loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
حسین بازدید : 593 دوشنبه 07 بهمن 1392 نظرات (7)

توی این پست دیدار ماتا و مویز با رسانه ها را براتون ترجمه می کنیم امیدوارم که استفاده کنید

*این پست به مرور زمان آپدیت می شود.*

 

همانطور که انتظار می رفت این کنفرانس خبری و ملاقات ماتا با خبرنگاران استقبال زیادی داشته و خبرنگاران زیادی از اسپانیا و انگلیس برای پوشش خبری به مجتمع "ای او ان" امده اند.

 

مویز اعلام کرده بود که دوست داره ماتا در بازی با کاردیف شرکت کنه و از ان جایی که ماتا در دو روز اخیر با تیم تمرین کرده این احتمال وجود داره که در اون بازی با امادگی کامل شرکت کنه با این وجود باید در این باره اخرین سخنان رییس رو بشنویم.

 

و در همین جا بود که شماره ی ماتا رسما اعلام شد

ماتا از این به بعد شماره ی 8 یونایتد را بر تن خواهد کرد

 

رییس در باره ی به وقوع پیوستن این انتقال این گونه می گوید:

"من واقعا خوشحال هستم.من فکر نمی کردم که ماتا را بتوانیم در ژانویه به خدمت بگیریم ولی به محض این که با خبر شدیم امکان خرید ماتا در ژانویه وجود دارد سریعا دست به کار شدیم و توانستیم او را به الترافورد بیاوریم و باید از مدیران باشگاه و اد وودوارد که باعث نهایی شدن این انتقال شدن تشکر کنیم"

 

ماتا نیز هم چنین از به وقوع پیوستن این انتقال خوشحال است و در این باره می گوید:

"امدن به این جا برای من یک لحظه ی خاص بود من واقعا خوشحال ام که شانس بازی برای یک چنین باشگاهی به این بزرگی را به دست اورده ام این 6 ماه اخر در چلسی برای من بسیار سخت بود و من به دنبال این هستم تا در این جا تا جایی که ممکن است تلاش کنم و جام ببرم"

 

ماتا هم چنین اعلام کرد به محض این که متوجه شده یونایتد به دنبال او است در خواست انتقال داده

"من فقط می خواستم به جای بروم که در ان جا احساس خوشحالی کنم و من اکنون در این جا خوشحال ام این جا باشگاه بزرگی است و بیشترین هوادار را در انگلیس دارد و من مطمئنم که همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت با بازیکنانی که ما داریم و بازیکنانی که در تابستان به ما اضافه خواهند شد بدون شک موفق می شویم (مترجم-مثل این که مویز به ماتا هم گفته کیا رو می خواد بخره :D )

 

ماتا هم چنین درباره ی شماره ی جدید اش نیز می گوید:

"من خوشحال ام بابت این شماره به نظر من عدد 8 عدد خوبی است هم چنین من می دانم که شماره ی 7 در این جا چه معنی می دهد و در این باره با دیوید مویز نیز صحبت کردم و تصمیم بر این شد که من شماره ی 8 را بپوشم امیدوارم این عدد برای من شانس بیاورد"

او هم چنین در باره ی پست اش نیز گفته من هر جایی که مربی صلاح بداند بازی می کنم (همه جا) من دوست دارم که گل بسازم و گل بزنم دوست دارم تا جایی که می توانم  به تیم کمک کنم

 

او هم چنین درباره ی این که رکورد نقل و انتقالات را شکسته و فشاری از این به بعد روی شانه هایش است نیز گفته:

"من ای نفشار را دوست دارم وقتی تحت فشار هستید می خواهید بهتر کار کنید و پیشرفت کنید و هواداران از من انتظارات زیادی دارند و من تمام تلاش خودم را می کنم تا این هواداران بی نظیر را خوشحال کنم"

 

و رییس نیز دوباره اشاره کرد بازیکنان دیگری همانند ماتا وجود دارند که به مرور زمان به تیم اضافه خواهند شد

 

