loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
شهاب بازدید : 655 جمعه 15 فروردین 1393 نظرات (7)

 

زمان صرف شده در آماده سازی پست 45 دقیقه

-

 

- 1
--دیمیتار برباتف، یار سابق یونایتد و فعلی موناکو علایقش را پس از بازنشستگی فاش کرد. او گفت که به کشیدن شخصیتهای کارتونی علاقۀ زیادی دارد و بعد آویختن کفشهایش قطعا به ساخت فیلم روی خواهد آورد چون خود را در این کار متبحر می داند.  

-

صفحۀ RSS بلاگ برای تیتر آخرین اخبار

 

تیترهای منچستر یونایتد در newsnow

 

-Fellaini keen to impress Manchester United - Official Site 1
-فلاینی در اندیشۀ تأثیر گذاری - او به Unite Review می گوید:

"من در چند بازی خیلی خوب کار کردم و ما پیروز شدیم، و از این بابت خوشحالم. من مدتی رو مصدوم بودم ولی می دونم که می تونم برای تیم بهتر کار کنم. الآن من به خودم اعتماد بیشتری دارم چون بازیکنا رو شناختم و می دونم که در این تیم با چه کسایی بازی می کنم، که خیلی برام حایز اهمیته."

"وقتی که من به اینجا اومدم، بازیکنا و تیم رو اصلا نمی شناختم ولی الآن همه رو می شناسم و این مسئله به سودمه. من نسبت به آینده هیجان زده ام و مصمم هستم که برای این باشگاه موفق عمل کنم."

 

فلاینی همچنین اشاره می کند که تماشای بازیهای متعدد از جایگاه تماشاگران خیلی ایدآل نبود:

"البته که خیلی ناراحت کننده بود چون من در تیمی جدید با هم تیمیهایی جدید بودم و می خواستم که بازی کنم، می خواستم پیروز بشم و تحسین برانگیز ظاهر بشم."

"من از اینکه اون تعداد بازی رو مجبور بودم از جایگاه تماشا کنم ناراحت بودم و شرایط سختی بود. ولی برگشتن خیلی خوبه و اخیرا بازیهای زیادی رو بازی کردم. ما چند نتیجه ی خوب کسب کردیم و همچنین از نظر تیمی بهتر شدیم، لذا می خوام این شرایط ادامه پیدا کنه."

 
-Tom Thorpe happy with Birmingham City return Sports Mole 2
-تام تورپ به Birmingham Mail می گوید که از بازگشت به بیرمنگام سیتی خوشحال است:

"وقتی دوباره می خوام بازی کنم حس می کنم که یک اولین بازی مناسب در پیش خواهد بود، و امیدوارم که این بار کل بازی حضور داشته باشم و ما سه امتیاز رو کسب کنیم."

"دفعۀ قبلی (مصدومیت در دقیقۀ 14) بد شانسی بود. چیزی که نمی تونستم جلوشو بگیرم. بعد یک ضربۀ سر به زمین افتادم، و و قوزکم کاملا برگشت. تیم پزشکی هر دو باشگاه عالی کار کردن و همیشه در ذهنم می دونستم که احتمال برگشتنم هست."

"من فکر می کنم که فقط مسئلۀ مهم زمان ریکاوری بود و اینکه بهبودی چقدر سریع یا آرام پیش خواهد رفت. و شکر خدا همه چی خوب پیش رفت و من از بازگشت خیلی خوشحالم."

