loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
مدیریت بازدید : 546 پنجشنبه 28 دی 1391 نظرات (0)

آمار و سخنان بازی برابر وست هام در اف ای کاپ

منبع: thebusbybabe.com

 

.

The Busby Babe United Liverpool
شوت (درچهارچوب)    
تعداد پاسهای سالم    
درصد پاسهای سالم    
مالکیت توپ    
تکلهای صحیح و موفق    
قطع توپها    
خطا    
کرنر    
آفساید    

 

 گل اول: رونی

http://upload.tehran98.com/img1/fi4w3kttysj65ku6nuty.gif


 

 

آمار بازیکنان منچستریونایتد

 

راهنما: ترجمۀ آمار به ترتیب اینگونه است

saves: واکنش برای نجات دروازه

Goal Conceded: تعداد گل دریافت شده

35/39 passing (90%) :  پاس صحیح/کل پاس (درصد پاس صحیح

1/1 long balls :  توپ بلند سالم/کل توپهای بلند ارسالی

 tackle,  interception :  تکل، قطع توپ

11 clearances (5 effective) : دفع توپ (دفع توپهای کامل و مؤثر

shot blocked, 0 fouls :  شوتهای بلاک شده سمت چهارچوب، خطا

successful dribble:  دریبل موفق

fouls won: تعداد خطای انجام شده روی بازیکن

crosses: سانتر

chance created: تعداد موقعیتهایی که توسط (پاسهای) بازیکن خلق شده

************

 

 

 سخنان پس از بازی

 

سرالکس فرگوسن | سرمربی منچستر یونایتد (در گفتگو با MUTV)

(در مورد گیگز و نمایش درخشانش...) "او یک سال دیگر بازی خواهد کرد. هیچ علایمی مبنی بر خستگی یا ضعف او مشاهده نمی شه، کیفیت او هنوز پا برجاست و اوضاعش به طور شگفت انگیزی متعادله. او اشتیاقش به بازی رو داره و یک انسان باورنکردنیه."

رایان گیگز | وینگر منچستر یونایتد (د رگفتگو با
MUTV)

(پس از اینکه به او گفته شد رییس میگه او یک سال دیگه می تونه بازی کنه با خنده جواب میده...) "من فعلا اینجوری حس نمی کنم! اگرچه من در حال حاضر بیشتر از هر زمان دیگه ای از فوتبال لذت میبرم. اف ای کاپ، اون هم در اولدترافورد... اگر از این هم لذت نمیبرید اون وقت باید بساطتون رو (از فوتبال) جمع کنید."

سرالکس فرگوسن | سرمربی منچستر یونایتد (در گفتگو با MUTV)

(در مورد عملکرد عالی زوج خط دفاعی....) "جونز و اسمالینگ خارق العاده بودن، واقعا درخشان بازی کردن. هر دوی اونها حیرت آور بودن و من بیشتر از این نمی تونم از نمایششون راضی باشم. هر دوی اونها مدتی مصدوم بودن و به بازی نیاز داشتن، به همین دلیل بازی امروز قطعا بهشون کمک می کنه."

(در مورد بازگشت مصدومین در این بازی...) "ما بازیکنای دیگه ای هم داشتیم که به بازی کردن نیاز داشتن، مثل نانی، رونی، اندرسون و بوتنر. بنابراین ما شش بازیکن داشتیم که در یک مقطع حیاتی از فصل ازشون استفاده شد و در حالی که بازی با رئال مادرید کم کم نزدیک می شه و بازی تاتنهام هم در روز یکشنبه در پیشه، به همین دلیل بازی کردن این بازیکنا امشب خبر خوبی برای ما هست."

(در مورد موقعیتهای دو تیم و فشار وست هام...) "ما امشب فرصتهای زیادی رو از دست دادیم و در برخی زمانها فوتبال خیلی خوبی رو ارائه دادیم. 15 دقیقه اول نیمه دوم برای ما دشوار ترین زمان بازی بود چون اونها فقط توپ رو به داخل محوطه می فرستادن و محوطه ما پر از نفرات و بازیکنان که به محوطه ما یورش می بردن. ما باید این معضل رو مدیریت می کردیم و خوشبختانه دو دفاع مرکزی ما در  کنار اومدن با این حملات عالی بودن. یک رقابت فیزیکی و پرفشار بود و ما باید ایستادگی می کردیم."

(در مورد گل ما و موقعیتهای هدر رفته...) "روی گل اول پاس اندرسون فوق العاده بود و چیچاریتو هم با از خودگذشتگی توپ رو برای رونی ارسال کرد، که او هم یک گل ساده به ثمر رسوند. یک موقعیت ما که توسط نانی ضربه زده شده بود، از روی خط دور شد، کریس اسمالینگ هم شاید روی ضربه سرش که مستقیم سمت دروازه بان زد، می تونست بهتر عمل کنه و چیچاریتو هم یک موقعیت گل رو از دست داد، به اضافه اینکه ما یک پنالتی رو هم از دست دادیم. در کل ما موقعیتهای زیادی خلق کردیم."

