loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
مدیریت بازدید : 517 جمعه 15 دی 1391 نظرات (3)

 

نکات نشست خبری سر الکس که دقایقی قبل برگزار شد:

 

مصدومین تیم: "رونی هنوز مصدوم است. من تعجب می کنم مصدومیتش بیشتر از چیزی که فکر می کردیم طول کشیده. به نظر می اومد به تمرین بتونه برگرده ولی این طور نیست. مصدومیتش جدی نیست ولی گویا برای دو هفته دیگه یا چیزی در این حدود مصدوم باشه. نانی انتظار میره که امروز تمرینات رو آغاز کنه، و فیل جونز هم میتونه جلوی وستهام بازی کنه. بقیه افراد من فکر میکنم که اوضاعشون ردیفه. رونی برای بازی با لیورپول آماده نخواهد بود. فکر نمی کنم. البته جدی نیست. پشت زانوش گرفته. اسکنها چیزی نشون نمی ده ولی خودش هنوز احساس گرفتگی می کنه. امیدوارم که دو هفته دیگه اوضاع خوب بشه ولی در کل از دست دادنش بد بود."

در مورد دیدار با وستهام: "ما در سه یا چهار سال قبل برحه های سختی رو سپری کردیم در این جام. اول از همه آرزوی شما اینه که بازی تو خونه براتون قرعه کشی بشه، و در درجه دوم قرعه آسونی داشته باشید که بتونید صعود کنید. ولی این قرعه به ویژه از اون سختهاست. اونها فرم خیلی خوبی دارن و بازی توی خونه شون برگزار میشه. سم (آلاردایس) در صعود وستهام به لیگ برتر کاری خارق العاده را انجام داد. هیچ وقت صعود بلافاصله پس از سقوط آسون نیست ولی فرم اونها همیشه خیلی خوب بوده. اونها نتیجه هایی عالی رو کسب کردن. بنابراین بازی سختی در پیش خواهد بود. من فکر نمی کنم که تغییرات زیادی انجام بدم. کم و بیش تیمی قوی رو به میدان خواهم فرستاد و امیدوارم که صعود کنیم."

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط حمید در تاریخ 1391/10/15 و 15:59 دقیقه ارسال شده است

نه ایشالا که میونشون بهم نخوره.اما فرگوسن خیلی داره از فن پرسی تآییدو تمجید میکنه این خیلی خطریه.فرگوسن خیلی داره بینشون فرق میذاره خب رونی طفلی بایدم دلخور باشه؛اما حق نداره هوای جدایی به سرش بزنه.به نظرم اگه فرگوسن یکم مدارا کنه بهتره.
هرچی باشه رونی قدیمی تره واسه ما و همه ی هوادارا عزیزتره.فن پرسی به عنوان بازیکن تازه وارد واقعآ عالی بوده درست ؛ ولی از یک سو اون وظیفش گلزنیه.فرگوسنم واسه همین دستمزدش رو با رونی برابر کرد.امیدوارم زوج رونی و فن پرسی بهم نخوره.
پاسخ : حالا هم فرگی، هم کل دنیای فوتبال به نظرم خیلی خیلی دارن از روبین تعریف میکنن. هر صفحه ورزشی رو باز می کنی، از پیر و جوون دارن روبین رو تعریفش رو میکنن تازه هنوز هیچی نشده با کانتونا مقایسه ش میکنن!! خیلی هم خوبه ولی من عم فقط و فقط نگران روحیۀ مخصوصا رونی و ولبک هستم....رونی همینجوریش چهارسال پیش که رقیب نداشت و تک مهاجم و تک ستارۀ تیم بود، می خواست کله کنه بره. این بابا اعصاب نداره خیلی نباید با اعصابش بازی کرد.

این نظر توسط حمید در تاریخ 1391/10/15 و 15:15 دقیقه ارسال شده است

شهاب جون بدبخت شدیم رونی نمیرسه.شکلک
ولی من هنوز امید دارم.فرضآ که نرسه پس فن پرسی توتیم چیکارست.اما اگه رونی هم باشه عالیه
پاسخ : بازم خدا کنه برسه بابا! حالا نانی هست خیلی بهتر میشه اوضاع. فرگی میگه تو اسکنهاش هیچی نشون نمی ده ولی خودش داره بازی در میاره رونی! خدا کنه فقط رابطه شون شکراب نشه! شکلک

این نظر توسط قاسم علي در تاریخ 1391/10/15 و 14:49 دقیقه ارسال شده است

سلام شهاب جان
دمت گرم بخاطر خبر ها
اين روني هم قضيش شده مثل كاگاوا ميگفتن يه ماه ديگه ميرسه دو ماه شده بود حالا به بازيكني كه احتياج داريم مصدومه آدم حالش گرفته ميشه اما خدا رو شكر روبين هست اما فكر نكنم جلوي وستهام بازي كنه چون 4 تا كارت زرد داره اگر يه كارت ديگه بگيره نميتونه جلوي ليورپول بازي كنه و كمي قضيه خطرناك ميشه
پاسخ : سلام داش قاسم علی
مخلصم شکلک
رفتم قوانین فدراسیون رو از سایت باشگاه اورتون پیدا کردم. 4 کارته ها تا 31 دسامبر (یعنی 5 روز قبل!) اگر کارت می گرفتن، محروم میشدن. بعد اون با پنج کارته شدن، فقط بهشون تذکر داده میشه! البته که یه خبر غیر رسمی تو صفحات دیگه شنیدم که ون پرسی مرخصی گرفته رفته هلند برای ختم دوستش شاید جلو وستهام بازی نکنه! نمی دونم چقدر صحت داره اینو. ولی ون پرسی دیگه محروم نمیشه.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 181
  • آی پی دیروز : 365
  • بازدید امروز : 288
  • باردید دیروز : 1,457
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 3,892
  • بازدید ماه : 15,513
  • بازدید سال : 186,707
  • بازدید کلی : 3,811,872
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30