loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
شهاب بازدید : 546 شنبه 08 شهریور 1393 نظرات (11)

ون هال به دنبال یکپارچه سازی

 

سایت باشگاه - لویی ون هال باز هم بر تصمیم خود برای افزودن بازیکنان بومی به ترکیب اول منچستر یونایتد - البته بعد فرا رسیدن زمان صحیح آن -  تأکید کرد.

 

به صورت قابل ملاحظه ای 5 بازیکن آکادمی در طی سرمربیگری این مرد هلندی اولین بازی خود را برای یونایتد انجام داده اند - تایلر بکلت، جسی لینگارد، ریس جیمز، سعدی جانکو و آندراس پریرا. اضافه بر این، مایک کین نیز اولین بازی خود در لیگ برتر را برای یونایتد در خانۀ ساندرلند انجام داد.

 

ون هال در صحبتهای خود پیش از سفر شیاطین سرخ به برنلی شرح می دهد که:

 

"وقتی که شما بازیکنان جوان را در چهارچوب فرهنگ و فلسفۀ باشگاه تربیت کنید، آنگاه قرار دادنشان در ترکیب تیم به مراتب ساده تر خواهد شد. این هم یکی از اهدافی است که من در این باشگاه باید به آن نایل شوم و البته که این کار را در بارسلونا و بایرن مونیخ نیز انجام داده ام. پس چرا نتوانم اینجا هم انجامش بدهم؟"

 

با این حال سرمربی سابق هلند، در وهلۀ اول روی درست کردن مسایل در تیم بزرگسالان تمرکز دارد چرا که به دنبال کسب اولین سه امتیاز خود در این فصل لیگ برتر است. او تأکید می کند:

 

"البته که مهمترین مسئله تیم اصلی است. لذا اکنون نگرانی و توجه من بیشتر روی تیم اول متمرکز شده است."

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط yas در تاریخ 1393/06/11 و 1:51 دقیقه ارسال شده است

پیشنهاد یه جای باحال
همگردی شکلک
پاسخ : کوفت بی درمون! تو که آی پیت همون آی پی سوزنه که قبلا نظر داده بود! روبات بی سر و پا... :|
پاسخ : آقا دهن من داره باز میشه ها! شکلک

این نظر توسط saeed rooney در تاریخ 1393/06/08 و 12:17 دقیقه ارسال شده است

فقط بايد موند و نظاره گر شد.اگه موفق شد ون گال ميشه خداي مربي گري.اگه هم نه بايد خيلي زود سيستم رو عوض كنه و به دفاع 4 نفره رو بياره.هر سيستمي ابزار ميخواد.اگه داريم چرا نتيجه نداده تا الان اگه نداريم چرا سيستم رو برنميگردونه.

این نظر توسط saeed275 در تاریخ 1393/06/08 و 12:04 دقیقه ارسال شده است

وندرسار که گفت بلیند رو نمی فروشیم. آخه چرا باید این رو بخریم، ای بابا

این نظر توسط saeed275 در تاریخ 1393/06/08 و 12:01 دقیقه ارسال شده است

گزینه مورد نظر من برای هافبک دفاعی: مورگان اشنایدرلین
اشنایدرلین از سال 2008 به ساوتهمپتون اومد و از اون زمان تو فوتبال انگلیس بازی می کنه. 181 سانت قد داره و فیزیکش فوق العادست، همینطور تو بازی دوندگی فوق العاده ای داره و به راحتی می تونه خیلی از مشکلامون رو حل کنه. یکی از ویژگی های دیگش که من تو بازی با لیورپول دیدم پاس های بلند دقیقش بود که حتی زمان حمله هم می تونست این کار رو انجام بده، مثل اسکولز، با این که کاملا سبک دیگه ای داره. ولی گرونه دیگه، فکر کنم ساوتهمپتون جایگزینش رو هم خریده باشه. واقعا حیفه این رو از دست بدیم. مطمئنم خرید فوق العاده ای میشه.
نقاط قوت از نظر هو اسکورد:
تکلینگ: خیلی قدرمتند
نبرد های تن به تن، توپ ربایی، تمرکز: قدرتمند
سبک بازی: علاقه داره تکل بزنه، زیاد خطا می کنه/
نمره هو اسکورد: 7.08
-
میانگین طول پاس 18 متر
میانگین اقدامات دفاعی در هر بازی: 4
میانگین پاس های کلیدی در هر بازی: 1