(در مورد دیدار مرحلۀ بعد در اولدترافورد برابر فولام و برباتوف...) "یک بازی خانگیه، ما همیشه از چنین فرصتهایی استقبال می کنیم."

 

 

کریس اسمالینگ | مدافع منچستر یونایتد (در گفتگو با MUTV)

(در مورد انگیزۀ بازی دور بعد با فولام...) "قبل این بازی ما میدونستیم که بازی بعدیمون در خونه خواهد بود و رقیبمون هر کی باشه، رقیب قدرتمندی خواهد بود. من یکسری از هایلایتهای بازی فولام (در خانۀ بلکپول) رو دیدم و بازی شنبۀ آینده با این تیم بازی زیبایی خواهد بود. اقلا بازی توی خونۀ ما خواهد بود و ما شانس خودمون رو بهتر می دونیم."

(در مورد انگیزۀ قهرمانی اف ای کاپ...) "این جام معنای زیادی داره. من می دونم که رایان گیگز و پل اسکولز (و درن فلچر) تنها بازیکنایی هستن که قهرمان این جام شدن و ریو و بقیه تأکید کردن که این جام چقدر اهمیت داره و می خوان ببرنش. ما می خوایم به این قهرمانی کمک کنیم."

(در مورد همکاری با فیل جونز در دفاع....) "تمامی مدافعین تیم درک خوبی از هم دارن چون ما در تمرین خیلی با هم بازی کردیم. ما در بازی خیلی کنار هم بازی نکردیم ولی هر دوی ما مدافعین مرکزی هستیم و هر دو در زمین بودیم که نقشمون رو ایفا کنیم."

(در مورد شناخت از بازی وست هام...) "این سومین بار در این فصل بود که ما برابر اونا بازی میکردیم و دقیقا می دونستیم که از تیمشون چه انتظاری باید داشته باشیم. ما می تونیم که از دادن خطاهای بی مورد امتناع کنیم ولی می دونیم که بالاخره زمانی توی محوطه می رسید که همه مجبور بودن در محوطه مقاومت کنن."

(کسب کلین شیت....) "ما شروع کردیم به کسب یکی دو کلین شیت. که خیلی خوبه. کل تیم خوب دفاع کرد و از اقبال خوب ما کلین شیت را حفظ کردیم."

(در مورد درخشش رایان گیگز...) "از دقیقه یک تا دقیقه 90 او فرارهای سرعتی انجام میداد! در صحنۀ پنالتی هم که اواخر بازی بود او عالی کار کرد. او مثل یک ماشینه!"

 

رایان گیگز | وینگر منچستر یونایتد (در گفتگو با MUTV)

(در مورد دشواری رقابت با وست هام...) "در اف ای کاپ هر اتفاقی می تونه بیفته. ما از اینکه به مرحله بعد رسیدیم خیالمون راحت شد. ما شروعی عالی داشتیم ولی نتونستیم به همون شکل ادامه بدیم. در یک سوم آخر زمین یه خورده بی دقت بودیم. وست هام کار رو برای ما سخت کرده بود. ما باید گلهای دیگه ای افزون بر اون گل اول می زدیم. ولی باید به وست هام تبریک گفت اونها رقیب سختی برای بازی کردن هستن."

(در مورد فشار برتری با یک گل...) " شما همیشه وقتی نتیجه 1-0 هست نگرانید. فرقی نمی کنه که جلوی چه تیمی بازی میکنید. ولی به ویژه جلوی وست هام – چون می تونن موقع ضربات آزاد و زمانهایی که توپ رو به محوطه جریمه میریزن ایجاد خطر کنن. ما باید گل دوم را می زدیم. ما به گل دوم نیاز داشتیم ولی از اقبال خوب تونستیم دووم بیاریم."

(در مورد پنالتی از دست رفته رونی...) "وین، تحت فشار هم گلهای حساس زیادی از روی پنالتی برای ما به ثمر رسونده. وقتی روی نتیجه تأثییر نداشت خیلی بد محسوب نمیشه این پنالتی از دست دادن. ولی وین از این نظر ناراحت خواهد بود که او می خواد گلزنی (بیشتری) داشته باشه."

 

نمرات بازیکنان از سایت  Thebusbyway

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 193
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 349
  • بازدید امروز : 61
  • باردید دیروز : 1,351
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 2,603
  • بازدید ماه : 1,412
  • بازدید سال : 172,606
  • بازدید کلی : 3,797,771
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30