loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
شهاب بازدید : 626 پنجشنبه 02 مرداد 1393 نظرات (0)

کسی هست هایلایتها رو بخواد و قند شکن نداشته باشه؟ اونایی که قند شکن دارن از آدرس زیر لینک mp4 یا flv رو دانلود کنن.
اگر کسی هم هست که قند شکن نداره خبر بده براش آپلود کنم رو پیکوفایل که فیـ ـلتر نیست

http://www.toplike.us/play.php?i=IOwynxF-e5c

 

دانلود هایلایت بازی با حجم 25 مگابایت از پیکوفایل - کلیک کنید

 

هایلایتهای MUTV با زمان 3 دقیقه - کلیک کنید

 

آندر هررا نیز با 88% آرا هواداران بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

 

نمرات بازیکنان از GMS - کلیک کنید

 

مصاحبه ها:

توئیتر باشگاه:

  • لوییس فان خال: "نمایش بازیکنا خارق العاده بود. گلها و حمله های زیبایی بودن. چنین نتیجه ای به ما اعتماد به نفس می ده."

 

http://8pic.ir/images/nibniy8ejnr7k9ztfbvf.jpg

 

لوییس فان خال | سرمربی منچستر یونایتد (به نقل از ManUrd.com)

 

(تمجید از نمایش و نتیجه...) "نمایش امروزشون خارق العاده بود. وقتی تمرینهای ما رو ببینید، انتظار دارید که پیروز باشیم ولی نه با نتیجۀ 7-0. مایۀ شگفتی بود، گلها هم گلهای زیبایی بودن و حمله ها هم همینطور زیبا بودن."

 

(فایدۀ نتیجه ی قاطع بعد این تغییر تاکتیک...) "نتیجه همیشه حایز اهمیته. با چنین نتیجه ای شما اعتماد به نفس می گیرید. ما سیستم جدیدی رو اعمال کردیم و در زمین تمرین دو بار 11 برابر 11 نفر بازی کردیمش. تمرین زیادی محسوب نمی شه، ولی بازیکنا به خوبی مشتاقن که دانش این تاکتیک رو اقتباس کنن. هفتۀ گذشته 10 بازیکنی که امشب بازی کردن حتی در مجموعه تمرینی ما هم نبودن. وقتی که من سیستم جدیدی رو به تیمم اعملا می کنم، بهتر اینه که 7-0 پیروز بشیم تا اینکه بازنده باشیم چون در غیر این صورت بازیکنا به نوع سیستم شک می کنن. ولی الآن خطر این مشکل رفع شده."

 

(فان خال و دفاع از تغییر تاکتیک به 3-5-2 و توضیح تاکتیکهای جایگزین. فان خال می خواهد تاکتیکی را به کار بگیرد که بتواند اقلا دو مهاجم استفاده کند...) "وقتی که می خواهید سیستمی رو تغییر بدید، باید بلافاصله اقدام کنید. ما زمان آماده شدن برای چیزای دیگه رو (سیستم های متنوعتر) نداریم. اگر سیستم جدید جواب نداد می تونم به این سیستم قدیمی برگردونم. با کیفیت بازیکنایی که در اختیار داریم من می تونم 4-3-3 بازی کنم و سه مهاجممون روی نیمکت بشینن، ولی من می خوام که با دو مهاجم بازی کنم."

 

(بازیکنان موجود در پستهای تیم متعادل نیست...) "ما 4 بازیکن شمارۀ ده داریم و لذا گزینه های در دسترس از نظر من متعادل نیستن. به خاطر کیفیت و قابلیت بازیکنا من تصمیم گرفتم این سیستم رو به کار بگیرم. ولی اگر با شکست مواجه بشیم، می تونم به یک سیستم دیگه تغییر چینش بدم."

 

 

هررا خوشحال از اولین بازی رؤیایی

 

آندر هررا | هافبک منچستر یونایتد (در گفتگو با Manutd.com)

 

(شب رؤیایی هررا در اولین بازیش...) "بازی دراین پیرهن سرخ برای من یک رؤیا بود - من همیشه این پیراهن رو با خودم نگه خواهم داشت. امیدوارم که این فقط شروعی از این چنین بازیهایی برای یونایتد باشه. البته فقط من نبودم که در این بازی (عامل پیروزی) بودم. به نظرم کل نفرات تیم از بازی لذت بردن و خوب کار کردن. این اولین بازیه و ما نمایش خوبی داشتیم. گام خوبیه و ما خیلی خوشحالیم."

