایراد داره بچه ها نمی فهمن پست ویراییش شده...
با همۀ حرفهات موافقم اتفاقا درس خیلی مهمتره فکر می کنم می گم نباید بذارم اینجا از حد تفریح خارج بشه شکلک
مرسی داش معین به خدا با این دلت همیشه می گم خوش به حال خانمت شکلک شکلک

این نظر توسط نسرین در تاریخ 1393/04/28 و 0:23 دقیقه ارسال شده است

ها؟ چی شده؟شکلکشکلک
پاسخ : شکلک
پست گنگ بود ولی کامنتای بچه ها خیلی روشنسازی کرده شکلک

این نظر توسط omidgh در تاریخ 1393/04/27 و 23:56 دقیقه ارسال شده است

یه چیزی هم راجع به وب انتقالات بگم، این اسپورت ویتنس چون خیلی زبون الکنی داره (شخصا متوجه نمیشم چی میگه) خوب ترجمش هم زمان بر تر و سخت تر میشه. من همه ترجمه هاتو 2 دفعه میخونم و پست های اون جا رو خیلی دوست دارم ولی راستشو بگم ارزششو نداره. حالا تهش یا ویدال میاد یا نمیاد دیگه چه فرقی میکنه! اون رو هم بیخالش بشی حجم کار خیلی سبک تر میشه.
پاسخ : این یه مورد رو فکر کنم برعکس باشه شکلک
یعنی حالا که زبونش رو عادت کردم بذارم.. البته اون یه جمله باز حرف دل همیشگی منه که یا ویدال میاد یا نمیاد بیاد هم خبرش رو سایت باشگاه میزنه! دیگه این همه بازیچه شدن مردم برا چیه شکلک
مگه کلا جز اخبار قطعی انتقالات چیزی رو اعلام نکنیم اونجا ... وگرنه شایعات انتقالات بدون تحلیلهای اسپورتویتنس به چه ماند... شکلک آهان به فرگوسن بدون آدامس شکلک

این نظر توسط omidgh در تاریخ 1393/04/27 و 23:47 دقیقه ارسال شده است

این سیستم 4 وبلاگ فکر کنم به این نتیجه رسیدیم که بهترین مدلشه، البته بهترین که نه، ایده آل ترین مدله! ولی کلی آدم پا به جفت میخواد که شبانه روز مشغول باشن تازه با نیت قربتا الی ا... شکلک! که خوب غیر ممکنه. علی الخصوص که هر چی تعداد پست ها بره بالاتر تعداد نظرات هم میاد پایین و انگیزه نویسنده ها کم میشه و آخرش میمونی خودت شکلک
پیشنهاد من اینه که از بین وب رویدادها یا نقل و انتقالات یکیشو بیخیال بشین (ترجیحا وب رویداد ها شکلک) اصلا اگه دوست ندارین جفتشو بیخیال شید نمیخوایم نویسنده ها اذیت بشن . اگه کسی حالشو داشت یه خبر هم بزاره حالا چه اونجا چه اینجا. محض علاقه ی خودش، نه انجام رسالت خبر رسانی ای که قطعا کار بچه های اینجا نیست کار دیلی میل و میرره (آقا شهاب توجه بفرمایید شکلکشکلک)!
کاربرا هرکس خیلی علاقمند بود و دوست داشت میتونه به توییتر باشگاه یا newsnow مراجعه کنه شکلک
پاسخ : امید تک تک حرفات حرف دل خودم بود... مرسی مرد بزرگ شکلک
دیگه دونه دونه نمی گم این رو قبول دارم اون رو قبول دارم همه حرفات همون حرفایی بود که خودم هم فکر میکردم معقوله و منتظر تأییدش بودم شکلک

این نظر توسط Vahid در تاریخ 1393/04/27 و 23:26 دقیقه ارسال شده است

سلامم شکلک
اولا هدر عالى شده. دستتون درد نكنه...
در مورد اخبار هم به شخصه ترجيح ميدم همه اخبار يه جا باشه... هرچند در مورد حروم شدن يه سرى پستا حق با شماست... به نظرم اون روش قبلى كه تعداد زيادى خبر با يه شرح مختصر از هر خبر تيتروار تو يه پست ميومد خيلى خوب بود ولى حتما مشكلات زيادى هم داشته...
در كل واسه من زياد فرقى نميكنه ولى اگه كسى وقت كمى واسه خوندن اخبار داشته باشه اون روش بهتره...
ممنون واسه زحمتاتون شکلک
پاسخ : سلام داش وحید گل شکلک
آره اون شیوه اخبار نیوزنو رو خودم بیشتر از همه دوست دارم... نهایت در روز دو ساعت وقت میگرفت از یک نویسنده. و حتی از خود خواننده ها هم کمتر وقت می گرفت خوندنش.. ولی خوب چون اخبار به روز نبود (مثلا خبرهای فوری صبح شب می اومد) خیلی نمی چسبید... ولی کاملا درست میگی وحید جان اون شیوه فعلا عملی ترین شیوه ست..
خواهش می کنم عزیز دل شکلک

این نظر توسط saeed275 در تاریخ 1393/04/27 و 22:36 دقیقه ارسال شده است

خب الان وب نقل و انتقالات مگه نظر داره؟!
پاسخ : من نظر نمی خوام. می خوام همکارام انگیزه شون حفظ بشه.
پاسخ : پیچیده شد شکلک
پاسخ : اعصاب خورد کن شده بیشتر تا پیچیده شکلک

این نظر توسط نگار در تاریخ 1393/04/27 و 22:29 دقیقه ارسال شده است

اگه درست متوجه شده باشم; به نظرم اگه مطالب اون ۴بلاگ که میگین همینجا تو ۴تا بخش مختلف قرار بگیره بهتره،
در هر حال هر کاری که می کنین ممنون و خسته نباشید شکلک
پاسخ : ممنون نگار خانم بابت نظرتون.. قطعا اینجوری بهتره ولی خوب نتونستم قالب رو اوننجوری درست کنم. به هر حال هر پستی اینجا قرار بگیره، میاد بالای پستهای اصلی. میشه موضوعات رو اینجا جدا کرد، ولی اون قالب که نظرات جلوی تیتر پست باشه فقط برای پستهای اصلی بلاگ مقدره نه برای موضوعات دسته بندی شده. و خوب از طرفی اگه قرار باشه روزی 10 تا پست انتقالات بیاد، بچه ها بعضیها واقعا علاقه ندارن و کم کم وب مخاطباشو از دست میده. خودم هم نمی دونم دقیقا چی کار کنم..


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 19
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 348
  • آی پی دیروز : 556
  • بازدید امروز : 814
  • باردید دیروز : 4,587
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 13,997
  • بازدید ماه : 37,975
  • بازدید سال : 209,169
  • بازدید کلی : 3,834,334
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30