loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
سعید.م بازدید : 550 شنبه 25 خرداد 1392 نظرات (8)


ولبک اعتراف می کند که برای تثبیت جایگاهش در الدترافرد نیاز دارد راه گلزنیش را پیدا کند.

در حالی که رابین ون پرسی 26 بار در لیگ برتر گلزنی کرد این مهاجم انگلیسی تنها یکبار به گل رسید.

دنی اکثرا در پست های غیر تخصصیش بازی کرد,در گوشه ها یا با وظایف دفاعی بیشتر اما او اعتراف می کند که نیاز دارد در فصل آتی گل های بیشتری بزند.

ولبک گفت:"من در گوشه ها بازی می کردم که این موقعیت های گلزنی من را مهار می کرد.

"در مجموع بازی من پیشرفت کرده و من سازگاری بیشتری پیدا کرده ام.

"من برای انگلستان در نوک حمله بازی کردم و موفق شدم گلزنی کنم بنابراین من می دانم که وقتی در آن پست ها قرار می گیرم شانس من کم می شود.

"من می دانم در پست های مختلف چطور بازی کنم و در مناطق مختلف زمین چگونه پیشرفت کنم این برای من و تیمی که برایش بازی می کنم سودآور خواهد بود.

"من خوشحالم که به تیم کمک می کنم و واقعا مشکلی ندارم که جلو بازی کنم یا گوشه ها,من باید در گلزنی بهتر شوم.

-تاتنهام برای انتقال قرضی دنی ولبک تلاش می کند. منبع

 

رایان گیگز اعتراف می کند که  خوش شانس بوده که زیر نظر سر الکس فرگوسن کار کرده است.

فرگوسن همواره به استعدادهای بومی اعتماد کرده است که این اعتماد در اوایل دهه 90 شامل رایان گیگز  هم می شود و او همیشه برای پیشرفت بازیکنانش فداکاری می کرد.وحالا رایان گیگز 39 ساله می گوید:"ما خوش شانس بودیم که تحت نظر مربی ای بازی کردیم که به بازی دادن به جوانان اعتقاد داشت.

من فکر می کنم,زمانی که شما کسی مثل سر الکس را دارید که به شما اعتقاد دارد شما نمی خواهید که او سرش را پایین بگیرد پس شما سخت تلاش می کنید و تلاش می کنید,تا کارهایتان را درست انجام دهید.

شما حتما نباید در همه هفته ها عالی بازی کنید,اگر شما عالی نبودید,بر می گرید و تمرین و تلاش می کنید و در آن صورت می توانید در بازی بعدی عالی باشید. منبع

 

دخیا:سر الکس بهترین مربی تمام ادوار است

دیوید دخیا دروازبان یونایتد می گوید کار های زیادی برای زندگی با دیوید مویس دارد و ادعا می کند که سر الکس بهترین مربی تاریخ است.دروازبان 22 ساله می گوید که کار کردن زیر نظر سر الکس باعث افتخار او بوده.

"من احساس غرور می کنم که افتخار همکاری با سر الکس را داشتم,آن واقعا لذت بخش بود.

"او بهترین مربی تمام ادوار است و در این مورد چیز هایی وجود دارد که من می توانم به فرزندان و نوه هایم بگویم.بهترین توصیه او به من این بود که همه چیزم را به سادگی بدهم. منبع

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سعيد در تاریخ 1392/03/26 و 10:37 دقیقه ارسال شده است

پس حق بده ديگه نشناسيمش مارو چه به فيسدوغ تو همينشم مونديمشکلک
پاسخ : حق میدم شکلک

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1392/03/25 و 19:14 دقیقه ارسال شده است

شهاب تو يه راهنمايي كنasmهمون امير007هست يا كيه؟شکلک
پاسخ : نه بابا امیر 007 که خبری ازش نیست! می خواست یه بلاگ انگلیسی بزنه رفت دیگه پیداش نشد شکلک
این داش امیر ما از اون بچه های با اطلاعات فیسدوغیه... حالا پست معرفی مفصل اضافه میکنیم اطلاعات رو سر فرصت شکلک

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1392/03/25 و 13:05 دقیقه ارسال شده است

سلام امير007؟
الكي ميگي؟شکلک
آره ديويد شايد هر مربي جاي سرالكس بود بهت اعتماد نميكرد بعده اون اشتباهات ولي سرالكسه ديگه جز اين ميكرد بايد شك ميكرديم...
ولبك گلزن تر باش مردشکلک
گيگز هم كه الله اللهشکلک

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1392/03/25 و 8:10 دقیقه ارسال شده است

در ضمن حواسم نبود که این پست مال داش asm مونه... سلام داداش خوبی...
آقا من از آشناییت هم خوشوقتم و هم خوشبختم...
خوش اومدی داداششکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1392/03/25 و 7:57 دقیقه ارسال شده است

سلام دوستان گل...شکلکشکلکشکلک
دلم واستون یک ذره شده بود...شکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : سلام داش حمید گل جات خالی منم تازه امروز رسیدم به بلاگ شکلک شکلک شکلک

این نظر توسط omidgh در تاریخ 1392/03/25 و 2:28 دقیقه ارسال شده است

سر الکساندر چاپمن فرگوسن -برترین سرمربی تمام ادوار تاریخ شکلک

این نظر توسط asm در تاریخ 1392/03/25 و 0:50 دقیقه ارسال شده است

راستی من پاسخ سوالاتو تو پست قبل رو دادم
معرفی:
اسم من امیره
منچستری و دوست شهاب هستم
الان وقت من بیشتر شده و شهاب نیاز به نویسنده داشت-من هم هر چقدر ازم بر میاد سعی می کنم که کمک کنم
سوال دیگه ای هست؟


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 19
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 399
  • آی پی دیروز : 556
  • بازدید امروز : 1,042
  • باردید دیروز : 4,587
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 14,225
  • بازدید ماه : 38,203
  • بازدید سال : 209,397
  • بازدید کلی : 3,834,562
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30