loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
مدیریت بازدید : 475 چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 نظرات (4)

Phil Jones

فیل جونز در گفتگو با اینساید یونایتد اشاره کرده که از مصدومیتش برابر ردینگ و غیبت برابر رئال در بازی برگشت کسب تجربه کرده و در مورد این فصلش می گوید: "فصل وحشتناکی (از نظر مصدومیت) بود. به ویژه در ابتدای فصل. با مصدومیت کمرم کار برام سخت شده بود و بعدش بعد برگشتم در اولین یا دومین جلسۀ تمرینی، من زانوی خودم رو مصدوم کردم. جوری شده بود که من با خودم می گفتم: "آیا این اوضاع خاتمه ای داره؟""

"خوشبختانه من بهبود پیدا کردم و در چند بازی لیگ و جامهای حذفی بازی کردم. بازیهای جامهای حذفی واقعا به من فرصت بازی بیشتر رو داد و فکر میکنم که نزدیکیهای انتهای فصل به طور معقولی خوب کار کردم."

جونز در مورد تکلش در بازی برابر ردینگ هم که منجر به مصدومیتش شد و فرگوسن اون تکل رو "بیش از حد شجاعانه" خطاب کرده بود می گوید: "اون یک تکل احمقانه بود. شاید من باید کمی بیشتر مراقب خودم می بودم. من از این رویداد درس خواهم گرفت و یک فرد باتجربه احتمالا چنین اشتباهی رو مرتکب نمی شد. ولی من ازش درس میگیرم."

"بازی کردن با اشتیاق و شور جزئی از منه. من عاشق تکل زدنم. عاشق دفاع کردن. مصدومیتها در فوتبال رخ خواهند داد برای همین شاید من بدشانس هم بودم، به ویژه در ابتدای فصل."

"من برای از دست دادن بازی برابر مادرید ناراحت بودم. من هر کاری کردم که بتونم به بازی برسم. روی میز معالجه قرار گرفتم، از ماساژ استفاده کردم، در استخر رفتم، در باشگاه. ولی اون بازی خیلی برای من زود بود و از دستش دادم." منبع


تیترهای امروز:

  • روزنامۀ مترو به نقل از ایجنت گایتان نوشته است که او عاشق بازی کردن در انگلیس است، البته ایتالیا و اسپانیا هم فکر او را مشغول میکند. منبع
  • دتمار هامان، اسطورۀ لیورپول در تفسیر بازی آرسنال برابر یونایتد اشاره کرده که درک نمی کند چرا آرسنال که برای امتیاز گرفتن و حضور در جمع چهار تیم برتر می جنگید، قبل بازی برابر یونایتد تونل افتخار زده است. هامان گفته بعد بازی این تونل افتخار منطقی بود و یونایتد استحقاقش را داشت، ولی قبل بازی این کرنش برابر یونایتد منطقی ندارد از نظر هامان! (بو سوختگی میاد!! نیشخند) منبع
  • طبق ادعای دیلی استار، گری نویل پیش از درآمدن به استخدام اسکای اسپورتس، به دلیل داشتن لهجۀ شمالی (نورثن) و غیر قابل فهم بودن لهجه ش برای مخاطبین، توسط ESPN رد شده است! منبع
  • طبق ادعای تاکسپورت، بایرن مونیخ هم به رقابت با یونایتد و لیورپول برای جذب اوگبونا، مدافع تورینو وارد شده است. منبع
  • یه گالری عکس جالب که MEN از بیست جام قهرمانی لیگ یونایتد تهیه کرده (بعضیهاش مثل تیم قهرمان بازبی بیبز جالبه! البته اصل متن یه مقاله ست در مورد بیستمین قهرمانی) منبع
  • مصاحبۀ مفصل مایکل کریک در سایت باشگاه: مایکل با مفسرین موافق است که اکنون به اوج دوران فوتبالیش رسیده است. منبع
  • برایان رابسون تأکید میکند که با درخشش مایکل کریک، یونایتد به هافبک مرکزی جدیدی نیاز ندارد. منبع
  • طبق ادعای مرکاتو365، پاریس سن ژرمن به رقابت برای جذب جیمز رودریگز وارد شده است. منبع
  • لارنل کول، به دنبال کسب جام در این فصل با تیم زیر 21 سال. منبع
  • یک شاگرد دیگر فرگوسن در شرف پیوستن به جرگۀ مربیان! روود فن نیستلروی تأیید کرد که اواخر این فصل، تحصیل مدارک مربیگری را شروع خواهد کرد. منبع
  • تاکسپورت هم از ورود PSG به رقابت برای جذب ماتیچ، هافبک سابق چلسی و فعلی بنفیکا خبر داده است. (مترجم: البته علی رغم ادعای تاکسپورت، هیچ وقت علاقۀ یونایتد به این هافبک جوان تأیید نشده.) منبع
  • تونی پولیس، سرمربی استوک تأکید می کند که آسمیر بگوویچ بهترین دروازه بان لیگ برتر است! منبع
  • مصاحبۀ جالب اسطورۀ کلمبیا، فائوسینو آسپریلا (قدیمیهای فوتبال حتما یادشون میاد این اسطورۀ دوست داشتنی اون پارمای دوست داشتنی اواخر قرن 20 رو!) که به رادامل فالکائو توصیه کرده به یونایتد ملحق بشه! منبع
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط امیر بهادر در تاریخ 1392/02/11 و 23:13 دقیقه ارسال شده است

