loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
مدیریت بازدید : 1615 پنجشنبه 28 خرداد 1394 نظرات (33)

 

Box for 6

 سلام دوستان laugh خرداده و تولدهاش دیگه laugh

 

و اما امروز 28 خرداد تولد آقا پرهام هسش  که در گذشته بیشتر فعال بودن اما بچه ها خوب می شناسشون . با این که در حال حاضر کمرنگ شدن   حالا بماند که همه مون کمرنگ شدیم laugh

خب بگذریم .. قرار بود پست تولد باشه هاا 

 

 

آقا پرهام ان شاالله که مبارک باشه و سال پیش رو براتون پر خیر و برکت باشه..!

ان شاالله به هر آنچه از خوبی ها دوست دارین برسین. 

 

امیدوارم همیشه خوب و سلامت باشین و در کارهاتون موفق و موید باشین. 

ان شاالله شما و همه مجردهای وب سر و سامان بگیرین و متاهل بشین و به خانم دکتراتون برسین laugh

و اماا کیــــک 

خب .. مجبور شدیم به خاطر ماه رمضان ، الان  پست بذاریم چون فردا اگه میذاشتم باید تا غروب صبر می کردین laugh

هر کی هست بسم الله .. بفرمایید کیک laugh

 

 

نیازی به گفتن نیس که نوشته های پایین از آقا شهاب هسش و به رسم همیشگی گذاشتم باشه smiley

Happy Birthday Parham!!!

 

آقا من کی باشم بخوام پرهام رو توصیف کنم خدایی laugh شوخی شوخی نزدیک به دو سال و نیمه الآن پرهام رو می شناسم و توی این مدت یک بار ناامید و خالی از شور و حال زندگی ندیدم این خردادی دوست داشتنی رو (بزنین به تخته laugh) امید به زندگی تو شخصیت این آدم موج می زنه بودن این جور آدما همه مون می دونیم چقدر تو زندگی ما حیاتیه... رفیقی که کامنتی حرفی ازش می خونی اون انرژی مثبت و شور و هیجانی که داره با همون حرفاش ناخودآگاه به اطرافیان منتقل میشه... حالا اصل کاری رو بگم تا بازی برزیل شروع نشده!! فردا 28 خرداد تولد داداش پرهام گل هست... پرهام عزیز فردا بیست و سومین سالگرد تولدش رو جشن میگیره و جا داره یه تبریک جانانه از طرف کل بر و بچه ها و رفقای وبهای منچستری خدمتت عرض کنم پرهام جان... حالا ضمن اینکه اینجا تبریک میگیم بر و بچه ها همگی گوله ای بریزیم کلیپ سنتر که اونجا هم پرهام حسابی این مدت برای  بچه های یونایتدی با کلیپهای قشنگش زحمت کشیده اونجا هم از خجالتت در میایم laughsurprise

پرهام جان تولدت رو تبریک میگم و برات در سال جدید تندرستی و شادی و پیروزی آرزو می کنم و البته امید و شور و هیجانی بیش از پیش surprisesmiley

پرهام هم جزو مردهای واقعی و بی ادعای این روزهای دنیای مجازی هست surprise

عکس پست هم با سلیقه خودم laugh

کلیپ سنتر

 

 

معرفی سلام من پرهام هستم متولد 28 خرداد 1370
دانشجوی رشته برق قدرت در مقطع کاردانی به کارشناسی هستم
http://s5.picofile.com/file/8126896176/2.jpg
تاریخچۀ هواداری سابقه طرفداری از منچستر بر میگرده به بازی با بارسلونا تو سال 99 بازی برگشت تو نیوکمپ که 3-3 شد من دیوانه ی یورک شدم و منچستری شدم
بازیکن محبوب همه بجز گری نویل
بازیکن محبوب غیر یونایتدی بازیکن محبوب من باتیستوتا هستش و حاضرم براش بمیرم بعدش هم ساموئل اتوو-توتی-زانتی-کرسپو-ریکلمه-والتر ساموئل-رکوبا-تولدو-تورام-بارتز-رونالدینیو هستند
تیم محبوب غیر یونایتد تیم بعد از یونایتد یه کوچولو اینتر اما رم توتی-باتی گل و بارسای اتوو-رونالدینیو هم برام جذاب بودن
اسطورۀ مورد علاقه -
تیم منفور 1.رئال مادرید 2. رئال مادرید 3.رئال مادرید بعدش چلسی و بایرن المان اسپانیا برزیل
بازیکن منفور

