loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
حمید بازدید : 514 دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 نظرات (4)

 

سرمربی منچستریونایتد اذعان کرده که دروازه بان اسپانیایی تیمش باید تصمیم سختی درباره آینده اش بگیرد...

 

فن خال به هواداران یونایتد قول داده است که یونایتد برای نگه داشتن ده خیا تا آخرین لحظه خواهد جنگید .

 

فن خال بعد از تساوی ۱-۱ تیمش مقابل آرسنال به اسکای اسپورت گفت :" ده خیا اسپانیایی است و یک باشگاه اسپانیایی به دنبال وی است . خانواده اش در آن کشور قرار دارند ولی قطعا ترک کردن چنین باشگاهی برایش آسان نخواهد بود .

 

 

 

تصمیم با خود وی است . ما برای نگه داشتن وی می جنگیم . ما خواهان باقی ماندن وی هستیم و قرارداد فوق العاده ای روی میز گذاشتیم . او فصل فوق العاده ای را پشت سر گذاشت . ده خیا باید به تشویق امروز هواداران نگاه کند . وقتی از اینجا برود این را از دست می دهد . من نمی توانم او را وادار به ماندن کنم . او می داند که در یونایتد چه چیزهایی دارد .

 

ده خیا از ناحیه همسترنیگ مصدوم شد و احتمالا در بازی پایانی فصل حضور نخواهد داشت .

 

خوشحالم که موفق شدیم به هدف مان که کسب سهمیه لیگ قهرمانان بود برسیم .

 

تشویق هواداران بعد از پایان بازی فوق العاده بود . نمی دانم وقتی قهرمان شویم چگونه تشویق خواهند کرد .

 

در بازی مقابل آرسنال برای یک ساعت ما تیم بهتر میدان بودیم ولی نتوانستیم کار حریف را تمام کنیم . در نیمه دوم باید جمع و جور تر بازی می کردیم .  فرق منچستریونایتد و چلسی در حال حاضر این است که آن ها می توانند از برتری خودشان در بازی محافظت کنند .

 

در مورد فالکائو در پایان فصل تصمیم خواهیم گرفت .

 

هنوز به لیگ قهرمانان صعود نکردیم . باید در پلی آف بازی کنیم که بازی پر استرس و سختی خواهد بود .

 

شما هیچ وقت نمی دانید در فصل نقل و انتقالات چه اتفاقی رخ می دهد . همه بازیکنان مورد نظر شما در دسترس نیستند . "

 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

 

مهاجم منچستریونایتد با هواداران این تیم در الدترافورد خداحافظی کرد ؟

 

رادامل فالکائو که در این فصل بصورت قرضی در منچستریونایتد حضور داشت و عملکرد ناامید کننده ای ارائه کرد در بازی امروز این تیم مقابل آرسنال در دقیقه ۶۱ با تصمیم فن خال جای خودش را به رابین فن پرسی داد .

 

 

 

دست تکان دادن فالکائو برای هواداران یونایتد هنگام خروج از زمین این شائبه را به وجود می آورد که این بازیکن آینده ای برای خودش در این باشگاه نمی بیند .

 

منبع: 90tv

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

 

اشلی یانگ، وینگر منچستر یونایتد، در رابطه با نتیجه ای که شیاطین سرخ در برابر آرسنال صحبت کرد...

 

به گزارش Manutd.com، اشلی یانگ پس از تساوی منچستر یونایتد در برابر آرسنال، به خبرنگاران گفت:ما باید هر سه امتیاز را کسب می کردیم. نتیجه نا امید کننده است، اما ما خوب بازی کردیم. در هر صورت خوشحالم که فصل با نتیجه تقریباً خوبی به پایان رسید و حالا می خواهم شخصاً از تمام بازیکنان و هواداران تشکر کنم. ما می خواستیم شب های لیگ قهرمانان را به اولدترافورد برگردانیم و خوشحالم که موفق شدیم برای سال آینده، این کار را انجام دهیم.

