loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
شهاب بازدید : 686 یکشنبه 01 تیر 1393 نظرات (8)

تیبو کورتوا، دروازه بان بلژیکی تیم چلسی ضمن اینکه اشاره کرده است طبق ملاقاتی با ژوزه مورینیو، از جایگاهش برای فصل بعد تیم اطمینان دارد، در مورد الگو و اسطورۀ دوران کودکیش، ادوین فان در سار توضیح می دهد:

 

"ادوین فان در سار بت فوتبالی من در تمام ادوار فوتباله. من همیشه نمایشهای او رو نگاه می کردم. او هم مسیری مشابه من رو طی کرده بود. ابتدا به کشورهای دیگر رفت، برای باشگاهی بزرگ در جنوب اروپا (ایتالیا و یوونتوس) بازی کرد، سپس به عنوان یک دورازه بان باتجربه تر به لیگ برتر نقل مکان کرد."

 

"استایل و شیوۀ دروازه بانی او در من یونایتد خیلی به استیل من شبیه بود. ما هر دو خیلی بلند قدیم، خیلی دروازه بانهای بزرگ جثه ای داخل دروازه نیستیم و هر دو در شرایط سخت خونسردی خاصی داریم."

 

"من همیشه بازیهای او در من یونایتد رو نگاه می کردم، هر وقت که او بازی داشت من مثل چسب می چسبیدم به تلویزیون! به همین خاطره که از او خیلی چیزها یاد گرفتم." منبع

 

http://static.guim.co.uk/sys-images/Football/Pix/pictures/2011/5/20/1305899602053/Edwin-van-der-Sar-manches-007.jpg

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط saeed rooney در تاریخ 1393/04/02 و 11:36 دقیقه ارسال شده است

زماني كه دروازه بان بزرگ داشتيم تونستيم اروپا رو فتح كنيم. زماني هم امثال بارتز و ون درگو و ... داشتيم هيچي نبرديم
پاسخ : دقیقا حرف حق جواب نداره

این نظر توسط Parham Ghiyasi در تاریخ 1393/04/02 و 2:27 دقیقه ارسال شده است

گلر سوم آلمان که دروازبان هانوفره محصول آکادمی خودمونه شکلک
پاسخ : http://manchester-united.rozblog.com/post/1122/Comment/Page/7
شکلک

این نظر توسط omidgh در تاریخ 1393/04/02 و 1:13 دقیقه ارسال شده است

ادویییییین شکلک
وقتی فهمیدم منچستر خریدتش خیلی خوشحال شدم. آخه دروازبان هلند بود ناسلامتی شکلک
پاسخ : اصلا تواضعش من رو کشته این آدم چه جوری تو فولام بازی می کرد شکلک
عجب فولامی بود ساها ، استید مالبرونکو، بوامورته... آخ آخ....ادوین...

این نظر توسط علی حاجی غفوری در تاریخ 1393/04/02 و 0:54 دقیقه ارسال شده است

مهمترین پست تو فوتبال انصافا دروازه بانه... عشقست پیتر اشمایکل، ون درسار، و...شکلک
پاسخ : بدون دروازه بان خوب اصلا قهرمانی ممکن نیست تو هیچ جامی... شکلک
والدز این وسط استثنا بود شکلک

این نظر توسط علی حاجی غفوری در تاریخ 1393/04/02 و 0:25 دقیقه ارسال شده است

چه عکس قشنگی از ون در سار گذاشتی آقا شهاب! عشق کردم باهاش.. یادش به خیر چه قدر خوب بود!شکلکشکلک
پاسخ : خدایی ادوین که تو دروازه بود دل همه مون قرص بود حسابی شکلک شکلک
دروازه بان خوب نعمته که شکر خدا یونایتد این نعمت فراوونی بوده اکثرا شکلک

این نظر توسط Parham Ghiyasi در تاریخ 1393/04/01 و 22:56 دقیقه ارسال شده است

ازش خوشم نمیاد مخصوصا از قیافش شکلک
نویر هم الگویی خودش رو ون در سار معرفی کرده بود شکلک
الگوی من هم فابین بارتزه البته بارتز 98 و 2006 شکلک
پاسخ : این وسط فقط از یکی خوشم می اومد اونم آلمانی بودشکلک
می گفت با اینکه بچگیهامون همه عکس کان رو دیوار اتاقشون بود من عکس اشمایکل رو دیوارم بود...
رنه آدلر شکلک شکلک
تا زمان نیومدن دخیا خیلی دوست داشتم فرگی بخردش... فکر کنم تو قراردادش یه بند داشت که اگه یونایتد برام پیشنهاد داد من برم...

این نظر توسط Amir007 در تاریخ 1393/04/01 و 22:18 دقیقه ارسال شده است

ون در سار عشق منه !!!!! شکلک
کورتوا من زیاد ازش بازی ندیدم ولی احساس می کنم انقدری هم که ازش تعریف میشه خوب نیست ..... حالا سال بعد میاد چلسی میفهمیم شکلک
پاسخ : این بازی با روسیه که دو تا یا سه تا شوت خوب رو فان در ساری گرفت... حالا ایناش مهم نیست اینکه همیشه بازیهای یونایتد رو میدیده یعنی یونایتدیه رسما شکلک
حیف که داوید رو داریم فعلا رو دستش دروازه بان نیست شکلک

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1393/04/01 و 21:52 دقیقه ارسال شده است

اشمايكل هم بت ديويدهشکلکشکلک
پاسخ : الکی میگی شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 210
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 812
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 812
  • بازدید ماه : 42,287
  • بازدید سال : 213,481
  • بازدید کلی : 3,838,646
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30