loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
xaniar74 بازدید : 534 دوشنبه 19 مرداد 1394 نظرات (2)

شواینی و دعوت از منچستری ها برای حضور در فستیوال مونیخ

به گزارش "ورزش سه"، شواین اشتایگر پس از سال ها حضور در بایرن مونیخ، چندی پیش با امضای قراردادی سه ساله به منچستریونایتد پیوست و در مقابل تاتنهام نیز اولین بازی رسمی خود را برای شیاطین سرخ انجام داد.
او که یکی از علاقمندان پروپاقرص جشن های ویژه ماه اکتبر شهر مونیخ است، علاقمند است با وجود حضور در منچستر، فرصتی برای بازگشت به مونیخ در آن مقطع پیدا کرده و حتی هم تیمی های خود را نیز به آن جشن ویژه دعوت کند.

او به "Sky Deutschland" گفت:یک بار که با رونی صحبت می کردم، از فستیوال اکتبر(Oktoberfest) مونیخ برای او تعریف کرده و به او گفتم که اگر فرصت دست بدهد، دوست دارم برای شرکت در آن جشن به مونیخ برگردم و حتی همه بازیکنان منچستریونایتد را نیز با خودم همراه کنم. البته نمی دانم واقعا وقت انجام چنین کاری را خواهیم داشت یا حتی مربی به ما اجازه چنین سفری را می دهد یا خیر. باید ببینیم که چه پیش می آید."

 

ممفیس:به پوشیدن شماره 7 باشگاه افتخار میکنم

به گزارش "ورزش سه"، پس از جدایی آنخل دی‌ماریا به مقصد پاری سن ژرمن، دیپای شماره 7 یونایتد را به تن کرد و پا جای بزرگانی نظیر جورج بست، اریک کانتونا، دیوید بکام و کریستیانو رونالدو گذاشت. او عنوان کرد که به پوشیدن این پیراهن افتخار می‌کند و می‌تواند انتظارات را برآورده کند.

او گفت:" بله، البته که از فشار این پیراهن و تاریخش مطلع هستم. من از تاریخ استقبال می‌کنم ولی می‌خواهم خودم باشم. پوشیدن شماره 7 منچستر افتخار بزرگی است. سال گذشته هم در پی اس وی با شماره 7 بازی کردم و خیلی گل زدم و به این شماره اطمینان دارم. می‌خواهم خلاقیت و گلزنی را به منچستر بیاورم. باید با نظم در خط میانی بازی کنم. نمی‌توانم خیلی توپ را از دست بدهم ولی وقتی وارد یک سوم حریف می‌شوم، اجازه ریسک کردن به من داده شده است."

اعلام آمادگی دخیا برای حضور در دروازه یونایتد

به گزارش "ورزش سه"، دخیا که از رئال مادرید پیشنهادات جدی در اختیار دارد، توسط فان خال در اولین بازی فصل در لیست 23 نفره هم قرار نگرفت. فان خال معتقد است که پیشنهاد رئال، ذهن دخیا را درگیر کرده و او تمرکز پیشین را ندارد. به همین علت، سرخیو رومرو گلر فیکس یونایتد مقابل تاتنهام بود.

با این حال، رسانه‌های انگلیس مدعی شدند که دخیا در صحبت با فان خال به او حتم داده که با تمام وجود تمرین خواهد کرد و آماده است دوباره در درون دروازه یونایتد قرار بگیرد. یونایتد در حال حاضر خود را برای بازی روز جمعه مقابل استون ویلا آماده می‌کند و فان خال احتمالا قصد ندارد تا پایان فصل نقل و انتقالات و مشخص شدن تکلیف دخیا، به او بازی دهد. سرجیو رومرو تا آن زمان، گلر اول یونایتد خواهد بود.
منبع ورزش3

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط xaniar در تاریخ 1394/05/20 و 19:55 دقیقه ارسال شده است

خواهش میکنم، ممنونشکلک
ایشالله دخیا بمونه،بی بی سی که گزارش داده دخیا موندنی شده برای این فصل، امیدوارم تمدید هم کنه.
دلم روشنه در رابطه با ممفیس، استعدادش عالیه فقط باید تو مسیر درست و پیشرفت قرار بگیره که فن خال تو این کار تبحر داره...

این نظر توسط محسن در تاریخ 1394/05/20 و 12:24 دقیقه ارسال شده است

به نظرم تصمیم فن خال در باره دخیا تصمیم درستیه و اون نباید بازی کنه . یادمه وقتی سال 2008-2009 رونالدو اصرار به رفتن به رئال داشت . بعداز منتفی شدن انتقالش حدود یک ماه فرگی بهش بازی نداد و بعداز اون یک ماه رونالدو با انگیزه و عالی شده بود .
امیدوارم این شماره 7 جادویی که بعد از رونالدو نه به بازی والنسیا اومد و نه به دی ماریا ، حالا واسه دیپای جوون که میتونه خاطرات رونالدو رو واسه مون زنده کنه ، بیاد ...

xaniar74 ممنون رفیق ، خسته نباشیشکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 190
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 707
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 707
  • بازدید ماه : 42,182
  • بازدید سال : 213,376
  • بازدید کلی : 3,838,541
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30