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1393/06/08 و 11:56 دقیقه ارسال شده است

پویا جان واقعا فرگی به مدافعین کناری شخصیت بخشید...کلا تو فوتبالیا بازیکنای دفاع راست رو بی استعدادترین بازیکن یه تیم میدونن که به خاطر نداشتن استعداد و فیزیک نمیتونن تو وینگ یا دفاع وسط بازی کنن اما در مورد دفاع چپ به خاط کمبود چپ پا یه کم قضیه متفاوته اما فرگی اولین کسی بود اصطلاح فول بک رو جا انداخت و نقش ها تاثیر گذاری رو بهشون داد....
فصله آخر با وجود اینکه یانگ نانی و والنسیا مفتضحانه بازی میکردن اما به لطف رافا و اورا کناره هامون پویاییه قابله توجهی داشت بازیه لیورپول و گل جالب رافائل یا بازیه آرسنال و ضربه سری که اورا از کرنر ارسال به گل تبدیل کرد این نشون میده اصطلاح فول بک فقط یه لقب نیست بلکه یه اندیشه پشتشه که فرگی اونو بنا نهاده و به فوتبال تقدیم کرده....

این نظر توسط پویا در تاریخ 1393/06/08 و 11:47 دقیقه ارسال شده است

تنها چیزی که در مورد فن خال تا حالا دوست داشتم همین جسارتش تو بازی دادن به جووناس ، خیلی وقت بود تا قبل از عدنان که تو انتقال بازیکنا از آکادمی به تیم اصلی مشکل داشتیم ، یه عده ی زیادی هم این وسط از بین رفتن ، بزرگترینشون پوگبا بود ، الان هم موقع خوبیه برای این کار ، استعدادهای بسیار خوبی تو آکادمی داریم که میتونن آینده ی روشنی داشته باشن ، امیدوارم تو این امر فن خال موفق بشه.
اما این سیستم هیچ جوره نمیتونه تو کتم بره ، فک کنم سر الکس بود که مفهوم فول بک رو تو فوتبال به معنای امروزیش جا انداخت و دفاع های کناری رو به بازیکنای تاثیر گذاری تبدیل کرد ، در کل برای منی که با 442 های نوستالژیک سر الکس تو اواخر دهه ی 90 و اوایل قرن جدید از فوتبال لذت می بردم با دو تا هافبک وسط غول مثه روی کین و اسکولز یه کمی الان قبول سیستم بدون فول بک سخته ، کناره های زمین کاملن فلج شده تو این چند بازی ، در هر حال به امید موفقیت تیم با هر کی که میخاد باشه.

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1393/06/08 و 11:39 دقیقه ارسال شده است

اگه فن خال تاکیدش بر اینه که تیم با 3 دفاع بازی کنه جذابترین حالت WM خواهد بود اما 3 تا مدافع محشر میخواد که کلا گوشه هارو بچرخونن و یه مدافعه سوییپر فوق العاده در حد بکن باور یا بابی مو یا بارسی....
اگه ما بخوایم با این تیم WM بچینیم به نظرم بهترین حالت اینه...
....روخو....اسمالینگ....جونز
........هررا.......کریک.....
........ماتا.......رونی.....
عدنان.......رابین.....دیماریا
البته با بازیکنایی که ما تو دفاع و هافبک دفاعی داریم این سیتم میشه WC شکلک
خداییش من خودم خوشم میاد از این سیستم برزیل 70 با این سیستم بازی میکرد که یکی مثله کارلوس آلبرتو رو تو دفاع داشته...این سیستم به طور کلی منسوخ شدست حتی تو ایتالیاش هم ریسک نمیکنن از این سیستم بهره ببرن چه برسه به لیگ جزیره....