 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

لوییس فن خال، در جمع خبرنگاران در خصوص تساوی یونایتد در برابر آرسنال، موضوع ترانسفر ده خیا و سهمیه لیگ قهرمانان منچستریونایتد صحبت کرد.

 

به گزارش skysports، سرمربی قرمزها پس از تساوی شاگردانش در برابر آرسنال، در جمع خبرنگاران گفت:

برای یک ساعت، علیرغم تمام مصدومیت ها و مشکلاتی که داشیتم، برای یک ساعت تیم برتر میدان بودیم. به خاطر همین کسب تساوی سخت است. به هرحال تمام شدن بازی به این شکل، سخت است. شما می توانید بگوید که ما بد شانس بودیم چرا که این سومین باری بود که با انحراف توپ توسط  پای یک بازیکن، گل خوردیم. اما من به بازیکنانم گفته ام که این بدشانسی نیست، شما باید شانس را مجبور کنید تا به سراغ شما بیاید. ما برای یک ساعت از حریف خود بهتر بازی کردیم، اما تنها چیزی که کسب کردیم، یک نتیجه 1-0 بود. همچنین زمانی که آرسنال بهتر بود، ما نتوانستیم آنگونه که باید دفاع کنیم و تاوان اشتباه خودمان را دادیم.

 

ما باید در مرحله پلی آف بازی کنیم. هنوز به لیگ قهرمانان صعود نکرده ایم و یک مرحله را در پیش داریم. این مرحله می تواند برای ما حساس و خطرناک باشد، در این مرحله ممکن است بار رقیبان قدرتمندی رو به رو شویم، اما قطعاً ما به دنبال هدف خود هستیم و برای شروع یک فصل فوق العاده، در پلی آف نیز آماده رویارویی با هر رقیبی خواهیم بود.

 

وی در بخش پایانی صحبت های خود نیز با اشاره به ماجرای ده خیا که چندین ماه، سوژه اصلی رسانه ها شده است نیز، افزود:

او یک اسپانیایی است، ملی پوش اسپانیا است و حالا یک باشگاه اسپانیایی به دنبال او آمده است. نامزد او اسپانیایی است، پدر و مادرش اسپانیایی هستند، بنابراین نگه داشتن او سخت است. اما انتقال یک موضوع شخصی است و یک پروسه خصوصی است که هم اکنون در مورد ده خیا در حال انجام است و باید ببینیم او تصمیم به ماندن می گیرد یا می رود. البته او نمی تواند به راحتی تصمیم به رفتن بگیرد، چرا که ما جزئی از بهترین باشگاه های جهان هستیم و او همواره می خواهد جزئی از بهترین ها باشد.

 

فن خال در پاسخ به این پرسش که آیا رئال مادرید برای جذب او پیشنهاد رسمی داده است، گفت: "من نمی دانم. فکر نمی کنم که قادر به متقاعد کردن او (برای ماندن) باشم. او از تمام چیزهایی که اکنون در منچستریونایتد صاحب آن هاست، مطلع است. لزومی برای گفتن چیزی به نفع منچستریونایتد نمی بینم، زیرا او هر روز می تواند این چیزها را در اینجا حس کند.

واکنش (هواداران پس از تعویض او در مقابل آرسنال به دلیل مصدومیت) باور نکردنی بود. اگر او رفتنی باشد، قطعاً همه این چیزها را هم از دست خواهد داد. در اینجا او اعتبار زیادی دارد. اوست که تصمیم گیرنده است."

 

فن خال درباره اینکه آیا ویکتور والدز در فصل بعد می تواند دروازه بان شماره یک منچستریونایتد شود نیز گفت: "باید منتظر باشید و ببینید. من نمی توانم چیزی راجع به نقل و انتقالات بگویم. اول باید با بازیکنان صحبت کنم و در آخر آن را با رسانه ها مطرح کنم، نه بر عکس."

