loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
بابک بازدید : 518 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (8)

روزنامه ی اسپورت گزارش داده تیاگو تصمیم گرفته که بارسلونا رو ترک کنه و به منچستر یونایتد بیاد.دو باشگاه حالا باید توافقات برای مبلغ انتقال این هافبک رو با هم انجام بدن.البته مبلغ جدایی زودهنگام تیاگو ۱۸ میلیون یورو هست و اگه منچستر تصمیم بگیره این مبلغ رو پرداخت کنه بارسلونا اجازه ی هیچ دخالتی رو نداره.

 

پ ن: البته چند جا هم گفته شده که تیاگو توی یه هواپیما شخصی بارسلونا دیده شده و داشته بارسلونا رو ترک میکرده.و از این استناد کردن که داره میره تا با منچستر مذاکراتش رو انجام بده.ولی اگه میخواد بره با تیم دیگه ای مذاکره کنه چرا باید با هواپیمای شخصی بارسا بره؟!


ویدیچ در کنفرانس خبری دیروز از وین رونی تعریف کرده و گفته در بهترین فرمش توی ۵ سال اخیر قرار داره.

"وین توی بهترین فرمی که ۵ سال اخیر دیدمش قرار داره."

"من در مورد آینده ش باهاش حرفی نزدم ولی در چند روز گذشته توی تمرینات عالی بوده و من انتظار دارم که این فصل بهترین بازی هاش رو انجام بده.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ALI-S در تاریخ 1392/04/15 و 21:08 دقیقه ارسال شده است

همیشه فک میکردم فصل مقل وانتقالات حال گیریاش بخاطر سیاستای فرگیه ولی حالا میفهمم کش دار کردن خریدا تو dna منچستره شکلک
پاسخ : بیچاره این همه بازیکن خرید.حال گیری چیه؟به بازیکن نباید پول مفت داد که.

این نظر توسط HAMIDREZA در تاریخ 1392/04/15 و 18:56 دقیقه ارسال شده است

نه خسته داش بابک شکلک
منم تیاگو رو تو pesاوردم منچستر.
میترسم مثل قضیه ی هازارد بشه.
پارسال که خبر اومدن به منچسترش تقریبا قطعی شده بود خریدمش و بازی اول 6 تا گل زد شکلک
ولی...
پاسخ : مرسی.شما هم نه خسته.شکلک
هازارد رو خودمون نخواستیم بخریم.اون قضیه ش کاملا فرق میکرد.هم با لیل به توافق رسیدیم هم با هازارد ولی ایجنتش گفت برای این که انتقال انجام بشه باید 6 میلیون پوند به من بدید که فرگوسن قبول نکرد.

این نظر توسط ALI-S در تاریخ 1392/04/15 و 18:39 دقیقه ارسال شده است

من یه 3 هفته ای هس تیاگو رو تو pes اوردم منچستر اگه نیاد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟شکلکشکلکشکلک
البته نیک پاول هس موندم تیاگو بیاد نیک پاول چی میشه؟؟؟؟؟ خبر رم استروتمن از کجا اومد شکلک چه فصل نقل وانتقالات جالبی شکلک البته استروتمن نیومد هم نیومد من دوس دارم بن پیرسون رو جانشین کریک کنیم خیلی بازیکن دوس داشتنیه شکلک کی میشه لیگ شروع شه شکلک
پاسخ : آخه دیگه فرگی هم نیست من برم باهاش صحبت کنم بگم به خاطر pes علی تیاگو رو بخر.شکلک
این بن پیرسون هم خوبه.به نظر من بهتره به آکادمی بیشتر اعتماد کنیم.

این نظر توسط حسام در تاریخ 1392/04/15 و 18:31 دقیقه ارسال شده است

فکر کنم اون عکس رونی مربوط به بازی با میلانه
وای خدا عجب بازی بود خیلی رونی اون زمان عالی بود
امیدوارم حالا که به احتمال زیاد می مونه همون رونی سال 2010 بشه
پاسخ : آره همونه.رونی فکر کنم کچل کنه درست بشه.شکلک

این نظر توسط Amir007 در تاریخ 1392/04/15 و 17:22 دقیقه ارسال شده است

من کی ترسیدم شکلک
درست شد.... دمت گرم مهندس شکلک
پاسخ : حالا کلا گفتم دلت قرص باشه شکلک
نووووکرم شکلک شکلک

این نظر توسط Amir007 در تاریخ 1392/04/15 و 16:52 دقیقه ارسال شده است

شهاب قالب سایتت به فنا رفته .....
این اخرین نظر هاست چیه گذاشتی نابود کرده که
پاسخ : دارم درستش میکنم نترس! حواسم بهش هست!

این نظر توسط behzad در تاریخ 1392/04/15 و 16:47 دقیقه ارسال شده است

faghat khodakone sar az cti darnyareشکلک
پاسخ : اون قدر هم احمق نیست.یا همون بارسا میمونه یا میاد پیش ما.

این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1392/04/15 و 15:52 دقیقه ارسال شده است

حدقل همینکه کاپیتان ویدا خودش اومده صحبت کرده نشون میده خودش میمونه! این خودش توی این بلبشو بهترین خبره شکلک
تیاگو هم قشنگ داره مثل قضیه مورا و هازارد همه رو میذاره سر کار... این هفته هم که ماه رمضونه من قشنگ دارم یاد پارسال میفتم.... شکلک
دستت طلا شکلک
پاسخ : من هم همون حس سال قبل رو دارم.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 21
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 313
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 1,394
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 1,394
  • بازدید ماه : 42,869
  • بازدید سال : 214,063
  • بازدید کلی : 3,839,228
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30