loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
مدیریت بازدید : 567 یکشنبه 01 بهمن 1391 نظرات (1)
  • مربی حال حاضر انگلیس، گری نویل اعتراف کرد که اگر روزی قرار بود خارج مرزها فوتبالش را ادامه بدهد، بایرن مونیخ را انتخاب می کرد! او به دیلی میل می گوید:

    "از من سؤال شد که اگر قرار بود خارج کشور بازی کنم، کجا رو انتخاب می کردم، اولین جواب غریزی که به ذهن من خطور کرد، بایرن مونیخ بود ،پس از اون یوونتوس. تیم بوندسلیگایی همیشه وقتی من با پیراهن یونایتد جلوشون بازی میکردم من رو تحت تأثیر قرار می دادن. جزئیات کوچیکی در مورد باشگاه بود که همه چیز رو در مورد حرفه ای گری باشگاه به شما می گفت. حتی جزئیاتی مثل اتوبوس تیم."

    "اونها همیشه اتوبوس تیمی داشتن، هرجا که میرفتن. اکثر تیمها وقتی به خارج مرزها پرواز میکنن، اتوبوس اجاره می کنن تا بین هتل و فرودگاه و ورزشگاه حرکت کنن. ولی در مورد بایرن این قضیه درست نیست."

    "رانندۀ اتوبوس آنها سه یا چهار روز پیش از مسابقه حرکت می کرد و از کشورهای مختلف میراند و از گذرگاهها و پیج و خم جاده می گذشت و به این ترتیب وقتی که تیم به کشور مقصد میرسید، اتوبوس خودشون در فوردگاه منتظر اونها بود. این توجه اونها به جزئیات بود که من رو تحت تأثیر قرارداد." منبع

  •  خبر کوتاه: علی رغم برف زیاد لندن در امروز بعد از ظهر، هر دوی باشگاههای میزبان لندنی، چلسی و تاتنهام (میزبانان آرسنال و یونایتد) تأکید کردند که باید بازیهایشان طبق برنامه اجرا شود و مشکلی ندارند از نظر میزبانی. منبع
  • United Set To Secure Wilfried Zaha خبر کوتاه: دیشب اگرچه دیلی میل نوشته که پالاس پیشنهاد ده میلیون پوندی یونایتد برای زاها رو رد کرده و انتقال این بازیکن به یونایتد در معرض خطر وجود داره، ولی امروز سایت Sportvibe به نقل از "گزارشات" نوشته که اوایل هفته آتی یونایتد با پالاس قراردادی 12 میلیون پوندی امضا خواهد کرد و زاها اگرچه از یونایتد حقوق 35 هزار پوند در هفته دریافت خواهد کرد، ولی تا پایان فصل قرضی به باشگاه پالاس باز خواهد گشت. منبع
  • Sir Alex Fergusonسرالکس فرگوسن از دردسر هنگام انتخاب بازیکن از بین بازیکنان زیاد و آمادۀ ترکیب استقبال می کند و از این مسئله راضیست!

    "فکر نمی کنم که انتخاب تیم وقتی که ترکیبی بزرگ در اختیار دارید کاری ساده باشه. فرم بعضی بازیکنا خیلی داره خوب میشه."

    "تام کلرولی خوب بازی میکنه. دنی ولبک جلوی لیورپول عالی بود و شینجی کاگاوا از نظر تاکتیکی برای اونها مشکل ساز شده بود. نمی تونستن از پسش بر بیان."

    "فکر میکنم که ریو هم این فصل عالی بوده. او به شیوه ای صحیح خودش رو برای بازیها آماده می کنه و دوبار در هفته یوگا کار میکنه. او شرایط فیزیکی خوبی داره. او و نمانیا ویدیچ جلوی لیورپول عالی بودن. واقعا عالی. با توجه به اینکه فیل جونز هم به ندرت این فصل بازی داشته، او هم جلوی وست هام عالی بود."