 

منبع: طرفداری

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط xaniar در تاریخ 1394/02/28 و 15:19 دقیقه ارسال شده است

http://www1.skysports.com/football/news/12691/9855288
اين خبر در مورد دخیاست، بالاگو یه چیزایی گفته، من نفهمیدم چی چی میگه، بخونیدش ببینید چی میگهشکلکشکلک
پاسخ : اگه میتونی خودت بخون؟شکلک
من خوندم و متوجه شدم هاااااااااا،همونطورکه قبلآ گفتم: من حضوری و رو در رو میتونم براتون ترجمه ش کنم...شکلک

این نظر توسط سعید در تاریخ 1394/02/28 و 11:43 دقیقه ارسال شده است

سلام اقا حمید . سلام دوستان . تا دقیقه 70 خوب کار کردیم 20 دقیقه پایانی بازی کسل کننده بود فنخال با تعویض هاش بازی و کسل کرد . همینو کم داشتیم ونگر بیاد بگه افسوس میخورم 3 امتیاز و نگرفتیم... وضعیت دفاع بد بود جونز و اسمالینگ اصلا زوج خوبی نیستن فصل بعد تو لیگ قهرمانان به مشکل بر میخوریم باید 2 دفاع میانی بخریم . کاواخال امیدوارم مفت هم نیاد . امیدوارم دخیا تمدید کنه هر دروازه بانی و جانشینش کنیم ممکنه به مشکل بخوریم . حداقل اگه دخیا رفت رئال بیل و بگیریم ازشون . بیشتر از اینا به یک هافبک دفاعی خوب نیاز داریم . یه مهاجم تمام کننده میخایم میگن دنبال مولر هستن هر چند بازیکن کندیه و ازش بدم میاد ولی بازیکن بزرگیه . هری کین هم قیافش میخوره ادم مرموزی باشه خوشم نمیاد ازش البته باشگاه باید خوشش بیاد نه من . ماتا و هررا عالی بودن همینطور یانگ . ماتا وسط بهتر جواب میده و بازی سازی میکنه امیدوارم فصل بع با توجه به تغیرات ماتا و هررا فیکس باشن ...
پاسخ : سلام سعیدجان...
فنخال هم واسه حریف تعویض طلایی انجام میدهشکلک خداییشم کار خودشو کرد اون تعویض.نمیدونم،هرجور حساب میکنم با عقل جور در نمیاد که روخورو با بلکت تعویض کنه...شکلک
والا منم تعجب میکنم از اضهار نظر ونگر،آخه تو دیگه افسوس چیو میخوری مرد؟ از همتات تشکر کن که بهت یک امتیاز داد...
داداش سعید به موندن و تمدید دخیا زیاد امیدوار نباش،در غیر اینصورت خودتونو اذیت کردین. درهر صورت امیدواریم دخیا بمونه،اما هنوز به اون سطحی نرسیده که بخواد داغی رو دلمون بذاره.
من از سابقه باشگاه عبرت میگیرم...شکلک هیچکس بزرگتر از باشگاه نیست...

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1394/02/28 و 9:25 دقیقه ارسال شده است

