loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
بابک بازدید : 577 یکشنبه 26 آبان 1392 نظرات (6)

 

این ستاره 18 ساله بلژیکی در این فصل بازی های بسیار خوبی در ترکیب شیاطین سرخ انجام داد و فن پرسی معتقد است که یانوزای آینده بسیار خوبی در پیش دارد.

 

رابین فن پرسی، ستاره منچستریونایتد، با ستایش از عدنان یانوزای، او را یکی از بهترین بازیکنان جوانی که در عمرش دیده، توصیف کرد.

این ستاره 18 ساله بلژیکی در این فصل بازی های بسیار خوبی در ترکیب شیاطین سرخ انجام داد و فن پرسی معتقد است که یانوزای آینده بسیار خوبی در پیش دارد.

او به خبرنگاران گفت:" من در طول سال های بازی ام، بازیکنان جوان زیادی را دیدم. صادقانه می توانم بگویم که از بین همه این بازیکنان جوان، عدنان بهترین یا یکی از دو بازیکن برتر بوده است.

وقتی به 10 سال قبل، زمانی که خودم بازیکن جوانی بودم، برمی گردم، می بینم که شباهت هایی داریم. او اعتماد به نفس خوبی دارد. او تحت تاثیر فشار بازی ها قرار نمی گیرد.

من هم اعتماد به نفس بالایی داشتم و چنین چیزی را در او هم می بینم و او همان چیزی را انتخاب کرد که من وقتی جوان بودم، انتخاب کردم. البته او فن پرسی جدید نیست. او عدنان جدید است.  

او بازیکن فوق العاده ای است و من یکی از طرفداران پر و پا قرص او هستم. وقتی در تمرینات پیش فصل او را دیدم، متوجه شدم که یک چیز ویژه در بازی او هست.

او می تواند گل های زیادی برای منچستریونایتد به ثمر برساند و بازی های خوبی به نمایش بگذارد. او یک بازیکن خاص است."

 

منبع: سایت گل

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سعيد در تاریخ 1392/08/27 و 13:33 دقیقه ارسال شده است

واقعا اشك در چشمان من حلقه زد ما چنين جواناني داريمو زاها ميره سيگاري ميشه قدر باشگاهو نميدونهشکلکشکلک
پاسخ : اینم از شانس ماست دیگه داش...باشگاهو به کـــــــــی سپردیم؟؟؟شکلک
پاسخ : سیگارش الکتریکی بوده.نمیخواد اینقدر بزرگش کنی.شکلک

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1392/08/26 و 22:52 دقیقه ارسال شده است

چه جالب شرح حال من بود انگارشکلک
ولي من يه روز ميرم منچستر تا بدونن همچين بازيكني هم بوده تا يكسال عزاي عمومي بشه تو دنيا و فوتبال بازي نكنن بخاطر سوختن اين استعدادهاشکلکشکلک
پاسخ : داش سعید جااااااااان ما داستان منم برو بخون...
پاسخ : به نظر من حتما این کار رو بکن.جهان فوتبال باید تو رو بشناسه.شکلک

این نظر توسط moein در تاریخ 1392/08/26 و 21:19 دقیقه ارسال شده است

ممنون بابک جانشکلک آینده درخشانی داره ایشالا دیگه این ستارمون رو مثل بکام و رونالدو از دست ندیم.
پاسخ : خواهش میکنم داداش معین.شکلک
انشاا... که میمونه و مثل گیگز و اسکولز و بازیکن هایی با غیرتمون میشه.
البته بکهام قضیه ش جداست.همیشه قلبش با یونایتد بوده.
پاسخ : و هست...من میدونمشکلک

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1392/08/26 و 20:19 دقیقه ارسال شده است