 
-Manchester United 'will need to gain FA permission to play money-spinning friendlies... Mirror.co.uk 3
-طبق گزارشاتی، یونایتد در صورتی که بخواهد فصل بعد به جای بازیهای اروپایی، بازیهای دوستانۀ درآمدزا در آسیا اجرا کند، به اجازۀ فدراسیون نیاز خواهد داشت.  
-Stats focus: Who is United's greatest ever striker? Manchester Evening News 4
-سایت MEN به بررسی آماری مهاجمین تاریخ یونایتد پرداخته است و بر اساس 5 فاکتور به این مهاجمین امتیاز داده است. نتایج امتیازات نشان می دهد که وین رونی برترین مهاجم تاریخ یونایتد است. البته در این امتیاز دهی عواملی همچون تعداد دفعات دیده شدن کلیپهای بازیکنان در یوتیوب هم معیار بوده است! میزانی که قطعا بازیکنان قدیمی در آن کم می آورند.  
-Manchester United might have Portugal’s Young Player of the Year next season The Peoples Person 5
-ببه در 11 بازی اخیرش برای تیم پاکوش د فریرا، 8 گل زده است و به یک ماشین گلزنی مبدل شده است و می رود که در صف نامزدان بهترین بازیکن جوان فصل پرتغال جای بگیرد.  
-De Gea's dream of lifting the Champions League trophy with United Manchester Evening News 6
-داوید دخیا بالا بردن جام قهرمانی لیگ اروپا به همراه اتلتیکو مادرید در سال 2010 با غلبه بر فولام را بهترین لحظۀ عمرش خطاب کرده است ولی مصمم است با یونایتد و تصاحب لیگ قهرمانان به یادماندنی ترین لحظۀ جدید زندگیش را خلق کند.  
-I Will Become A Film Director When I Retire – Former Manchester... Inside Futbol 7
-دیمیتار برباتف، یار سابق یونایتد و فعلی موناکو علایقش را پس از بازنشستگی فاش کرد. او گفت که به کشیدن شخصیتهای کارتونی علاقۀ زیادی دارد و بعد آویختن کفشهایش قطعا به ساخت فیلم روی خواهد آورد چون خود را در این کار متبحر می داند.  
-De Gea admits form confusion Sky Sports 8
-داوید دخیا از توجیه تفاوت بین فرم رقابت داخلی و لیگ قهرمانان یونایتد عاجز است:

"دلیلش رو گفتنش سخته. دلیل خاصی براش وجود نداره. ولیقطعا ما در اروپا بهتر و با ثبات تر از لیگ بازی کردیم."

"این دو رقابت دو رقابت متفاوت هستن و کارها در لیگ خیلی خوب پیش نرفته. ولی لیگ قهرمانان یک رقابت ویژه ست، تیم اونجا خوب کار کرده."

"در لیگ برهه های سختی بر ما گذشته و ما بعد شکستهامون برابر لیورپول و سیتی سرافکنده بودیم."

"ولی ما یونایتد هستیم و باید خودمون رو بلند کنیم و بجنگیم."

"اینجا باشگاهی بزرگه و در شرایط سخته که شما باید بایستید و به مردم نشون بدید چقدر با عظمت هستید."

 

-

 
-Manchester United transfer gossip: United in pole position for £50 million duo The Peoples Person 1
-دیلی میل - یونایتد آماده است تا قراردادی جدید در تابستان به داوید دخیا و سه بازیکن انگلیسی خود پیشنهاد دهد: ولبک، کلورلی و فیل جونز  
-Of Course He’s Staying! Door Slammed On Chelsea and Manchester United’s Edinson... Inside Futbol 2
-ناصر الخلائیفی، رییس باشگاه PSG بدون ذره ای اتلاف وقت، در گفتگو با رادیو RMC فرانسه تأکید کرد که کاوانی فصل بعد در پاریس خواهد ماند. او اشاره کرد که کاوانی بازیکنی بسیار مهم است برای پاریس سن ژرمن و اگرچه می خواهد پست بازیش را عوض کند ولی این تصمیمی نیست که اختیارش با خود کاوانی باشد و هرجا مربی گفت باید بازی کند! ولی قطعا تصمیم رفتن او با PSG است و او قطعا فصل بعد در پاریس خواهد بود.  
-Bad news Moyes - City close in on £20m-rated United target Give Me Sport 3
-دیلی میل گزارش می دهد که سیتی در شرف توافق 20 میلیون پوندی با پورتو برای جذب الیاکیم مانگالا قرار دارد  
-Chelsea to offer player plus cash to land £50m Man United target Give Me Sport 4
Ross Barkley - 14/1 -سان: چلسی قصد دارد با ارائۀ لوکاکو+پول به اورتون، راس بارکلی را به خدمت بگیرد.  
-Liverpool join Manchester United in chase for £20m Premier League playmaker Give Me Sport 5
-Goal - لیورپول و تاتنهام نیز به جمع مشتریان آدام لالانا از ساتمپتون پیوستند.  
-Man United to scout former flop - they want to bring him... Give Me Sport 6
-منچستر یونایتد و استعداد یابی از بازی ببه! یونایتد این هفته بازی پاکوش برابر اسپورتینگ لیسبون را از نزدیک تماشا خواهد کرد.  