این بین یه خبر اومده که میره روووو مخ.... مترو گزارش داده یونایتد کارواخل رو از رئال میخواد بخره، مسخره تر اینکه ارزش این قرارداد چیزی در حدود 30 میلیون یورو خواهد بود|:
برای بهترین دروازه بان دنیا 40 تا بیشتر نمیدن، حالا برای کارواخالی که تو تیم محلشون ایستگاهش میکنن همچین مبلغی!! حالا مبلغ بکنار، کارواخال مایه ی طنز بین رئالی ها رو ما بریم بخریم! گندش بزنن.... فقط بیل رو از رئال بخرن اگرم نه هیچ احد و ناسی از رئال نباید پاش تو یونایتد باز بشه، بیل هم بخاطر ولزی بودنش علاقه دارم بیاد.
دخیا رو باید در حدود 50 میلیون یورو بفروشیم نه کمتر، اصلا تیممون نمیفهمه بازیکن بفروشه!
آرسنالیا فرمایلن مصدوم کج و کوله رو 20 میلیون فروختن به بارسا الآنم دارن 3 میلیون پاداش هم میگیرن از بارسا.!!
همین دیماریا!! 75 تا انداختن بهمون! حداقل یکم چهره داشت یچیزی! 75 تا دادیم که بیاد بگه در یک قدمی پاریس بودم!
الآن همین لوریس چَفت رو که هیچ منچستری نمیخوادش تاتنهام گفته کمتر از 45 میلیون پوند نمیفروشیمش!!
این هوادارا که تو اولدترافوردن چیز خورشون کردن فقط و فقط تشویق میکنن!!
باید یه کمپینی درست کنن تا جا داره نزارن دخیا رو الکی الکی با یه مبلغ ناچیز بفروشن، اصلا با این مبلغ نفروشیمش بهتره! به قول امیر بود یا حمید که گفت میزاریمش رو نیمکت بپوسه اینجوری بهتره.
پاسخ : جز بیل هیچکدوم از بازیکنای رئال بدردمون نمیخورن.
واقعآ تو بازیکن فروشی باشگاه ضعیفه،اما واسه خرید،هر مبلغیو پرداخت میکنن.هرچند که درین بین باشگاههایی هستن که الکی قیمت بازیکن رو میبرن بالا.
فقط خداکنه دخیارو مفت ندیم بهشون.خداییش خیلی آزار دهنده ست.رئالِ لعنتی...
لوریس مفتش گرونه.
هوادارای یونایتد بعضی جاها باید هو کردنو یاد بگیرن،نباید با جدایی دخیا به راحتی کنار بیان.نه اینکه با تشویق باعث موندنش بشن(چون بازیکن باید قلبآ بخواد بمونه) بلکه باید بهش یادآوری کنن که داره بارفتنش خیانت میکنه. حالاکه به دروازبانهای اول تا سوم جهان اضافه ش کردیم،با پیشنهاد رئال،یادش رفته که کی بالو پرش داد.به همین راحتی...
بازم کار ندارم،اما خداییش هوادارای منچستر فوق العاده ن و این غیرقابل انکاره.
بله داداش امیر بودشکلک کاش میتونستیم،ولی خب چه کنیم که ازین رفتارها تو خون باشگاه نیست.کاش حداقل واسه بعضی بازیکنا بود...
کاش فرگی بود و باهاش همچین کاری میکرد،هرچند که خودش به دخیا علاقه داشت.نمیدونم اگر فرگی میبود،دخیا جرآت رفتنو داشت یا نه؟ و اگر آره،من موندم که چطور روش میشد (میشه) تو چشای فرگی نگاه کنه؟ کسیکه همیشه ازش حمایت کرد.
واقعآ واسه معرفتت متآسفم دخیا...

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1394/02/28 و 8:56 دقیقه ارسال شده است

Manchester United should swap David De Gea for Gareth Bale, says Neville
گری نویل راه درست رو نشون تیم داده، نباید دخیا رو مفتی از دست بدیم، مبادلش با بیل رو باید پیش بکشیم.
یانگ دیشب عالی بود، اما معتقدم جناح چپ تیممون به یه چیز فراتر از یانگ نیاز داره، یانگ ذخیره ی خیلی خوبی میتونه محسوب بشه فصل بعد.
فالکائو هم به احتمال زیاد آخرین بازیش تو اولدترافورد بود...
پاسخ : منم تا قبل ازینکه حرف جدایی دخیا بود،به خرید بیل علاقه ای نداشتم.
اما حالا که دخیا قراره بره،به نظرم بیل رو اگه ازشون بگیریم عالی میشه.مخصوصآ که با دادن دخیا،انتقال بیل هم نسبتآ راحت تر میشه...


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 541
  • آی پی دیروز : 548
  • بازدید امروز : 2,034
  • باردید دیروز : 1,847
  • گوگل امروز : 10
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 17,064
  • بازدید ماه : 41,042
  • بازدید سال : 212,236
  • بازدید کلی : 3,837,401
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30