loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
مدیریت بازدید : 481 پنجشنبه 02 خرداد 1392 نظرات (6)

بسیار عالی!!! دستخطهای دلربای کلاس 92!!

حدود سالهای 90، برای امضای قرارداد حرفه ای با اعضای آکادمی باشگاه همچون گیگز، بکام، اسکولز و گری نویل از این جوانان خواسته شده بود یک فرم متشکل از دو سؤال را پر کنند. به نظرشان بهترین و بدترین نمایششان در آکادمی کدام بازیها بوده.... اما جوابها:

 

بکام هفده ساله با اون گرامر افتضاحش (!!) بازی فینال اف ای کاپ جوانان سال 1991 برابر پالاس را بهترین نمایشش میداند. دیوید مینویسد: "بهترین بازی من فینال جام جوانان سال 1991 بود برابر کریستال پالاس در دیدار رفت جایی که ما 3-1 بردیم و همه چیز خوب پیش رفت و من یک گل خوب به ثمر رساندم + یک گل هم ساختم و جمعیت واقعا خوب و مملو بود."

بکام در مورد بدترین بازیش نوشته است: "بازی برگشت همان فینال جو خوبی داشت، ولی من واقعا گند بازی کردم، هیچ چیز برای من یا تیم خوب پیش نرفت و داوران هم گند بودند."

اما پاسخ رایان گیگز که احتمالا نشان میدهد چرا به چنین درجۀ درخشان و بالایی در دوران ورزشیش رسیده است! رایان گیگز نتوانسته بازی ای را به یاد بیاورد که در آن عالی بوده و لذا جواب این سؤال را خالی گذاشته! اما در مورد بدترین بازیش مینویسد:

"اولدهام 1-0 من یونایتد
من از بازی محو شده بودم حدود دو بار بیشتر پام به توپ نخورد."

اما گری نویل با پاسخهاش نشان داده چه بازیکن تیمی ای هست و حاضر نشده نمایش شخصیش رو نام ببره و از نمایش کل تیم تمجید کرده است (مترجم - به نظر من که ضمیر you رو نفهمیده و فکر کرده سؤال درمورد کل تیمه! نیشخند)

نمایش خوب: "فینال جام حذفی جوانان برابر کریستال پالاس
بازی رفت
جو خوب
3-1 بردیم
ما در دقیقۀ پایانی گلزنی کردیم."

و نویل در مورد بدترین بازی، بازی برگشت برابر لیدز را مثال میزند: "بازی برگشت فینال جام حذفی برابر لیدز

(سانسور) افتادم و یا
نشد با بازی همراه بشم (بشیم؟)."


http:///images/70505643972136083220.jpg

پل اسکولز هم نامه ش موجود است ولی نکات زیادی قابل برداشت نیست.
اسکولز در مورد بهترین بازیش مینویسد:"من فکر میکنم که در بازی برگشت نیمه نهایی اف ای کاپ برابر میلوال خوب بازی کردم، بازی ای که ما باید 2-0 میبردیم تا به فینال میرسیدیم."

همچنین در مورد بدترین بازیش: "بدترین بازی که من درش بازی کردم، بازی برگشت برابر لیدز در فینال بود که ما 2-1 بردیم و جام رو باختیم." منبع

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط omidgh در تاریخ 1392/03/02 و 16:01 دقیقه ارسال شده است

دمت گرم شهاب جان عالی بود .
قسمت گیگزی خیلی جالب بود شکلکشکلکشکلک
پاسخ : مخلصم داش امید شکلک
واقعا گیگز وصف ناپذیره شکلک

این نظر توسط پویا در تاریخ 1392/03/02 و 14:43 دقیقه ارسال شده است

سلام.دستت در نکنه ، چه دستخطهای افتضاحی داشتن ، مخصوصا نویل !
به نظرت دلیل این کارشون چی بوده که این سوالا رو پرسیدن.
پاسخ : سلام پویا جان سرت درد نکنه...
خوب به نظرم اولیش همینه که وقتی یه بازیکن بدونه کدوم بازی بد بازی کرده، یعنی مشکل خودش رو میدونه و میتونه بازیش رو بهبود بده... اولین لازمۀ پیشرفت همینه که بتونی بدیهای خودت رو تشخیص بدی و چشمات رو روی معایبت نبندی.... قطعا یه بعد روانشناسی داشه همینجوری...
--------
ولی خوب نکات جالبی میشه الآن فهمید بعد این همه سال! اینکه بکام از اولش هم قرتی و درس نخون بوده! این گرامرش everythinKKK!!!! خیلی سایتا تیتر شده! شکلک شایدم هوووول شده!
یا مثلا گیگز از همون اول فروتن بوده....
یا نویل از همون اول نفهم بوده! پرسیدن کجا خودت خوب بازی کردی برداشته برای کل تیم جواب داده! شکلک

این نظر توسط نیکیار در تاریخ 1392/03/02 و 3:01 دقیقه ارسال شده است

از والنسیا دست خط ندارینشکلک
پاسخ : والنسیا احتمالا بازی ای که نمایش بدی داشته باشه یادش نمی آد شکلک
برعکس گیگز.... اعتماد به نفسش خیلی بالاست شکلک

این نظر توسط Amir007 در تاریخ 1392/03/02 و 2:11 دقیقه ارسال شده است

ایولا داش شهاب.....
اقا جمع کردیم درس بخونیم من نمیدونم تو طول سال چه غلطی میکردم موقع امتحان هیچی بلد نیستم دیگه همین 4 شنبه شب ها یه سر میزنم تا تموم بشه بعدش به جبران همه این خبر هایی که گذاشتین و نظر نزاشتم بلاگتون رو میترکونمشکلک
من تازه عبارت "موفق باشید" در انتهای برگه ی امتحان در جواب تمام "خسته نباشید" هایی است که در طول سال به معلم میگفتم شکلک
پاسخ : احسنت داش امیر موفق باشی ایشالا شکلک
دمت گرم بعد امتحانا منتظریم شکلک
-----------
پس چی هی میگی خسته نباشید خسته نباشید استادم فکر کردی گلابی؟ شکلک

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1392/03/02 و 1:45 دقیقه ارسال شده است

آفرین گیگز.ای اسطوره.ای جیگر.ای طلا.ای بلا.شکلک

واقعآ کارش بیسته داش شهاب...اما ازون بیشتر کار شما دویستو بیسته شکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : گیگزی تکه شکلک
داش حمید و همه یونایتدی ها کلا کارشون چهارصد و بیسته شکلک شکلک
کلا یونایتدیها همه شون بیستن شکلک

این نظر توسط قاسم علي در تاریخ 1392/03/02 و 1:04 دقیقه ارسال شده است

سلام داش شهاب گل
دمت گرم به خاطر خبر ها
چي شده خبر زياد ميزاري ؟
پاسخ : به به سلام داداش گل خودم شکلک
امروز استثنا شد... اخبار که همون اخبار هر روزه... ولی آهنگ بست که برا تولدش بود.... اون مقالۀ تاکسپورت هم به نظرم قشنگ بود و ارزشمند. اما این دستخطهای گیگز و بکام و اسکولز و نویل هم یهویی شد... این تو برنامه م نبود الآن به چشمم خورد گفتم تا داغه بذارم شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 41,490
  • بازدید سال : 212,684
  • بازدید کلی : 3,837,849
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30