loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
مدیریت بازدید : 662 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (17)

Nemanja Vidic will demand a £6 million pay-off to leave Manchester United

تیترهای امروز:

  • یک خبر عجیب از منبع اسپورت دایرکت نیوز، سرزمین عجایب این روزهای رسانه های ورزشی! که اشاره کرده فهمیدن ویدیچ که 120 هزار پوند در هفته حقوق میگیره و سال آخر قراردادش رو سپری میکنه، "نمی خواد" اولدترافورد رو ترک کنه و در صورت ترک باشگاه، مبلغ بالای 6 میلیون پوند رو به عنوان غرامت می خواد و این میتونه مویز رو که با خرید گارای ( و فکر کنم فروش ویدیچ)، به دنبال جوون کردن خط دفاعی یونایتد بوده رو دچار مشکل کنه! (مترجم: من نمی دونم درست فهمیدم خبر رو یا نه! ولی این حضرت اسپورتس دایرکت عملا فرمودن یونایتد می خواد ویدیچ رو بفروشه خود ویدیچ نمی خواد بره! البته طبق گفتۀ این حضرت قراربود امروز خرید گارای و استروتمن با ورود مویز اعلام شه که فعلا ....!!!!) منبع
  • مقاله - چرا خرید لیتون بینز، اولین اشتباه مویز در یونایتد خواهد بود. منبع
  • مقالۀ GMS، چرا لیتون بینز باید پیشنهاد یونایتد را رد کند. منبع
  • گاردین از تلاش PSG و پیشنهاد 20 میلیون پوندی برای جذب یوهان کابایه (کابای؟) می گوید. منبع
  • sport360 تیتر زده احتمال حضور رونی یا بالوتلی در امارات که البته داخل خبر نوشته فدراسیون امارات داره با فدراسیونهای انگلیس و ایتالیا برای برگزاری بازیهای دوستانه با تیمهای ملی انگلیس یا ایتالیا مذاکره میکنه! منبع
  • میرر گزارش میدهد که بنفیکا با جذب لیساندرو ازکویل لوپز، به عنوان جانشین ازکویل گارای، چراغ سبز را برای جذب گارای به یونایتد نشان خواهد داد. منبع
  • طبق گزارش سان، رونی و همسرش در این آخر هفته در گلاستنبری، نزدیک 2000 پوند برای سفارشات خود از قبیل ودکا و پات نودلز (نمی دونم چیه! عکسش شبیه دوغ آب علیه!) خرج کرده اند. منبع
  • جک ویلشر در گفتگو با espnfc، در مورد شایعۀ پیوستن رونی به آرسنال می گوید که رونی از آن دست بازیکنانی است که می تواند برای باشگاه جام به ارمغان بیاورد و جذب او "فاکتور ترس" را برای رقیبان آرسنال در مسیر قهرمانی به ارمغان خواهد آورد. منبع
  • استعداد یابی تاکسپورت از دنیل دا سیلوا، جوان 16 سالۀ استرالیایی که پارسال مویز در اورتون هم به دنبال جذب وی بود و امسال هم شایعات علاقۀ یونایتد به او به گوش می رسد. منبع
  • Honda is being chased by numerous teams (©GettyImages)طبق گزارش تاکسپورت، بارسا در رقابت با اورتون برای جذب کیسوکه هوندا به عنوان جانشین تیاگو آلکانتارا می باشد! منبع
