loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
حسین بازدید : 1110 سه شنبه 16 مهر 1392 نظرات (11)

 

 

مصاحبه ی ستاره ی بازی یونایتد و ساندرلند


عدنان یانوزای در گفتگو با سایت باشگاه اقرار کرده که فرم اخیر خودش را مدیون رایان گیگز و پاتریس اورا و تاثیری است که از ان دو گرفته

ستاره ی جوان یونایتد که اولین بازی رسمی این فصل خود را مقابل ویگان در جام خیریه انجام داد و پس از ان اولین بازی لیگ خود را مقابل پالاس انجام داد و اولین بازی لیگ را که از ابتدا آغاز کرد را نیز مقابل ساندرلند بود را با فرم عالی ای به پایان رساند و توانست 2 گل یونایتد را به ثمر برساند

"همه برای من توصیه هایی دارند"

"این خود یکی از مزیت های این جا است بازیکنان این جا می خواهند شما پیشرفت کنید و به بالاترین سطح فوتبال خود برسید من این جا با پاتریس و گیگزی زیاد صحبت می کنم ان ها تجربه بسیار خوبی دارند ان ها بازیکنان بزرگی در باشگاه هستند و هرچه که من قرار است تجربه کنم ان ها قبلا تجربه کرده اند و توصیه های ان ها برای من بسیار مهم است"

"اگر من در چپ بازی کنم پاتریس درست پشت سر من است و به من کمک می کند و ان جا جایی است که گیگزی در ان ناحیه پادشاه است (ترجمه مترجم) من از او درباره ی ان پست بسیار سوال می کنم و او به سوالات من پاسخ می دهد او معلم بسیار خوبی است"

یانوزای که خود را در استانه ی قرار گرفتن در ترکیب اصلی می بیند می داند برای ماندن در این جایگاه تلاش کند

"همه چیز این جا سریع تر است بازی سرعت بیشتری دارد شما باید سریع تر فک کنید سریع تر پاس دهید.من با بازیکنان بزرگی تمرین می کنم و هر ان چه که ان ها به من پیشنهاد می کنند را انجام می دهم ولی در همان حال من دوست دارم خصوصیت های خودم را نیز وارد بازی ام کنم این خیلی مهم است که شما هر دوی ان ها را با هم انجام دهید"

"بازیکنان تکنیکی مثل فن پرسی رونی و کاگاوا بازیکنان با هوشی هستند شما زمانی که کنار ان ها بازی می کنید چیز های زیادی را یاد می گیرید مثل این که کی توپ را نگه دارید کی توپ را پاس دهید و... و پس از مدتی این برای شما طبیعی می شود"

 

 

 

 

نانی:هوادر ها یونایتد واقعی را بعد از بازی های ملی خواهند دید


نانی در گفتگو با سایت باشگاه گفته:

"پیروزی مقابل ساندرلند پیروزی خوبی برای ما بود"

"ما پس از ان که در دقایق اول بازی گل خوردیم به خوبی کار کردیم"

"ولی به نظر من بهترین فرم ما مربوط به نیمه دوم بازی بود اگر ما بتوانیم قدرت ماکزیمم خود را برای بازی بعد بگزاریم ان وقت است که شما یونایتد واقعی را می بینید"

"ما می دانستیم که استادیوم لایت جایی نیست که شما به راحتی در ان پیروز شوید ولی ما قبلا نتایج خوبی در ان جا گرفتیم و در بازی شنبه ما فقط باید زمان مناسب برای بازگشت به بازی را پیدا می کردیم"

 

 

 

 

نانی نیز همانند بازیکنان دیگر تحت تاثیر عدنان یانوزای قرار گرفته و درباره ی او می گوید:


"شنبه روز خوبی برای عدنان بود همه ی ما میدانیم او مهارت خاصی دارد و بازیکن خوبی است و ما امیدواریم او در بازی های اینده نیز به کمک تیم بیاید"

 

 

 

 

ماروان فلیینی با وجود اسیب دیدگی از ناحیه ی مچ در تمرین تیم ملی کشورش حاضر شد


فلیینی با این که نیاز به عمل بر روی مچ دست اش نیاز دارد در تمرین تیم ملی بلژیک شرکت کرده ومربی  اعلام کرده این خواسته ی خود فلیینی بوده و او اجباری نکرده تا در تمرین شرکت کند.

