loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
حمید بازدید : 417 سه شنبه 30 تیر 1394 نظرات (4)

 

لوئیز فن خال ، سرمربی منچستریونایتد از پیوستن سرجیو راموس به تیمش استقبال کرد.

 

وی در مورد شایعات پیرامون پیوستن راموس به اولدترافورد اظهار داشت :" برای خرید هر بازیکن باید یک پروسه طی شود و باید منتظر ماند چرا که تا ۳۱ آگوست پنجره نقل و انتقالات باز است. ترجیح می دهم که در مورد شایعات صحبت نکنم. شاید پروسه خرید آقای راموس در حال انجام باشد. هیچ چیز قابل پیش بینی نیست."

 

فن خال همچنین اعلام کرد که ده خیا در بازی دوم یونایتد در آمریکا نیز به میدان نمی رود.

 

 

 

سرمربی منچستریونایتد اذعان کرده که تیمش به دنبال جذب یک مهاجم است .

 

فن خال که همراه با تیمش برای برگزاری تور تابستانی در شهر سن خوزه آمریکا حضور دارد به خبرنگاران گفته است :"خرید مهاجم یک پروسه است که در حال حاضر در جریان است . اسم این بازیکن هنوز در رسانه ها مطرح نشده است . شما باید صبر کنید و ببینید . پنجره نقل و انتقالات تا ۱ سپتامبر باز است پس باید صبر کنیم ."

 

 

 

کاپیتان سرخپوشان منچستر اعلام کرد که در فصل پیش‌رو به پست اصلی خود یعنی مهاجم نوک باز خواهد گشت و در این مورد با لوئیز فن‌خال به توافق رسیده است.



تیم فوتبال منچستریونایتد در بازار نقل‌و‌انتقالات ۲۰۱۵ تا کنون موفق شده متئو دارمیان ایتالیایی را به خط دفاعش، باستین شواین اشتایگر آلمانی و مورگان اشنایدرلین فرانسوی را به خط میانی خود و ممفیس دپای هلندی را به خط حمله‌اش اضافه کند، اما جدایی رادامل فالکائو و روبین فن‌پرسی، هواداران این تیم را از بابت خط حمله‌شان نگران کرده است.



وین رونی که فصل گذشته بیشتر در پست هافبک نفوذی و در پست مهاجم دوم بازی کرد، به نشریه انگلیسی «دیلی تلگراف» گفت: بهترین پست برای من پست مهاجم و حضور در محوطه جریمه حریف است و همیشه هم این را گفته‌ام. دو فصلی هم که به عنوان مهاجم بازی کردم بهترین آمار گلزنی‌ام را به ثبت رساندم. حالا من و فن‌خال به این نتیجه رسیده‌ایم که بهترین پست برای من حضور در خط حمله است.



مهاجم ۲۹ ساله شیاطین سرخ که فصل گذشته با ۱۴ گل‌زده بهترین گلزن این تیم بود، تصریح کرد: امیدوارم در فصل پیش‌رو بتوانم با بازی‌های خوبم پاسخ اعتماد سرمربی را بدهم و برای تیم گلزنی کنم. البته این کاملاً بستگی به خودم دارد. شکی ندارم که مجدداً می‌توانم ۲۰ گل یا بیشتر برای منچستریونایتد به ثمر برسانم و آماده این کار هستم. اگر این فصل بار دیگر در پست مهاجم نوک بازی کنم، می‌توانم گل‌های بیشتری بزنم. این پست جایی است که دوستش دارم و این فصل در آنجا بازی خواهم کرد.



وی افزود: در طول سالیان گذشته در پست‌های مختلفی برای منچستریونایتد بازی کرده‌ام، اما اگر دقت کرده باشید در تیم ملی انگلیس که به عنوان مهاجم بازی می‌کنم،گل‌های بیشتری می‌زنم. اگر این فصل بار دیگر به یک پست جلوتر برگردم امیدوارم ۲۰ گل یا بیشتر برای تیمم به ثمر برسانم، اگر هم نتوانم این کار را انجام دهم، ناراحت می‌شوم.



