loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
shahab بازدید : 674 پنجشنبه 04 آبان 1391 نظرات (4)

آمار و سخنان بازی برابر براگا در لیگ قهرمانان

منبع: thebusbybabe.com

.

آمار تیم

.

The Busby Babe United
Braga
شوت (درچهارچوب) 12 (7) 10(0)
تعداد پاسهای سالم 511 361
درصد پاسهای سالم 90% 82%
مالکیت توپ 58% 42%
تکلهای صحیح و موفق 14 19
قطع توپها 15 16
خطا 10 10
کرنر 8 4
آفساید 7 3

 

آمار بازیکنان منچستریونایتد

راهنما: ترجمۀ آمار به ترتیب اینگونه است

saves: واکنش برای نجات دروازه

Goal Conceded: تعداد گل دریافت شده

35/39 passing (90%) :  پاس صحیح/کل پاس (درصد پاس صحیح

1/1 long balls :  توپ بلند سالم/کل توپهای بلند ارسالی

 tackle,  interception :  تکل، قطع توپ

11 clearances (5 effective) : دفع توپ (دفع توپهای کامل و مؤثر

shot blocked, 0 fouls :  شوتهای بلاک شده سمت چهارچوب، خطا

successful dribble:  دریبل موفق

fouls won: تعداد خطای انجام شده روی بازیکن

crosses: سانتر

chance created: تعداد موقعیتهایی که توسط (پاسهای) بازیکن خلق شده

************

* David de Gea (goalkeeper): 8/13 passing (62%) 2 goals conceded, 1 save

* Michael Carrick (right-center-back): 59/61 passing (97%), 1 chance created, 6/7 long balls, 4 tackles, 2 interceptions, 3 clearances (0 effective), 0 shots blocked, 1 foul

* Jonny Evans (left-center-back): 51/52 passing (98%), 0 chances created, 4/4 long balls, 1 tackle, 5 interceptions, 8 clearances (5 effective), 0 shots blocked, 0 fouls, 1 goal یک گل

* Rafael (right-back): 58/67 passing (87%), 0 chances created, 0/4 crosses, 2/4 long balls, 1 successful dribbles, 3 fouls won, 0 tackles, 5 interceptions, 9 clearances (5 effective). 0 shots blocked, 2 fouls

* Alexander Buttner (left-back): 46/51 passing (90%), 0 chances created, 0/4 crosses, 2/2 long balls, 1 successful dribble, 1 foul won, 2 tackles, 1 interception, 3 clearances (2 effective). 0 shots blocked, 0 fouls

* Darren Fletcher (holding-midfielder): 99/104 passing (95%), 1 chance created, 0/0 crosses, 13/14 long balls, 0 tackles, 1 interceptions, 2 clearances (1 effective), 0 shots blocked, 2 fouls

* Tom Cleverley (central-midfielder): 73/78 passing (94%), 1 chance created, 1/5 crossing 5/8 long balls, 0/0 through balls, 5 tackles, 1 interception, 0 shots, 1 assist یک پاس گل

* Shinji Kagawa (central-midfield | substituted off 45'): 32/35 passing (91%), 1 chance created, 1/1 crosses, 3/3 long balls, 0/0 through balls, 1 tackle, 0 interceptions, 0 shots, 1 assist یک پاس گل

* Wayne Rooney (central-attacking-midfielder): 48/61 passing (79%), 3 chances created, 1/6 crosses, 2/3 long balls, 0/0 through balls, 2 successful dribbles, 2 fouls won, 1 tackle, 0 interceptions, 0 shots

* Robin van Persie (striker): 21/26 passing (81%), 1 chance created, 3/8 crosses, 1/2 long balls, 0/0 through balls, 0 successful dribbles, 0 fouls won, 4 shots (1 on target)

* Javier Hernandez (striker | substituted off 80'): 15/16 passing (94%), 1 chance created, 0/1 crosses, 1/1 long balls, 0/0 through balls, 1 successful dribble, 1 foul, 3 shots (3 on target), 2 goals 2 گل

