loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
شهاب بازدید : 580 دوشنبه 10 آذر 1393 نظرات (6)

-

زمان صرف شده در آماده سازی پست 18 دقیقه

-

صفحۀ RSS بلاگ برای تیتر آخرین اخبار

دانلود والپیپرهای تقویم یونایتدی

 

تیترهای منچستر یونایتد در newsnow

 

1
Sidwell to miss Manchester United clash, confirms Hughes-مارک هیوز تأیید کرد که هافبک تیم استوک، استیو سیدول احتمالا 4 تا 6 هفته دور از میادین خواهد بود و دیدار در اولدترافورد را از دست خواهد داد.  
2
-در رقابت با سرخیو آخرو و ادن هازارد، این دروازه بان اسپانیایی منچستر یونایتد، داوید دخیا بود که توسط هواداران عنوان بهترین بازیکن ماه نوامبر اتحادیۀ بازیکنان حرفه ای (PFA) را از آن خود کرد.  
3
-گل روبین فان پرسی در جام جهانی برابر اسپانیا نیز به عنوان یکی از سه نامزد نهایی بهترین گل سال فیفا انتخاب شد. دو گل دیگر گل خامز رودریگز و استفانی روچه هستند.  
4
-ویکتور والدز به تمرینات منچستر یونایتد بازگشت.  
Video: Herrera's star display against Hull Manchester United - Official Site 20:48
5
-ویدئوی نمایش هررا برابر هال سیتی  
6
-با توجه به رونی 29 ساله، فالکائوی 28 ساله و فان پرسی 31 ساله، مایکل اوون اشاره کرده که یونایتد اختلاف سنی مهاجمین فعلی را حفظ نکرده و در سالهای آتی مجبور به خرید یک مهاجم تاپ دیگر خواهند بود در حالی که از نظر اوون، ولبک توانایی گلزنی برای یک تیم تاپ را دارد و اگر وی تصمیم گیرنده بود، به جای خرید فالکائو ترجیح می داد ولبک جوانتر را حفظ کند.  
7

-حضور وین رونی در نامزدهای مهاجمین تیم منتخب جهان FIFPro. لیست کامل:

Sergio Aguero, Gareth Bale, Karim Benzema, Diego Costa, Cristiano Ronaldo, Zlatan Ibrahimovic, Robert Lewandowski, Lionel Messi, Thomas Muller, Neymar, Marco Reus, Arjen Robben, Franck Ribery, Wayne Rooney, Luis Suarez

 
8
Van Gaal: Falcao needs match rhythm-حرفهای لویی فن خال پیش از تقابل با استوک سیتی

 

(اهمیت پیروزی برابر استوک سیتی...) "در یک هفته یا یک روز، پیروزی برای تیمی مثل منچستر یونایتد مهمترین مسئله است. به ویژه وقتی که در رتبۀ چهارم جدول هستیم باید پیروز شویم. وگرنه بقیه بالای ما قرار خواهند گرفت. البته که امیدوارم بودم که روز شنبه پیروزی کسب کنیم ولی همچنین امید پیروزی برابر استوک سیتی را نیز داشتم. ولی در لیگ برتر هیچ چیز ساده نیست. می توانید ببینید که لیورپول هم برابر استوک سیتی به مشکل برخورد کرد و در دقیقۀ 85 موفق به گلزنی شدند، این مسئله گویای این ادعاست."

 

(هیجان لیگ برتر...) "یا می بینید که آرسنال برابر وست برومویچ آلبیون به مشکل بر می خورد، حتی امکان شکست خوردنشان بود. هر بازی دشوار است. به همین دلیل است که لیگ برتر هیجان انگیز است. زیرا شما هیچ گاه نمی توانید از نتیجه ای مطمئن باشید. جوی در ورزشگاه حضور دارد که خارق العاده است و هواداران همیشه تا آخر باشگاه را تشویق میکنند. به همین دلیل است که من می خواهم در لیگ برتر کار کنم، به خاطر این جو."

 

(شانس فالکائو برای بازی بیشتر شده است...) "او برای 90 دقیقه بازی آماده نبود ولی 20 دقیقه مشکلی نداشت. من می توانم از وی استفاده کنم زیرا اکنون برای یک هفتۀ کامل با تیم اول تمرین کرده است. او نیاز دارد که با آهنگ بازی همآهنگ شود."

