loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
حمید بازدید : 452 چهارشنبه 09 مهر 1393 نظرات (6)
 
 
 
پیکه فاش کرد که در بازی سال گذشته بارسا و سلتیک، از روی کین که به عنوان کارشناس کنار زمین حضور داشته مخفی شده است.

روی کین هافبک سابق منچستر یونایتد هم‌اکنون دستیار پل لمبرت در استون ویلا و جانشین مارتین اونیل در تیم ملی جمهوری ایرلند است. اما پیکه دفاع‌وسط 27 ساله‌ی بارسا که در سال‌های 2004 تا 2008 در عضویت تیم منچستر یونایتد بود، می‌گوید هنوز از مواجهه با این بازیکن واهمه دارد.

 

«من نگفتم از سر الکس می‌ترسیدم. اما روی کین، خب، او یک کمی فرق دارد! یادم می‌آید که ما در رختکن اولدترافورد بودیم و موبایل من شروع به ویبره رفتن کرد. کین هم صدای ویبره را شنید و قاطی کرد و سعی می‌کرد بفهمد گوشی مال کیست. او این‌جور آدمی بود. فصل قبل، قبل از این‌که ما [با بارسا] سلتیک را 0-1 شکست بدهیم، موقع گرم کردن من متوجه او شدم، که به عنوان یک کارشناس کنار زمین بود. صورتم را با دستانم پوشاندم، چون او هنوز هم مرا می‌ترساند. من 26 ساله بودم و داشتم از ترس او خودم را خیس می‌کردم!»

 

منبع:آی اسپورت

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط AMIR MU7 در تاریخ 1393/07/10 و 12:27 دقیقه ارسال شده است

راستی لیورپول باخت شکلکشکلک مثل اینکه دارن جایگاه اصلیشونو پیدا میکنن
ممنون داش حمید
پاسخ : لیورپول جایگاهش مشخصه: (زیر سایه منچستر یونایتد) شکلکشکلک
خواهش میکنم امیرجان...

این نظر توسط AMIR MU7 در تاریخ 1393/07/10 و 12:24 دقیقه ارسال شده است

مدافع هم مدافع های قدیم مدافعی که بترسد مدافع نیستشکلکشکلک
پاسخ : موافقم:مدافع باید نترس باشه...شکلک

این نظر توسط Amir007 در تاریخ 1393/07/10 و 10:56 دقیقه ارسال شده است

لوزرفول باخت کهههههههههه خخخخخخخخخخخخخشکلک
پاسخ : خدارو شــــــــــــــکــــــــــــــر...شکلک

این نظر توسط ریحانه در تاریخ 1393/07/10 و 6:54 دقیقه ارسال شده است

ممنون آقا حمید
خجالتم خوب چیزیه، مرد گنده، روی کین که نمیتونسته بیاد تو زمین بخورتت که انقققد ترسیده بودی
روی کین،خودش،اخلاقش،قاطی کردناششکلک
"یادم می‌آید که ما در رختکن اولدترافورد بودیم و موبایل من شروع به ویبره رفتن کرد. کین هم صدای ویبره را شنید و قاطی کرد و سعی می‌کرد بفهمد گوشی مال کیست. او این‌جور آدمی بود."خودت چه جوری هستی ترسو؟!شکلک
پاسخ : خواهش میشه ریحانه خانم...
کاپیتان،با ابهتش خوبه...روی کین فوق العاده بود...شکلک

این نظر توسط united51 در تاریخ 1393/07/09 و 23:22 دقیقه ارسال شده است

پیکه اصلا مدافع شاخی نیست توی شانسلونام سالی یه توپ میاد که فصل قبل ریده بود حالا توی لیگ جزیره درحد اسمال وایونزم نیست
پاسخ : به نظر منم اگر تو منچستر میموند بهتر بود...حالا درسته توی بارسا هم به چیزی که میخواست رسید،اما منچستر یه چیز دیگه ستشکلک آخه لیگ اسپانیا هم لیگی نیست...شکلک

این نظر توسط Parham Ghiyasi در تاریخ 1393/07/09 و 22:31 دقیقه ارسال شده است

غیر مستقیم میگه بیان من رو بخرین شکلک
الان یک لحظه زوجشو با اسمال تصور کردم شکلک کُرک و پرم ریخت کف اتاق شکلک برم جارو بیارم شکلک
ولی از پیکه خوشم میاد شکلک
پاسخ : خدارو شکر اگر باشگاه حتی با همین بازیکنا،رو به جلو و موفق حرکت کنه،دوباره منچستر میشه همون باشگاهی که همه آرزوشونه...گرچه که همین الانشم هست،فعلآ بنا به دلایلی اولویت بازیکنا با باشگاه سازگار نیست...
پیکه بازیکن خوبیه،اما حسی بهش ندارمشکلکاگه بود که بود!،نبودم مهم نیسشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 243
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 1,041
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 1,041
  • بازدید ماه : 42,516
  • بازدید سال : 213,710
  • بازدید کلی : 3,838,875
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30