  • در حالی که در آن مقطع از فصل تیم اول با مویز در تور پیش فصل AON به سر می برند، ولی در جمعه 26 جولای یک ترکیب منتخب از یونایتد (از بین جوانان وارن جویس) برای اولین بار در تاریخ باشگاه با تیم استیونیج در ورزشگاه لامکس بازی خواهد کرد. این بازی فرصت خوبی برای جوانان خواهد بود تا قابلیتهای خود را به مویز نشان بدهند. منبع
  • tom cleverleyتام کلرولی در گفتگو با سایت باشگاه تأکید کرده است که هیچ تیمی در لیگ برتر روحیه و استانداردهای منچستر یونایتد را ندارد و هیچ بازی برای این تیم فاقد اهمیت تلقی نمی شود. منبع
  • اسپورت کاتالانیا نوشته است که یونایتد با درج کردن بند آزاد سازی در قرارداد تیاگو به شرط بازی نکردن موافقت کرده و اکنون "همه چیز برای پیوستن تیاگو به یونایتد " مهیاست. منبع
  • Paddy Crerandپدی کرراند، اسطورۀ یونایتد به سایت باشگاه می گوید که اگرچه انتظارات در یونایتد از هر باشگاه دیگری بالاتر است، ولی در باشگاههای همچون PNE و اورتون هم مویز فشار بالای کاری را تجربه کرده و از هر نظر بهترین نامزد برای تصدی گری سمت سرمربیگری یونایتد بوده است. منبع
  • Evra has been linked with a move back to Monaco (©GettyImages)سان گزارش میدهد که اورا به وضوح از پیشنهاد 12 میلیون پوندی یونایتد برای جذب بینز عصبانی است و خیلی از این اقدام مویز خوشش نیامده است. منبع
  • اسطورۀ باشگاه تاتنهام، اوسی آردایلز مدعی است که گونزالو هیگواین می تواند روبین فن پرسی جدید آرسنال باشد. منبع
  • Morrison had a spell at Birmingham last season (©GettyImages)جوان سابق یونایتد، راول موریسون که ژانویۀ سال قبل به وست هام پیوست، به دنبال حضور موفق قرضی فصل گذشته در بیرمنگام، توجه کلارک، مربی بیرمنگام را جذب کرده و کلارک در نظر دارد یک فصل دیگر نیز موریسون را قرضی به خدمت بگیرد. موریسون فصل قبل برای بیرمنگام 30 بازی انجام داد و 3 گل هم به ثمر رساند. منبع
  • این هم خوشامد گویی سایت باشگاه به مویز، که اشاره شده اد وودواردز هم از امروز به سمت رییس اجرایی که قبلا در اختیار گیل بود ارتقا پیدا میکنه و مایکل بولینگبروک افسر اجرایی بوده، به هیئت مدیرۀ اصلی ارتقا پیدا کرده و اکنون مسؤولیتهای بیشتری داره. که البته این خبرش نیست که برای من مهمه! بلکه یه چیز دیگه می خوام بگم! یه سری تو فیسپوک از صبح گیر سه پیچ دادن که اسم کارینگتون دیگه کارینگتون نیست و شده AON training Complex! عزیز من از قبلش هم کارینگتون نبوده! اسمش Trafford Training Center بوده کارینگتون صداش میکردن! حالا قدیم اسمش اون بوده می گفتن کارینگتون! الآن عیبی داره اسمش AON شده باشه باز ما کارینگتون صداش کنیم؟! منبع