 

 

 

فن پرسی به دلیل مصدومیت تمرین تیم ملی هلند را از دست داد


فن خال در تمرین تیم اش که برگزار شد ریسک نکرد و نگذاشت که فن پرسی با مصدومیتی که دارد در تمرین شرکت کند

این طور که به نظر می رسد رابین از ناحیه ی پنجه پا دچار مصدومیت شده

فن پرسی تا این جای کار یک بازی یونایتد در این فصل را نیز به خاطر مصدومیت از دست داده و مویز از این نگران است که مبادا او به روزهای حضورش در ارسنال و مصدومیت های مداوم ان دوران اش دچار شود

فصل قبل او در یونایتد تنها فصلی بود که او مصدومیت جدی ای نداشت.

 

 

 

 

رافائل هم در مصاحبه ای که داشته اعلام کرده خبرهایی که او را به بازگشت به برزیل لینک می کردند تماما شایعه بوده و او در یونایتد راضی و خوشحال هست و قصد خروج از باشگاه را ندارد.

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط saeed Elec در تاریخ 1392/07/17 و 4:47 دقیقه ارسال شده است

http://www.tarafdari.com/%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D9%86/%D9%85%D8%AA%D9%86/37464/%D8%AC%D9%88%D8%B1%D8%AC-%D8%A8%D8%B3%D8%AA-%D8%A2%D9%85%D8%AF%D9%87-%D8%A8%D9%88%D8%AF-%D8%AA%D8%A7-%DA%A9%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D9%88%D9%81-%D8%B1%D8%A7-%D8%AA%D8%AD%D9%82%DB%8C%D8%B1-%DA%A9%D9%86%D8%AF

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1392/07/17 و 1:37 دقیقه ارسال شده است

ممنون داش حسين...
پاسخ : خواهش می کنم سعید جان شکلک

این نظر توسط نسرین در تاریخ 1392/07/16 و 23:04 دقیقه ارسال شده است

ایول به رایان
مویس چیکار میکنه با بازیکنا هی مصدوم میشن؟؟؟؟شکلکشکلکشکلک
عکس نانی قشنگه
با سپاس فراوان ازشما
پاسخ : ايول هم داره
مويز بيچاره كاري نكرده فن پرسي كه انگشت كوچيكه پاش مثل اين كه ضرب ديده فلييني رو نميدونم چه جوري مصدوم شده فك كنم جونز يا ولبك بهش محبت كردن
خواهش مي كنم

این نظر توسط moein در تاریخ 1392/07/16 و 21:41 دقیقه ارسال شده است

ممنون حسین جان دستت درد نکنه. راستی بازی بعدیمون چند روز دیگس؟ امیدوارم وقفه خوبی برای بازسازی داشته باشیم.
پاسخ : خواهش مي كنم معين جان
بازي بعدي ٢٧ام عزيز
وقت زياده اگه تو بازي هاي ملي مصدوم نديم البته

این نظر توسط محمدرضا در تاریخ 1392/07/16 و 21:11 دقیقه ارسال شده است

مرسی داش حسین.ما که عادت کردیم تو هر بازی سه چهار تا مصدوم داشته باشیم حالا بازم وضعیت زیاد بد نیست به جای رابین میشه به چیچا یا ولبک بازی داد یا به جای فلینی میشه به تام و استاد اندرسون بازی داد فقط امیدوارم بقیه مصدوم نشنشکلک
پاسخ : خواهش مي كنم محمد جان
اره حالا خوبه ولي مصدوميت رابين زياد جدي نيست فلييني هم كه ميشه با نبودنش كنار اومد ايشالا كه ديگه مصدوم نديم

