loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
شهاب بازدید : 554 جمعه 11 بهمن 1392 نظرات (5)

نکات نشست خبری از ستون امروز یونایتد

-رییس اشاره می کند خرید دیگری در راه نیست "می تونید دوربینهاتون جلو در ورودی رو پایین بیارید. فکر نمی کنم نیازی بهشون باشه. ما کارمون تموم شده."

 

- ویلفرد زاها باقی فصل را قرضی به کاردیف ملحق می شود و مویز امیدوار است در فصل بعد بازیکن بهتری بشود و برگردد.

- "چند بازیکن جوان" تا انتهای امروز با قراردادهای قرضی از باشگاه خواهند رفت.

- مویز دوباره به تمجید از اولین بازی خوان ماتا می پردازد ولی می پذیرد که "می داند که ما نیاز داریم به ماتا زمان کافی برای جا افتادن بدهیم و خیلی زود ازش انتظار زیادی نداشته باشیم."

- یونایتد مراقب وین رونی و روبین فان پرسی است تا مطمئن باشد بازگشتشان از مصدومیت به خوبی مدیریت می شود. "داشتن دوبارۀ اونا عالیه."

- مروان فلاینی "نزدیکه" و مویز اعتراف می کند که این بلژیکی کمی تمرین مسابقه نیاز دارد.

- در مورد استوک و سرمربی شان مارک هیوز رییس می گوید: "ساختن یک تیم کمی زمان می بره. مارک کمی از این کار رو انجام داده و امیدوار خواهد بود که به خوبی آمادۀ ثمره دادن باشند و خوب عمل کنن." منبع


David Moyes

 

مویز از عملکرد تیم در انتقالات راضی است

(مویز راضی از پنجرۀ زمستانی...) "ناراحتی (از اینکه خرید دیگری نداریم) وجود نداره. من از اولش گفتم که در ژانویه خیلی در بازار داخل نمی شیم. دلایلش هم بیشتر از یک دلیله."

(تمجید دوباره از خوان ماتا....) "او همه چیزی که ازش انتظار داشتم رو داره. او یک فوتبالیست خارق العاده ست، یک پسر خوب که کارکردن باهاش خوبه و او خیلی سریع جا افتاده. او در بازی فوتبال خوب بازی می کنه، که این مسئلۀ مهمیه چرا که ما از او همین را می خواستیم که سریعا عامل تفاوت در عملکرد ما بشه. من می دونم که لازمه ما بهش زمان بدیم تا جا بیفته و نباید خیلی زود ازش انتظار خیلی زیادی داشته باشیم، ولی من با اولین بازیش تحت تأثیر قرار گرفتم."

(نهایی شدن انتقال قرضی زاها به کاردیف...) "من درست ابتدای فصل گفتم که اگه بتونم بهش بازیهای کافی بدم نگهش می دارم. اگر نتونستم اونوقت قرضی می فرستمش که چند بازی انجام بده. چندین باشگاه بودن که او رو قرضی می خواستن ولی نهایتا ما حس کردیم که کاردیف انتخاب درست برای مقصد او خواهد بود. امیدواریم که بره و اون بازیهای لازم رو به دست بیاره، و نشون بده که در لیگ برتر چه کاری ازش بر میاد و آماده باشه که آخر فصل پیش ما برگرده."

(مویز در یونایتد نمی توانست به زاها بازی دهد...) "او واقعا پتانسیل خوبی داره. به طرز حیرت انگیزی در کریستال پالاس خوب کار کرده و به همین دلیل هم باشگاه خریدش. این پسر نیاز داره به پیشرفتش ادامه بده. اگر بتونه در کاردیف بازیهای کافی رو انجام بده اونوقت می تونیم در لیگ برتر بهش یک نگاهی داشته باشیم و ببینیم که چقدر قابلیت داره. من در ابتدای فصل و در برهه ای که اینجا بودم نمی تونستم این تعداد بازی رو به او بدم لذا اکنون می تونیم بازی او رو تماشا کنیم و ببینیم که چه کاری می تونه انجام بده." منبع


 

اخبار مثبت در مورد مصدومین یونایتد:

(در مورد بازگشت رونی و فان پرسی...) "من دوباره این دو نفر رو در اختیار دارم و داشتن این دو عالیست. ما در بازگشت هر دو از مصدومیت محتاطیم و باید مطمئن بشیم که هر دو آماده خواهند بود (قبل از اینکه بازی 90 دقیقه ای بهشان داده شود). در مورد فان پرسی کمی بیشتر نگرانیم چون او مدت طولانی تری مصدوم بوده. وین زمان کوتاه تری مصدوم بود. ما باید به مدیریت شرایط این دو ادامه بدیم و کارها رو درست پیش ببریم."

