loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
زینب بازدید : 485 جمعه 01 آبان 1394 نظرات (0)

 

 

به گزارش گاردین، لوئیز فن خال سرمربی تیم منچستریونایتد در این رابطه می گوید:

اینجا هیچ تعطیلات زمستانی وجود ندارد و به نظرم این زیان آور ترین مسئله برای این لیگ است. این برای فوتبال انگلیس خوب نیست. هم برای تیم های باشگاهی و هم برای تیم ملی مضر است. تیم ملی انگلیس چندین سال است هیچ موفقیتی نداشته اس؟ چراکه در پایان فصل همه بازیکنان خسته هستند.

فن خال ادامه داد:

در لیگ جزیره ، موفقیت کار مشکلی است چراکه همه تیم ها در سطح بالایی قرار دارند و شما نمی توانید به راحتی در این لیگ پیروزی کسب کنید. بازی کردن تیم های انگلیسی در لیگ قهرمانان هم مشکل است، چراکه شما می بینید در چند سال اخیر تیم های انگلیسی نتوانسته اند قهرمان لیگ قهرمانان شوند، آن هم فقط به خاطر تفاوت هایی که با سایر لیگ های اروپایی دارند.

 

--------------------------------------------------------------------

ونگر در واکنش به صحبت های فن خال: اگر در کریسمس بازی نداشته باشیم گریه می کنم

 

 

 

 لیگ برتر تنها لیگ معتبری است که در کریسمس تعطیل نمی شود و بلکه فشرده تر برگزار می شود. لوئیس فن خال در مصاحبه دیروز خود از این موضوع گلایه کرده بود و گفته بود که وجود تعطیلی باعث کمک به لیگ و تیم ملی می شود.

به گزارش میرر، آرسن ونگر در آستانه دیدار مقابل اورتون گفت: 

احترام زیادی برای لوئیس فن خال قائلم اما با او مخالفم. شاید به این دلیل باشد که مدت هاست در انگلستان هستم. وقتی تازه به اینجا آمده بودم همینطور فکر می کردم اما حالا اگر برنامه دستخوش تغییر شود گریه می کنم! این بخشی از سنت فوتبال در انگلستان است. در باکسینگ دی از تمام اروپا به انگلستان سفر می کنند تا بازی های ما را مشاهده کنند و نمی توان مانع این موضوع شد. این بخش مهمی از محبوب بودن این لیگ در دنیای فوتبال است. اینکه وقتی همه در کریسمس استراحت می کنند، به تماشای بازی های ما مشغول می شوند. استراحت داشتن در کریسمس خوشحال کننده است اما باید سنت ها را زنده نگاه داریم. 

 

 

منبع : طرفداری

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط xaniar در تاریخ 1394/08/04 و 17:45 دقیقه ارسال شده است

پست جدیدی ارسال کردم، خواهشا قبل از تایید و انتشار، پایین مطلب منبع طرفداری رو ذکر کنید یادم رفت تایپش کنم.
ممنونشکلک
پاسخ : ای وااااایِ من شکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

ممنووون

بعد ارسال پست دیدیمش ... ببخشید
پاسخ : منم همین خبرو ارسال کردم...
جالبه منبع رو هم ننوشته بودم شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1394/08/04 و 17:16 دقیقه ارسال شده است

سلام داداش سعید گلشکلک
انتظار هرگونه نحوه ی بازی رو از فن خال داشتم به غیر از این سبک منفعلانه و کسل کننده!
رونی بشدت افت کرده، یعنی میتونه دوباره احیا بشهشکلک بازیاش رو که آدم میبینه با خودش میگه این بازیکن دیگه با آخر خط رسیده و رو فرم نمیاد،
دلیل اول این فرم بازیای فرسایشی بسیار زیاد تو دوران جوونیش بوده و همچنین فشار کاپیتانی و شایدم تمرینات و تاکتیک فن خال شاید!

