loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
مدیریت بازدید : 516 یکشنبه 14 آبان 1391 نظرات (1)

 

 

sambafoot – به نقل از این سایت بومی برزیل، برونو گومژ، مهاجم 16 ساله ای که اختیاراتش دست منچستر یونایتد است، در برد 5-1 این هفتۀ تیم دپورتیوو برزیل، یک گل آکروباتیک خارق العاده به ثمر رساند تا با 21 گل، به طور مشترک در صد جدول گلزنان رقابتهای قهرمانی زیر 17 ساله های ایالت سائو پائولوی برزیل قرار  بگیرد.

برونو یکی از اعضای پروژۀ پرورش آکادمی منچستر یونایتد در برزیل است، پروژه ای که در آن این باشگاه انگلیسی را برای جذب هر یک از اعضای این آکادمی، در اولویت اول قرار می دهد و اختیار جذب آنها اول با منچستر یونایتد خواهد بود. برونو یکی از استعدادهایی است که بسیار شایعۀ پیوستنش به منچستریونایتد به محض رسیدن به سن 18 سالگی به گوش میرسد.

 

 

 

offthepost یک خبر جنجالی دیروز، مدافع چپ تیم آرسنال، سانتوز بود که "بین دو نیمه" مبادرت به تعویض پیراهن با روبین ون پرسی کرده. خیلی منابع بی طرف این حرکت او بین دو نیمه رو غیر حرفه ای قلمداد کردند، ولی بیشتر از همه سانتوز خشم هوادارای آرسنال رو برانگیخته (مترجم: من غیر رسمی خوندم که حتی سانتوز موقع برگشت به خانه با شیشه های شکسته و پیغام "خائن" روی در و دیوار خانه اش روبرو شده). در این بین پیام توئیت پیرس مورگان، روزنامه نگار مطرح بریتانیایی ساکن امریکا که از هواداران سر سخت آرسنال است، جالب است:
"همین الآن فیلم سانتوز رو که می خواست پیرهن #فن پول پرست (فن عشق پول، لقب
Van Pursestring به کاررفته) رو دیدم. کاملا ننگین بود. می خوام همین فردا باشگاه او رو بفرشه"

 

 

Swansea City's Sung-Yeung Ki (right) and Chelsea's Oscar battle for the ball during the 1-1 draw at the Liberty Stadium. Photo credit: David Davies/PA Wire

 london24 – نیمار در پشتیبانی از هموطنش، اسکار اعلام کرده که این جوان چلسی این قابلیت را دارد که سرانجام در لیگ برتر نمایشی بهتر از کریستیانو رونالدو ارائه دهد و ظرف دو سال آینده عملکرد کریس در لیگ برتر را پشت سر بگذارد و خود را حتی به عنوان بهترین بازیکن دنیا معرفی کند. نیمار اسکار را به رونالدینیو و ریوالدو تشبیه کرده است.

Ladbrokes – این سایت از علاقۀ باشگاههای لیگ برتری مانند تاتنهام، لیورپول و به ویژه منچستریونایتد و آرسنال به ویلفرد زاها Zaha نوشته است و اعلام کرده است که آرسنال در این راه جدی است و می خواهد این فوروارد ملی پوش زیر 21 سال انگلیس را در ژانویه با مبلغ 9 میلیون پوند از تیم کریستال پالاس به خدمت بگیرد. البته رؤسای پالاس اعلام کرده اند که قیمت خرید او 20 میلیون پوند است که خیلی غیر واقعی به نظر می رسد. گویا سرالکس فرگوسن هم از زمان درخشش زاها در دیداری که پالاس در آن در اولدترافورد در لیگ کاپ فصل گذشته یونایتد را در هم شکست، زاها را زیر نظر گرفته است.