 

(باید به مسیر پیشرفت ادامه داد...) "سرمربی بعد بازی به ما گفت که از بازی راضیه و نمایش خوبی بود ولی او می خواد به پیشرفت ادامه بدیم. ما باید که سخت تلاش رو ادامه بدیم. 7-0 نتیجه ای عالیه ولی این یک بازی دوستانه بود. مهمه که با چنین بردی کار رو آغاز کنیم و این به ادامۀ مسیر پیشرفت ما کمک می کنه."

 

(در مورد بزرگترین رویداد امشب از هررا سؤال شد:) "هوادارا و عشقی که به این باشگاه دارن. بیش از 80 هزار هوادار بودن که ما رو حمایت می کردن - باورنکردنیه. ما خیلی ازشون ممنونیم."

 

 

ماتا و تمجید از نمایش هم وطنش آندر هررا

 

خوان ماتا | هافبک منچستر یونایتد (در گفتگو با ManUtd.com)

 

(تمجید از نمایش درخشان هررا...) "او عالی کار کرد. من از زمان هم بازی بودنمون در تیم جوانان ملی اسپانیا او رو خیلی خوب می شناسم و امشب او خیلی خوب بود. من خیلی براش خوشحالم. ما ارتباط خوبی در داخل و خارج زمین داریم و به نظرم او این فصل قابلیتهای خیلی خوبی رو به ما می ده."

 

(تیم در تطبیق با سیستم جدید فان خال خوب عمل کرد...) "ما همه از نتیجه راضی هستیم ولی می دونیم که این گام اول بود. بعضی بازیکنا تنها 3 یا 4 روز در تمرینات بودن و لذا پیشرفت بیشتری در جلوی روی ما قرار داره، چه از نظر فیزیکی چه از نظر تاکتیکی. ولی از نظر من ما ادراک خوبی از سیستم جدید و فوتبالی که سرمربی خواهانش بود داشتیم. بازی خوبی بود برامون. سرمربی از ما می خواد که با توپ در مرکز زمین سریع بازی کنیم، و سعی کنیم که گزینه های پاس دادن رو به دنبالشون باشیم و همچنین با جناحین زمین هم بازی کنیم. همین کار رو هم تلاش می کنیم که انجام بدیم."

 

http://e2.365dm.com/13/09/768x432/ashley-young-manchester-united-crystal-palace-premier-league_3004807.jpg?20130917111559

 

اشلی یانگ و تلاش برای تطبیق با سیستم جدید

 

اشلی یانگ | هافبک هجومی منچستر یونایتد (به نقل از Sky Sports)

 

(تمجید یانگ از کار منسجم تیمی...) "هنگام دفاع کل تیم هماهنگ دفاع می کردیم، و هنگام حمله هم همینجور همه هماهنگ."

 

(تطبیق بازیکنان با چینش جدید...) "سرمربی جدید با ایده های جدید و فلسفۀ جدید اومده و از چینشی که به کار رفت هم این مشخص بود. به نظرم همه دارن با این فسفله و ایده های جدید خو می گیرن. فضاهای زیادی برای بازیکنا برای کار با توپ بود و تیم لس انجلس گالکسی در مقابله با این مهم ناتوان بود. ما این روش رو در تمرینات آزمودیم و امشب هم آزمودیمش و به نظر من این چیدمانی هست که باهاش جلو خواهیم رفت. ما به دنبال جلو بردن توپ و رسوندنش به بخشهای هجومی و به ثمر رسوندن گل هستیم و امشب هم دیدیم که با این چیدمان 7 بار گلزنی کردیم."

 

(کار زیادی مانده است...) "از زمانی که سرمربیها اومدن فقط چند روز بوده که در تور هستیم و لذا کارهای خیلی زیادی مونده که باید انجام بدیم."

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط نسرین در تاریخ 1393/05/02 و 23:02 دقیقه ارسال شده است

سپاس آقا شهاب
لوئیس جان فریب این دوتا گل یانگ رونخورشکلک
پاسخ : خواهش می کنم نسرین خانم...
کاش از سرنوشت سر بریدۀ مویز عبرت بگیره شکلک

این نظر توسط ابوالحسن در تاریخ 1393/05/02 و 22:20 دقیقه ارسال شده است

سلام عاغا ی سوالب فرق بین میدیریت وشهاب چیه؟؟؟؟شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک میگم عاغا شهاب قیافه این شاو ی جوری نیست شکلک شبیه گردن کلفت هاسشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک تنها یک شهاب وجود داردشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : سلام ابوالحسن جان این شاو قیافه ش یکم الکی جدیه جدیش نگیر شکلک
پاسخ : ببخشید من یه سوال دارم.. شرمنده آقا ابوالحسن خان!
شما چرا انقد شکلک میذارید؟؟شکلک
سرگیجه گرفتیمشکلک
دیگه وقتی می بینم ایییینهمه شکلک ردیف شده می فهمم شما تشریف آوردینشکلکشکلک
---
با اجازه آقا شهاب.. ببخشید فضولی کردم!