* Nani (right-winger | substituted on 45'): 16/21 passing (76%), 1 chance created, 0/3 crosses, 0/0 long balls, 1/1 through balls, 0 successful dribbles, 0 fouls won, 0 tackles, 0 interceptions, 3 shots (1 on target)

* Ryan Giggs (midfielder | substituted on 80'): 2/4 passing (50%), 0 chances created, 0/0 crosses, 0/0 long balls, 0/0 through balls, 0 successful dribbles, 0 fouls won, 0 tackles, 0 interceptions, 0 shots


 

 

سخنان پس از بازی

سرالکس فرگوسن | سرمربی منچستریونایتد (در گفتگو با UEFA.com و ManUtd.com)

(تفکرات کلی...) "تا به اینجا داستان ثابت ما در بازیهای خانگی همین بوده که بازی رو بد شروع کردیم و گل خورده ایم. سپس مجبور شدیم که امتیازهامون رو نجات بدیم و بازی رو برگردونیم و این بازیکنای حملۀ ما بودند که این کار رو کردند. باید بگویم که بخشی از فوتبال امشب ما خارق العاده بود. ما فوتبالی عالی بازی کردیم وچند موقعیت عالی خلق کردیم. ولی این مسئله که ما گلهای زیادی دریافت می کنیم نگران کننده ست. ما نتیجه ای را به دست آوردیم که خیلی از مردم پس از اینکه 2-0 عقب افتادیم انتظار نداشتن بتونیم کسبش کنیم - جبران عقب افتادگی با دو گل در یک مسابقه اروپایی به هیچ وجه کار آسانی نیست - ولی از بازیکنا به خاطر اینکه به این شیوه بازی رو برگردوندند ممنونم."

(در مورد هرناندز....) "{خاویر هرناندز} همیشه در حال پیشرفت است. او بسیار عالی تمرین می کند و اشتیاقی عالی دارد. باید بگم که او من رو به فکر فرو برده. من او، رونی، روبین ون پرسی و دنی ولبک را در اختیار دارم، و واقعا نمی دونم که با اینها چه کار کنم. سانتر کلورلی روی گل دوم خارق العاده بود ولی حرکت چیچاریتو پشت مدافین خارق العاده بود."

(در مورد استراحت دادن به ریو....) من فکر می کنم که در مورد استراحت دادن به ریو و پاتریس کار درستی کردیم. گل اول تقصیر مایکل کریک نبود. او کارش رو به خوبی انجام داد. من فکر می کنم که شما باید در قاب بزرگتری از این ماجرا سن ریو را هم در نظر بگیرید. ما روز یکشنبه یک دیدار بسیار مهم با چلسی داریم، و روز چهارشنبه باز با چلسی بازی داریم، و روز شنبه با آرسنال، برنامۀ بسیار دشواری پیش روی ما است. برای ما مهم است که ترکیبمون رو برای همۀ این بازی ها آماده نگه داریم. درسته در حال حاضر و در غیاب ویدیچ و در حالی که جونز و اسمالینگ آمادۀ بازی نبودن، هر چند گذاشتن مایکل کریک در این پست بهترین گزینه نبود، ولی او کارش رو به خوبی انجام داد."

(در مورد خروج از ترکیب لوزی شکل پس از مصدومیت کاگاوا...) "من مطمئن بودم که ساختار لوزی برای ما اهمیت خواهد داشت ولی وقتی حساب کار 2-0 شد، برای آنها راحت می شد که با بردن بازی به جناحین وقت بازی رو بکشن و کار رو تموم کنن. بنابراین ما مجبور بودیم که با بردن نانی به جناح راست و رونی به جناح چپ شرایط رو تغییر بدیم. مصدومیت کاگاوا هم من رو مجبور کرد که از نانی به عنوان یک بازیکن جناحی استفاده کنم و همین مسئله کمی تغییر در مالکیت توپ آنها به وجود آورد.

(اخبار بیشتر در مورد مصدومیت کاگاوا...) "شینجی زانوش پیچ خورده. ما باید او رو از بازی بیرون می کشیدیم. او 20 دقیقه ای هم با وجود مصدومیتش لنگ لنگان بازی کرد. ما فردا صبح بهتر می تونیم درباره مصدومیتش تصمیم بگیریم، فعلا خیلی زوده که ببینیم چقدر آسیب دیدگیش جدی هست."

