loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
مدیریت بازدید : 670 چهارشنبه 12 اسفند 1394 نظرات (8)

 

سلام دوستان عزیز

اوقات به کام

 

امروز تولد علی ویدیچ عزیز هسش.. نمی دونم سر میزنن یا نه ؟

ولی خب .. از شانسشون من امروز تونسم بیام  نت  ; تا پست تولدشون رو بذارم laugh

خلااصه که خییلی خوش شانسین 

 

خییلی تبریک می گم و ارزو می کنم هرجا هستین سالم و شاد باشین 

با ارزوی بهترینها برای شما 

 

 

 

----

 

از سایر دوستانی که این روزها پست تولدشون جا موند واقعا عذر می خوام.. 

راستش اصلا نبودم.. ینی کلا نمی دونم این روزهام داره چجوری می گذره 

تولد همه ی عزیزانی که تو بهمن بود ان شاالله مبارک باشه و سال پیش رو براشون ان شاالله یه سال عالی  و سرشار از موفقیت باشه smiley

 

 
معرفی

من علی قائدی از استان بوشهر شهر خورموج 
متولد 12/12/1370

من تو فوتبال واقعی اول کوچیک ک بودم مهاجم و پشت مهاجم و هافبک کنار بودم بعد چون از کوچیکی بازیم خوب بود بردنم پیش بزرگا بازی کردم چون نمیزاشتن مهاجم وایسم بردنم دفاع کنار بعدش خودم رفتم دفاع وسط الانم عین یحیا توره هافبک دفاعی مث تراکتور بازی میکنم اگه اماده باشم 

البته عشق ب ویدیچ و ریو و استام و کمپل هم تو دفاع اخر بازی کردنم تاثیر زیادی داشت 
تاریخچۀ هواداری من عاشق فوتبال بودم واقعا دارم میگم 
اول بار پرسپولیسی شدم چون بازیهای لیگ ایران بیشتر پخش میشد بعدش همینطور مینشستم ظهرها بیکار یه برنامه ای بود بنام فوتبال جزیره گلهای منتخب هر هفته رو نشون میداد منم نشستم نگاه کردم کردم کردم تا مهر دیوید بکهام و فرگوسن و یونایتد بدجور ب دلم نشست... 
کسی ک منچستری شدنم رو مدیونشم قطعا سرالکس فرگوسن و اسم منچستر یونایتده لامصب اسمشم رعب میندازه تو دل همه
بازیکن محبوب

سرالکس/سربابی/اسکولز/بکهام اریک کانتونا/و تمام بازیکنلای با مرام یونایتد جز خائنین ب پیراهن یونایتد 

بازیکنان محبوب یونایتد در عصر خودمون:قطعا اول سرالکس و اسکولز و ویدیچ و ریو بعدشم نیکی بات و بکهام و یاپ استام وندرسار دخیا اریک کانونا حیف ک قهرمانی یونایتد تو اروپا و قهرمانی جام جهانی خروسهارو از دست داد 

بازیکن محبوب غیر یونایتدی زلاتان ابراهیمویچ/مالدینی/دلپیرو/زانتی/کمپل دفاع ارسنال/کریم باقری/ایمون زاید:دی/باتی گل/کرسپو/
تیم محبوب غیر یونایتد باور کنین از همه غیر یونایتد بدم میاد البته بماند از تیمهای اسکاتلندی خوشم میاد و یه زمانی از میلان و اینتر هم خوشم میومد ولی الان عشق همه جز یونایتد از ذهنم بیرون رفته 
اسطورۀ مورد علاقه  
تیم منفور رئال مادرید/بارسا/بایرن و کل فوتبال المان/لیور/سیتی/تیم ملی برزیل/فرانسه همه ی تیمهای مطرح تو عرصه ی ملی :دی 
بازیکن منفور اکثر بازیکنای بارسا بایرن المان رئال و سیتی و لیور بخصوص ادین زکو پدرو بوسکتتس مولر پوگبا و توِز و تمام بازیکنایی ک ب یونایتد یا توهین کردن یا واسه اومدن ب یونایتد کلاس گداشتن 
تیم ملی

اول در هر شرایطی تیم ملی کشورم بعدش انگلیس=قطعا انگلیسی شدنم رو ب خاطر فردیناند اسکولز و بکهام ب خصوص ب خصوص ب خصوص مایکل اووِن میدونم 

تیم ملی غیر ایران و انگلیس/ هلند=بازی هلند ایتالیا یورو 2000 بدجور یادمه و پاتریک کلایورت و تولدو

علایق

خواننده ایرانی پویا بیاتی و معین و عباس قادری 
خارجی هم انریکه تقریبا 
اما در کل ایرانی رو ترجیح میدم 
بهترین فیلمهایی ک دیدم افسانه ی جومونگ یوسف پیامبر و مختارنامه و سریال دشمن عزیز بوده زیاد اهل فیلم دیدن نیستم 

بهترین خاطره ای ک دارم هم ایینه ک یه روز تو یه کلاس با عشقم همکلاس بودم قرار بود من جای هردوتامون کنفرانس بدم یه هفته مث خر خوندم انگار المپیاد جهانی بود هفته ی بعد رفتم کنفرانس بدم اولش از ترس نزدیک بود گریم بگیره ولی بعدش کنفرانسی دادم ک استاد ب هردوتامون 20 ک داد هیچ اخر کنفرانس همه کف کرده بودن ک هیچ استاد هم هرکس رفت واسه کنفرانس .کنفرانس من رو تو سر اون بدبخت کوبید بعدشم با دوستم با همون لباس از دم در دانشگاه رفتیم یه جایی نزدیک کوه شنا کردیم و رفتیم خونه 