این نظر توسط سعید تقوی در تاریخ 1394/08/04 و 11:19 دقیقه ارسال شده است

درووووووود به همه دوستان ..... سلام زانیار جان ..... من بر این باور هستم که مشکل ونخاله ....... بازیکن ها قدرت ریسک ندارن ....... دیروز اون تیم سیتی و راحت با اختلاف میبردیم ........ ولی چینش ونخال بد بود ............ اول اینکه از کریک باید از همون اول استفاده میکرد به جای شواینی ........... شواینی اصلا خوب نبود چند بازی گذشته ..... مخصوصا بازی با سیتی ..... شواینی نتونست اون نظم و به خط هافبک بده ......... باید از کریک استفاده میکرد .... اگر بازی فصل قبل مقابل سیتی و ببینین متوجه منظورم میشین و همینطور بازی هایی که کریک در کنار اشنایدرلین بازی میکنه ................. از نظر من شواینی فقط به خاطر اسمشه که داره بازی میکنه .............. وگرنه که ما هیچ چیز خاصی ازش ندیدیم مگر اینکه تو عرض کار کنه .... پس خودمون و گول نزنیم ...... کاملا مشهود بود ............ و اما تعویض لینگارد به جای ماتا .. که یکی از بدترین تصمیمات ونخال بود ..... درسته توپش به تیر خورد ولی دلیل نمیشه که تو او شرایط و اون سطح بیاد تو زمین مگر این که دیپای و میاوورد ........... درسته که مارتیال گوش راست خوب کار کرده ولی اگر نوک باشه به نظر من میتونه بیشتر خطر ساز باشه و گل زنی کنه ... خوب کار کرده ولی امار گل زنیش اومده پایین ... اگر نوک باشه بهتره ............. نه به اون که دپای فیکس بود نه به اینکه نیمکت نشین شد .............. بازم میگم مشکل ونخاله ...... سیستم مشکل داره .......... دپای چپ باشه مارتیال بره نوک بهتره ........ رونی هم که ................ موندم چی بگم .... نا امید شدیم .. هر روز بدتر از دیروز ...... خداییش این بودجه دست هر مربی دیگه بود بهتر کار میکرد .و..... چیه همش فراز و نشیب .................. شکلک

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1394/08/03 و 22:10 دقیقه ارسال شده است

سلام زینب خانم، ممنون شما همیشه لطف داریدشکلک
...
این کامنتی که پایین دادن چقدر طولانی شدشکلک خودش یه پستهشکلک
پاسخ : سلام آقا زانیار... زنده باشین شکلک

....

دستتون درد نکنه.شکلک .... ممنون.. زحمت کشیدین شکلکشکلک

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1394/08/03 و 22:08 دقیقه ارسال شده است

سلام...
بازی با سیتی رو میتونستیم ببریم، تملک توپ رو تمام و کمال داشتیم حدود 30 دقیقه ی اول نیمه ی دوم پرسینگ فوق العاده ای انجام میداد یوتایتد طوری که هربار توپ رو از دست میدادن فورا توپ رو بازپس میگرفتن و رو به جلو بازی میکرد اما هنگام فرستادن توپ های آخر تاخیر میکردن و به کل موقعیتی ایجاد نمیشد، شاید بشه گفت این بازی گامی رو به جلو بود و امیدوار کننده، برخلاف بازیه قبل که هیچی از تیم ندیدیم(بازی مقابل زسکا)
برای بردن نیاز به موقعیتهای زیاد داریم مخصوصا جلوی تیمایی مثله سیتی که براحای گل نمیخورن، فقط دو موقعیت خطرناک داشتیم که انصافا ضربه ی لینگارد ارزش گل رو داشت اما بازم میگم موقعیت ها اصلا کافی نبودن واسه برد.
در رابطه با بازیکنان...
دخیا:کم کار ترین بازیکن زمین، از نیمکت نشینها هم کم کار ترشکلک
والنسیا:نفوذ های خوب و همچنین تو دفاع خیلی خوب، اما تو ارسال پاسهای آخر مثله اکثر موارد ناامید کننده، کلا یا توپی که ارسال میکنه به بازیکنی نمیرسه یا اگرم برسه گل میشهشکلک
جونز و اسمالینگ: جفتشون خیلی خوب بودن، کلا توره و بونی رو محو کرده بودن.
روخو:یک نمایش بسیار خوب دیگه، هم تو فاز دفاع و هم حمله خوب بود و اشتباهی انجام نداد.
اشتایگر:در انجام تملک توپ واسه ی تیم خیلی خوب بود و همچنین نبض بازی رو در دست گرفته بود، اما سه چهار صحنه میتونست موقعیت جدی ایجاد کنه ولی پاسهای بدی فرستاد.
اشنایدرلین:کاملا مسلط، محکم و عالی، همچنین پاسهای قطریش یاد اسکولز رو زنده کرد.
ماتا:مثله بازیهای قبلیش نبود، ماتا هم توی دو صحنه فرصت خوبی برای ایجاد موقعیت داشت اما تاخیری بازی کرد و موقعیت از دست رفت.
هررا:جنگنده و عالی و همچنین چندین بار هم تیمی هاش رو با پاسهای خوبش وادار به ایجاد موقعیت کرد اما همتیمی هاش قدر بازیسازیش رو ندونستن.
رونی:بدترین بازیکن امروز، کاملا خنثی و نا امید کننده، از اون استپ های نرمش خبری نیست همچنین هوش و خواسش به هم تیمی هاش نبود، چند بار هافبکها آماده ی فرستادن توپ توی عمق بودن اما رونی هیچ نفوذی انجام نداد، همچنین توی دو صحنه میتونست خودش به سمت چارچوب شلیک کنه اما با پاسهای اضافیش موقعیت ها از دست رفتن.
لینگارد:از ماتا بهتر و پرتلاش تر کار کرد، همچنین مستحق زدن یک گل بود.
فلینی:شکلک کلا سبکش یه جوریه که میای آمار رو بررسی میکنی میبینی موفق بوده اما تو عمل و اونچه کا میدیدم نهشکلک ولی تو یکی دو صحنه خوب کار کرد واقعا.
دارمیان:به قول این سایتای خارجی که میگن= فرصت چندانی برلی خودنمایی نداشتشکلک
****میرسم به آنتونی مارسیالشکلک خیلی خوب بود یک تنه تیم رو راه میبرد، پاس چیپش عالی بود عالیشکلک همکنین مارسیال امشب 7 دریبل موفق داشت که بینظره این آمار، میتونید آمار بازیکنهای فانتزی و خلاق این چند ساله رو مشاهده کنید، هیچ بازیکنی تو این سه، چهار فصل اخیر همچین خلاقیتی واسه ی تیم نداشته، مارسیال بازیکنیه که ما کم داشتیم، کاشکی زیر دست فرگی میبودشکلک