(مویز و امیدی که به قدرت گلزنی فان پرسی بسته است...) "به نظرم برخی از نمایشهای ما خیلی خوب بوده ولی ما فقط موقعیتهامون رو به گل تبدیل نکردیم. وقتی که می خواهید پیروز بشید، به افرادی مثل روبین فان پرسی نیاز دارید، کسی که گل پیروزی بخش رو برای شما بثمر خواهد رسوند. در بازی قبلی ما خوب آغاز کردیم و روبین در دقیقۀ ششم یک گل برای ما به ثمر رسوند. آیا به نظرم نمایشمون بهتر از بازیهای دیگه بود؟ درواقع، نخیر اینطور فکر نمی کردم. چیزی که (نسبت به بازیهای قبلی که نمی بردیم) در اختیار داشتم، افرادی بود که قادر بودند بازی رو برای من به پیروزی تبدیل کنن و در زمانهای مناسب برای من گل به ثمر برسونن."

(بازگشت فلاینی نزدیک است...) "فلی (فلاینی) هم در شرف برگشتنه. ما باید کمی در بازیهای تمرینی شرکتش بدیم ولی او هم بازگشتش خیلی نزدیکه." منبع

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سعيد در تاریخ 1392/11/12 و 8:41 دقیقه ارسال شده است

تو بازي كه روني رابين ماتا عدنان باشه مگه ميشه نبرد...كاپيتان هم بياد...از ريو چه خبر خوب نشد؟شکلکشکلک
ولي اين عدنان يه زوري بايد بالا سرش باشه كار تيمي نميكنه...مويس هم زيادي آرومه كنار خط بايد به عملكرد بازيكناش واكنش نشون بده نه بدوئه دنبال توپ با اون كارش حال نميكنمشکلک
پاسخ : من یه کیفی که می ده نظرای بچه ها رو بعد بازی می خونم شکلک
واقعا دلم کباب میشه برای این امید پیروزی که رفت بر بااااد شکلک شکلک
عدنان چکیش باید کرد...

این نظر توسط Saeed275 در تاریخ 1392/11/11 و 18:25 دقیقه ارسال شده است

با خرید ماتا تیم چه از لحاظ روحی و چه از لحاظ فوتبالی تقویت شد. ایشالله تابستون بتونیم بازیکنای بهتری بگیریم.
خدا رو شکر از زاها تعریف کرد. امیدوارم زاها اتقدر خوب باشه که بره جام جهانی اون موقع بازیکن بزرگتری میشه و مویز هم مجبوره فیکسش کنه.
ممنون یو شکلکشکلک
28888 شکلک شکلک
پاسخ : این بدجور با زاها چپ افتاده نمی دونم می خواد عصبانیش کنه زاها از این لش بازی دربیاد یا نه... ولی راستش این مصاحبه ش هم لحنش خیلی خوب نبود همه ش گفته بذارین ببینیم لیگ برتر اصلا می تونه بازی کنه یا نه!!!!
خواهش می کنم شکلک

این نظر توسط زینب علی در تاریخ 1392/11/11 و 16:48 دقیقه ارسال شده است

خلاصه ای از نشست خبری :
خوان ماتاشکلک
-خوان ماتا شکلک
-خوان ماتاشکلک
خوان ماتا شکلک
-خوان ماتاشکلک
خرید هم که نداریم پس باز :
خوان ماتاشکلک
خوان ماتاشکلک
شکلکشکلک
ممنووونم آقا شهاب

(ممنوون رییس.. همین که چند تا قراره برن و چند تا هم رفتن عالی بود .. مرسی)
پاسخ : پس چی تازه از فردا هم دهۀ فجر شروع میشه مویز می خواد یه گروه سرود جور کنه شعر روز خوب پیروزی جمعه چهارم بهمن رو اجرا کنن شکلک شکلک
خواهش می کنم زینب خانم...

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1392/11/11 و 16:44 دقیقه ارسال شده است

باز یه بازی بردیم و مویس جوگیر شد...شکلک
یعنی چی خب خریدی نداریم؟؟؟

یه دفاع چپ لازم بود...
پاسخ : اورا بابا شکلک شکلک شکلک
یعنی فقط من موندم Heat Map دفاع چپ یونایتد چرا بخش دفاعش پره! اورا که هیچ وقت عقب نیست شکلک شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 243
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 1,046
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 1,046
  • بازدید ماه : 42,521
  • بازدید سال : 213,715
  • بازدید کلی : 3,838,880
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30