 

clubcall – گویا این بار، به مرد کهنه کار یونایتد، رایان گیگز قرارداد جدید تا تابستان ارائه نمی شود و در تابستان اگر شرایط لازم را داشت، قراردادش یکساله تمدید می شود. همیشه روال منچستریونایتد اینگونه بوده که قرارداد بازیکنان بالای 30 سال را بیش از 12 ماه تمدید نمی کند، ولی معمولا تا شش ماه قبل از اتمام قرارداد کار را تکمیل میکنند، مثل قرارداد پارسال گیگز که از دسامبر (آذر ماه) مذاکرات آغاز شد و در فبریه (بهمن) قرارداد امضا شد. اما خود رایان گیگز یک ماه قبل در گفتگو با تلگراف به صورت ضمنی به بازنشستگیش اشاره کرده است: "بله این فصل می تواند آخرین فصل من باشد. من همان نظر یکی دوسال قبلم را دارم: باید شرایط بدنی خودم را پس از کریسمس بررسی کنم. ببینم اوضاعم چطور است، و ببینم که نظر سرمربی چیست. اگر از فوتبالم لذت نبرم.، اگر نتوانم مانند دو سال قبل در موفقیت تیم کمک کنم، اوقت زمان بازنشستگیم است. من آخر نوامبر (اول آذر) 39 ساله می شودم، ولی این مسئله من را نگران نمی کند، من هنوز از فوتبال لذت می برم، هنوز هم در تیم سهیم هستم."

 

 

sunsport – این منبع خبری گزارش داده که منچستریونایتد در نظر دارد اولویت اول خود را برای خرید بعدی، روی هافبک کنایی سلتیک، ویکتور وانیاما متمرکز کند. وانیامای 21 ساله قدرت تخریبی عالی روی بازی حریف دارد و کنترل روی توپش خوب است. پاسهایش نیز عالی است. به این قابلیتهای او قابلیت بازی در خط دفاعی و حتی قابلیت بالای گلزنیش را هم اضافه کنید، او در 38 بازی 8 گل برای سلتیک به ثمر رسانده است. او در حالی که تنها 15 سال داشت اولین بازیش را برای تیم ملی کنیا انجام داد. گفته می شود که فرگوسن پیشنهادی 12 میلیون پوندی را برای وانیاما ارائه خواهد داد ولی سرمربی سلتیک، نیل لنون قیمت او را 25 میلیون پوند عنوان کرده و از آنجایی که وانیاما تا سال2015 با سلتیک قرارداد دارد، هیچ فشاری روی سلتیک بابت فروش وانیاما وجود ندارد.

 

goal -  سرالکس فرگوسن با تمجید از رافائل، او را "جنگجویی درنده" عنوان کرده که می تواند به آنچه گری نویل در منچستریونایتد دست پیدا کرد، دست بیابد. سرالکس در پاسخ به این پرسش سایت باشگاه که آیا رافائل می تواند به خوبی نویل بشود یا نه گفت: "قطعا، شکی نیست. رافائل قطعا به صورت ذاتی با استعدادتر است. او یک برزیلی است که مثل یک جنگجوی درنده و وحشی تمرین می کند. او هیچگاه تمرینات را از دست نمی دهد – این پسر خورۀ فوتبال است. تابستانها هم که به خانه می رود، هرروز در تیم خیابانیش در برزیل فوتبال بازی می کند."
"شاید او گاهی (مانند کارت قرمز برابر بایرن) بی ملاحظگی داشته است، ولی همیشه در یک نقطه این بی ملاحظگی ها محو می شوند و بلوغ بازیکن پدیدار می شود. فرم او در این فصل عالی بوده است و این پسر اکنون بسیار قدرتمند است."

"گری وقتی به تیم آمد، خیلی پیشرفت نکرده بود ولی شانسی که داشت،  رسیدن او به تیم، مقارن شده بود با فلسفۀ ما برای استفاده از جوانان تیم. ولی گری پیشرفت کرد و به بازیکنی عالی – شاید به بهترین دفاع راستی که تاریخ باشگاه به خود دیده – مبدل شد."

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط هنگامه در تاریخ 1391/08/15 و 15:28 دقیقه ارسال شده است

این همه مطلب ورزشی رو از کجا میاری شکلک
پاسخ : از این ور و اون ور ترجمه میکنم شکلک
تازه ایناا یکدهمشه بقیه ش رو دست تنها نمیرسم شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 190
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 697
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 697
  • بازدید ماه : 42,172
  • بازدید سال : 213,366
  • بازدید کلی : 3,838,531
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30