عشقی ک رفت...!!! 
الانم زیر فشار بالای خانواده دارم کامنت میزارم میگن یالا برو زن بگیر ما میخایم عروسمون و بچه ت رو ببینیم پیر شدی خب ناسلامتی من تک پسر خانواده م 
خب من برم با فشارها کنار بیام 
نقل قول  

 

 


 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط xaniar در تاریخ 1394/12/12 و 22:46 دقیقه ارسال شده است

تولدتون مبارک شکلک
.
انقدر کیک تولد رو دست وب مونده شکلک همشو فریز کردن تو یخچالشکلک همشو نگه داشتن که اگه یه روزی ایشالله همگی اومدن به زور بدیم ببرنششکلکشکلک
پاسخ : متلک ؟؟
متلــک

متلک ؟؟؟شکلکشکلکشکلکشکلک


شکلکشکلکشکلک

شکلکشکلکشکلک
پاسخ : ///
شکلک شکلک شکلک

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1393/12/06 و 16:10 دقیقه ارسال شده است

سلام...
قطعآ تو هر بیوگرافی-قسمت تیمهای منفور: لیور و بارسا باشن،لذتبخشه...شکلکشکلک (اللخصوص لیورپول)شکلکشکلک
و اما قسمت علایقشکلک: نه به معین،نه به عباس قادری...شکلک این حرکتتو دوست داشتم،فوق العاده بود...شکلکشکلک
مرسی داداش علی،موفق باشی...شکلک
پاسخ : علی الخصوص دیگه!شکلک
خیلی وقت بود صف رو تشکیل نداده بودیم.. همگی به صف شکلک
پاسخ : فکر کنم منکه دیگه اول صفم...شکلک نیت همون بود...شکلک

این نظر توسط يوسين بولت در تاریخ 1393/12/05 و 22:44 دقیقه ارسال شده است

علی جان شرمند نکنشکلک

این نظر توسط ali vidic 70 در تاریخ 1393/12/05 و 22:37 دقیقه ارسال شده است

خیلی مخلصیم داش محمدِ عزیزشکلک)
واقعا ادم دوست نداره این وب رو ترک کنه بس صفا و صمیمیت داخلش زیاده همه مث خواهر و برادایه خودمینشکلکشکلک

این نظر توسط ali vidic 70 در تاریخ 1393/12/05 و 22:31 دقیقه ارسال شده است

سلام به همه
خیلی ممنون زینب خانوم
لامصب گشنم شدشکلک
شکلک سوءتغذیه شکلک
گفتم دوتا نظر کیه تو بیوگرافیم نگو داش پرهامه دلمون برات تنگ شده بودشکلک
کوینتون فورچون یادمه یه بازی منچستر رو داشتم میدیدم گزارشگر گفت چون فورچون دوپا هست تا حالا تو یونایتد سر الکس نگرش داشته وگرنه مث بقیه پرتش میکرد بیرونشکلک
یه سوتی تو بیوگرافیم تو قسمت بازیکنا نوشتم اول از همه سرالکس
شکلک
چاکر یوسین بولت هم هستیم ک بیوگرافیش پایینه ولی وقت نیست 5 مین صب کرد و دوباره نوشتشکلک
دست حمید هم بابت پست هررا درد نکنه
دست شهاب هم درد نکنه
دست همتون درد نکنه بهترین وب ایرانیشکلکشکلک
یاعلیشکلکشکلک
پاسخ : سلام
خواهش می کنم.. کاری نکردم شکلک

این نظر توسط يوسين بولت در تاریخ 1393/12/05 و 22:29 دقیقه ارسال شده است

چاکریم علی جانشکلک

این نظر توسط Parham Ghiyasi در تاریخ 1393/12/05 و 22:25 دقیقه ارسال شده است

به من چه
فورتچون بازیکن سابق یونایتد رفته رستوران ایرانی خورده شکلک
پاسخ : آخه اونو چه به غذای ایرانی...شکلکمارو چه به اینجور چیزا... شکلک

این نظر توسط Parham Ghiyasi در تاریخ 1393/12/05 و 21:33 دقیقه ارسال شده است

این چی ؟؟
http://www.tarafdari.com/parham-ghiyasi/9389
اصلا اینه شکلک
http://8pic.ir/images/2sn2z2yxxev5vpbpkj0u.jpg
پاسخ : اولی که نشون نداد...
ووووووواااااااااااااشکلکچرا باما چنین میکنی داش پرهام...شکلک ضعف کردم.
اصن از اولشم معلوم بود پولدااااااری...شکلک شکلک

این نظر توسط Parham Ghiyasi در تاریخ 1393/12/05 و 21:14 دقیقه ارسال شده است

بچه ها اینو دیدین ؟؟؟ شکلک
گشنم شد :|
http://www.tarafdari.com/user/9389/status/758657
پاسخ : بسته س...شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 20
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 199
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 747
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 747
  • بازدید ماه : 42,222
  • بازدید سال : 213,416
  • بازدید کلی : 3,838,581
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30