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1393/06/08 و 11:27 دقیقه ارسال شده است

سلام....ممنونشکلک
میگن بلایند هم قطعی شده اومدنش....
با خرید بلایند کاملا موافقم...قطعا تو ذهن کادر فنی اینه که اونو یه جای دیگه به کار ببرن...
احتمالا پستی که براش در نظر دارن پست هافبک دفاعیه..شاید بلایند از نظر قوای جسمانی در حد بالایی نباشه اما به نظرم از نظر بازی سازی تو عمق دفاع حریف -پاسای قطری -قطع توپ و همچنین بازی خوانی در حد خیلی خوبیه....فیلیپ لام یه عمر دفاع راست بود یدفعه شد هافبک دفاعی خیلیم خوب جواب داد اما پست دفاعه راستشون بازیکن مناسبی رو نداشتن به خاط همین به این تصمیم گواردیولا خورده گرفته میشد..اما بلایند یه بازیکن چند پستست و تو 24 سالگی تو تمامیه پستهای خطوط دفاعی بازی کرده....
امسال در کل نقل و انتقالات قابل قبولی داشتیم با خرید بلایند اونم با 14 تا میشیم جزئ 5 تیم برتر فصل نقل و انتقالات بعد از سالها یه فصل نقل و انتقالات خوب داشتیم...شکلک

این نظر توسط saeed275 در تاریخ 1393/06/08 و 11:21 دقیقه ارسال شده است

مکلارن هم با 352 فاجعه به بار آورد شکلک شکلک

این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1393/06/08 و 11:13 دقیقه ارسال شده است

کلا از دیشب که یکم سایت این تاکتیکها رو خوندم که هلندیها توش پیشتاز هم هستن، یکم ترجیح دادم فعلا اصلا قضاوت نکنم در مورد شرایط... چون فقط زمان نشون می ده چه اتفاقی خواهد افتاد.
وقتی فان خال میگه از دفاع راضیه (در صورتی که من تا حالا خودم شخصا از دفاع ناراضی بودم به شدت) و میگه حمله هم مشکل نداره ولی بیلد آپ مشکل داره یعنی فان خال به فلسفۀ خودش ایمان داره ولی می بینه که اون فلسفه درست در زمین پیاده نمی شه و فعلا تمام سعیش اینه که بازیکنا همین سیستم 3-5-2 ش رو درست در زمین پیاده کنن. اگه درست پیاده کردن و جواب نگرفت قطعا ازش دست می کشه...
یاد حرف مک کلارن هم افتادم دیلی میل یک نقل قول از مک کلارن که هم در هلند و هم در انگلیس مربیگری کرده آورده بود که گفته بود انگلیسی ها یاد دادن تاکتیک بهشون خیلی خیلی سختتره نسبت به هلندیها...
باید صبر کرد و دید فان خال موفق میشه یا حرف مک کلارن درست از آب در میاد شکلک
-----------------
از طرفی یه انتقاد به فان خال دارم: فان خال تاکتیک رو مثل یه ماشین که پیچ و مهره ش رو سفت می کنه بعد می فرسته تو زمین ... یه تاکتیک رو میگه و میفرسته تو زمین دیگه کاری به وسط ماجرا نداره... میشینه رو نیمکت ببینه ماشینش جواب می ده یا نه! من یاد فوتبالهای روبوتیک می افتم که به روباتها برنامه می دن دانشجو ها بعد وای میسن کنار زمین ببینن روباتها چی کار می کنن! فکر کنم فان خال میونه ای با Passion و اشتیاق فوتبالی نداره اصلا... موردی که فرگی توش استاد بی بدیل بود تو انگیزه دادن به بازیکنا در کنار زمین... همین انتقاد ماههای اول به مویز هم شدید وارد شد که چرا کنار زمین تحرکی نداره و مویز طبق انتقادها از ماه پنجم شیشم کنار نیمکت یه خورده تحرک نشون داد!
به نظرم فان خال باید روی این مسئله هم کارکنه وقتی تاکتیکت جواب نمی ده با نشستن رو نیمکت و خندیدن چیزی درست نمی شه! بعد شهوت فوتبالی رو نادیده نگیر پادشاه لویی اول! بازیکنات رو سیخ بزن! علی پروینی! ماشالا!


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 544
  • آی پی دیروز : 548
  • بازدید امروز : 2,099
  • باردید دیروز : 1,847
  • گوگل امروز : 10
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 17,129
  • بازدید ماه : 41,107
  • بازدید سال : 212,301
  • بازدید کلی : 3,837,466
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30