رونی در پایان خاطرنشان کرد: آخرین فصلی که در پست مهاجم نوک بازی کردم به فصل ۱۲-۲۰۱۱ بازمی‌گردد. بعد از آن یا در پست هافبک بوده‌ام یا در پست بال بازی کرده‌ام. امیدوارم این فصل به پست مورد علاقه‌ام بازگردم. با این حال فکر نمی‌کنم که در این سال‌ها با بازی در یک پست عقب‌تر، خودم را قربانی کرده باشم.

 

منبع: 90tv

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سعید در تاریخ 1394/04/31 و 16:37 دقیقه ارسال شده است

درووووود ..... راموس خوبه ... ولی فقط در صورت معاوضه با دخیا.... اگه دخیا میمونه که هیچ اوتامندی و بگیرن .... زالاتان 7 روز دیگه بازیکن ازاد اعلام میشه .... بگیرنش .... ممنون حمید جان ...شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : سلام سعیدجان... اگر دخیا بمونه و راموس هم بیاد،دیگه بهتر...شکلک که عمــــــرآآآآآآآ اگر رئال همچین کاری انجام بده...
ایشالاکه اون سوپرایز زلاتان از آب در بیاد.البته فنخال یه جورایی تکذیب کرده(که مهاجم نیست و اسمشس تو رسانه ها نیومده) بازم نمیشه رو حرفاشون حساب کرد...
خواهش میکنم داداش...شکلک

این نظر توسط Xaniar در تاریخ 1394/04/30 و 20:34 دقیقه ارسال شده است

سلامشکلک ممنونشکلک
وین رونی امسال میترکونه و مطمئنم بلاخره آقای گلی رو کسب میکنهشکلک
......
زینب خانوم نرم افزار تعیین رشته فکر کنم اونایی میتونن دانلود کنن که خودشون داوطلب بودن و تو سایت سنجش دارای پروفایل هستن...
من سال گذشته که کنکور داشتم تو سایت SANJESH.ORG دانلود برنامه رو گذاشته بودن و یه هزینه هم میگرفتن! ا
تا الآن فکر کنم نیومده روی سایت برنامهشکلک

.......
یه مطلب جدید ارسال کردم،یه نگاهی بهش بندازید غلطی و اشتباهی داشت درستش کنیدشکلک
پاسخ : سلام...شکلک خواهش میکنم...
رکورد سربابی رو که ایشالا دیر یازود میشکنه،تاااااااااازه،این فصل بازیای بیشتری هم داریم...شکلک

این نظر توسط زینب علی در تاریخ 1394/04/30 و 19:59 دقیقه ارسال شده است

منم بیشتر منظورم به خبر رونی بود شکلک

--------------

آقا حمید؟؟!!!!!!شکلکشکلکشکلک


--
شکلکشکلک
پاسخ : بله،منظورتون خیلی خوب بود...شکلک
-------------
اینا (شکلک) باز چیَن؟؟؟شکلک
همش تکراری باشه خوبن دیگه...شکلک شکلک
چون شما اصرار دارین، باعــــشـــه.اونم رُنده،کنتور نمیندازه که...شکلکشکلک
پاسخ : شکلک

حالااا شد شکلک

این نظر توسط زینب علی در تاریخ 1394/04/30 و 19:37 دقیقه ارسال شده است

به بـــه
چه خبرهای خووووبی

ممنوون آقا حمید شکلکشکلک

-------------
66617شکلکشکلک
پاسخ : خواهش میکنم زینب خانم...

خبر توافق رونی و فنخال هم خیلی خوب بودشکلک اگر رونی همونطورکه گفت 20گل بزنه،رکورد سربابی رو هم میشکونه...شکلک
---------
اگه همش یک شماره باشه،یه مزه دیگه میده...شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 115
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 285
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 285
  • بازدید ماه : 41,760
  • بازدید سال : 212,954
  • بازدید کلی : 3,838,119
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30