loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط united51 در تاریخ 1393/07/26 و 0:52 دقیقه ارسال شده است

نمیدونم چه بدبختییه که بابازی فلینی حال میکنم قیافه اسمال مثله عربا میمونه
پاسخ : فلینی حقیقتش هنوز درستو حسابی نتونسته بازی کنه برامون،یعنی در دسترس نبوده به اندازه کافی...
دقیقآ:اسمالینگ از وقتی اون ریشارو گذاشته،منم همچین حسی بهش پیدا کردمشکلک

این نظر توسط Amir007 در تاریخ 1393/07/25 و 20:31 دقیقه ارسال شده است

اعتراف میکنم امسال این تعطیلات بازی های ملی خیلی به من چسبید اصلا همش واسمون منفعت بود !!!!
اولیش که یه نوار ناکامیمون رو قطع کرد ....
الان هم درست وقتی که n تا مصدوم داشتیم رفتن تو تعطیلات و الان هم که کریک و هررا و جونز برگشتن .... ( اسمال و فلینی و یانگ هم اومدن ولی زیاد حساب نمیشن ) !!!!
مو های عدنان فقط از نظر من ضایع است یا شما هم همین فکر رو میکنید ؟ البته جوون نباید به فکر این قرتی بازیا باشه ولی مو هاش خیلی ضایع است !!!!!
از این روخو هم خیلی داره خوشم میاد !!!! کلا میخوره بهش آدم باحالی باشه
ترکیب بازی با چلسی ایشاللا این باشه
دخیا
بلیند روخو جونز رافایل
دیماریا کریک هررا والنسیا
رابین فالکایو
پاسخ : آره داش امیر...از نظر منم تعطیلی بابت این بازیهای ملی مفید بود واسمون...11 تا مصدوم کم نبود...خدارو شکر تا حدی بازیکنای اصلی و مورد نیازمون برگشتن...
موهای عدنان،از نظر من هم هم،اما جوونه دیگهشکلکالبته فکر میکنم روز بازی بده شون بالاشکلک اینجوریکه یکم ناجور میزنه...
روخو تو این مدت که خوب بوده.نه صداش در اومده و نه صدای کسیو در آورده(آی من خوشم میاد ازینجور بازیکنشکلک)
با توجه به بازی سخت با چلسی،میشه احتمال هم داد از بلیند بجای شاو استفاده شه...

این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1393/07/25 و 19:34 دقیقه ارسال شده است

جونز کریک هررا شکلک
فلاینی هم برگشته شکلک
این اندرسون و لیندگارد اسطورۀ رگ و غیرت هستن خدایی نمی دونم کی می خوان از تیم بکنن برن شکلک
پاسخ : سه بازیکن از ترکیب اصلی...شکلک
آره متآسفانه+یانگشکلک
آقا اگه ما بازیکن تا این حد غیرتی نخوایم باید کیو ببینیم...شکلک
البته دلم برا لیندگارد میسوزه...شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 20
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 174
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 629
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 629
  • بازدید ماه : 42,104
  • بازدید سال : 213,298
  • بازدید کلی : 3,838,463
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30