loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
مدیریت بازدید : 589 چهارشنبه 27 دی 1391 نظرات (2)

 

 

 

اخبار نقل و انتقالات سایت باشگاه

 

ماه ژانویه

 

این پست به تدریج تکمیل خواهد شد، برای دسترسی به این پست و آگاهی از آپدیت شدن این پست، منوی سمت چپ سایت با عنوان "اخبار انتقالات سایت باشگاه" را چک نمایید.

 


 

http://tvnewsroom.co.uk/wp-content/uploads/2012/01/BBC-and-Sky-Sports-Deadline-Day-Coverage-565x335.jpg

 

 

 

 ورودی ها و خروجی های این ماه:

 

Arriving
Juan Quintero (Pescara)

Nicolas Gaitan (Benfica)
Ezequiel Garay (Benfica)
Angel di Maria (Real Madrid)
Serdar Tasci (Stuttgart)
Pierre-Emerick Aubameyang (St Etienne)
Marouane Fellaini (Everton)
Sylvain Marveaux (Newcastle)
Benat Etxebarria (Real Betis)
Axel Witsel (Zenit St Petersburg)
David Gil (Atletico Madrid)
Hervin Ongenda (PSG)
Leo Baptistao (Vallecano)
Fernando Muslera (Galatasaray)
Asmir Begovic (Stoke)
Pepe Reina (Liverpool)
Sven Bender (Borussia Dortmund)
Luka Modric (Real Madrid)
Wesley Sneijder (Inter Milan)
Wilfried Zaha (Crystal Palace)
Ashley Cole (Chelsea)
Frank Lampard (Chelsea)

Leaving
Nick Powell (Peterborough, Birmingham loan)
Ryan Tunnicliffe (Reading, Hull, Leicester, Burnley, Wolves, loan)
Danny Welbeck (Reading loan)
David De Gea (Real Madrid, Barcelona)
Federico Macheda (Fiorentina loan)

 

 

 

 

 

 

 

 

سه شنبه پانزده ژانویه


- پیره – امریک اوبمیانگ Pierre-Emerick Aubameyang که اخیرا اظهار می شد یونایتد به دنبالش است، تأکید می کند که تا تابستان سنت اتین را ترک نخواهد کرد. "من نمی روم. من هنوز درخواستهای زیادی برام میاد. در ذهن من همه چیز روشن است: این آخرین شش ماه من در اینجاست." این ملی پوش گابونی همچنین در گفتگو با ال اکوئیپ گفته که نمی خواهد در فرانسه بماند.

 

 


- دیلی میل در یک خبر اختصاصی اظهار کرده یونایتد در 48 ساعت آتی پیشنهادی 6 میلیون پوندی برای ویلفرد زاها ارائه خواهد کرد. برخی گزارشهای دیگر ادعا کرده اند که این قرارداد خیلی قریب الوقوع وقطعی است و باز هم اظهار شده که انتقال به شرط ماندن قرضی زاها با عقابها (لقب پالاس) به همراه جوانانی از یونایتد (که نام برده نشده) صورت می پذیرد.

 


- لانازیونه گزارش می کند که فیورنتینا آخرین باشگاهی است که به جذب قرضی فدریکو ماکدا علاقه نشان داده است. برترین گلزن تیم زیر 21 ساله ها نیز خودش در گفتگو با Manutd.com ادعا کرده است که اطمینان دارد که یک انتقال قرضی دیگر برایش موفقیت آمیز خواهد بود پس از آن که در دوره های حضورش در سمپدوریا و QPR با بدشانسی روبرو شد.

 

- با توجه به گزارشات ایتالیایی، سرالکس فرگوسن پیشنهادی 10 میلیون یورویی برای جذب بازیساز تیم پسکارا، خوان کوئینترو آماده خواهد کرد. این نوجوان کلمبیایی که یک بازی ملی هم برای کشورش دارد، مچنین علاقۀ باشگاه اینتر میلان را هم جذب کرده است.

 

 

 


- با توجه به
Record، سرخهای منچستر استعدادیابهایی در تساوی 2-2 تیمهای بنفیکا و پورتو داشتند، که گزارش شده مدافع، ازکوئل گارای و نیکلاس گایتان در مرکز توجهات بوده اند. هر دوی این بازیکنان برای بنفیکا بازی کردند و در گذشته نیز شایعۀ علاقه اولدترافورد به آنها وجود داشته.

 

دوشنبه چهارده ژانویه


-
A Bola در پرتغال نیز گزارش داده که ممکن است آنخل دی ماریا، یار جناحی رئال مادرید، به عنوان یکی از اهداف شیاطین سرخ تجلی کند. این روزنامه با استناد به روزنامه های انگلیسی ادعا کرده که این آرژانتینی پس از اینکه به ندرت در این فصل توسط خوزه مورینیو به بازی گرفته شده، می تواند این انتقال برایش صورت بگیرد.

 

- دیلی اکسپرس فکر می کند که داوید دخیا مورد علاقۀ بارسلونا و رئال مادرید قرار دارد. صدر نشین مقتدر لالیگا، در صورتی که والدز به دنبال ترک باشگاه در این تابستان باشد، می توانند به دنبال یک شمارۀ یک جدید برای خودشان باشند و از شمارۀ یک یونایتد به عنوان یک جانشین ذکر شده است.

 

- کریستیانو رونالدو فرضیات مبنی بر اینکه ممکن است رئال مادرید را ترک کند رد کرد. در یک مصاحبه با سایت فیفا، او تأکید کرد که: "من می خواهم قراردادم را در رئال مادرید به پایان برسانم. من خیلی در این مورد مطمئنم. بعد از اون، خوب نمی دونم دقیقا در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد."

 

- گزارشات رسیده از آلمان حکایت از این دارند که اشتوتگارت  مایل است قراردادی جدید به سردار تاشی Serdar Tasci ارائه دهد. این مدافع در حال حاضر علایق باشگاههای یونایتد و گالاتاسارای را جذب کرده است ولی بوندسلیگایی ها امیدوارند که او در آنجا بماند.

 

 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط حسام در تاریخ 1391/10/27 و 16:42 دقیقه ارسال شده است

دمت گرم داش شهاب
پاسخ : مخلصیم داداش شکلک

این نظر توسط شهاب در تاریخ 1391/10/27 و 14:29 دقیقه ارسال شده است


اسپورتویتنس اشاره کرده اخبار این روزهای علاقۀ یونایتد به دی ماریا در رسانه های معتبر که همگی به روزنامۀ A Bola در پرتغال ریفرنس داده میشوند، در روزنامۀ A Bola به رسانه های انگلیسی که در واقع یک سری سایت حدس و گمان در مورد ترنسفر بودن ریفرنس داده شده اند! در واقع یک دور و تسلسل خبریه که هیچ کس هم مسؤولش نیست و فعلا هیچ خبری نیست. منبع


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 522
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 2,291
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 2,291
  • بازدید ماه : 43,766
  • بازدید سال : 214,960
  • بازدید کلی : 3,840,125
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30