این نظر توسط sajjad در تاریخ 1392/07/16 و 20:06 دقیقه ارسال شده است

سلام وخسته نباشی به حسین جون خودمون شکلک
عدنان به احتمال قوی تو تیم میمونه و تمدید میکنه فقط من از اون روزی میترسم که با افتخارات زیاد سر و کله این شغالهای کثیف رئال منظورمه خدا لعنتشون کنه پیدا بشه باید یه قرار داد درست حسابی باهاش ببندیم چون تا 2 سال دیگه یک فرمی بگیره که بهتریم دفاع های جهان باید فقط بشینن تماشا کنن عدنان خارق العاده هستش همین پیشهاد 60000 هزار پوندی هم حقشه به نظرم...........
نانی هم گل گفته منم به همین موضوع اعتماد دارم که منچستر رو اوج برمیگرده کم کم داره اختلافمون با صدر کم میشه اگه خدا بخواد ان شا الله تا 7 8 هفته دیگه بریم به صدر بچسپیم به امید خدا.....
یعنی فلینی اینقدر خوبه که سرمربی بلژیک نمیتونه این جواهر رو از دست بده برا بازی های آتی بلژیک واقعا که خرید خوبی بود فقط باید صبر کنیم...چون نیاز به زمان داره..........
ون پرسی هم که به نظرم خیلی با اوجش فاصله گرفته ولی مطمئنم دوباره به اوج برمیگرده چون ون پرسی هستش جونممم ون موشکشکلک
رافائل کجا بره تازه داره به فرم خوبش برمیگرده بعد چند بازی که از نداشتنش ضربه دیدیم داره کم کم مثل پارسال میشه به نظرم اینم میشه اسطورمون جونممم.شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
I love Manchester Redشکلکشکلک
پاسخ : سلام سجاد جان سلامت باشي عزيز شکلک
عدنان بازيكن اكادميه بازيكن هاي أكادمي تجربه ثابت كرده به تيم وفادارن حالا بين اين با غيرت ها يه .... مثل پوگبا هم پيدا ميشه ولي اصلا عدنان باهاش قابل مقايسه نيست
فلييني به نظرم اگه بدونه كريك ازش استفاده بشه ميتونه بهتر خودش رو نشون بده ولي خوب فعلا كه مصدوم هو معلوم نيست همونطور كه تمرين كرده بتونه بازي هم بكنه
اون هم ايشالا به فرم خودش بر ميگرده
رافائل هم اگه سوتي نده ميتونه چند سال ديگه بهترين راست برزيل بشه

این نظر توسط Rasool Unitedi در تاریخ 1392/07/16 و 19:38 دقیقه ارسال شده است

مویزم بد شانسه هی مصدوم هی مصدوم هی مصدوم شکلک
خدایا خودت به تیممون رحمکن.
پاسخ : اتفاقا شانس اورده مصدوميت هاي دوران فرگوسن كه بعضي بازيكن ها تا دو ماه مصدوم مي شدن رو فعلا نداره ايشالا كه مشكلي پيش نمياد

این نظر توسط Mohammad Ali در تاریخ 1392/07/16 و 19:13 دقیقه ارسال شده است

ممنون
مچ دست خیلی حساسه نباید تمرین کنه. من دو بار مچ دستم از یه جا شکست. هر دو بار تا سه ماه نتونستم والیبال بازی کنم!
فن پرسی هم داره بد میشه هی مصدوم میشه فرمشو از دست میده
پاسخ : خواهش مي كنم
اره خوب حساسه ولي تو فوتبال فك نكنم خيلي براش مشكل پيش بياره يعني اگه بخواد مي تونه بازي منه ولي خوب اول بايد عمل كنه

این نظر توسط بابک در تاریخ 1392/07/16 و 18:57 دقیقه ارسال شده است

موی نانی رو!شکلک میدونم مال کدوم بازیه ولی دوست ندارم یادآوریش کنم!
عدنان اگه بمونه میتونه یکی از بزرگترین بازیکن ها بشه.

این نظر توسط زینب علی در تاریخ 1392/07/16 و 18:56 دقیقه ارسال شده است

ممنووونم آقا حسین!
مثل همیشه هم اخبار عالی بود هم عکسها
متشکرم
پاسخ : خواهش مي كنم
نظر لطفتونه


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 193
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 349
  • بازدید امروز : 83
  • باردید دیروز : 1,351
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 2,625
  • بازدید ماه : 1,434
  • بازدید سال : 172,628
  • بازدید کلی : 3,797,793
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30