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1393/01/15 و 20:24 دقیقه ارسال شده است

فلینی خودشم فهمیده چکار کردهشکلک
ایشالا دخیا با خودمون موفق یه اینکار میشن...
مویس واقعآ برخلاف انتظاری که ازش داشتن،تو بازیهای اروپا خوب کار کرده...فقط خداکنه ازپس بایرن بربیاد...که خیلی مشکل به نظر میاد...

ممنون داداش شهابشکلک
پاسخ : خواهش می شه داش حمید گل شکلک
آخ آخ اگه این فصل لیگ قهرمانان رو بالای سر ببریم.. چــــه شود شکلک شکلک

این نظر توسط Ho3ein_wazza در تاریخ 1393/01/15 و 17:54 دقیقه ارسال شده است

مرسی داش شهابشکلک
این آخری ها برباتف دیگه به درد گل زدن نمی خورد باید بره سوباسای 2 رو نقاشی کنهشکلکشکلک
این سیتی هم که خودش مثل اینکه استعداد یاب درس حسابی نداره هر کی رو ما روش دس میزاریم عین بچه ها میگه منم میخوامشکلک
این تام تورپ هم من به شخصه خیلی بهش امیدوارم ایشالا زودتر توی تیم اصلی بهش فرصت بدن خودش رو نشون بده
با دهیا حتما باید تمدید کنن که یه وقت دلتنگ گاو باز های محل شون نشهشکلک
پاسخ : خواهش می کنم حسین جان..
سوباسا دو و گاوبازهای محل رو عالی اومدی آقا شکلک
سیتی یکم آزار هم داره آخه... بازیکنای خوبی هم دارن ها... آخ اگه یکی مثل یحیی توره الآن تو یونایتد بود...
پاسخ : ديگه كاريه كه از دستمون برميادشکلک شکلک

این نظر توسط پویا در تاریخ 1393/01/15 و 17:36 دقیقه ارسال شده است

توی این تیمای الان اتلتیکو کمتر از همه نفرت انگیزه ، امیدوارم اگه ما قهرمان نشدیم اتلتیکو بشه بعدشم چلسی ، رئال و بایرن هم به ترتیب منفورترینن.
تارکوفسکیم از همون بلوک شرقه اما فک کنم روس باشه.
به نظرم در مورد کلورلی این بحث ملیت رو باید بذاریم کنار و بفروشیمش ، میتونیم هادلستون رو بگیریم هم انگلیسیه هم ارزون هم بهتر.
پرهام نگو ، تو خودت یه مدت نبودی ، بعدشم که من نبودم ، وضعی شد خلاصه ، گوشیو جواب میدم اما خداییش.
پاسخ : آره روسیه شکلک
خوب من خیلی با بودن کلورلی به اون صورت مشکل ندارم... بارها گفتم اون Breakthrough Seasonش به اصطلاح خود فوتبالیها برسه میشه یکی مثل فلچر یا کریک... و تقریبا مطمئنم اون فصل شکوفایی می رسه... ولی فروختنش هم خیلی غصه نمی خورم با این شرایط فعلیش شکلک

این نظر توسط نسرین در تاریخ 1393/01/15 و 15:32 دقیقه ارسال شده است

سپاس برای ترجمه
آره جون عمت فلاینی
دخیاشکلک خوب کسیو گرفتیمشکلک
داوید داریم تو دروازه*به هیچ کسی نمی بازهشکلک
یکی این کلورلی رو بندازه بیرونشکلک
پاسخ : خواهش می کنم ممنون از شما
دیوید داریم موقع باخت ولو می شه رو نیمکت
مصراع دومش با بجه ها شکلک
من چیزی به ذهنم نمی رسه الآن شکلک
با یک مداد گل گلی مشقا رو می زنه خط شکلک شکلک
شکلک
اصولا یونایتد علاقۀ خاصی داره به اصرار بر شکوفا کردن هافبکهایی مثل فلچر و کلورلی

این نظر توسط قاسم علي در تاریخ 1393/01/15 و 15:03 دقیقه ارسال شده است

سلام شهاب جان
ممنونم بخاطر ترجمه خبر ها
ما نبايد بزاريم اين باركلي رو چنگمون در بيارن هم انگليسيه و هم اون بازيكنيه كه ما ميخوايم
به دخيا كه بايد پيشنهاد جديد براي تمديد قرارداد بديم و بايد به مدت بسيار طولاني هم اين بازيكن رو تو تيم نگه داريم در مورد ولبك و جونز موافق اما كلورلي با اينكه خيلي دوسش دارم نا اميدمون كرده

براي من هم سواله چرا تو ليگ انقدر بد بوديم و تو اروپا انقدر خوب ( نسبت به اين فصل ) ؟!!

