loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
مدیریت بازدید : 789 جمعه 06 تیر 1393 نظرات (17)

کلیپی از آندر هررا برای علاقمندان. برای دانلود نکردن اضافی، باید اطلاع بدم این کلیپ در یوتیوب با عنوان زیر آپلود شده و اگر چنین کلیپی دارید دانلود نکنید.

Ander Herrera ● Welcome To Manchester United ● Skills, Goals & Assists ||HD||

 

دانلود کلیپ استعدادها و گلهای آندر هررا - به منچستر یونایتد خوش آمدی

 

 

صحبتهایی از هررا با MUTV:

(هررا در مورد اشتیاق کار با فان خال...) "لوییس فان خال یکی از بهترین مربیهای جهانه. من می خوام خیلی چیزها یاد بگیرم و نمی تونم بیش از این برای بازی برای منچستر یونایتد صبر کنم."

 

(در مورد مشورت با دخیا و ماتا از هررا سؤال شد...) "من می دونم که اونا خیلی خوشحالم. من باهاشون صحبت می کردم و به من گفتن که اونا به من گفتن این باشگاه بزرگترین باشگاه جهانه و اینجا ترکیب خیلی خوبی از بازیکنا داریم. ما دوستای خیلی خوبی هستیم و من مطمئنم که اونها به من کمک می کنن که جا بیفتم و باشگاه رو بشناسم." منبع

 

(در مورد بارزترین ویژگیش...) "من یک هافبک مرکزی هستم. فکر می کنم که بهترین کیفیت بین کیفیتهای من اینه که می خوام در بازی دخیل باشم، من همیشه خواهان توپ هستم و می خوام که به هم تیمیام کمک کنم." منبع

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Amir007 در تاریخ 1393/04/06 و 18:23 دقیقه ارسال شده است

وودی در کارینگتون شکلک
www.8pic.ir/images/8vlakhz3h8vugi6y9ztx.jpg
پاسخ : ادوارد دی کاپریو شکلک
پاسخ : این همون وودی وودپکر هم زیادشه شکلک

این نظر توسط Parham Ghiyasi در تاریخ 1393/04/06 و 18:13 دقیقه ارسال شده است

شکلک شکلک شکلک شکلک
میگم این شکلک lol رو هم راه اندازی کنید برای خرید ویدال دی ماریا روبن نیاز میشه شکلک شکلک جوابگوی خرید های بزرگتر نیست شکلک
پاسخ : شکلک لول جنبۀ بصریش چه جوری می شه؟ شکلک شکلک

این نظر توسط Amir007 در تاریخ 1393/04/06 و 18:10 دقیقه ارسال شده است

تبریک میگم .....
دیشب گفتم ببینم دفاع چپ کی رو میخریم زرتی لوک شاو نهایی شد
حالا ببینم دفاع وسط کی رو میخریم شکلک
پرهام تحریم شکلک رو بشکن شکلک
پاسخ : تبریک حسابی دفاع وسط رو هم می تونن زرتی بخرن ولی بعیده دیگه اون رو زود اقدام کنن...البته اون سایت نوشته بود با دی فری توافق کردیم شکلک

این نظر توسط MJ United در تاریخ 1393/04/06 و 17:44 دقیقه ارسال شده است

شاو تو توییترش نوشته بوده بازیکن رسمی منچستره بعد پاکش کرده
اینو نوشته بوده:
"Professional footballer at Manchester United Football Club. Views are my own, not those of @ManUtd"

شکلکشکلک
پاسخ : فکر کنم وودی و بابی گوشش روکشیدن شکلک
جا فرگی خالی بود اینجا یه سشوار به اون موهای خوشگلش بکشه شکلک

این نظر توسط Amir007 در تاریخ 1393/04/06 و 16:08 دقیقه ارسال شده است

نانی گفته ممکنه از منچستر بره شکلک
به سلامت شکلک
پاسخ : چی میشد بشه نانی 4 فصل پیش شکلک

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1393/04/06 و 14:49 دقیقه ارسال شده است

ديويد
شاو اوانز ميراندا رافائل
عدنان ويدال هررا
ماتا رابين رونيشکلک
پاسخ : مثلث برموداشکلک 100% Like
پاسخ : میراندا کوکه کولا سون آپ ماءالشعیر شکلک
فانتا هم خوبه شکلک

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1393/04/06 و 14:41 دقیقه ارسال شده است

کلیپش جالب بود،ممنونشکلک من از یوتیوب دیدم...
تکنیکش که خوبه،پاساشم همینطور،فقط امیدوارم با شرایط فشرده لیگ انگلیس،بتونه کنار بیادشکلک
پاسخ : خواهش می کنم داش حمید شکلک
توپگیریهاش با پای چپ خیلی جالبه... یهو حمله می کنه با پای غیر تخصصی مثل عقاب توپ میگیره :|
قدش هم بلنده خیلی می تونه کمک کنه... ضمن اینکه کادر فان خال استاد استفاده از بازیکن در بهترین پست هستن...

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1393/04/06 و 14:25 دقیقه ارسال شده است

بازيكن باهوشيه شبيه من بازي ميكنهشکلک
پاسخ : می خوای برین تست دی ان ای بدین شاید پسری پسرعمویی کسی آشنا دراومد شکلک

این نظر توسط Amir007 در تاریخ 1393/04/06 و 13:01 دقیقه ارسال شده است

هررا سال قبل شماره 11 میپوشید .....
الان هم 11 رو میدن بهش؟ 11 باید بایگانی بشه :|
پاسخ : نه بابا 7 یونایتد هنوز بایگانی نشده ... اگه قرار باشه شماره های اسطوره ای یونایتد بایگانی بشن الآن یونایتد باید 1 تا 11 ش بایگانی باشه به اضافۀ شمارۀ سولسشر یادم نیست چند بود 23 بود 24 بود چند بود شکلک

این نظر توسط Ho3ein_wazza در تاریخ 1393/04/06 و 12:59 دقیقه ارسال شده است

سلام سلام
به به می بینم که خرید داشتیم گوش شیطون کر شکلک
هیچی بهتر از این نیست که بعد مدتی بیای و ببنی بلاخره جناب وودوارد یه نیمچه حرکتی زدن
دیشب خواب دیدم پوگبا واس منچستر بازی می کنه هیچی دیگه تا الان ده بار صدقه دادم شکلکشکلک
مرسی شهاب جان بابت کلیپ و مصاحبه و ... شکلک
پاسخ : سلام داش حسین گل خواهش می کنم وظیفه بود شکلک شکلک
قضیه خواب پوگبا رو یه قربونی هم باید بکشیم می ترسم با صدقه رفع بلا نشه هواپیمای باشگاه سقوط کنه شکلک شکلک شکلک شکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 29
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 283
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 1,221
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 1,221
  • بازدید ماه : 42,696
  • بازدید سال : 213,890
  • بازدید کلی : 3,839,055
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30