(در مورد عدم امکان استفاده از آندرس لیندگارد...) "آندرس روز یکشنبه صبح در تمرین انگشت شست دستش آسیب دید. او باید ظرف یک هفته بهبود پیدا کنه ولی برای بازی آخر هفته هم او را در اختیار نداریم."


جانی اونز | مدافع منچستریونایتد (در گفتگو با MUTV )

(در مورد موقعیتهای گلزنیش در این فصل...) "شاید در بازی آخر هفته هم من باید یک گل دیگه به ثمر می رسوندم. من فکر می کنم که ارسالها از روی ضربات کاشته به ما موقعیت بهتری می ده که جلو بیایم و گلزنی کنیم. من اول که سایۀ توپ رو زدم خیلی ناراحت شدم ولی دور زدم سعی کردم هر طور شده با نوک پا ضربه ای به توپ بزنم. من نمی دونم که چی شد توپ داخل دروازه رفت حتی شاید بشه گل به خودی محسوبش کرد ولی بالاخره من یک ضربه به توپ زدم."

(در مورد اینکه یونایتد بازهم اول بازی از حریف عقب افتاد...) ما دو گل زود هنگام دریافت کردیم، پس باید هم از برد در این بازی خوشحال باشیم. این مسئله در این فصل بارها تکرار شده و تقریبا داره به عادت تبدیل می شه. امیدوارم که زودتر بتونیم این مشکل رو برطرف کنیم چرا که نمی خواهیم همیشه اول بازی زیر این فشار عقب افتادگی در نتیجه قرار بگیریم. ما در آینده باید مسابقات رو بهتر شروع کنیم."

(در مورد خط حملۀ تیم...) من فکر می کنم که برخی حرکتهای ترکیبی بین روبین، وازا، چیچاریتو، کاگاوا و کلورلی عالی بود. بازی خط حمله عالی بود و من فکر می کنم که کمی بدشانس بودیم که با همان نتیجه 2-1 بین دو نیمه به رختکن رفتیم."

(در مورد موفقیت زودهنگام یونایتد در گروه H لیگ قهرمانان...) "واضحه که ما در نظر داریم هرچه زودتر کار این گروه رو یک سره کنیم و به سرمربی این شانس رو بدیم که به بازیکنایی که می خواد برای بازی های آخر استراحت بده، چرا که ما برنامۀ بازیهای بسیار دشواری رو در ادامۀ فصل پیش روی خودمون داریم - به ویژه در ماه دسامبر - بنابراین خیلی خوب میشه اگر زودتر صعودمون قطعی بشه."


خاویر هرناندز (چیچاریتو) | مهاجم منچستریونایتد (در گفتگو با ITV)

(تفکرات کلی...) "ما از اهمیت این مسابقه آگاه بودیم، ولی صادقانه بگم که بازی رو بد شروع کردیم، و دو گل در خانه از حریف دریافت کردیم. ولی خوشبختانه سه گل به ثمر رساندیم و اکنون می تونیم به بازی بعدی که یک بازی مهم دیگر برابر چلسی است فکر کنیم."

(در مورد اینکه آیا لازم است باز هم خودش را اثبات کند یا خیر...) فکر نمی کنم. {من چیزی} ندارم {که لازم باشد اثبات کنم}. من همیشه گفتم که اینجا کاملا از بازیم لذت می برم. من از ابتدای فصل آماده بوده ام. و هر موقع که رئیس به من شانس بازی می دهد، من باید تمام تلاشم رو به کار بگیرم. اگر گلزنی کنم خوب است. ولی حتی اگر گلزنی هم نکنم مهمترین مسئله برای من نتیجه تیم است."