  • قرارداد اسپانسری یونایتد با شرکت ارتباط جمعی و موبایل True تایلند که به موجب آن این شرکت شریک تلفن همراهی یونایتد در تایلند خواهد بود و حقوق پخش MUTV در تایلند به شرکای این شرکت اهدا خواهد شد. همچنین این شرکت تایلندی تأمین منابع مالی بازی یونایتد در تایلند را بر عهده خواهد داشت. منبع
  • عملکرد بازیکنان در فصل گذشته - شینجی کاگاوا منبع
  • ریو فردیناند پریشب در جام کنفدراسیونها، پیش از بازی فینال از پیروزی 2-1 اسپانیا برابر برزیل حمایت کرده بود. منبع
  • پیتر اسپنسر، یکی از ناشرین MEN در اظهار نظری جالب در گفتگو با ساندی اکسلوسیو، اشاره کرده مویز باید رونی را بفروشد و یونایتد و رونی باید از هم اینک راهشان را جدا کنند و درک نمی کند که چطور مویز در اول راه دوران مربیگریش در یونایتد به دنبال دردسر در شروع فصل بعد است در صورتی که با فروش رونی می تواند شروعی آرام را برای خود رقم بزند. منبع
  • طبق ادعای دیلی استار، آلان پاردو، سرمربی نیوکاسل یونایتد برچسب 25 میلیون پوندی روی یوهان کابایه چسبانده است. منبع
  • دیلی میل - مایکل فینیگان، که یک روانشناس است، از اولین ملاقاتش با دیوید مویز (زمان حضور در PNE) می گوید و اینکه چطور مویز او را تحت تأثیر قرارداده بود. منبع
  • دیلی میل همچنین خروجی و ورودیهای پشت صحنۀ این فصل یونایتد رو تک به تک مقایسه کرده (رنه با لامزدن، استیل با وودز، فرگی با مویز و... ) منبع
  • امروز باشگاه آنژی ماخاچ قلعه روسیه، رسما پیوستن رنه موئلستین، مربی اول سابق یونایتد را به عنوان دستیار گاس هیدینک به این تیم روسی اعلام کرد. منبع
  • یه ویدئو از اورا در یک نمایش در کرۀ جنوبی در کنار پارک جی سونگ... من که ندیدم چیه سر در نمیارم فعلا ندیده! ولی اشاره شده اورا میتونه به بازیگری به عنوان شغل بعد دوران بازیکنی فکر کنه! منبع
  • ایل تمپوی ایتالیا مدعیست یونایتد، سیتی و تاتنهام چشم به جذب آنتونیو کاندروا Antonio Candreva دارند، هافبک تیم اودینزه که قرضی در لاتسیو توپ میزند. منبع
  • اسپورتویتنس - ما اول فکر کردیم این نسخۀ روزنامۀ شایعۀ لینک کردن مسی به یونایتد هم مثل بقیه شایعات عجیب فوتوشاپه، ولی کمی جستجو و سرچ برامون روشن کرد این بریده ای از روزنامۀ ساندی لایف از ایرلند شمالیه! ما در توئیتر سرچ کردیم و حتی بله به درستی و قبل اینکه این دو عکس منتشر بشن، مردمی بودن که مستقیما در مورد روزنامۀ ساندی لایف صحبت کرده بودن، پس این فوتوشاپ نیست! و در اینجا عکسی رو میبینید که این روزنامه در داخل خودش در مورد این خبر توضیح داده. روزنامه نگار این مقاله کسی هست که پیشینه ای بسیار طولانی در صنعت رسانه داره و دهه هاست که برای انتشارات متعددی مطلب تهیه میکنه و ادعا هم داره که روابط زیادی در تمامی باشگاههای شمال غرب (نزدیک منچستر و لیورپول) داره.