روني كه هميشه بهترين بوده اين هم جواب اون بارتون كه ميگفت در كلاس جهاني نيست
پاسخ : سلام داش قاسم علی خواهش می کنم شکلک
کلا از خرید تاپ استقبال میشه... مویز خودش روابطی با اورتون داره قطعا می دونه بارکلی رو بهش می فروشن یا نه و پس یا باید بدون فوت وقت بخرتش یا بی خیالش بشه و وقت هدر نده... ایشالا در سریعترین زمان بخرنش...
کلورلی یه جورایی شده مثل فلچر قبل 2007 که زیر فشار شدید انتقادات بود و خیلی ها در سطح منچستر یونایتد نمی دونستنش... البته کلورلی کیفیتش رو دو فصل قبل ثابت کرد قبل مصدومیتش... امیدوارم مثل فلچر سریعتر خودش رو اثبات کنه...
بارتون کلا مغز تو کله ش نیست یه روز با فرگی در میافته... من نمی دونم این رو چه حساب کتابی بعضی حرفاشو می زنه

این نظر توسط Parham Ghiyasi در تاریخ 1393/01/15 و 14:31 دقیقه ارسال شده است

تشکر از شهاب
به به داش پویا ! ستاره ی سهیل شدی جواب تلفن هم نمیدی شکلک
پاسخ : تشکر متقابل از پرهام

این نظر توسط پویا در تاریخ 1393/01/15 و 14:14 دقیقه ارسال شده است

اتفاقا برباتف قیافه ش به بازیگری و هنر هم میخوره ، از اون بلوک شرق اروپا و تو مایه های شوروی سابق ، یه چیزی مثل پولانسکی و کیشلوفسکی ازش در بیاد خوبه.
من فک کنم اگه بایرن رو هم بتونیم ببریم و بریم بالا جلوی رئال و چلسی و پاریس خیلی حرفی برای گفتن نداریم ، امیدوارم که رئال نیاد بالا که خیلی بعیده البته.
ببه که بعیده دیگه برگرده اینجا ، یعنی امیدوارم که نیاد و گرنه مثل یانگ میشه که یه بار اضافه س برای تیم.
مانگالا رو هم به سیتی قطعا می بازیم تو رقابت باهاشون که البته خیلی مهم نیست ، لورن ساوتمپتون خیلی بهتره به شرطی که نذاریم بره لیورپول.
تمدید قرارداد کلورلی ؟!!!
پاسخ : برباتف با اختلاف خوش تیپ ترین بازیکن تیم بود خدایی... شکلک
از اول هم اشتباه اومد فوتبال...
والا من کلا فیلم لهستانی اینا ندیدم شکلک فقط از اون قسمتا اسم این یارو تارکوفسکی اینا رو یکی دو بار شنیدم شکلک
همین..
راستش من حدس می زنم اگر اتفاق خاصی نیفته یک پای فینال اتلتیکو باشه... چون اسپانیاییه و راه حذف کردن رئال و بارسا رو بهتر از هر تیم دیگه ای بلده... اتلتکو این فصل تو لالیگا هم رفت و برگشت از رئال از نظر نتیجه حذفشون می کرد... توانشو داره... اینور اگه چلسی بیاد بالا یا PSG جفتشون یه سطحن میشه کاریشون کرد. البته به شرطی که ما بایرن رو حذف کنیم....
ببه خیلی خوب کار کرده چون پرتغال هم هست حتی بعید نیست جای نانی دعوتش کنن تیم ملی شکلک
البته اینو شوخی کردم نانی پرتغال خیلی بیشتر مشهوره و امکان نداره دعوت نشه..
-----------
کلورلی انگلیسیه مطمئنا یونایتد دلیل خیلی موجهی باید داشته باشه برای از دست دادن انگلیسیهاش و به این سادگی از دستشون نمی ده


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 20
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 199
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 746
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 746
  • بازدید ماه : 42,221
  • بازدید سال : 213,415
  • بازدید کلی : 3,838,580
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30