توماس مولر - بوسکتس - پدرو - نویر - کاسیاس - مارسلو - جرارد - فلیپ لام

تیم ملی تیم ملی هم فکر کنم از بازیکنان مورد علاقه هام میشه فهمید که ارژانتین هستش البته تیم فعلی بازیکن نچسب زیاد داره مسی-هیگواین-اگرو-ماسچرانو-توز ولی خوب هنوز هم دوستش دارم
علایق لایقم خوب کشتی کج زمانی هم وبلاگ دار کشتی کج بودم و طرفداره سلطلن باتیستا هستم و بیل گلدبرگ
دیدن گرند اسلم های تنیس مردان و البته زنان
کنسرت رفتن خوب من 3 سال به خاطر شغلم تو 80% کنسرت های کشور بودم وشغل لذت بخشی بود که دیگه از دستش دادم
توضیحات دیگر این 3 تا عکس هم من هستم
عکس یک - عکس دو - عکس سه

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط marco finix در تاریخ 1394/03/29 و 20:30 دقیقه ارسال شده است

ما افراطیهای اون سایت بودیم
فکر نکنم کسی اونجا بره احمدرضا

این نظر توسط احمدرضا در تاریخ 1394/03/29 و 0:41 دقیقه ارسال شده است

سلام بچه های گل من قبلا عضو پایگاههواداران منچستر یونایتد در ایران بودم و هستم که متاسفانه یه موضوع و جر و بحثی برام پیش اومد و حرفی زدم ومسدودم کردن و پشیمون شدم الان کسی اونجا عضو هست که این پشیمونی من و عذر خواهیمو به گوششون برسونه؟؟؟؟؟؟ ممنون میشم اگر این کارو برام بکنید.من 25 سالمه.همون sam rvp هستم.مچکرم از مدیر سایت اگر اینکارو برام بکنه.شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : سلام
ای وای !
راستش حرف من که اونجا برو نداره!! ببخشید. آقا شهاب هم که فعلا نیستن.
اما از بچه ها هر کی میتونه انجام بده خوشحال میشیم. شکلک

این نظر توسط moein در تاریخ 1394/03/28 و 17:32 دقیقه ارسال شده است

تولدت مبارک داشپرهام ایشالا همیشه موفق باشی و در کنار خانوادت سلامت و شاد باشیشکلکشکلک

این نظر توسط بابک در تاریخ 1394/03/28 و 16:31 دقیقه ارسال شده است

سلام خانم معلم. سلامتی خانم معلم. شکلک
من مشکوکم؟ من؟ :| خانم دکتر؟ :| دکتر نداریم که ما :|
پاسخ : معلومه تبتون خوب نشده !!شکلک
پس چی شد این دکتر؟؟؟؟؟؟شکلک
پاسخ : به زور میخواید دکتر بندازید به من. شکلک
پاسخ : چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نکنـــــه مهندس میخواید؟؟؟؟شکلکشکلک

این نظر توسط omidgh در تاریخ 1394/03/28 و 15:46 دقیقه ارسال شده است

پرهام جون تولدت مبارک شکلک برات سلامتی و موفیق روزافزون رو آرزو دارم شکلک
یه عکس هم از دم اسبیت بزار بچه ها حال کنن شکلک

این نظر توسط نگار در تاریخ 1394/03/28 و 14:22 دقیقه ارسال شده است

تولدتون مبارک

امیدوارم همیشه و هرجا که هستین سلامت و خوب و خوش باشین شکلک

این نظر توسط Parham Ghiyasi در تاریخ 1394/03/28 و 14:01 دقیقه ارسال شده است

ممنون از همه دوستان گل شکلک
مثل همیشه شرمنده کردین من رو
دلیل کم بودن من هم مشخصه دیگه : سربازی که آموزشی دیروز تموم شد شکلک
باز هم ممنون از دوستان و تبریک با تاخیر به دوستانی که این چند وقت تولدشون بوده شکلک

این نظر توسط يوسين بولت در تاریخ 1394/03/28 و 13:01 دقیقه ارسال شده است

تولدت مبارک عزیزمشکلک

این نظر توسط بابک در تاریخ 1394/03/28 و 12:45 دقیقه ارسال شده است

پرهام جان تولدت مبارک. ایشالا کنار عزیزانت همیشه خوش و سرحال باشی.
ایشالا یه منچستر تمام آرژانتینی ببینی. شکلک
پاسخ : آقای مشکووووک .. چه خبر؟؟؟؟؟؟
خانم دکتر خوبن ؟؟شکلکشکلک

این نظر توسط Saeed275 در تاریخ 1394/03/28 و 12:21 دقیقه ارسال شده است

تولدت مبارک پرهام شکلک
برایت شادی سلامتی و 6 ماه اضافه خدمت آرزو می کنیم شکلک
پاسخ : ا وا شکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 3 4 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 550
  • آی پی دیروز : 548
  • بازدید امروز : 2,210
  • باردید دیروز : 1,847
  • گوگل امروز : 10
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 17,240
  • بازدید ماه : 41,218
  • بازدید سال : 212,412
  • بازدید کلی : 3,837,577
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30