این نظر توسط نگار در تاریخ 1393/05/02 و 19:03 دقیقه ارسال شده است

یانگ 2تا گل زده؟؟ :| :|
من دیگه حرفی ندارم... :دی
پاسخ : چه حالی بده یانگ کلا پیش فصل 10 تا گل بزنه بعد بفروشتش شکلک
اونجوری کیفش بیشتره ترور شخصیتی میشه شکلک

این نظر توسط Ho3ein_wazza در تاریخ 1393/05/02 و 18:37 دقیقه ارسال شده است

مرسي شهاب جان شکلک
با اين كه ٧-٠ برديم ولي خوب ال اي گلكسي رو برديم الان نمي شه تصميم كرفت و گفت خوب ديگه تيم كامله حله به به ما چه قدر خوشحاليم
هنوز به دو تا دفاع وسط و يه هافبك و يه وينگر نياز داريم به نظر من
پاسخ : خواهش می کنم داش حسین شکلک
البته اگه بخوایم این سیستم رو ادامه بدیم به نظر من باید به جا اون وینگره یه دفاع وسط دیگه بگیریم... چون جونز و اونز که صد در صد وسط فصل مصدوم میشن...

این نظر توسط moein در تاریخ 1393/05/02 و 17:15 دقیقه ارسال شده است

به به 7-0 مرسی شهاب جان شکلک
4تا؟ رونی کاگاوا ماتا اون یکی دیگه کیه شهاب؟شکلک
پاسخ : خواهش می کنم معین عزیز شکلک
والا نمی دونم منظورش کیه ولی بازیکن زیاد داریم که اون پست بتونن بازی کنن.. خود عدنان می تونه هررا هم پستش تو بیلبائو پشت مهاجم بوده... ولی منظورش کی بوده نمی دونم...

این نظر توسط ali.s در تاریخ 1393/05/02 و 16:19 دقیقه ارسال شده است

ولی کاش از این ترکیب استفاده نکنیم
ترکیب که شاید بشه باهش نتیجه گرفت ولی منچستر یونایتد بدون وینگر منچستر نیست شکلک
هر جور حستب میکنم عدنان نمیتونه تو این سیستم بازی کنه شکلک
تنها دلیل استفاده از این سیستم حضور ماتا و کاگاواس شکلک و کلا شماره 10 های زیاد
هنوز من نفهمیدم مویس رو چه هدفی ماتا رو خرید !!!!شکلک تیممون اصلا شماره 10 لازم نداشت
پاسخ : الآن دنیا رو بگردی وینگر کلاسیک مثل بکام و گیگز به ندرت گیر میان... همه وینگرها WF شدن اگه بخوای به سبک کلاسیک وینگرها پایبند باشی بازیکن خوب براش پیدا نمیشه...

این نظر توسط saeed275 در تاریخ 1393/05/02 و 14:55 دقیقه ارسال شده است

شکلک
پاسخ : شکلک

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1393/05/02 و 14:08 دقیقه ارسال شده است

عالي فن خالشکلک
پاسخ : سلامتی همۀ کیفهای کوک شکلک

این نظر توسط redarmy در تاریخ 1393/05/02 و 12:41 دقیقه ارسال شده است

نتیجه عالی بود. دم همشون گرم مخصوصا فن خال.
من شیلترشکن ندارم بی زحمت میشه یه جا آپش کنی
پاسخ : چشم آپلود کردم پیکو فایل از داخل مطلب می تونید دانلود کنید لینکشو گذاشتم شکلک

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1393/05/02 و 12:16 دقیقه ارسال شده است

ممدنانی عزیز:
ولبک-2رونی-2ریس جیمز-2یانگ...
----
فکر میکنم هررا به حقش رسید انصافآ.تو پاسکاریها عالی بود و یه پاس گل محشر هم به یانگ داد.کلآ خیلی تو چشم بود...شاو هم ایشالا بازیهای بعدی راه میُفته...
کار اصلیمون از یکشنبه شروع میشه.
دستت درد نکنه داش شهابشکلک
پاسخ : خواهش می کنم داش حمید شکلک
کلا بازیهای خوب و بد وجود دارن و این بازی بازی خوبمون بود... مهم اینه که فان خال به کاری که می خواد بکنه ایمان داره و قاطعیت هم داره حتی جلو مدیرهای باشگاه حاضره در بیاد و همین کلی ارزش داره شکلک
همچنین آدمی شکست هم بخوره آدم ککش نمیگزه شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 229
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 973
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 973
  • بازدید ماه : 42,448
  • بازدید سال : 213,642
  • بازدید کلی : 3,838,807
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30