    به نظر میاد این خبر از صحبتهای یوهان کرویف، اسطوره ی هلندی در هفتۀ قبل نشئت گرفته شده باشه و این بازیکن سابق بارسا گفته بود که اگر او بود، پیش از خرید نیمار مسی رو می فروخت چون باشگاه بارسا به جفت این بازیکنا نیاز نداره و واقعا نمی فهمه چرا بارسا حاضر شده این همه برای این برزیلی جوون خرج کنه در حالی که او قراره یک نقش مکمل و پشتیبان برای مسی بشه.

    ولی رسیدن از این خبر تا این نکته که دیوید مویز به دنبال انتقال این بازیکن به اولدترافورده مسئله ای هست که میتونه جنجال برانگیز ترین موضوع این فصل نقل و انتقالات و بلکه کل پنجره های نقل و انتقالات تاریخ تا به امروز باشه. مسی آرژانتینی تا سال 2018 قرار داد داره، به وضوح در باشگاهش خوشحاله و بارها گفته که نمی خواد نوکمپ رو ترک کنه.

    و قطعا اگر باشگاه او رو بر خلاف میل خودش بفروشه، جنجال و آشوب در خیابانهای بارسا بر پا خواهد شد، به ویژه با توجه به اینکه هوادارا همین الآنش هم از شیوه ای که بارسا داره آبیدال و تیاگو رو از دست میده عصبانی هستن و فکر از دست دادن مسی می تواند به وقوع آپوکالیپس (آپوکالیپس در انجیل یوحنا به برحۀ اخر الزمان اطلاق می شود - مترجم) منجر شود!

    اگر رسانه های کاتالانی این خبر رو بشنون، دیوونه خواهند شد، برای همین ما یک نسخه از این عکس رو براشون از طریق توئیتر ارسال کردیم!! بله خودمون میدونیم حرکتمون بچگانه ست! منبع
  • یه مقاله هم از اسپورتویتنس یک ساعت پیش در مورد تیاگو و روزنامۀ اسپورت اومد که می خونم خلاصه ش رو میذارم...خوب چیز خاص و جدیدی نداشت! فقط خبری از اون توافق یونایتد بر سر درج اون مبلغ آزاد سازی نبود توی تحلیل اسپورتویتنس متفکر و اشاره شده اسپورت خط هافبک فعلی یونایتد رو "بسیار ضعیف" خونده و اکنون دیگه تقریبا براشون قطعی شده تیاگو داره بارسا رو ترک میکنه. در کل لحن تحلیلش جالبه اسپورتویتنس همیشه این بار هم جالب بود ولی خبر جدیدی نداشت. منبع
  • Jorge-Espericuetaخورخه اسپریکوئتا (که قرار بود چیچاریتو توصیه خریدش رو به یونایتد بکنه!) گفته از شایعات لینک شدن به یونایتد خوشحاله و این براش انگیزه ست، ولی او که در جام جهانی زیر 20 سال ترکیه با تیم ملی مکزیک مشغوله، گفته هر چیزی زمانی داره و الآن هم زمان تمرکز روی این تورنمنت هست! منبع
  • 90 دقیقه
  • آقا از این به بعد هر وقت بشه سعی میکنم اخبار داخل مطلب با عکس باشه، اخبار صفحۀ اصلی برای راحت لود شدن صفحه بدون عکس! کسایی که با موبایل میان، مطالب داخل مطلب رو میبینن! اونا عکسای داخل مطلب اذیتشون نمی کنه؟ حجم موبایل رو بالا نمی بره؟
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط هنگامه در تاریخ 1392/04/13 و 3:27 دقیقه ارسال شده است

شهاب حق با تو بود امشب دیدم هر چی عباس کچل و تربیت کردم بسی بیهوده بوده شکلک

چرا اینجا آیکون گریه ی شدید شدید نداره

شکلک
پاسخ : نگـــــــــــفتم شکلک
گریه نداره که بابا همه مردا همینطوریم شکلک شکلک

این نظر توسط هنگامه در تاریخ 1392/04/12 و 13:57 دقیقه ارسال شده است

من عباس کچل و ترییت کردم شدید شدید بخاطر همین کچل شدشکلک خیلی بهش فشار اومد والابوخودا

ببینم شهاب ع و غ فرق فوکوله ؟ آیا
پاسخ : عی بابا ع علیه السلامه دیگه شکلک
نه والا تربیت شدنی نیستیم ما مردا خیالتون راحت... از یه سنی که بگذره (حدود 50 یا 55!) دوباره برمیگردیم به همون نقطۀ اول شکلک

این نظر توسط Mohammad در تاریخ 1392/04/11 و 22:55 دقیقه ارسال شده است

واقعا نفهمیدی؟شکلک
خب گرونترین هاشون رو هایلایت کرده دیگه
پاسخ : نه جدی نفهمیده بودم شکلک