این نظر توسط زینب علی در تاریخ 1394/08/03 و 21:49 دقیقه ارسال شده است

سلام دوستان.. ببخشید .. دقیقا از زمانی که این پست ارسال شد نت ما هم قطع شد!!


ببخشید که نتونسم پست بزارم ..
ترکیب و ...

این نظر توسط من یونایتد کبیر در تاریخ 1394/08/02 و 18:06 دقیقه ارسال شده است

سلام آقا وحید . اسم فیسبوک تونو میشه بنویسید ما هم عضو شیم. دوستان هر کی واتس آپ. وایبر. فیسبوک هر چی از منچستر داره بنویسه ما هم عضو شیم

این نظر توسط من یونایتد کبیر در تاریخ 1394/08/02 و 17:49 دقیقه ارسال شده است

جای فرگی خالی تو تعطیلات میگفت حالا نوبت ماست...... اینجا بود که از رقبا پیشی میگرفت یادمه چند بار از آرسنال تو همین تعطیلات قهرمانی رو گرفتیم چون اونا جوون بودن تو این مواقع میبریدن شکلک

این نظر توسط وحید در تاریخ 1394/08/02 و 1:25 دقیقه ارسال شده است

سلام بر یونایتدی های عزیز و همکاران سابق
از شهاب تا زینب خانم
چند وقتی که تو فیسبوک گروهی تشکیل دادم و بعد از 5 ماه فعال ترین و بهترین گروه فارسی زبان منچستری هستیم . اگه عضو فیسبوک بودین خوشحال میشم به ما سر بزنید و همکاری داشته باشید

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1394/08/01 و 22:20 دقیقه ارسال شده است

سلام به همه ی دوستان عزیزشکلک
ممنون زینب خانمشکلک
با فنخال مخافم و با ونگر موافق...
نصف بیشتر جذابیت لیگ همون تعطیلات کریسمسشه...
این فشردگی رقابتها هم هیچوقت مانع از موفقیتهای منچستر نشده، هرچند تو بحث ملی باهاش موافقم...
پاسخ : سلام آقا زانیار

خواهش می کنم شکلک
من کلا با فن خال مخالفم!!!... منو کشته این فلسفـــــه ش :|

شکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 21
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 539
  • آی پی دیروز : 548
  • بازدید امروز : 2,001
  • باردید دیروز : 1,847
  • گوگل امروز : 10
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 17,031
  • بازدید ماه : 41,009
  • بازدید سال : 212,203
  • بازدید کلی : 3,837,368
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30