loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
مدیریت بازدید : 452 یکشنبه 03 دی 1391 نظرات (6)

آمار و سخنان بازی برابر سوانسی در لیگ برتر

منبع: thebusbybabe.com

.

منچستریونایتد - سوانسی

.

The Busby Babe United Sunderland
شوت (درچهارچوب) First First
تعداد پاسهای سالم First First
درصد پاسهای سالم First First
مالکیت توپ First First
تکلهای صحیح و موفق First First
قطع توپها First First
خطا First First
کرنر First First
آفساید First First

ت

 

آمار بازیکنان منچستریونایتد

 

راهنما: ترجمۀ آمار به ترتیب اینگونه است

saves: واکنش برای نجات دروازه

Goal Conceded: تعداد گل دریافت شده

35/39 passing (90%) :  پاس صحیح/کل پاس (درصد پاس صحیح

1/1 long balls :  توپ بلند سالم/کل توپهای بلند ارسالی

 tackle,  interception :  تکل، قطع توپ

11 clearances (5 effective) : دفع توپ (دفع توپهای کامل و مؤثر

shot blocked, 0 fouls :  شوتهای بلاک شده سمت چهارچوب، خطا

successful dribble:  دریبل موفق

fouls won: تعداد خطای انجام شده روی بازیکن

crosses: سانتر

chance created: تعداد موقعیتهایی که توسط (پاسهای) بازیکن خلق شده

************

 

*

 

 

 

 

سخنان پس از بازی


سر الکس فرگوسن | سرمربی منچستر یونایتد (در گفتگو با BBC Sports  و SkySports و MUTV)

 

(شگفتی از نتیجه...) "اینکه چجور بازی رو نبردیم مبهم ترین سؤال این فصل میتونه باشه، چون ما واقعا اونا رو له کرده بودیم. ما موقعیتهای فراوانی خلق کردیم و توپ رو به تیرک عمودی کوبیدیم، به دیرک افقی کوبیدیم و چند موقعیت خوب هم در محوطه جریمه داشتیم. از نظر انتقادی باید بگم که بعضی جاها ضربات آخر ما به قدر کافی خوب نبود. در نیمۀ دوم نمایشمون کاملا درخشان بود. ولی من باید از این نتیجه ناراحت باشم. ما باید با اختلاف نسبتا خوب این بازی رو پیروز می شدیم."

 (در مورد گل اورا...) "ما در این این فصل روی ضربات ایستگاهی خوب کار کردیم و از این نظر خیلی پیشرفت کردیم. اکنون اورا و اونز هرکدوم سه گل (در این فصل) زدن. این ایفای نقششون در امر گلزنی در این فصل خیلی خوبه."

 (در مورد داوری ضعیف...) "به نظر من توپی که به گل اونها منجر شد، قبلش روی ون پرسی خطا شده بود، ولی داوری موجب شده بود امروز از آن روزهایی بشه که هیچ تصمیم برای ما گرفته نشه، به همین دلیل از این که اون صحنه هم خطا اعلام نشد من تعجب نکردم."

 (در مورد صحنۀ ون پرسی و ویلیامز...) " کاملا عمدی بود. سوت زده شده بود، بازی متوقف شده بود، و او این کار رو به فاصلۀ نیم متر از ون پرسی و درست جلوی چشم داور انجام داد. می تونست اون رو بکشه – کار ویلیامز ننگ آور بود و باید برای مدت بسیار بسیار طولانی محروم بشه."

"روبین خوش شانس بود که امروز کشته نشد. من فکرمی کنم که فدراسیون (علی رغم اینکه قوانین با توجه به دیدن کامل داور و قضاوتش میگه که بازبینی صحنه لازم نیست) باید صحنه رو بازبینی کنه. صرف نظر از اینکه فقط یه کارت زرد گرفته باید برای مدتی بسیار بسیار طولانی محروم بشه. این خطرناک ترین موردی بود که من طی سالیان گذشته در زمین فوتبال دیده بودم"

(خود ویلیامز مدافع سوانسی در مورد این صحنه به بی بی سی اسپورتس گفته که: "من فقط می خواستم توپ رو دفع کنم که متأسفانه به سر ون پرسی خورد و او کمی عصبانی شد یه خورده اوضاع به هم ریخت ولی خوشبختانه آخرش اوضاع آرووم شد.")

 (درمورد دیدارهای فشرده آینده برابر نیوکاسل، وست بروم و ویگان....) "این یه برحۀ پرترافیک و شلوغه و فقط باید سعی کنیم با مصدومیت کم از این دوره عبور کنیم."

 

 

نمانیا ویدیچ | مدافع منچستر یونایتد (درگفتگو با MUTV)


(در مورد نتیجه و تلاش سوانسی...) "ما شانسهایی داشتیم برای پیروز شدن ولی نباید از تلاش سوانسی هم چشم پوشی کرد. اونا به خوبی جنگیدن و تمام تلاششون رو به کار بستن تا بتونن یک امتیاز از بازی کسب کنن. در کل من فکر می کنم که اونا خوب بازی کردن ما هم موقعیتهایی داشتیم و بدشانس بودیم. ما بازی رو خوب شروع کردیم ولی بعد ده 15 دقیقه پس از گلزنی، ما نمایشمون افت کرد و سوانسی هم با گلزنی ما رو تنبیه کرد. اونها تعدادی موقعیت خوب بدست آوردن و بعدش ما بهتر شدیم و نتونستن دیگه خیلی برای ما مشکل ساز بشن."