سلام
ببخشید درسو دانشگاه مانع میشه که زیاد نیام ولی از اینجا نمیشه دل کند
من امسال فلینی رو تو یونایتد میبینم و 1حسی بم میگه گرث بیل 11 بعدیه یونایتده...شکلک
پاسخ : سلام امیر بهادر جان به درست برس داداش کاملا موجهه عذرت شکلک
ما همه اوضاعمون همینه این آخر ترمی!
ایشالا که بیان جفتشون شکلک

این نظر توسط HAMIDREZA در تاریخ 1392/02/11 و 21:23 دقیقه ارسال شده است

دیگه باید قید رودریگز رو هم بزنیم.
الان همه ی بازیکنای جوون دنبال پولن اگه بازیکن خوب میخایم و نمیخایم پول خرج کنیم باید از اکادمی بیاریم
پاسخ : البته من درسته تیترها رو میزنم! ولی تیترها رو هم از روشون میتونید بفهمید کدوم شایعه ست کدوم بوی واقعیت داره! مثلا اونایی که از هیچکی نقل قول نشده، مثل همین خبر PSG، صد در صد در حد شایعه ست و نباید جدیش گرفت! فقط تیتر محضه!

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1392/02/11 و 20:43 دقیقه ارسال شده است

جون مادرتون اينقدر نگين هافبك نياز نيست سرالكسم دلسرد ميشه بذارين تابستان يه هافبك بگيره بخدا من عقده اي شدماشکلکشکلک
پاسخ : دیگه وقتی برایان رابسون که خدای هافبکهای تاریخ لیگ برتر بوده میگه هافبک نمی خوایم نمی شه رو حرفش حرف زد شکلک

این نظر توسط ALI-S در تاریخ 1392/02/11 و 20:42 دقیقه ارسال شده است

سلام به عاشق خبر صبح و ظهر عصر شبتم داش شهاب گایتان هم نمیخایم ماتیچ هم نمیخایم
پاسخ : سلام علی جان این گایتان که من یادم نیست شایعاتش از کجا شروع شد! ولی ماتیچ شایعاتش کاملا بی اساس و طبق اشتباه آبولا از بلیچرریپورت شروع شد


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 115
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 287
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 287
  • بازدید ماه : 41,762
  • بازدید سال : 212,956
  • بازدید کلی : 3,838,121
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30