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1393/09/11 و 13:41 دقیقه ارسال شده است

حرفهای اوون منطق پشتش درسته ولی باید اول از همه روشن بشه که ولبک چرا از یونایتد رفت (فن خال نخواستش؟ خودش نخواست دیگه وینگ باشه؟ فن خال رو ویلسون و کین حساب باز کرده بود؟)
خوب اگه مورد دوم و سوم باشه که کلا حرف اوون اشتباه از آب در میاد چون همین الآنش هم با وجود نیمکت نشین بودن فالکائو، ویلسون هم هر بار که فنخال به دوندگی در جناح زمین نیاز داره ازش بازی می گیره در صورتی که خود ولبک بعد رفتن به آرسنال صراحتا گفت من دیگه نمی خواستم وینگ بازی کنم! پس بیشتر ماجرای رفتن ولبک برمیگرده به خواستۀ خودش تا نخواستن یونایتد شکلک
ولی خوب از اون طرف اختلاف سنی ولبک با مهاجمین کنونی معقولتر بود تا اختلاف سنی ویلسون و کین با مهاجمین کنونی.. الآن یک Gap خیلی زیادی ایجاد شده بین سنهای مهاجمین جوون و پیر تیم یه چیزی مثل Gapی که بین سن دایی و کریم انصاری فرد بود شکلک
دایی نه گذاشت مهاجمینی مثل فرهاد مجیدی و وحید هاشمیان در تیم ملی به حقشون برسن، نه دیگه فرصتی بود تا کریم انصاری فرد از دایی چیزی یاد بگیره و کنارش بازی کنه! و تیم ملی انقدر از نبود مهاجم ضربه خورد تا کیروش مجبور شد بره دنبال اشکان ها و گوچیها در فرای مرزهای ایران شکلک
دقیقا این اختلاف سنی زیاد یک چنین مشکل مشابهی رو می تونه ایجاد کنه به نظر من شکلک
---------
در مورد حرف سعید در مورد بازی فالکائو به جای رونی و فان پرسی هم فکر می کنم فالکائو جای دی ماریا بازی کنه. چون مصاحبه بعد بازی با هال فن خال گفت که با وجود دی ماریا، فان پرسی شمارۀ 10 بازی می کرد ولی با مصدومیت دی ماریا، فان پرسی رو برد تک مهاجم... احتمالا الآن که دی ماریا نیست بازی با استوک از ابتدا هردوی فان پرسی و فالکائو به عنوان یک خط حملۀ دونفره در زمین باشن (در واقع هر سه نیروی خط حمله با غیبت دی ماریا می تونن بازی کنن و فالکائو جای دی ماریا رو می گیره با وظایف تاکتیکی متفاوت البته)

این نظر توسط saeed275 در تاریخ 1393/09/11 و 12:30 دقیقه ارسال شده است

فالکائو می تونه بازی رو از اول شروع کنه اما در صورتی که رونی یا رابین نرن رو نیمکت، مگر این که این دو بازیکن مصدوم باشن. چون رونی الان فرم خیلی خوبی داره و رابین هم بازی قبل ی گل قشنگ زد و این کار اعتماد بنفسش رو میاره پایین.
اوون شکلک

این نظر توسط saeed rooney در تاریخ 1393/09/11 و 7:56 دقیقه ارسال شده است

ولبك يه مهاجم متوسطه و فروشش كار بسيار درستي بود ولي چون انگليسي بود همه ميگن فروشش اشتباه بود.بنظرم ويلفرد بوني خيلي بهتره فقط ولبك تحركش بيشتره همين.

این نظر توسط moein در تاریخ 1393/09/11 و 3:05 دقیقه ارسال شده است

مرسی شهاب جان شکلک
به امید برد بازی فردا
پاسخ : خواهش می کنم معین عزیز شکلک

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1393/09/11 و 1:46 دقیقه ارسال شده است

سلام...
جدا ازین موضوع که رابین منچستریه:اما انصافآ گلش تو جام جهانی بهتر بود،چون احتمال تکرارش توسط بازیکن دیگه کمه،و از همه مهمتر اون گل رو به اسپانیا و ایکر کاسیاس زد...(قهرمان دوره پیش)
موجبات غمو اندوه مارو فراهم کردی والدز...شکلک شکلک
تا حدودی با حرفای اوون موافقمشکلکسن مهاجمامون یکم بالاست.اما میشه به جوانانمون،از جمله ویلسون،امیدوار بود...(اینکه چی رو به چی ترجیح میداد!!!هرکس نظر خودشو داره و قابل احترام...)شکلک
مرسی داش شهاب...شکلک
پاسخ : سلام خواهش می کنم داش حمید شکلک

این نظر توسط Amir007 در تاریخ 1393/09/10 و 22:06 دقیقه ارسال شده است

واسه تیم منتخب دیماریا نیست ؟؟
چرا اخه ؟؟؟
رای گیری واسه پوشکاش 2 باره انجام میشه یا همون 1 بار کافی بود ؟
پاسخ : دی ماریا تو هافبکها اعلام شد دیگه
این که رأی گیری بعد اعلام لیست سه نفره هم اعلام میشه رو نمی دونم دو سه سال قبل یه جا خوندم قبل اعلام لیست سه نفره برندۀ توپ طلا و برنده ها کلا مشخص هستن و فقط شب مراسم اعلام میشن. ولی الآن هرچی میگردم پیدا نمی کنم کدوم لینک خوندم چنین چیزیو


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 214
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 885
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 885
  • بازدید ماه : 42,360
  • بازدید سال : 213,554
  • بازدید کلی : 3,838,719
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30