(ناراحتی از ناکامی در پیروزی...) "در کل من فکر می کنم که ما توپ رو به خوبی حفظ کردیم و موقعیتهای خوبی هم خلق کردیم. فقط در به ثمر رسوندن گل دوم ناکام بودیم. هر چند بازی در خونۀ سوانسی بازی سخت و دشواری محسوب میشه ولی ما از اینکه نتونستیم با همه سه امتیاز به خونه برگردیم ناراحتیم."

(در مورد بایهای سخت دورۀ کریسمس...) "اکنون ما در نه روز آتی سه بازی در پیش داریم. البته ما چند بازیکن داریم که از مصدومیت باز خواهند گشت و برای این برحۀ فشرده برای تیم می توانند مفید و مهم باشند."

 

 

پاتریس اورا | گلهای من تصادفی نیست (در گفتگو با MUTV)

 

(گلهای اورا تصادفی نیست...) "گلهای من تصادفی نیست. من شروع کردم به باور اینکه من می تونم گل بزنم. به همین دلیل هم هست که هر موقع ما صاحب کرنر می شیم، من سعی می کنم که خودم رو به محل مناسب توپ برسونم. البته که همیشه سانتر هم خوب بوده، وین دو بار در این فصل برای من از کرنر گل ساخت و امروز هم ون پرسی این کار رو انجام داد."

(ناامیدی از تساوی...) "مهمترین مسئله این بود که تلاش کنیم سه امتیاز رو کسب کنیم. به همین دلیل ما واقعا ناراحتیم. من فکر می کنم که ما شایستگی برد رو داشتیم. ما موقعیتهای خیلی زیادی رو خلق کردیم ولی آخرش با تنها یک امتیاز به منچستر برمیگردیم. ما از نتیجه ناراحتیم، ولی از نمایشمان نه."

"ما به هیچ وجه سوانسی رو دست کم نگرفته بودیم و خیلی برای این تیم احترام قایل بودیم. سال گذشته وقتی که ما 1-0 جلو بودیم، اونا پی در پی ما رو زیر حملات خود گرفته بودن. ولی امروز ما بودیم که اونها رو زیر حملاتمون خورد کرده بودیم. به همین دلیل هم هست که من واقعا از اینکه نتونستیم ببریم ناامید هستم."

 

نمرات بازیکنان از سایت  Thebusbyway

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط هنگامه در تاریخ 1391/10/04 و 0:18 دقیقه ارسال شده است

نچ من فقط دوست دارم با خودت برم شام

فک کنم خیلی بهم بچسبه

از کجا میدونی من فست فود دوست دارم
پاسخ : یکی از پستا یادم نیست کدوم جواب من دادید که رستوران... ولی گفتید فقط فست فود! شکلک

این نظر توسط هنگامه در تاریخ 1391/10/04 و 0:12 دقیقه ارسال شده است

ای شیطون

شام میریم کجا ؟

اصن تو توی کدوم شهری دارم دلم و صابون میزنم
پاسخ : ما از بچگیمون تو همین خراب شده که به دنیا اومدیم بودیم فقط دو ماه برا آموزشی سربازیمون رفتیم مشکین شهر اردبیل و برگشتیم!
ولی تو شهر شما یه رفیق دارم از بچه های دانشگاه. خیلی با هم رفیقیم شما برید خودتون رو مهمون کنید من این پول بی گوشه ها رو میدم دانشگاه دوستم بیاره اونجا بره بده به فست فودیه تو شهرتون شکلک

این نظر توسط هنگامه در تاریخ 1391/10/04 و 0:00 دقیقه ارسال شده است


پس همینطور که من گفتم بوده

الهی شکر که اشتباه نکردم

اینم جایزه ی خودمشکلک
پاسخ : اونکه خوب یه شام هم سر اینکه قرمز شیش تا زد طلبکارید شما شکلک
این گل رو با اون شامه حساب کنید سرجمع چقدر میشه؟ شکلک
کلی پول بی گوشه دارم از خواهریم گرفتم می خوام خرج کنم بره شکلک

این نظر توسط هنگامه در تاریخ 1391/10/03 و 23:55 دقیقه ارسال شده است

شهاب خونه نیستنیدیشکلک
پاسخ : بودندی شکلک
جواب آ سد مهدی رو هم دادم تأیید کنید بخونه شکلک

این نظر توسط هنگامه در تاریخ 1391/10/03 و 23:47 دقیقه ارسال شده است

شهاب مواظب شون باش دارن همدیگه را هل میدنیدیشکلک
پاسخ : کلا دعوا شد جاتون خالی! این اونو میزد، اون اینو میزد...


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 544
  • آی پی دیروز : 548
  • بازدید امروز : 2,101
  • باردید دیروز : 1,847
  • گوگل امروز : 10
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 17,131
  • بازدید ماه : 41,109
  • بازدید سال : 212,303
  • بازدید کلی : 3,837,468
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30