loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
شهاب بازدید : 738 جمعه 23 خرداد 1393 نظرات (12)

خاویر هرناندز در حرفهایش نشانه هایی را ابراز کرد که این تابستان منچستر یونایتد را ترک می کند. از تاتنهام، آرسنال و ساوتمپتون به عنوان مشتریان او نام برده می شود.

این مرد تمام کنندۀ زهردار مکزیک در بازی اول تیمش در جام جهانی برابر کامرون روی نیمکت نشسته بود در حالیکه یار سابق تاتنهام، جیوانی دوز سانتوز در خط حمله به او ترجیح داده شده بود. به دنبال بازی های کم چیچاریتو بعد پیوستن فان پرسی به یونایتد از دو سال قبل، هرناندز  به یک نیمکت نشین دایمی در کشورش تبدیل شده است، و اکنون این مرد 26 ساله اشاره کرده است که در حالیکه به اوج دوران ورزشیش نزدیک می شود، تمایل دارد تغییراتی اساسی را انجام دهد:

 

"من هیچ وقت خودم رو یک تعویضی نمی بینم و دوست هم ندارم یک تعویضی باشم. و حرفم رو باور کنید، دیگه از اینکه مردم من رو اینجور خطاب می کنن، یک "ذخیرۀ طلایی" خسته شدم. من بازیکنی هستم که در گذشته به عنوان بازیکن اصلی تیم هم در بازی تأثیر گذار بوده." منبع

سه دقیقه

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سعيد در تاریخ 1393/03/24 و 23:18 دقیقه ارسال شده است

قارداش اومدي مراغه خبركن بريم سالن توپ چيپاخشکلک

این نظر توسط ابوالحسن در تاریخ 1393/03/24 و 23:09 دقیقه ارسال شده است

سلام علیکم ورحمه الله و برکاتهشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک عاغا شهاب تولدت مبارکشکلکشکلکشکلک کیک من رو بیارتبریز زود: عاشقتم Dشکلکشکلکشکلک شکلکشکلکشکلکشکلک راستش من یکم قلبم مریض این چن روز بیمارستان بودم داداش تو یه لحظه فکرکردم دنیا دیگه برام تموم شد داداششکلکشکلکشکلک ولی الان شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : مرسی داش ابوالحسن میگم پولش رو بفرستم تبریز گرابیه بخری راحتتره ها شکلک
آخ داداش الهی من بمیرم خدا رو شکر ایشالا همیشه به خیر و سلامتی شکلک

این نظر توسط Ali Vidic 70 در تاریخ 1393/03/24 و 17:40 دقیقه ارسال شده است

سلام به همه
بازم تولد داش شهاب تبریک میگم ان شاالله سلامت و شاد باشن و ارزوهاشون براورده بشه
هرناندز 2011 خیلی خوب خیلی هم به درد بازیکن ثابت میخورد
ولی ولبک 2012 همه چی رو خراب کرد و بعدش نشد که بشه
فعلا تا رسیدن همین ذخیره بودن واسش خیلی بهتره چون نمیتونه بیشتر از یه ذخیره ی طلایی ثمر بخش باشه
زینب خانم من کاردانی و به کارشناسی هستم و ترم 5هستم و چون ترم اول کارشناسی هستم دانشگاه خودش برام انتخاب واحد کرده که رو ریتم بیفته
امور مالی امروز امتحان دادم اصلا هم جالب نبود ولی نمره میده ان شاالله
دیشب اومدیم کمی بخونیم مگه هلند و ونپرسی و ونخال گذاشتن
گل اول نشون داد رابطه ی رابین و ونخال خیلی نزدیکه مثل دو برادر فکر کنم شایعات کاپیتانی ون پرسی حقیقت داشته باشه /یه جوری تمرکز کردن هم رابین و ونخال که دستشون رو درست رو ریتم بزنن به هم بازم درست نزدنشکلکشکلکشکلک
ولی ونخال هر چی نباشه خوب مچ دلبوسکه و تاکتیکهای اسپانیا رو خوابوند
همیشه دوست داشتم یونایتد تو فوتبال از سیستم 532 استفاده کنه
بلیند بک چپ هلند پاس های بلندش من رو یاد اسکولز مینداخت
کاشکی کلورلی و یانگ یاد بگیرن
امیدوارم کاپیتان تیم هم کسی بشه شایستگیش رو داشته باشه به نظرم جانی اونز خیلی خوبه و بعدش رونی(اگه شیطون تو جلدش نره)
پاسخ : مدیریت مالی !! ... یا امور مالی؟؟ شکلک
پاسخ : سلام علی جان
من هم از علی آقا تشکر می کنم و ازشون ممنونم ایشالا که خودشون هم به همۀ آرزوهای خوبشون برسن شکلک