ماتا درباره ی بازی کردن کنار رونی گفته "من نمی توانم دیگر بیشتر از این منتظر این باشم تا کنار رونی بازی کنم به نظر من رونی یکی از بهترین بازیکن های تاریخ است او می تواند گل بزند پاس گل بدهد و حتی در میانه میدان بازی کند دفاع کند و این خیلی خوب است من فکر میکنم از بازی کردن کنار او لذت ببرم و سعی می کنم هرچه بیشتر و بهتر با او هماهنگ شوم و بهترین نوع بازی خودم که گل ساختن برای فوروارد ها است را نمایش دهم"

 

رییس درباره ی تمدید قرارداد رونی که این روز ها صحبت هایی در این زمینه شده گفت:"من این را به اد سپرده ام و هواداران را در وقت مناسب از این بابت مطلع می کنیم"

مویز هم چنین اعلام کرد که مروان فلیین رابین فن پرسی و وین رونی به همراه ماتا هر چهار بازیکن امروز در تمرین شرکت داشته اند و مویز تصمیم نهایی برای بازی دادن به ماتا را فردا می گیرد.

 

مویز درباره ی بازگشت اوله نیز این طور گفته:

"فردا به خوبی از اوله قدردانی می شود و او لایق این قدردانی است کاری که او طی سالیان برای یونایتد انجام داده انکار ناپذیر است به خصوص نمایش او در فینال لیگ قهرمانان پس ای حق اوست که فردا از او به گرمی استقبال شود"

 

با این خبر که فردا رونی فن پرسی و ماتا می توانند بازی کنند تمام هواداران به شوق امده اند و می خواهند این بازیکنان را در کنار هم ببینند

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط نگار در تاریخ 1392/11/07 و 21:20 دقیقه ارسال شده است

8 قبلی کجا و 8 فعلی کجا!! شکلک
ماتا+رونی+فن پرسی چــــه شود...
پاسخ : ٨ قبلي بيچاره بد شانس بود ولي خوب در كل واقعا خيلي با هم تفاوت دارن

این نظر توسط Matin در تاریخ 1392/11/07 و 20:30 دقیقه ارسال شده است

یعنی رویس 7 میگیره شکلکشکلکشکلک
9 رو به کی میدن ؟
من فکر میکنم تابستون معلوم بشه شکلکشکلکشکلک
پاسخ : ٧ رو بله مثل اين كه واسش نقشه كشيدن
٩ رو هم احتمالا بعد از اين كه تابستون هرناندز جدا شد به جايگزينش ميدن

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1392/11/07 و 19:15 دقیقه ارسال شده است

کاش میشد بازیو ،صداسیما عقلش بکشه پخش کنهشکلک
پاسخ : شعور تدارن ديگه
من خيلي دوست داشتم ري اكشن هاي هوادارا و اوله رو ببينم

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1392/11/07 و 19:01 دقیقه ارسال شده است

عالیه...شماره 8 شکلک

خدارو شکر فعلآ کسی به ش7 دست نمیزنهشکلک
عمرآ اگه بازم معنی شماره 7 رو بدونیشکلک

آخ آخ من که فکر میکنم تابستون پرخرجی داشته باشیمشکلک
اگه باز دروغ نگنشکلک

مرسی داش حسینشکلک

این نظر توسط زینب علی در تاریخ 1392/11/07 و 18:44 دقیقه ارسال شده است

ممنوووون آقا حسین
خدا خیرتون بده
پاسخ : خواهش می کنم

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1392/11/07 و 18:19 دقیقه ارسال شده است

تابستان خوبي در راه است انشاا...سهميه ميگيريم ممنون داش حسين
پاسخ : اره مثل این که
خواهش می کنم سعید جان

این نظر توسط vahid در تاریخ 1392/11/07 و 17:55 دقیقه ارسال شده است

خوب خیلی خوب شد که 7 نپوشید. به هرکسی نمیاد.
هنوز بوی اندرسونو میده شکلک شکلک شکلک
پاسخ : وحیدجان مثل این که 7 رو میخوان بدن رویس
پاسخ : ها؟بامنی...؟؟؟شکلکشکلکشکلک
پاسخ : نه اشتباه لپی بود شکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 20
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 199
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 741
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 741
  • بازدید ماه : 42,216
  • بازدید سال : 213,410
  • بازدید کلی : 3,838,575
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30