    "اینها از اون دردسرها هستن که شما ازش استقبال میکنید. اینکه به بازیکنا بگید من تو رو بیرون ترکیب میذارم نه به این دلیل که خوب کار نکردی بلکه به این دلیل که می خوام تیمی متفاوت رو به زمین بفرستم. تمام بازیکنایی که در بازی اف ای کاپ روز چهارشنبه بازی کردن، از الآن تا آخر فصل تعداد کافی بازی بهشون خواهد رسید."

    "وقتی به گذشته نگاه کنید، زمانی که من شروع کردم به استفاده از جوونها در لیگ کاپ، خیلی از مردم شروع کردن به گلایه کردن. وقتی شما در اروپا، اف ای کاپ و لیگ در حال رقابت هستید، نمی تونید همیشه یک تیم مشابه رو به میدان بفرستین. آمار نشون میدن که عملکرد دوندگی بازیکنا سیر صعودی داشته، به ویژه در دوی سرعت. این خارق العاده است. و نشون میده که فوتبال توسعه پیدا کرده و سریعتر شده و باید انرژی بیشتری صرف هر بازی بشه. به همین دلیل شما باید موقع انتخاب تیمتون بیشتر فکر کنید."

    "من فکر میکنم که بازیکنا اکنون این مسئله رو می پذیرن. من نمی گم که ازش لذت میبرن ولی الآن بهتر مدیریتش میکنن. سخته. باید با اونها صحبت کنید و نمی تونید سرسری ازش بگذرید و نادیده بگیریدش. روزگاری که فقط اسامی تیم رو روی تابلوی اعلانات می چسبوندید (دیگه کاری به بقیه ماجرا نداشتید) سر اومده. فکر نمی کنم که بتونید از راه دیگه با این مسئله برخورد کنید." منبع

  • تیتر خبر: مایکل کریک عنوان کرده که تیمش از اتفاقات پارسال در جام قهرمانی درس گرفته و این بار بهتر عمل خواهند کرد. همچنین در مورد تمجید کارشناسان از او گفته که او کار خاصی را نمی کند همیشه همینطور در یونایتد بازی میکرده! منبع
  • امروز نوزدهمین سالگرد درگذشت سرمت بازبی بزرگ هست. خیلی دلم میخواست با یه مطلب خوب از این سرمربی افسانه ای تقدیر کنم. ولی وقتم تنگه. به هر حال مهم اینه که همیشه تو قلب فوتبال دوستان جا داره و خدماتش به فوتبال و مخصوصا به یونایتد هیچ وقت از یادها پاک نمی شه. منچستر همیشه بهشت تو خواهد ماند بازبی دوست داشتنی.

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط حمید در تاریخ 1391/11/01 و 19:32 دقیقه ارسال شده است

سر مت بازبی عزیز همیشه یادت در ذهن فوتبالدوستان و مخصوصآ هواداران متعصب شیاطین سرخ جاودان خواهد ماند.شاید اگر پس از اون حادثه سکان تیم رو دوباره به اختیار نمیگرفتی الان تیمی با اینهمه هوادار وجود نداشت.
روحت شاد و یادت گرامی.
ضمن اینکه تآثیر جیم مورفی در اون سالها نباید نادیده گرفت.که یکی از دلایل پایدار بودن باشگاه به حساب میاد.
پاسخ : جیمی مورفی فوق العاده بود! جلوی عصبانیتهای بازبی روی بازیکنا، یه محبت پدرانه مثل جیمی مورفی حیاتی ترین مورد محسوب میشد! شکلک
بیوگرافی مورفی تو یکی از پستهای بلاگ هست.... پیداش کنم لینکش میکنم تو بخش پیوگرافی ها حتما...


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 553
  • آی پی دیروز : 548
  • بازدید امروز : 2,254
  • باردید دیروز : 1,847
  • گوگل امروز : 10
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 17,284
  • بازدید ماه : 41,262
  • بازدید سال : 212,456
  • بازدید کلی : 3,837,621
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30