رابين بازي مارو ببينه چي ميگه واسه همين نميرم منچستر تا فكركنن دنيا همين جوريه كه فكرشو ميكننشکلکشکلک
به اميد بازيهاي عدنان و زاها در نقش پر هيجان وينگر...
پاسخ : دروغ چرا؟! فرگی 4 بار بهم پیشنهاد داد.سال های 2002,2007 و 2012. هر بار هم میگفت که تو بیا من شماره ی 7 رو برات خالی میکنم, ولی من قبول نکردم, بهش گفتم دوست ندارم به خاطر بازی من بقیه بازیکن ها فکر کنن که جایی توی ترکیب ندارن و ناامید بشن.شکلک تازه 2002 که ضربه ی ایستگاهی ها می رسید به من بکهام کاملا از زندگی ناامید می شد و ممکن بود خودکشی کنه.
فرگوسن هم هر بار به تصمیم احترام میذاشت.حتی دفعه ی آخر به گریه افتاد و گفت تو خیلی از خودگذشته ای سر بابی!من همیشه دوست داشتم که بازیکنی مثل تو داشته باشم اما کاملا به تصمیمت احترام میذارم.
خیلی مرد خوبی بود سر الکس.یادش بخیر! آره, این بود پایان داستان غم انگیز ما!شکلک
.
.
.
شکلک
پاسخ : --------------------------
هنوز درباره ی از خودگذشتگی های داداش حمید نگفتم.اگه داستانش رو بدونی تا یه هفته لب به غذا نمیزنی.میسپارم به خودش که برات تعریف کنه.
البته شهاب مثل ما نبود ها!اون از اول دنبال پول بود.شکلک
پاسخ : مرسی بابک جان...
با سلام خدمت داش سعید گل...
راستش مام سال 1999 بهمون پیشنهاد شد توسط سر آلکس اما خب...به دلیل یه سری مشکلات که پیش اومد دیگه نتونستم برم...یا به نوعی ادامه بدم
حس منم مثه حس داش بابک از خود گذشتگی بود...اما اینبار در نقش مهاجم... یادمه بازی فینال با بایرن بود...سرآلکس زنگ زد و گفت میخوام این بازی فیکس بذارمت تو ترکیب... آخه مگه میشه یه بازیکن از آکادمی تو چنین بازی حساسی فیکس بازی بدی.؟؟؟..
دیگه منم تا یادم از اندی و دوایت...تدی و اله گنار افتاد...به خودم چنین اجازه ای ندادم...هرچی باشه یه جور الگو واسم به حساب میومدن...
دیگه این شد که بعد از اون سرآلکس هرچی زنگ زد منم هی مشغولی میزدم...
از همون روز به بعد هم اگه توجه کرده باشی من داخل استادیوم دیگه کنار سرآلکس ننشستم...

داش بابک راس میگه داش شهاب از همون اول دنبال پول بود...شکلک
پاسخ : بفرما نوشابهشکلک..... جواب رد به سر الکس!!!!شکلک .. کاری نکنین منم بگم بگماااا ؟؟!!!شکلکشکلک
پاسخ : نه بابا جواب رد کجا بود...
آخه حرف دلم بود...آره من به خاطر دلم،از شهرت گذشتم....
شکلک شکلک
پاسخ : راسی،شما هم بفرمایید بگین...کنتور که نمیندازه....
پاسخ : بااچه !! به وقتش منم میگمشکلک

این نظر توسط زینب علی در تاریخ 1392/08/26 و 17:37 دقیقه ارسال شده است

دست فن پرسی درد نکنهشکلک
دست عدنان هم درد نکنهشکلک
و دست آقابابک هــــــــمشکلکشکلک
-----
64407شکلک
پاسخ : سر شما درد نکنه زینب خانم.
---------------
66666
پاسخ : شکلک

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1392/08/26 و 13:48 دقیقه ارسال شده است

راس میگه دیگه...
البته به نوعی هم میخواسته از جوونیای خودش بتعریفه...شکلک

مرسی داش بابک...شکلک
پاسخ : به نظر من که بیشتر از خودش تعریف کرده.شکلک
خواهش میکنم.شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 30
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 267
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 1,102
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 1,102
  • بازدید ماه : 42,577
  • بازدید سال : 213,771
  • بازدید کلی : 3,838,936
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30