loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
حمید بازدید : 666 جمعه 22 خرداد 1394 نظرات (9)

منچستریونایتد از وینگر جدید خودش که با مبلغ ۲۰ میلیون پوند از آیندهوون خریداری شد رونمایی کرد .

 

دیپای به وبسایت باشگاه منچستریونایتد گفته است :

 

" پیوستن به بزرگترین باشگاه دنیا و کار کردن با لوئیز فن خال که از نظر من بهترین مربی دنیا است همچون به حقیقت پیوستن یک رویا است . من به توانایی هایم باور دارم و تلاش می کنم که به رویاهایم دست یابم."

 

 

لوییس فن خال، سرمربی منچستر یونایتد در مورد هموطن خود گفت:

 

"من به خوبی ممفیس را می شناسم، چرا که پیشتر در تیم ملی هلند با یکدیگر بوده ایم. او یک بازیکن جوان و توانمند است که قابلیت های زیادی را دارد و می تواند در پست های زیادی بازی کند. این موضوع که ممفیس با ریتم لیگ جزیره آشنا شود کمی زمان می برد، اما من شکی ندارم که او به یکی از بازیکنان فوق العاده برای باشگاه تبدیل خواهد شد. حالا او در باشگاه خوبی قرار دارد و می تواند با ما کار درست را انجام دهد."

 

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Mohammad در تاریخ 1394/03/23 و 22:23 دقیقه ارسال شده است

آقا من یه چند ماهی نبودم، چی به سر پایگاه اومده؟؟؟؟شکلکشکلکشکلکشکلک
قبلا سر فرستادن پست دعوا بود الان به زور روزی یه دونه پست می فرستن!شکلکشکلک
...
ینی به غلط کردن افتادم اون موقعی که کامنت گذاشتم به همراه چن نفر دیگه که وبلاگ رو تبدیل به سایت بکنید پولش رو بچه ها میدنشکلکشکلکشکلک
پاسخ : شرایط فعلا یکم متفاوت شده داش محمد...

این نظر توسط سعید در تاریخ 1394/03/23 و 21:00 دقیقه ارسال شده است

مبارکهشکلک
گور بابای بعضیا پیش بسوی بعدیاشکلک
پاسخ :
همچنین...شکلک
رفتنیها وفا ندارن ورودیها تو راهن...شکلک

این نظر توسط نگار در تاریخ 1394/03/23 و 18:41 دقیقه ارسال شده است

به سلامتی...

همین اوایل نقل و انتقالات باید تکلیفمون مشخص بشه
چه رفتنیا چه اومدنیا،امسال هر چی زودتر تیمُ ببندیم به نفعمونه
-----------------------
به بچه های کنکوری خسته نباشید میگم
امیدوارم بعداً که نتایج میاد همه چیز وفق مراد باشه شکلک
پاسخ : سلامت باشین...

آره واقعآ،خداکنه زودتر خریدها انجام بشه.بلکه زودتر هم بازیکنا باهم مچ شن.
از بین رفتنیها که باید تکلیفش تو اولویت قرار بگیره،دخیاست.چون پُستش هم مهمه.
(اگر رفتنش قطعی باشه،این اتلاف وقت به ضرر باشگاست)
--------------------
همچنین،منم به دوستان کنکوری خسته نباشید میگم.
و امیدوارم نتایج دلخواه رو بگیرن...

این نظر توسط Mohammad در تاریخ 1394/03/23 و 16:58 دقیقه ارسال شده است

اون دستِ یا ورق چکنویس؟
پاسخ : یه چیزی بین این دوشکلک شایدم فراتر...
بعضیا دیگه خیلی شلوغش میکنن.چه علاقه ای دارن...شکلک

این نظر توسط سعید در تاریخ 1394/03/23 و 1:06 دقیقه ارسال شده است

سلام حمید جان.. سلام دوستان ... دیپای استایلش که خوبه امیدوارم خوب کار کنه ... اوتامندی و باید بگیریم . اگه دخیا هم دادیم رئال جاش واران و بگیریمک اوتامندی و واران چه زوجی بشن . فیلیپه اندرسون هم عالیه چند تا کیلیپ ازش دیدم سرعتی و تکنیکی ... امیدوارم خوب کار کنیم....
پاسخ : سلام داداش سعید...
واران هم فکر میکنم چندروز قبل ساز جدایی زده بودشکلک یا به نوعی به رئالیها هشدار داده بود.
ولی خب،شخصآ خوشم نمیاد ار رئال بازیکن بگیریم.شکلک فقط در صورت رفتن دخیا به اونجا، گرت بیل بدرد بخوره. باقیشون نه.
همین بیل رو هم دوس ندارمشکلک چون میخوام در ازای دخیا یه چیزی ازشون گرفته باشیم میگم بیل...

این نظر توسط marco finix در تاریخ 1394/03/23 و 0:08 دقیقه ارسال شده است

همین
اومدم تبریک بگم و برم
انقدر هم روی رنگا نجنگین
آدم خوبه یه رنگ باشه
هووووی با شما هستم برادران حمید و امیر
فیرمینو هم اگه قطعی بشه بد نیست
هم ارزان قیمته
هم تکنیکی
فکر کنم برزیلیهای بد رو از خاطرمون ببره
به هر حال من که تا روز اومدن اوتامندی دوست خوب روخو عشقم صبر میکنم
رونی
روخو
اوتامندی
منو این همه خوشبختی محاله
خدا کنه بیاد
خیلی دوسش دارم
روخو رو هم پارسال گفتم اگه بیاد بعد رونی بازیکن مورده علاقم تویه تیمه
حالا اوتامندی
روخو هم امسال با انرژی برمیگرده و ناموس جایگزین ایوانز میشه
شب بخیر
خسته نباشین دوستان
پاسخ : بله منم به شما تبریک میگم داداش میثم...
نه داداش جنگی نیستشکلک اتفاقآ دنبال رنگی بودیم که تک باشه برا داش امیرشکلک(فقط رنگش به رنگ داش پویا نزدیک شدشکلک)
اوتامندی هم اومدنش محتمله و دور از تصور نیست.شکلک بهرحال باید صبر کرد...
شاید آخرین روزهای اوانز هم باشه.روخو عملکرد خوبی داشت.
سلامت باشی،شب خوش داداش...شکلک

این نظر توسط majid در تاریخ 1394/03/22 و 23:26 دقیقه ارسال شده است

من 20ساله طرفدار سر سخت یونایتدم تازه تو سایت ثبت کردم میخاستم بگم البته برا شروع مخلص ونوکر تمام طرفدارای دو اتیشه یونایتدم دوستون دارم
پاسخ : سلام مجیدجان خوبکاری کردی.خوش اومدی.باعث خوشحالی.ایشالا وقتای بیشتریو کنار هم باشیم.
من بیشتر داداش،لطف داری...شکلک

این نظر توسط moein در تاریخ 1394/03/22 و 20:26 دقیقه ارسال شده است

با این سن کمش بدن درستی داره
پاسخ : آره. لوک شاو هم همینطور. نسبت به سنش درشت اندامه...

این نظر توسط Amir007 در تاریخ 1394/03/22 و 19:57 دقیقه ارسال شده است

خب این اولیش !!!!
پیش به سوی خرید های بعدی شکلکشکلکشکلک
پاسخ : بله.انشالله...شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 294
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 1,302
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 1,302
  • بازدید ماه : 42,777
  • بازدید سال : 213,971
  • بازدید کلی : 3,839,136
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30