این نظر توسط رضا در تاریخ 1392/04/11 و 19:16 دقیقه ارسال شده است

شهاب جان دستت درد نکنه خسته نباشی
حاجی یه کلیپی چیزی از این لیتون بینتز بزار ببینیم چیکارست
پاسخ : سلام داش رضا خواهش میکنم شکلک

این نظر توسط حسام در تاریخ 1392/04/11 و 16:09 دقیقه ارسال شده است

داش شهاب دمت گرم شکلک
بچه ها مرا حلال کنید انشالله امشب تا شنبه میرم مشهد
پس فعلا خداحافظ شکلک
پاسخ : به به داش حسام گل حسابی التماس دعا شکلک شکلک
خدانگهدارت مراقب باش شکلک

این نظر توسط ALI-S در تاریخ 1392/04/11 و 15:41 دقیقه ارسال شده است

سلام
داش شهاب دستت درد نکنه کلیپ کریک فوقالعاده بود شکلک ایولا حتما امشب فلچر رو هم دانلود میکنم شکلک فعلا دور کلیپ رونی و نانی و اندو رو خط کشیدم شکلک تا تمدید کنن کلا تو کار دانلود کلیپ از اسطوره ها هم نیستم همیشه باید به فکر اینده بود جای کلیپ کلیپ یورک وکول میرم کلیپ عدنان رو دانلود میکنم شکلک ولی انصافا استروتمن در حال حاضر قابل مقایسه با این فصل کریک نیس بعد جام جهانی باید استروتمن رو بخریم شکلک بازم تشکر شکلکشکلک
پاسخ : خواهش میکنم داش علی گل شکلک
من خودم کلا کلیپ دانلود نمی کنم یه وقتایی خر مغزم رو گاز گرفته باشه شبها خوابم نبره تا صبح میشینم دو شب به بعد تو یوتیوپ سگ چرخ و دانلود کلیپ شکلک

این نظر توسط Mohammad در تاریخ 1392/04/11 و 15:21 دقیقه ارسال شده است

لینکش

http://www.tarafdari.com/news/15334/%D8%B1%D8%B3%D9%85%DB%8C%D8%9B%20%D8%AA%DB%8C%D9%85%20%D9%85%D9%84%DB%8C%2025%20%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C%D9%88%D9%86%20%DB%8C%D9%88%D8%B1%D9%88%DB%8C%DB%8C/
پاسخ : قضیه اینکه بعضیهاشون رو هایلایت کرده چیه؟! شکلک

این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1392/04/11 و 15:00 دقیقه ارسال شده است

مایک فیلان دیشب در مصاحبه ای با رادیو بی بی سی، برای نخستین بار از جداییش از باشگاه صحبت کرده و در مورد مسایل گوناگونی صحبت کرده است. او در مورد شیوۀ اطلاع از تصمیم فرگوسن می گوید:

"من صبح داشتم داخل اولدترافورد می رفتم با ماشین، کمی از رادیو چیزهایی شنیده بودم که چیزهایی داره اتفاق می افته ولی خوب معمولا این طور موقعها با خودتون میگین "بله بله، بازم حرفهای همیشگی!" و باز هم حتما یکی داره شیطنت میکنه خوب چون قبلا هم چنین شایعاتی ایجاد شده بود. سپس کمی که روز پیش رفت و من با یک فتجان چای در زدم و وارد اتاقش شدم و نشستم و او همون لحظه به من گفت، همون لحظه گفت: "خوب من فرض میکنم تو یه خبرهایی از رادیو شنیدی و همه ش همونه." او گفت: "خوب من تصمیم دارم عملیش کنم، من می خوام انتهای فصل خداحافظی کنم.". خوب به نظر من اوضاع سختی بود، منظورم اینه گاهی شما به گذشته نگاه میکنید و فکر میکنید "خوب من دوست داشتم که کمی زودتتر از ماجرا با خبر میشدم..." و خوب بقیه مردم هم احتمالا همین انتظار رو داشتن ولی شما باید خودتون رو جای اون هم بذارین و بهش حق بدین."