(در مورد تاکتیک تیم...) "اینکه کدام ترکیب بهترین ترکیب است هنوز سؤالی است که ذهن رئیس را به خود مشغول کرده. به عنوان یک بازیکن من باید تمام تلاشم رو در زمین به کار ببندم. این مهم نیست که من در چه پستی بازی می کنم یا رئیس چه ساختاری را به بازی می گیرد. به عنوان بازیکن ما باید هرچه رئیس به ما می گوید را انجام دهیم."


خوزه پوسیرو Jose Poseiro | سرمربی براگا (در گفتگو با UEFA.com)

(تفکرات کلی...) "ما با ترساندن حریفمان آنها رو در لاک دفاعی فرو بردیم. حتی وقتی که عقب افتاده بودیم هنوز باور داشتیم که می توانیم تساوی را دوباره به دست بیاوریم. ولی گل اول رو که خوردیم تأسف بار بود. در نیمۀ دوم هم با توجه به کیفیت کار منچستریونایتد نتوانستیم آنطوری که می خواهیم توپ رو کنترل کنیم. من از نمایش تیمم راضی هستم ولی می تونستیم که نتیجه بهتری کسب کنیم و بهتر عمل کنیم. ما سه امتیاز رو می خواستیم ولی نتوانستیم که از پس آنها بر بیاییم. ما هنوز هم باور داریم که توانایی برد در هر ورزشگاهی رو داریم و بازی در مرحلۀ یک شانزدهم نهایی هنوز برای ما دور از دسترس نشده. اکنون هم همچنان سرنوشت صعود به دست خود ما است."

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط دانلود پايان نامه و پروژه هاي دانشجويي در تاریخ 1394/08/06 و 23:36 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت تمامي دوستان عزيز
====================
شما دوستان ميتوانيد براي دريافت جديدترين
مقالات و پايان نامه ها و تحقيق هاي علمي
به سايت ما به آدرس هاي زير مراجعه کنيد
http://www.musicgelyan.com/poroje/p20/
http://poroje20.blog.ir/
http://poroje20.loxblog.com/
http://www.musicgelyan.com/
.............................
(دانلود نرم افزار اندرويد...کل سايت دانلود مقاله,تحقيق,پايان نامه)
تمامي مقالات و پايان نامه ها و پروژه ها را بصورت آفلاين در تلفن همراه خود داشته باشيد
لينک دانلود نرم افزار
http://www.musicgelyan.com/TAHGHIGH/poroje-1.zip
..............................
با تشکر از شما دوستان عزيز
====================
همچنين ما با سايت ها تبادل لينک داريم
اگر خواستيد در قسمت نظرات اعلام بفرمايد
===================

این نظر توسط تم لاین در تاریخ 1394/06/11 و 2:24 دقیقه ارسال شده است

سلام وب خوبی داری.البته همیشه جا واسه پیشرفت هست.امیدوارم همیشه موفق باشی. به منم سر بزن خوشحال میشم و نظرتو بگو منتظرت هستم.
راستی اگه با تبادل لینک موافقی منو با اسم \" تم لاین line theme \" لینک کن و خبر بده با چه اسمی لینکت کنم.موفق و پیروز باشی ♥

این نظر توسط سمیه در تاریخ 1394/05/10 و 6:12 دقیقه ارسال شده است

اخه چرا این موقع پست میدی. مگه فردا رو ازت گرفتن.. نماز ک نیست قضا بشه
پاسخ :
دین و مذهبم منچستر... درسم عاشقی مکتبم منچستر
با منچستر ببین کجا رسیدم..؟ عاشق شدمو خدارو دیدم
شکلکشکلک

این نظر توسط سحر در تاریخ 1394/02/23 و 19:45 دقیقه ارسال شده است

سلام وب خیلی خوبی دارین واقعا معرکه بود

خوشحال میشم به منم سر بزنی نظر بدی : )

این نظر توسط احمد رضا عبدالهی در تاریخ 1393/09/27 و 16:05 دقیقه ارسال شده است

سلام خوبی/ به وبم سر بزن و اگه دوست داشتی تبادل لینک کنیم/ مرسی


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 600
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 2,583
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 2,583
  • بازدید ماه : 44,058
  • بازدید سال : 215,252
  • بازدید کلی : 3,840,417
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30