loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
شهاب بازدید : 515 پنجشنبه 02 بهمن 1393 نظرات (1)

متن کامل نشست خبری امروز فن خال - پیپلز پرسن

 

عجب فرصت خوبی برای منچستر یونایتد تا به دور بعدی جامی صعود کنند که برای 11 سال است قهرمان آن نشده اند. مأموریتتان برابر کمبریج یونایتد چه اندازه مهم و دشوار خواهد بود؟

 

لویی فن خال: بله همیشه بازی برابر حریفانی که به صورت پیشفرض و ذهنی آنها را ضعیفتر از خود می دانید دشوار خواهد بود. به عنوا مثال، روز چهارشنبه باشگاه PSV ایندهوون، صدر نشین لیگ هلند به تیمی که سوم دستۀ دوم این کشور است باخت.

 

این اتفاق در اف ای کاپ هم خواهد افتاد ،شگفتی همیشه رخ خواهد داد و امیدوارم که ما قربانی آن شگفتی نباشیم. وقتی که شما آنالیز شیوۀ بازی کمبریج را می بینید، آنها با توپهای بلند و کاملا مستقیم بازی می کنند، آنها 5 یا 6 بازیکن بالای 1 متر و 90 دارند، لذا دفاع برای ما دشوار خواهد بود. برای همین باید خیلی خوب مهیا بشویم. شکست دادن کمبریج یونایتد خیلی ساده نخواهد بود.

 

با توجه به شیوۀ متفاوت کمبریج یونایتد در حمله نسبت به تیمهای لیگ برتری، آیا شما تغییری در سیستم خود یا احیانا در ترکیب انتخابی خود خواهید داد و از بازیکنانی چون والدز استفاده خواهید کرد؟

 

لویی فن خال: من در رسانه ها خوانده ام که او (والدز) بازی خواهد کرد. این کمی عجیب است، زیرا من تازه دیروز ترکیب خود را انتخاب کرده ام، نه چهارشنبه. این عجیب است و من نمی توانم این قبیل سؤالات را پاسخ بدهم زیرا در این صورت ترکیب خود را به شما رسانه ها لو داده ام و من این را نمی خواهم.

 

در مورد درن فلچر چطور؟ شایعات زیادی وجود دارد که او باشگاه را ترک می کند. آیا می توانید در مورد شرایط او اخبار جدیدی بگویید؟

 

لویی فن خال: او یک بازیکن منچستر یونایتد است. این تازه ترین خبر است. او تنها تیم در ترکیب من است که مدال قهرمانی اف ای کاپ را در کارنامه دارد. او همچنین یکی از سه کاپیتان من است. این تازه ترین خبری است که می توانم به شما بگویم.

 

آیا می توانید به ما در مورد هر گونه احتمال جدایی بازیکنان بگویید؟

 

لویی فن خال: هیچ بازیکنی. فکر نمی کنم که هیچ بازیکنی تیم را ترک کند. با این حال در ماه انتقالات هستیم، لذا هیچ گاه نمی توان مطمئن بود.

 

شما در اسپانیا، هلند و آلمان قهرمان جام حذفی شده اید. آیا جام اف ای انگلیس متفاوت است؟

 

لویی فن خال: از نظر جو موجود متفاوت است. به نظرم اینجا اف ای کاپ برای هواداران خیلی مهم است، برای مردم و همچنین بازیکنان. تفاوت در همین است زیرا برای مثال در آلمان هم هرچند بردن جام حذفی خارق العاده است ولی نه به اندازۀ اینجا.

 

همچنین حضور در بازیها در اینجا نسبت به آلمان و اسپانیا بیشتر است. البته که اگر بازی ای در جام حذفی مثل بارسلونا برابر اتلتیکو باشد، تمام بلیتها فروش خواهد رفت ولی در کل بازیهای زیادی نیستند که ورزشگاهها پر بشود.

 

رفتن به ورزشگاههای کوچکتر چه حسی دارد؟

 

لویی فن خال: برای من این مسئله تغییر یا استثنایی محسوب نمی شود. ما همانگونه که برای بازیهای لیگ برتر یا بازیهای دوستانه مهیا می شویم برای این بازی هم آماده خواهیم شد. ما یک فرآیند پیش رو داریم و این خیلی خوب است که برنامۀ ما تنظیم شده است. بازیکنان به این برنامۀ همیشگی عادت کرده اند در طی 6 ماه اخیر.

 

آنها باید تحت همان فلسفۀ ما در بازی برابر تیمی مشابه با یوویل و QPR بازی کنند. همانگونه که گفتم، شاید از نظر ذهنی ما کمبریج یونایتد را رقیبی ضعیفتر فرض کنیم، ولی اینگونه نیست. آنها هم رقیبی دیگر، با بازیکنانی متفاوت و شیوه ای متفاوت هستد. یا باید پیروز شویم یا حذف می شویم.

 

چرا فکر می کنید که اف ای کاپ این اندازه حائز اهمیت است؟

 

لویی فن خال: نمی توانم به این سؤال پاسخ بدهم. شما بهتر از من می توانید به این سؤال پاسخ بدهید.  زیرا اینجا فرهنگ شما حکمفرماست. برای مثال، در هلند این جام حذفی خیلی مهم نیست، اگرچه اخیرا شهرتش رو به افزایش بوده است. آیاکس، فاینورد و PSV سه تیم بزرگ هلند هستند و هر سه ی این تیمها از جام حذفی حذف شده اند. که فکر می کنم این مسئله شایان توجه است.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1393/11/02 و 18:20 دقیقه ارسال شده است

طبق معمول رسانه ها یک سری اخبار از خودشون با توجه به شنیده های غلطشون از صحبتهای فن خال آوردن... استار و MEN اون بخش که فن خال گفته \"هیچ بازیکن ترک نخواهد کرد\" رو شنیدن فلچر ممکنه ترک کنه... و تیتر زدن فن خال خروج فلچر رو تکذیب نکرد... در صورتی که پیپلز پرسن میگه سؤال کلا این بوده! ربطی به فچلر نداشته... اینکه کدوم درسته معلوم نیست ولی برا پیپلز پرسن معقولتر به نظر میاد


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 214
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 877
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 877
  • بازدید ماه : 42,352
  • بازدید سال : 213,546
  • بازدید کلی : 3,838,711
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30