loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
مدیریت بازدید : 555 دوشنبه 18 دی 1391 نظرات (4)

لینک تماشای آنلاین مراسم اهدای جایزۀ بهترین بازیکن جهان! کلیک کنید

 

  • تیتر کوتاه: تاریخ و ساعت دیدار تکرار با وست هام در اف ای کاپ تأیید شد: شانزده ژانویه. چهارشنبه 27 دی ساعت 23:35 به وقت تهران
  • تیتر کوتاه: فرگوسن برادر کوچکتر وز براون، یعنی ریکی براون را که قرار بود تا آخر فصل در این تیم بماند، پس از یک نیم فصل و تنها 6 بازی در ترکیب این تیم، به باشگاه فراخوانی کرد.
  • Wigan Boss Hails Manchester United Loan Striker Henriquezآنخلو هنریکز در گفتگو با اسکای اسپورتس ابراز امیدواری کرد که در ویگان پا در جای پای تام کلورلی بگذارد:

    "من مشتاق طی کردن دوره بازیم در این باشگاه هستم و امیدوارم که مثل کلورلی زمانی که قرضی به اینجا آمد، بتوانم برای تیم مفید باشم."
    "کار من اینجا گلزدن برای تیم هست و امیدوارم که بتوانم در زمان حضورم در اینجا خاطراتی خوب را نصیب هواداران ویگان کنم."
    "من امیدوارم که فرصت بازی کردن در ترکیب اول تیم را در لیگ برتر به دست بیاورم و آمدن به ویگان راه بسیارخوبی برای رسیدن به این هدف محسوب می شود، به ویژه با شیوه ای که رییس تیم رو به بازی می گیره."


     

  • Zaha has Premier League suitors (©GettyImages)Givemefootball - دیلی میل ادعا کرده که یونایتد از به خدمت گرفتن زاها ستارۀ تیمم پالاس نا امید نشده و در نظر دارند بعد برگشتن دیوید گیل از تعطیلات برای جذب او تلاش کنند. گویا در برنامه های فرگوسن این نیز هست که شخصا با ویلفرد زاها صحبت کند و او را برای پیوستن به اولدترافورد متقاعد کند.


  • دیلی میل - معرفی می کنم: اسطورۀ هلندی یونایتد و رئال مادرید! روود ون نیستلروی! در جشنی سنتی در اسپانیا
    در این جشن سنتی که در اسپانیا و هلند مشترک است، سه جادوگر در آغاز سال نو به کودکان جایزه می دهند. نیسلروی نقش یکی از این سه جادوگر رو به نام "کینگ بالتازار" (دانشمندی سیاه پوست و عربی) بر عهده گرفته!
    برای دیدن عکسها در سایز بزرگ، روی آنها کلیک کنید.


             42295041856791122859.jpg 64044780587726951420.jpg  55193709107059607978.jpg
             13468975792940881823.jpg  71027242520710618498.jpg  36818040025849163301.jpg   
  • Pereira Fan Footage: Andreas Pereira scores classy free kick for Manchester United U18s v Loughborough UniThepepalesperson - آندرس پریرا، جوان آکادمی یونایتد که همین هفته پیش و در روز سال نو 17 ساله شد، امروز قرارداد حرفه ای با باشگاه به امضا رساند. پریرا جوانی اهل امریکای جنوبی (والدینی برزیلی) است و بسیار مستعد است و در تیم زیر 18 سال در کنار عدنان و ... از ارکان تیم جوانان به شمار می رود. او متولد بلژیک است و دوران نوجوانی را در هلند و باشگاه پی اس وی ایندهوون سپری کرده است و لذا هنوز تیم ملیش دقیق مشخص نیست. هم بلژیک، هم برزیل و یا هلند می توانند تیم ملی او انتخاب شوند. پیپلزپرسون ابراز امیدواری کرده این جوان متولد بلژیک بتواند پا جای پای بزرگان لیگ همچون مارائونه فلینی و موسی دمبله بگذارد و در لیگ برتر به میدان برود.
  • West Ham Boss Tight Lipped On David Beckham Rumours Sportsvibe - پس از حضور دیوید بکام و پسرانش در ورزشگاه آپتون پارک برای تماشای دیدار تیمهای وستهام و منچستر یونایتد، شدیدا شایعات پیوستن بکام به تیم لندنی وست هام قوت گرفته است. آلاردایس هم در مصاحبه اخیرش  به هیچ عنوان این شایعه را رد نکرد و گفت:

    "باید صبر کنیم و ببینیم. هیچ وقت نمی تونید مطمئن باشید."

    بکام پس از ترک لس انجلس امریکا، پسرانش را در مدارس لندن ثبت نام کرده است.