فیلان در مورد انتظارش تا تصمیم مویز در مورد برکناری خودش می گوید:
"شما فقط صبر میکنید تا اون لحظۀ مناسبش فرا برسه و بعد با یک گفتگو میبینید که موقعیتتون در ماجرا کجاش هست."

"این گفتگو خیلی خوب بود، منظورم اینه که کاملا بی رودربایستی و صادقانه و شفاف بود، من قبلا دو باری باهاش (با مویز) صحبت داشتم. اون موقع خیلی مطمئن نبود که چه کار می خواد بکنه، و بعدش ما دوباره ملاقات کردیم، کمی بعدش، و بعدش فقط این پیغام رو به من رسوند که من جایی در تیمش ندارم، کاملا خوب و منطقی، این موقعیتها رو باهاش کنار میاید. و من براش آرزوی اقبال خوب دارم. من فکر میکنم که قطعا او به این اقبال نیاز خواهد داشت چون هرکسی به شانس احتیاج داره. و این شغل دشواری براش خواهد بود، و البته که شغلی عالی!"

اکنون یکی از دغدغه های مویز، معضل رونی هست و فیلان در مورد احتمال بر هم خوردن رابطۀ رونی با هواداران بعد درخواست خروج دوم از باشگاه می گه:

"فکر میکنم که مسئلۀ دشواریه. فکر میکنم که بار اول این درخواست رو می شد به حساب بی تجربگی بازیکن گذاشت و بخشید، ولی بار دومش شاید منجر به قراردادن شما در بن بست بشه، من فکر میکنم که صحبتهایی بین طرفین رد و بدل شده، همچنین ملاقاتهایی در پیش خواهد بود، و بررسی خواهند کرد که آیا هنوز امیدی برای احیا کردن شرایط وجود داره یا نه و ارزش انرژی گذاشتن داره یا خیر باید قضیه رو فیصله بدن..."

نهایتا در مورد احتمال بازگشت کریستیانو رونالدو به اولدترافورد از فیلان سؤال شد و اینکه آیا فرگوسن روی مسئلۀ بازگشت این پرتغالی کار کرده یا نه، و فیلان با یک لبخند پاسخ میدده:

"نظری ندارم!" منبع

http://thebusbyway.com/2013/07/02/mike-phelan-on-rooneys-future-and-signing-ronaldo/

این نظر توسط Mohammad در تاریخ 1392/04/11 و 14:58 دقیقه ارسال شده است

آخه من موندم کی رو پژمان نوری و اولادی 300 هزار یورو قیمت گذاشته؟شکلک
ینی بگو 300 یورو میگم نه!
اینو بیخیال هاشم بیک زاده 900 هزار یورو!شکلکشکلکشکلک
پاسخ : شکلک شکلک شکلک شکلک

این نظر توسط HAMIDREZA در تاریخ 1392/04/11 و 14:51 دقیقه ارسال شده است

من موندم این بازیکنا این قدر پول تو هفته میگیرن چی جوری خرجش میکنن؟ فکر کن هفته ای 400 میلیون بریزن به حسابت!!!بعد از یه سال هر چی که دلت میخواد رو خریدی.بعد از اون واقعا با این همه پول چی کار میکنن؟؟؟؟؟؟؟شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

1 دقیقه طول کشید تایپ کنم 1 دقیقه طول کشید تا چکش کنم غلط نداشته باشمشکلک
پاسخ : آره این چک کردن خیلی وقت میگیره شکلک
من گاهی تا دو روز بعد پستهام هم هی غلط به چشمم میاد میرم سریع درستش میکنم شکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 550
  • آی پی دیروز : 548
  • بازدید امروز : 2,218
  • باردید دیروز : 1,847
  • گوگل امروز : 10
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 17,248
  • بازدید ماه : 41,226
  • بازدید سال : 212,420
  • بازدید کلی : 3,837,585
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30