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1393/03/24 و 10:10 دقیقه ارسال شده است

خخخخخخخخخخ چه حالي كرديم فن خال به فنا دادي اين شاسگلهارو بجز ديويد و خوانشکلک
تك تير انداز رابينشکلک
پاسخ : آقا آیا به نظر شما مسخره کردن کشوری که هم اکنون جام جهانی و قهرمانی یورو و جام چمپیونز لیگ و جام لیگ اروپا در خاک آن کشور قرار دارد کار خوبیست؟ شکلک
خیلی هم کار خوبیست شکلک

این نظر توسط saeed rooney در تاریخ 1393/03/24 و 10:06 دقیقه ارسال شده است

ديشب واقعا تحقير اسپانياي مغرور حال داد.خوشحالياي ون پرسي رو ديديد ؟ داشت منفجر ميشد
پاسخ : خوشحالی فان پرسی + فان خال احساس غرور رو در وجود هر یونایتدی بیدار می کرد شکلک شکلک

این نظر توسط حسام الدین در تاریخ 1393/03/24 و 9:15 دقیقه ارسال شده است

دیشب هلند عجب بازی کرد شکلک
خدایی دیشب خیلی حال کردم
تحقیر شدن اسپانیا هم واقعا حال میده
الان هواداران منچستر خوشحال ترین هواداران دنیا هستند شکلک
بیچاره ماتا و دخیا امیدوارم با اون گندی که دیشب زدن امیدوارم حداقل اینا بازی کنن ولی آخرش دلبوسکه رینا رو بازی میده
من همچنان از روبن متنفرم و خیلی مغروره اگه یکم عقده ای بازی در نمی آورد آخر بازی , هلند حتما گل ششم یا هفتم رو میزد
ممنون شهاب جان شکلک
پاسخ : دیشب فان خال نابود کرد اسپانیا رو.... وحشتناک چسبید

عکس فان خال و روبین رو می ذاشتن و می گفتن این خوشحالی رو فصل بعد در یونایتد می بینیم! به نظرم الآن رونی غمگینترین بازیکن دنیاس شکلک
خواهش می کنم داش حسام شکلک

این نظر توسط omidgh در تاریخ 1393/03/24 و 3:59 دقیقه ارسال شده است

چه کرد لوییز فن خال !!! شکلک

مربی فقط :1- اسکاتلندی 2- هلندی 3-کروات
پاسخ : اسکاتلندی شکلک شکلک
هلندی شکلک شکلک
کروات: نظر خاصی ندارم شکلک

این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1393/03/24 و 2:06 دقیقه ارسال شده است

5 تا زدن 5 تا هم نزدن! حیف شد قشنگ می شد 10-1 بیان بیرون تازه اون یکی هم پنالتی هدیۀ داوری...

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1393/03/24 و 1:59 دقیقه ارسال شده است

گل اول فنپرسی واقعآ عالی بودشکلکشکلک فنخالشکلک
کاسیاس جا باز کن واسه دخیاشکلکشکلک
پاسخ : گل فان پرسی چه کولاکی کرده تو دنیا همه جا از گلش دارن صحبت می کنن شکلک
آخ که اگه بازی های بعدی دخیا بیاد تو بازی ولی بعید می دونم... خیلی بعید می دونم....

این نظر توسط زینب علی در تاریخ 1393/03/24 و 1:56 دقیقه ارسال شده است

چــــــــــــــــــه کرد تیم فن خال!!!شکلک
چــــــــه کرد فن پرسیشکلک
پاسخ : چـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه کـــــیـــــفــی می کنه ali81شکلکشکلکشکلک
پاسخ : کیف کردن هم داره شکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 21
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 175
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 635
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 635
  • بازدید ماه : 42,110
  • بازدید سال : 213,304
  • بازدید کلی : 3,838,469
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30