loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
قاسم علی بازدید : 593 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (5)
خرید جدید باشگاه منچستر یونایتد، ماروانه فلینی میگوید که بازی در مسابقات لیگ قهرمانان باشگاههای اروپا در تصمیمش برای خروج از اورتون مؤثر بود.

این هافبک هجومی در مصاحبه با شکبه Sky Sports، در این باره تصدیق داشت:" من میدانم که باشگاه اورتون میخواست مرا نگه دارد اما من 5 سال با آنها بازی کرده بودم و زمان رفتن بود. من میخواهم از باشگاه اورتون برای تمام حمایتهایی که از من داشتند تشکر کنم اما این یک داستان جدید برای من است. من میخواهم فاتح جامهایی شوم، در لیگ قهرمانان باشگاههای اروپا بازی کنم و با تیم منچستر یونایتد میتوانم اینها را انجام دهم".
آخرین روز مهلت نقل انتقالات تابستانی با شکست در خرید آندر هره را و فابیو کونترائو برای تیم منچستر یونایتد ناموفق بود اما با خرید ماروانه فلینی، ثمربخش به پایان رسید و این باعث شد تا دیوید مویس درباره او چنین بگوید که ماروانه فلینی دارای ویژگیهایست که افراد دیگر در پست او از آنها برخوردار نیستند و من مطمئنم که او تبدیل به بازیکن بزرگی برای تیم منچستر یونایتد خواهد شد.
هنگامی که در مورد ماهیت عجولانه ترانسفر او از ماروانه فلینی سؤال شد، وی پاسخ داد:" این آخرین لحظات از آخرین دقیقه بود. اما در حال حاضر من شاد هستم و اکنون برای دیدار روز جمعه ( بازی برای تیم ملی بلژیک در برابر تیم ملی اسکاتلند ) متمرکزم. این یک شلوغی بود اما در حال حاضر میتوانم استراحت کنم. فشاری بر روی من وجود نداشت، و خوشحالم که در اینجا هستم  و مهمترین چیز این است که اینجا هستم و در حال حاضر این خوب است. من امیدوارم هرکاری که میتوانم برای موفقیت در راه دفاع از تاج قهرمانی فصل گذشته تیم منچستر یونایتد انجام دهم".
mufctalk

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Ho3ein_wazza در تاریخ 1392/06/14 و 21:20 دقیقه ارسال شده است

مرسي قاسم علي جان
خدا كنه بتونه تو تيم جا بيفته و بتونه مشكل هافبك رو حل كنه
تو اروپا ولي مطمئن نيستم بتونه خوب كار كنه

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1392/06/14 و 20:01 دقیقه ارسال شده است

جووووووووووونم...نانی 5 سال تمدید کرد...شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط Mohammad در تاریخ 1392/06/14 و 18:41 دقیقه ارسال شده است

Nani signs new deal

Manchester United is delighted to announce that Nani has signed a new five year contract to June
2018.
شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : عالیه...

این نظر توسط ممد ناني در تاریخ 1392/06/14 و 17:56 دقیقه ارسال شده است

خيلي دوستت دارم فليني.از2008تا امسال آرزوم بود بياد منچستر.خداروشكر بالاخره اومد.خيلي ميتونه كمك كنه بهمون

این نظر توسط بابک در تاریخ 1392/06/14 و 16:12 دقیقه ارسال شده است

انشاا... که توی تیم جا میفته.هم قابلیت های خوبی داره هم رقابتی که برای خط هافبک به وجود میاره به تیم کمک میکنه.اینجوری کلورلی و اندرسون هم با دقت بیشتری بازی میکنن تا به ترکیب اصلی برسن.
دستت درد نکنه داداش قاسم علی.شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 294
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 1,312
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 1,312
  • بازدید ماه : 42,787
  • بازدید سال : 213,981
  • بازدید کلی : 3,839,146
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30