loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
سعید.م بازدید : 539 پنجشنبه 13 شهریور 1393 نظرات (4)

رادامل فالکائو فاش کرد بسیار مفتخر است که برای منچستر یونایتد بازی می کند و برای چند ماه با باشگاه در حال مذاکره بوده.

او گفت: "به بودن در منچستر یونایتد بودن خیلی افتخار می کنم. ما برای چند ماه با باشگاه در حال مذاکره بودیم و در نهایت توانستیم در روز نهایی نقل و انتقالات با موناکو به توافق برسیم.

 فالکائو هنوز هم تیمی هایش را ندیده اما به شدت تحت تاثیر همکار جدیدش انجل دی ماریا قرار گرفته است.

او ادامه داد: "من هنوز فرصت نکردم با بازیکنان صحبت کنم اما با وجود این که آن ها ستاره اند، بازیکنانی هستند که برای تیم بازی می کنند تا هدف مشترک گروه محقق شود. من مطمئنم این پایه ی موفقیت ما خواهد شد و در هر تیمی خواسته این است که به چیز های مهمی برسید. انجل بازیکن خارق العاده ایست. من سبک بازی او را دوست دارم، واقعا همینطوره. من واقعا هیجان زیادی دارم که هم تیمی او باشم و البته بخشی از منچستر یونایتد."

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Amir007 در تاریخ 1393/06/14 و 22:07 دقیقه ارسال شده است

مرسی سعید شکلک
آقا من کامنت شهاب تو این پست رو خوندم بعد رفتم ترول فوتبال ببینم عکس جدید چی گذاشته ، باور کن اصلا این عکس رو در جواب شهاب گذاشته بودن شکلک
www.trollfootball.me/upload/thumb/troll_football_image_09f3aa4ed48364254c4a57e579678a3b.jpg
شکلکشکلک
پاسخ : خداييش هم هيچ كس اينو نمي گه.....
ولي خوب من نمي دونم واسه پول كه اومده الان كه تو ليگ قهرمانان نيستيم همه واسه پول اومدن و نميشه بازخواستشون كرد كه چرا واسه پول اومدين....

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1393/06/13 و 17:53 دقیقه ارسال شده است

انصافآ نامردیه اگر فالکائو دعاهای منو واسه اومدنش نادیده بگیرهشکلک...
ممنون داش سعیدشکلک
پاسخ : خواهش می کنم شکلک

این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1393/06/13 و 16:12 دقیقه ارسال شده است

اون همیشه با محبت برای من دیگه نیستی شکلک
نگو صادقی به عشقت آخه چشمات می گه نیستی!

من که حرفای کسی که 4 ساله تو لیگ قهرمانان بازی نکرده رو اصلا باور نمی کنم! شکلک
مخصوصا سر اونکه می گفت من از زمان تیری هانری طرفدار موناکو بودم! انصافی دیگه دروغ چقدر بزرگ!

ولی گزینه های هجومی مون وحشتناک شدن... با این گزینه ها میانگین زیر 1.7 یا 1.8 گل در هر بازی تا آخر فصل برای فان خال ثبت بشه یعنی سیستم و تاکتیکش ایراد داره صد در صد...
حالا کاری به آمار گل خورده ندارم چون دفاعمون تعطیله...
پاسخ : -------
بنظر من که دفاع هامون از لحاط فردی هیچ مشکلی ندارن، مشکل تیمیه.

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1393/06/13 و 14:21 دقیقه ارسال شده است

bachegiash maaloome ke kheylee gholdor boode.....x
پاسخ : -------------
آره گردنش که کلفته، شبیه ایرانیاست شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 16
  • بازدید ماه : 41,491
  • بازدید سال : 212,685
  • بازدید کلی : 3,837,850
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30