     

    پ.ن: خیلی نیروی هوایی وست هام کم قدرتمنده! سانترهای بکام رو هم بهش اضافه کنید! سانترهای بکام روی سر کارلتون کول و اندی کارول و البته اون مدافعشون جیمز کالینز که دو تا گل بهمون زد! واقعا وحشتناکه شدیدا آرزو می کنم برای بازی تکرار توی اولدترافورد خبری از بکام توی تیم آلردایس نباشه


  • سرالکس فرگوسن، در گفتگو با مجلۀ اینساید یونایتد، درباره گل دقایق پایانی ونپرسی برابر وستهام، نمایش شاگردانش را مایۀ غرور می داند:

    "دقیقا همینطوره. آخر چنین بازیهایی، آخر روز، هر کسی در حالی به خونه ش میره که از خوشحالی تو آسمونها سیر می کنه! اونها در حالی که تو خیابون به سمت ماشینهاشون میرن، یا وقتی تو ماشین در حال رانندگی تا خونه هستن، به همدیگه میگن: عجب بازی بود! کاملا ماورایی!"

    از سرالکس سؤال می شود که آیا بردهای عادی با نتیجه عادی را بیشتر ترجیح می دهد یا چنین نتایج و کامبکهای دراماتیک را. فرگی در پاسخ می گوید:

    "اوپس! خوب من فکر می کنم که هیجان بردهایی مثل برد روز حراجی برابر نیوکاسل، حال همه رو ردیف می کنه! شاید شما ترجیح بدید که بدون طی کردن چنین مراحل استرس آوری پیروزی رو بدست بیارید، ولی وقتی سرمربی منچستر یونایتد هستید، باید با خیال راحت بشینید و انتظار چنین اتفاقهای غیر منتظره ای رو داشته باشید. این خصیصۀ این باشگاهه. ذاتیه که این باشگاه داره."


     

  • Wigan Boss Hails Manchester United Loan Striker HenriquezSportvibe - مارتینز، سرمربی ویگان، در تمجید از بازی هنریکز به اسکای اسپورتس می گوید: "او به تیم ابعاد کاملا جدیدی خواهد بخشید. طراوت خاصی در بازی او وجود دارد."

"فرارهای آخلو خارق العاده بود و نوانایی او در فضا سازی در محوطه جریمه به او موقعیتی بسیار عالی داد که نزدیک بود به اولین گلش برای ویگان منجر شود (ضربه به تیر خورد.)"

"حس من اینه که او کاملا به یک بازیکن محبوب هوادارا تبدیل میشه."

"آنخلو سعیش اینه که خیلی هوشمندانه عمل کنه. چون خیلی فیزیک بدنی قوی نداره، از تماسهای 50-50 فیزیکی اجتناب می کنه و در عوض سعی می کنه از سرعتش استفاده کنه و فرارهاش به فضاهای خالی خیلی خطرناک و زهردار هستند."

"ما باید کمی بیشتر با خصوصیات او آشنا بشیم. بعضی مواقع او فرارهای خیلی خوبی انجام می ده که ما نمی بینیم و نمی تونیم ازش استفاده کنیم."

"ولی او به تیم ما ابعاد کاملا تازه ای خواهد بخشید."

"استعداد و رفتارش خارق العاده است. او یک مرد جوان با استانداردهایی بالاست که مشتاق موفقیت در لیگ برتر است."


  • Thepeoplesperson - سرالکس فرگوسن اعتراف کرد که روبین ون پرسی، خیلی به الکساندر بوتنر در خو گرفتن و جا افتادن در فوتبال انگلیس و باشگاه منچستر یونایتد کمک کرده است.

فرگوسن در گفتگو با روزنامۀ هلندی Omreop Genderland می گوید:

"به نظرم تجربۀ روبین (هم وطن بوتنر) در انگلیس و اینکه مدتی طولانیست که در اینجا بازی می کند، به او(بوتنر) برای جا افتادن کمک خواهد کرد."

"به نظرم این مورد بوده که به او(بوتنر) کمک کرده که با فرهنگ و شیوۀ باشگاه جدید آشنا بشه و جا بیفته."

"الکساندر بوتنر هم خیلی خوب تمرین کرده و هیچ جای نگرانی نیست."

"او به خوبی جا افتاده و یک خانه هم داره. فکر می کنم که از شرایط راضیه. معمولا زمان میبره تا شما با باشگاه بزرگی مثل منچستر یونایتد خو بگیرید و به شرایطش عادت کنید. ولی او تا به اینجا خیلی خوب این کار رو انجام داده."


  • Mirror - سر صبحی هم روزنامۀ میرر اعلام کرده فرگی در حال مذاکره با دیوید گیل و گلیزرهاست تا اعتبار لازم برای خرید یه دروازه بان مطمئن رو که قابلیت بازی در لیگ قهرمانان دارن رو توی همین ژانویه فراهم کنن.

خود میرور به آسمیر بگوویچ از استوک و پپه رینا از لیورپول اشاره کرده!
میرر همچنین نوشته که علاوه بر بلکبرن، بریستول سیتی هم اسکات ووتون رو قرضی می خواد که اونجا از این نظر براش بهتره که بازی بیشتری بهش می رسه

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط حسام در تاریخ 1391/10/18 و 22:25 دقیقه ارسال شده است

مسخره ها با این تیم چیدنشون همه به جز فالکائو رئالی و بارسایی هستند
پاسخ : کفم بریده! اصلا دارم شاخ در میارم! پیکه و آلوز و مارسلو اونجا چه می کردن؟! توره انتخاب نشد؟ شکلک شکلک

این نظر توسط قاسم علي در تاریخ 1391/10/18 و 19:03 دقیقه ارسال شده است

سلام داش شهاب
خبر هاي سايتت رو تو صفحه فيسبوكم گذاشتم ناراحت نشي؟
ghmanutd unitedfc
پاسخ : داش قاسم علی نوکرم بابا چه ناراحتی صاحب اختیاری این حرفا چیه.
فقط یه پیجی هم هست (توی پست معرفی نویسنده ها تو کامنتا باهام هماهنگ کرد) اونجا هم بعضی خبرها رو میذارن. اگر کسی بهت چیزی گفت یه روزی، بگو همه جوره با من هماهنگی شکلک شکلک
دمت هم گرم لطف می کنی اتفاقا من از خدامه دوست دارم خبرها رو همه ببینن.

این نظر توسط حمید در تاریخ 1391/10/18 و 19:02 دقیقه ارسال شده است

سلام.آخآخ آخ بدبخت شدم شهاب جون
خدا کنه بکهام نره وستهام.باور کن وقتی تو ورزشگاه دیدمش شک کردم که شاید به خاطر وستهام باشه هاااااا.
اصلا دوست ندارم مقابل من یو قرار بگیره.هم واسه ما بده هم همون اعتباری که نزد هوادارای داخل انگلیس داره مخصوصا منچستر رو از دست میده.
یکی نیست بگه خداحافظی کنی بهتر ازینه که بخوای برگردی لیگ انگلیس.جون خودم خیلی ضد حال میخورم اگه برگرده لیگ انگلیس ودر مقابل منچستر قرار بگیره.شکلکشکلکشکلک
دعا کن بر نگرده جون ماشکلک
پاسخ : بره که خیلی اعصاب خورد کنی میشه. ولی از یه نظر فکر کن عرض یه ماه، هوادارا هم می تونن بکام رو تو اولدترافورد ببینن، هم رونالدو رو!!
هوادارا از نوستالوژی می ترکن!
----------------
بعید نیست اصل تلاش بکام برای پیوستن به وستهام هم همین امکان برگزاری یک بازی دیگه در اولدترافورد هستش! قطعا بکام حاضره کلی پول خرج کنه تا یک بار دیگه مثل بازی با میلان توی اولدترافورد به میدون بره.

این نظر توسط حسام در تاریخ 1391/10/18 و 15:59 دقیقه ارسال شده است

سلام داش شهاب
امشب مراسم گالا هست
به نظر من مسی توپ طلا رو بهش میدن
جایزه پوشکاش هم به فالکائو می رسه
دلبوسکه هم بهترین مربی میشه
ترکیب منتخب هم : کاسیاس - راموس - پیکه - لام - دیگه کسی در دفاع به ذهنم نرسید شکلک - پیرلو - اینیستا - ژاوی - مسی - رونالدو و فالکائو یا زلاتان یا فن پرسی (ولی فالکائو میشه الکی اسمش را بزرگ کده اند ولی فن پرسی بیشتر حقش است )
نظر تو چیه شکلک
پاسخ : ای بابا! پاسخم ارسال نشده کلش پاک شده!!!
هیچی کلا نوشته بودم تیم من اینه:
دروگبا - ون پرسی - فالکائو
اوزیل - اینیستا
یایا توره
لام - هوملز - کمپانی - اشلی کول
کاسیاس


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 562
  • آی پی دیروز : 548
  • بازدید امروز : 2,400
  • باردید دیروز : 1,847
  • گوگل امروز : 10
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 17,430
  • بازدید ماه : 41,408
  • بازدید سال : 212,602
  • بازدید کلی : 3,837,767
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30